Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#90551) MadMancs válasza tomp (#90550) üzenetére


MadMancs
veterán

Persze ezt nem vitatom, de jelenlegi hálózatra kar volt ráengedni vtv-t.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#90555) Vesa


Vesa
veterán

"Na ezt magyarázzuk itt is egy ideje, de nem akarják emberek megérteni."

Megértjük, csak nem érdekel. Előfiozetőként elvárom, hogy azt kapjam amiért fizetek. UPC idejében ez éveken át működött, most meg nem. UPC idején fel tudtam hívni az üfsz.-t és 1 percen belül tudtam beszélni valakivel aki érdemben intézkedni volt képes,, most meg online 6 napja nem is válaszolnak, telefonon pedig 40perc zenélést követően sem lehet elérni senkit. Nem érdekelnek a két cég közötti üzleti szerződések. Jelenleg a vodafone a tulajdonos, vele állok szerződésben. Ő felel a szolgáltatás minőségéért és az ügyfélszolgálatért. Utóbbi egyértelműen az ő sara és nem a Liberty-é, ha pedig a technikai oldalon probléma van, akkor intézze el velük a vodafone, a felhasználókat pedig tájékoztassa rendesen!

Ezt meg Te nem érted meg...Arról nem beszélve, hogy naivitás elhinni mindent azonnal amit a vodafone közöl, mert eddig is jó eséllyel hazudoztak amikor az eleve szűkszavú közleményekben "néhány apróbb hibáról" beszélnek, miközben már az NMHH is elismerte, hogy rengeteg a panasz.

[ Szerkesztve ]

A tudomány a valóság költészete!

(#90556) Bridgeman válasza ArthurShelby (#90512) üzenetére


Bridgeman
csendes tag

Alkudozás esetén éveken keresztül is lehet kamuzni?Lemondásnál a telefonos ügyintéző nem nézi a digi honlapján hogy nálad valóban elérhető a szolgáltatás?Lakcímed alapján le tudja ellenőrizni.Nem?

Nekem a Balaton a Riviéra

(#90557) ates2 válasza ates2 (#90542) üzenetére


ates2
senior tag

Na 1221 bemondta,hogy dolgoznak rajta,varhatoan holnapra jo lesz...jo kis 30 oras javitas akkor...

(#90558) ates2 válasza ates2 (#90557) üzenetére


ates2
senior tag

Es tv sincs,szoval minden off nalam tegnap este 20ota :W

(#90559) kabelmania27 válasza ates2 (#90558) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Komolyabb meghibásodásra utal ha nincs jel a koaxon.

[ Szerkesztve ]

(#90560) maki1976


maki1976
tag

Üdv mindenkinek! Székesfehérváron sincs net, telefon, központi hiba van sajnos. Nekem eddig csak kisebb hibák, lassulások voltak, de azok hetek óta, router restart minden nap. Sajnos a számlázásukkal is problémám van. UPC mobilt váltottam vodásra, a váltás után is kiszámlázták a vezetékeshez a mobil, plusz a vodáshoz is, ráaásul több, mint két hónapot. Asszem hamarosan lemondom a mobil előfizut, ha megjön a digis sim. Elég durva, amit a voda mostanában művel, bár én most 2perc alatt elértem az ügyfélszolgálatot, nem panaszkodhatok erre. Nagyon sok a hiba, meg a gond vellük. Megértem, h átállás, meg minden, de véleményem szerint ha én teljes árat fizetek egy szolgáltatásért, akkor ne hivatkozzanak állandóan az összeolvadásra, vagy adjanak valami kompenzálást, kedvezmény, de ehelyett csak sumákolnak, nem tájékoztatnak. Ez nem jó hozzáállás részükről sztem. Meddig akarnak az összeolvadásra hivatkozni még, meg az UPC-re mutogatni? Ez olyan, mintha a kocsmában kérnék egy felest, de csak 3 centet kapok a teljes árért, arra hivatkozva, h elfogyott és a szállító még nem hozott utánpótlást. Sajnos az ászf levédi őket teljesen, nem sok mindent lehet tenni. Csa aljas dolognak tartom, h ebbe kapaszkodnak, és nem tájékoztatnak normálisan. Meddig lehet ezt így folytatni? Mikor lesz elfogadható szintű a szolgáltatás, ügyfélszolgálat, stb? Még 2 évig az upc-re fogják, ha gond van?

(#90561) Gubu0101 válasza maki1976 (#90560) üzenetére


Gubu0101
veterán

En kivarom az 1 evet, mivel muszaly a husegido miatt, ha nem lesz valtozas addig, akkor csere. A T. s optika ki van epitve a lakasba igy meg szereltetnem se kell, de, hogy a koaxot ugy kivagom mint a huza az is biztos :D

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#90562) ArthurShelby válasza Bridgeman (#90556) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Éveken keresztül is lehet, nem nézik. Illetve lehet azt is mondani, hogy külön egyedi ajalánlatot kaptál, újonnan kiépített terület, ami még nincs benn a nyilvános rendszerben.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#90563) Bridgeman válasza ArthurShelby (#90562) üzenetére


Bridgeman
csendes tag

Értem.Én már csak akkor voltam biztos ez ügyben,amikor már valóban megjelent az utcánkban a digi. Egyelőre elégedett vagyok a szolgáltatás árával/minőségével.Csak akkor váltok,ha az árak nagyon el akarnak szállni.

Nekem a Balaton a Riviéra

(#90564) ates2 válasza kabelmania27 (#90559) üzenetére


ates2
senior tag

Jah telon bemondjak,szar az egesz majd dolgozunk rajta,talan holnapra jo lesz. Persze sajnos nem igy hanem burkoltan :DDD

(#90565) Toth_Jani válasza ates2 (#90564) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Nálunk tavaly kétszer is elvágták egy városi beruházás kapcsán a földkábelt, és mikor ha nem éppen pénteken nem figyelt oda a markolós, persze aztán mindig hétfőn javították.

(#90566) labeda


labeda
aktív tag

Nálunk elhárították a hibát, küldtek sms- t is. Gyakorlatilag egy este esett ki, ami még részemről elfogadható.

(#90567) ArthurShelby válasza Bridgeman (#90563) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Nálunk nincs igazi konkirencia (csak T adsl/vdsl van még), illetve a Bp bamknál van upc kártyánk, tehát emiatt sem akartunk váltani :D

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#90568) STC Speed


STC Speed
őstag

Sziasztok,

Friss előfizetésnél az új eszközöknél a horizon tv box és a fehér connect box modemet kapom majd? Csak azért kérdem mert régen sok problémáim voltak a modemekkel, ez a fehér connect boxnak örülnék újra.

(#90569) Beniii06 válasza STC Speed (#90568) üzenetére


Beniii06
őstag

Ha korábban is elérhető volt a upc koaxon nálad, akkor igen, nagy valószínűséggel ezeket kérheted újra.

"Got any other secret weapons?"

(#90570) STC Speed válasza Beniii06 (#90569) üzenetére


STC Speed
őstag

Köszi a választ!

(#90571) norbertoth


norbertoth
senior tag

A my vodafone app-ba nem lesz integrálva a számlabefizetés?

• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S

(#90572) pjen válasza norbertoth (#90571) üzenetére


pjen
félisten

Nekem az otthon profilban hozza a számlát,nem tudom lehet e ott fizetni.Külön utalok.

(#90573) kabelmania27 válasza ates2 (#90564) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ugyanezt mondták be nekünk is pár óra múlva este már volt jel.
Bridgeman: Ügyfélmegtartó csomagban elfogadható havidíjat szoktak adni ha kimondod a megfelelő varázsigét.
STC Speed: Amennyiben a tévében van CI+ modulfogadó és dvb-c mpeg4 kérhetsz médiacardot így kikerülheted a boxot, a cb modemet pedig használhatod modem üzemmódban amennyiben rendelkezel gigabites routerrel.
Ha mindenáron kiszeretnéd kerülni a cb-t hardveraprón lehet találni olyan modemet amely korábban UPC hálózatban működött, elvileg lehet a régi tipust regisztrálni.

[ Szerkesztve ]

(#90574) tomp válasza MadMancs (#90551) üzenetére


tomp
félisten

Ez igaz! Ezt én se vitatom. Eleve DOCSIS hálózatra OTT szolgáltatást ráengedni merész húzás volt.
A Vodafone TV csak akkor lesz teljesen hibamentes ha a jelenlegi koax hálózatot felszámolják és mindenki lakásáig optika megy majd ott egy "házi" mobil CMTS alakítja koaxra a hálózatot. Akkor elkerülhető a zajosodás, lassulás, időjárástól függően változó jelszint. Jelenlegi hálózaton csak nagy hálózati munkával érhető el a VodafoneTV stabil működése.
ED3.1 sem lesz erre megoldás..

(#90575) viktorhu válasza tomp (#90574) üzenetére


viktorhu
veterán

Igaziból rendes iptv-t kellene csinálni. Használja vakaki telekom hálózaton? Hogy lehetne kideríteni, hogy ott igmp-n megy-e?

(#90576) kabelmania27 válasza viktorhu (#90575) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Akkor nem biztos, hogy lenne a cb-n modem üzemmód, sokan használnak médiacardot, ha megszűnne ez a lehetőség nem minden előfizető fizetne elő rendes iptvre, ahogy egybetűs koax területen sem kér mindenki tévét.

[ Szerkesztve ]

(#90577) viktorhu válasza kabelmania27 (#90576) üzenetére


viktorhu
veterán

A cb tud egyáltalán igmp-t?

Szerk: a mediacardot nem érintené, de a modem üzemmódban igazad van. Viszont akkor akinek kell a modem, maradna a kártyánál.

[ Szerkesztve ]

(#90578) kezo0 válasza viktorhu (#90575) üzenetére


kezo0
addikt

Lehet, hogy rosszul tudom, de tudtommal a Telekom a „rendes” IPTV miatt nem engedi bridge módban használni a szolgáltatói HGW-t. Na, még csak az kéne...

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#90579) tomp válasza kezo0 (#90578) üzenetére


tomp
félisten

Pontosan! Ha van IPTV akkor nincs bridge mód.

(#90580) Beniii06 válasza viktorhu (#90575) üzenetére


Beniii06
őstag

"Hogy lehetne kideríteni, hogy ott igmp-n megy-e?"

Úgy hogy ha saját eszközt használsz és nem igmp képes vagy nem kapcsolod be, akkor nem működik a tv adás megfelelően, kifagy.

Szerintem ne akarj iptv-t, az még rosszabb ettől a vodás ott-tól is, mert:
-eléggé elavult
-külön vlan kell hozzá
-csak a szolgáltató hálózatán belül működik

Ezzel szemben, ha a voda boxot telekomos netre kapcsolod, ugyanúgy működik tovább, csak annyi hátránnyal, hogy sávszélességet eszik.

"Got any other secret weapons?"

(#90581) woodworm válasza tomp (#90574) üzenetére


woodworm
veterán

Netflix egyszer nem akadt még meg vagy zajosodott volna be, pedig az harmadik féltől jön. Tehát koax ide vagy oda, van még hová javulni szoftveres téren is.

(#90582) tomp válasza woodworm (#90581) üzenetére


tomp
félisten

Mivel a netflix nem folyamatosan tölti apró szeletekben az adatot...
Mikor nálam zajos volt a koax és lassú volt a box, szimplán átkötöttem Telenor 4G-re. Begyorsult a box. Azaz 4G hálózaton stabilabb volt a box mint koaxon.. Nem a sebesség számít ugye hanem a stabilitás.
500Mbit vs 80Mbit. Hiába volt 4G-n 15ms a ping koaxon pedig 9ms mégis mobilneten jobb volt.

(#90583) kabelmania27 válasza viktorhu (#90577) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Jó kérdés, Liberty mindenhol dvb-c rendszert használt ezért lehet a CB fw nem tudja.

[ Szerkesztve ]

(#90584) gduck válasza Vesa (#90555) üzenetére


gduck
addikt

"UPC idején fel tudtam hívni az üfsz.-t és 1 percen belül tudtam beszélni valakivel aki érdemben intézkedni volt képes,,"

Ezt vitatom! UPC-s "időkben" sokszor hívtam az ügyfélszolgálatot és mindig 20-40 perc volt a várakozási idő. Szóval szerintem ebben a tekintetben nincs változás! ;)

[ Szerkesztve ]

(#90585) anglergab válasza kezo0 (#90578) üzenetére


anglergab
addikt

Ha az utána kötött router támogatja az IGMP passthrough-t, akkor megy az IPTV esetében is bridge módban a modem.
De kétlem hogy OTT esetén a publikus hálózaton megoldható az IGMP, csak külön privát LAN-on (VLAN). Amit a fizikai rétegnek kellene támogatnia, azaz a DSL-nek. DOCSIS-nál ilyen nincs. A kábel telefon (PacketCable), Wi-Free is a "rendes" csatornán megy, mivel csak egy van, nincsenek VLAN-ok. A forgalom elválasztását VPN/IPSec protokoll végzi ilyen esetben.

[ Szerkesztve ]

(#90586) Farkassacred


Farkassacred
őstag

Az első kerületben valami gyalázat amit ez a vodafone csinál.. mióta átvette papíron a upc-től ez a cég, azóta valami botrány az egész, bohózat.. főleg azért az árért ami kifizetek ezeknek..
Lassan váltás lesz ebből úgy érzem.
Egy router vásárlás se oldaná meg a jelenlegi helyzetet az egészen biztos..

(#90587) kezo0 válasza anglergab (#90585) üzenetére


kezo0
addikt

Ennek a felét sem értem, de gondolom, hiába tudja a saját routerem az IGMP passthrough-t, ha a szolgáltató nem engedi bridge módba állítani a modemet. Én pedig csak annyit írtam, hogy tudtommal a T-nél ez a helyzet.

[ Szerkesztve ]

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#90588) Ronam válasza Farkassacred (#90586) üzenetére


Ronam
addikt

Elso keruletben nalatok van valami mas opcio? Itt a DIGI offos, a Telekom 30 megabitet szolgaltat maximum, legalabbis itt az alagut kornyeken.. amugy nekem is elegem van beloluk, es meg "csak" 2 honapja hasznalom.

[ Szerkesztve ]

(#90589) anglergab válasza kezo0 (#90587) üzenetére


anglergab
addikt

Így van, ezért nincs "IPv6 passthrough", IPv6 esetén modem mód. Annyira speciális az IPv6 implementáció (DSLITE), hogy kevés router tudja (a managelhetők). Azaz mindenképp a szolgáltatónak kell végződtetnie, konfigurálnia, ami kicsit bonyolultabb mint egy DHCP, ezért nincs IPv6 esetén modem mód. Azaz a CB-vel garantálható a megfelelő IPv6 végződtetés, és csak azzal. Illetve a szolgáltató nem managelheti az előfizető routerét, és az előfizető sem a szolgáltatóét. Természetesen a szolgáltatói DHCP saját routerre, illetve egy alap konfiguráció CB esetén kivétel.

[ Szerkesztve ]

(#90590) szabogabor10 válasza anglergab (#90589) üzenetére


szabogabor10
veterán

Kíváncsi vagyok, lesz-e valaha dual-stack IPv4/IPv6.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#90591) anglergab válasza szabogabor10 (#90590) üzenetére


anglergab
addikt

A jelenlegi "IPv6" dual stack valójában. Annak egy átmeneti, LITE implementációja. Persze az "átmeneti" jelenthet nagyon sok időt is.

(#90592) Farkassacred válasza Ronam (#90588) üzenetére


Farkassacred
őstag

Csak átfutott a fejemben a gondolat.. A vár alatt nem tudom mik a lehetőségek. 1-2 hónap múlva úgy is szerződéshosszabbítás lesz, addig várok..

(#90593) Mik^


Mik^
tag

Üdv,

érdekelne, hogy szerintetek 34000 Pre RS Errors/sec sok?
Részletek:
[link]
Szerintem sok... Pénteken leadtam hibára, meglátjuk.

(#90594) anglergab válasza Mik^ (#90593) üzenetére


anglergab
addikt

Tapasztalsz problémát a sebesség, ping, jitter-rel?

(#90595) Mik^ válasza anglergab (#90594) üzenetére


Mik^
tag

Az új CB-vel sokkal jobb. A TC7200-al szerdán 20% feletti csomagvesztés volt, ami kiugró, de 8-10% sokszor becsúszott.
Szerda este óta még nem vettem észre akadást, de korábban is időszakos volt.

(#90596) kabelmania27 válasza Mik^ (#90593) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Meg kellene nézni milyenek a feltöltési értékek.
Amennyiben leírod milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attanuator feliratú csillapító meg tudjuk írni, hogy lakáson belül javítható-e a probléma.

(#90597) viktorhu válasza anglergab (#90585) üzenetére


viktorhu
veterán

- Nem elég, hogy igmp passthrough van a saját routerben, a legtöbb otthoni router nem is tartalmazza pl. az általad is említett VLAN-beállításokat az iptv-hez, ezért a T-nél is mindenképpen a szolgáltatói eszköz route-olja az iptv-t.

- Megoldották az IGMP-t külön csatornán docsison is, VLAN nélkül (pont ezért ugrik a bridge mód, de ott nincs is helyette media card alternatívának).

(#90598) lm83 válasza Ronam (#90588) üzenetére


lm83
őstag

Én is erre lakok, tényleg semmi normális alternatíva nincs sajnos...
Az elmúlt pár hónap valóban borzasztó. Sokszor elmegy a net rövidebb, alig észrevehető időkre is.
Persze pont mikor játszok épp HS-t, mire visszajön már eltelt 1-2 kör és buktam a meccset.
Oldalak is sokszor csak sokadikra töltenek be.
Újraindul indul csak úgy a cb, nem is értem.

(#90599) viktorhu válasza Beniii06 (#90580) üzenetére


viktorhu
veterán

-eléggé elavult

A Telekom megoldása elavult, és valószínűleg a kiosztott embedded windowsos hardverek sem bírnák simán szoftveresen a modernebb megoldásokat, pl. jobb tömörítést, ott is tervben van a váltás, de ennek ebben a formában nincs köze a vodás szolgáltatáshoz.

-külön vlan kell hozzá

DSL-en igen, koaxon nem.

-csak a szolgáltató hálózatán belül működik

Ez szoftveres kérdés. Pl. ha elérhető az igmp, azt használja, ha nem, akkor OTT módban csatlakozik.

Óriási előnye lenne az igmp-nek, hogy jóval kevésbé terhelné a hálózatot, egy csatornát egy példányban kell sugározni, hasonlóan, mint a DVB-C esetében, ráadásul csak akkor, ha konkrétan nézi is valaki. OTT-nál ha 100-an nézik a szegmensen a szülejmánt, akkor az 100 stream.

Az OTT egyszerűbb infrastruktúrájának az előnye ott jön be, ha lejönnek az emberek a lineáris tévézésből, és akkor egy szolgáltatói és akár szolgáltatófüggetlen netflix lehet a VTV-ből, de egyelőre úgy tűnik, hogy az emberek nem on-demand akarják nézni a műsorokat, hanem akkor, amikor azt a tévécsatorna akarja, ehhez meg nagyon pazarló megoldás az OTT.

(#90600) merqree


merqree
őstag

Május 24 óta kockásodnak a csatornák (Nick Jr (nem nevet, ezt nézzük :D) 95%ban, a maradék 5% a hibaellenőrzés, hogy mely csatornák kockásak még (RTL II HD, M1HD, M2HD).
4 hibabejelentésem volt (4szer voltak nálam, a legelső és a legutolsó alkalommal is felvezetésre került, hogy már a bejövő jel sem megfelelő. Ezt kell igazából kierőszakolni a szerelőtől...), ma megerősítették az ügyfélszolgálaton, hogy a fenti dátumtól vagyok jogosult kötbérre.
Ebből inkább az legyen mindenki számára a tanács/javaslat, hogy tessék azonnal és többször az UPC/Vodafone szolgáltatónak jelezni a hibát, és ne itt próbáljunk meg modemértékekkel foglalkozni. Egy-egy hibabejelentés nekem 20-45 percet vesz igénybe.
Bármennyire is segítőkészek a topikgazdák, adminok és senior segítők, attól a hiba nem lesz megoldva.

Továbbra is inkább olvasok, és köszönöm továbbra is az aktív segítők munkáját, hozzászólásommal nem az ő érdemeiket akartam csorbítani, hanem segítőkészségüket kiemelni. Azonban a hibát sajnos nem ők fogják elhárítani.

:R :R :R :R :R :R :R :R :R :R

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.