- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
MadMancs
veterán
válasz
Livius #90546 üzenetére
Nekem eddig minden hibajelentes végén magától elmondta a hibajegy számat. Hibabejelenteskor nem, de ha nem kiszallasos hanem központi hiba volt amiért jelentettem annak javításakor jön sms. Viszont bazt tudni kell hogy erre külön kell megadni számot. Nálunk is a kapcsolattartási az én számom lett megadva azon is kerestek/keresnek, de sms hibajavítasról tulajnak megy mert azbő száma lett megadva anno kifejezetten erre a célra.
Ez idő alatt a vezetékes hálózat központi elemei továbbra is az előző tulajdonos, a Liberty Global szerverein futnak, tehát a jogi összeolvadásnak nincs köze az esetleges vezetékes szolgáltatás-ingadozásokhoz
Na ezt magyarázzuk itt is egy ideje, de nem akarják emberek megérteni.
Azt hogy VTV nem jó, mondta nekem is technikus. Sokkal tobb kiszállás van VTV box miatt mint Horizon+MediaCard+net miatt együttvéve.
-
-
Vesa
veterán
válasz
Livius #90546 üzenetére
Ez érdekes, mert nekem a hiba keletkezésekor nem, de a hiba elhárítása után mindig küldtek SMS-t, bár lehet csak azért, mert telefonáltam. Viszont UPC idején gyakorlatilag soha nem kellett várnom hibabejelentésnél, azonnal volt valaki a vonal végén. Vagy még jobb volt, amikor már az automata bemondta, hogy "jelenleg fennakadások tapasztalhatók a szolgáltatásban a következő településeken: XYZ". Abból már tudtam, hogy nem nálam van a hiba és ők is tudnak róla, tehát csinálják. Most meg...??? Egy nagy nulla.
-
Livius
őstag
Én még a UPC időben, kb 1 éve csináltam utoljára hibabejelentést és megdöbbenésemre közölte az ügyfélszolgálatos hogy nincs semmi SMS értesítő a hibajegy létrehozásról meg ilyesmi. Külön kellett kiszednem belőle valami azonosítót a hiba leadásról, amire tudok majd hivatkozni ha eljönne a kötbér ideje. A T-nél divat csak ez az SMS-es értesítés, ezeknek ilyen sose volt.
-
Vesa
veterán
válasz
#75501312 #90521 üzenetére
"Hétvégén nincs telefonos üfsz."
Éppen azzal hencegnek, hogy az üfsz. 0-24h.
labeda
Nem akarlak elkeseríteni, de senki nem fog SMS-t küldeni. Nekem 6 napja nem is reagálnak az email-re, nemhogy SMS-t küldenének. Még bejelenteni se tudom a híbát, mert a telefont sem veszi fel senki.
Egy kalap trágyadomb az egész vodafone. Szerencsére nincs már hűségidőm, váltok is valami másra mert ebből elegem van. -
ates2
senior tag
9.ker Sobieski, off vagy 40perce.
-
-
blakey
titán
válasz
labeda #90529 üzenetére
1. mint minden szolgáltatónál/szolgáltatásnál előfordulnak hibák, és van akit szerencsétlenül ér (pont most, pont velem).
2. Nálam hosszú évek (20+ még UPC előddel kezdtem) óta stabil és mindig megvan a maximális sebesség. Ez ma Magyarország!
3. A helyedben bejelenteném a hibát. Nekem még nem kellett 50 percet várni. Aki nem próbálkozik az nem jár sikerrel. -
válasz
kabelmania27 #90530 üzenetére
Köszönöm a válaszod!
-
Kezdődik. E hó 18-án indult a szolgáltatás. Minden ment kifogástalanul csütörtökig. 3 napra elutaztam, ma meg már semmilyen szolgáltatást nem érek el hozzátéve, hogy a közvetlen szomszédomnál ugyan ez a helyzet. Mivel figyelem a topikot, nem fogok 50 percet várni a telefonon. E-mailt küldtem, hogy nyoma legyen. 14 napon belül felmondhatom a szerződést, de a T-home 30-as netjét váltotta az 500-as, és a tv is jó minőségben nézhető. Két szék között a pad alatt esete körvonalazódik, évekig nem lesz újabb szolgáltató. Ez ma Magyarország! Ja, és a telekom felmondása miatt kifizethettem több mint fél milliót a náluk részletre vásárolt tv- re.
A hibabejelentésnél van valami lehetőség, hogy sms-t küldjenek a hibáról illetve az elhárításról: ezt lehet valahogy aktíválni?
-
viktorhu
veterán
válasz
Beniii06 #90525 üzenetére
Hát meg a upc ügyfélszolgálat külföldön volt, és gondolom működik tovább, csak ide már nem szolgáltatnak, mert eladták az ügyfeleket.
A UPC-t meg már úgy látszik nem érdekli annyira a hálózata működése, miközben a felhasználás meg növekedett is, úgyhogy most az a kérdés, hogy a Vodafone mennyire gyorsan tudja a hálózati forgalmat átterelni a saját csatornáira, és hogy hogy tudja az évek óta úgy látszik elhanyagolt hálózatot rendbehozni a mostani nagyobb igénybe vételhez.
-
Beniii06
addikt
válasz
Livius #90523 üzenetére
"Nem lennék meglepve, ha régi UPC ügyfélszolgálat már rég megszűnt, és mindent áttoltak a sajátjukra,"
A upc-s boltokat is bezárták, ott ahol a közelben volt voda üzlet, szóval szerintem egyértelmű a költségmegtakarítás és az is, hogy rendszeresen sorok vannak a boltok előtt 1-2 órás várakozással, saját szememmel láttam, a veszélyhelyzet megszűnése után is.
-
Livius
őstag
válasz
#75501312 #90521 üzenetére
UPC-nél hibát lehetett bejelenteni hétvégén is, sőt új szolgáltatást is tudtál rendleni, és az összes többi más szolgáltatónál is ezek az alap dolgok megvannak hétvégén is. Szerintem a Voda kicsit kezd beleroppanni, hogy átvette a UPC ügyfélkezelését is. Nem lennék meglepve, ha régi UPC ügyfélszolgálat már rég megszűnt, és mindent áttoltak a sajátjukra, úgy hogy ott meg alig csináltak kapacitásbővítést az emberek számában, csak hogy nekik olcsó legyen a biznisz így és megérje.
-
MadMancs
veterán
Ez csak akarat kérdése upc részéről. Hivatalosan tenyleg nem lehet. Voltam olyan albérletben ahol a házhoz volt volt hátul építve egy kissebb ház (ezt béreltem). Tulajnak nagy házban volt már UPC, engem is lepattintottak hogy nem lehet ugyanazon címen 2. Kerestünk egy alvállalkozót, beszélt központtal, majd oszlopról berántotta hátsó épülethez is a kábelt, így lett a hátsó előfizetés x utca 8/B cimen. Noha ilyen cím hivatalosan nem létezik. Szóval nem esélytelen a dolog azért.
-
BigBlue69
őstag
Sziasztok.
Lenne egy gyors kérdésem felétek hátha jobban képben vagytok, sajnos 1270-en nem érek el senkit.
Adott egy albi ahol van már vezetékes upc/voda előfizetés viszont nincs net.
Lehet úgy rendelni internetet ahhoz a cimhez, hogy az én nevemen legyen hűség nélkül? -
S-eye
senior tag
Valaki le tudná írni a szolgáltatás költöztetésének menetét? Albérletből költöznék saját házba, ahol szintén elérhető a szolgáltatás. Úgy tudom 4500 Ft a költöztetés díja, és telefonon kell intézni. De mennyi ideig tart, és mennyivel előtte kell jeleznem a költözés időpontját?
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Beniii06 #90483 üzenetére
Annyit pontosítanék, hogy ha van upc előfizetésed nemcsak az analóg adások jönnek ingyen, hanem a digitális kódolatlanok is (ugyanazok a csatornák mint az analógok, vagy a földfelszíni sugárzottak). Egyébként voltam olyan albérletben, ahol az előző bérlő miatt be volt húzva a koax kábel, az új bérlő nem fizetett elő, de a meglévő koaxon a tv adás (analóg, kódolatlanok) még így is jött.
Egyébként én minden évben megújításkor alkudok egyet (1221 lemondás menüpont), bekamuzom hogy itt a digi, és 4500-ért ajánl nekem full csomagot (igazság szerint csak a t van még jelen adsl/wdsl-lel). Jelenleg 7ezer ft-ért van mindhárom szolgáltatásbol a fullos. 500as net (de cisco modemmel használva, igy az kicsit kevesebb), Tv premium (ha tv-t nézünk, akkor az esetek 90%-ában letöltött filmet nézünk a nas-ról), Nonstop L (alig használjuk ki, mivel mobilról is ingyen hívunk).
-
-
Vesa
veterán
5 napja nem válaszol az online üfsz. Telefon csak zenél...1 hete.
Csak úgy beírtam, legyen nyoma. -
charlie22m
csendes tag
Köszönöm mindenkinek a segítséget, így már sikerült jól képbe kerülnöm
.
-
charlie22m
csendes tag
válasz
charlie22m #90503 üzenetére
Megnéztem a személyre szabott ajánlatokat is.
500-as net, 120 csatornás digitális tévé és nonstop m telefon, e-pack-kal 7300 Ft/hó.
De én a mostaninál többet nem szeretnék fizetni, az biztos.
-
charlie22m
csendes tag
Én már nem tudok szabadon csomagot összeállítani az oldalukon? Régen volt ilyen.
Így: a "leendő" csomag havidíja az oldalukon 7000 Ft, de ebben nonstop s telefon van.
Külön a telefonszolgáltatások között a nonstop s és nonstop m között árdifi 2410 Ft. Ha ezt a 7000-hez hozzáadom, akkor az összesen 9410 Ft. Nekem ezt 5700 Ft-ért kínálták.
Aktív témák
Hirdetés
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Külpolitika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Z Flip 5 256GB,Újszerű,Adatkabel,12 hónap garanciával
- BESZÁMÍTÁS!ASUS B650M R5 7600X 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080Ti 12GB Be Quiet! Pure Base 500FX ASUS1000W
- iKing.Hu - Apple iPhone 15 Pro Max - Black Titanium - Használt, karcmentes
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad E540 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I DVDRW I 15,6" FHD I CAM I W10 I Garancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L480 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest