Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#90501) Beniii06 válasza cof (#90494) üzenetére


Beniii06
őstag

De azért ott volt valós konkurencia is(digi), ő leírta, hogy nála nincs más alternatíva

"Got any other secret weapons?"

(#90503) charlie22m válasza cof (#90494) üzenetére


charlie22m
csendes tag

Én már nem tudok szabadon csomagot összeállítani az oldalukon? Régen volt ilyen.
Így: a "leendő" csomag havidíja az oldalukon 7000 Ft, de ebben nonstop s telefon van.
Külön a telefonszolgáltatások között a nonstop s és nonstop m között árdifi 2410 Ft. Ha ezt a 7000-hez hozzáadom, akkor az összesen 9410 Ft. Nekem ezt 5700 Ft-ért kínálták.

(#90504) charlie22m válasza Beniii06 (#90501) üzenetére


charlie22m
csendes tag

Volt pár éve, hogy beblöfföltem, hogy átmegyek máshova, de akkor se volt és azóta sincs semmi lehetőség. Akkor bejött, de azért már ezzel is tisztába lehetnek/vannak.

(#90505) charlie22m válasza #72445440 (#90496) üzenetére


charlie22m
csendes tag

Kb. ugyanaz a helyzet...
Amikor ideköltöztünk, körbejártam a témát, akkor egy szolgáltató ígérte, hogy már építik az optikát. Ja, hogy ez már 10 éve volt és még sehol sincs...

(#90506) charlie22m válasza charlie22m (#90503) üzenetére


charlie22m
csendes tag

Megnéztem a személyre szabott ajánlatokat is.
500-as net, 120 csatornás digitális tévé és nonstop m telefon, e-pack-kal 7300 Ft/hó.
De én a mostaninál többet nem szeretnék fizetni, az biztos :) .

(#90508) charlie22m válasza #72445440 (#90507) üzenetére


charlie22m
csendes tag

Nem, nem lesz jobb, én is így látom...
A konkurenciának jobban megéri a lakótelepeken fejleszteni, amit meg is tesz. A kertvárosi rész nem pálya neki. Itt vagy van a 20mbit méregdrágán vagy UPC/Vodafone.

(#90509) charlie22m


charlie22m
csendes tag

Köszönöm mindenkinek a segítséget, így már sikerült jól képbe kerülnöm :R .

(#90510) Vesa


Vesa
veterán

5 napja nem válaszol az online üfsz. Telefon csak zenél...1 hete.
Csak úgy beírtam, legyen nyoma.

A tudomány a valóság költészete!

(#90511) Ghostman78 válasza Vesa (#90510) üzenetére


Ghostman78
senior tag

50. perc körül vettél fel nekem is. egész pontosan 57. percnél
és 1óra 00 perckor bontották
:W

[ Szerkesztve ]

(#90512) ArthurShelby válasza Beniii06 (#90483) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Annyit pontosítanék, hogy ha van upc előfizetésed nemcsak az analóg adások jönnek ingyen, hanem a digitális kódolatlanok is (ugyanazok a csatornák mint az analógok, vagy a földfelszíni sugárzottak). Egyébként voltam olyan albérletben, ahol az előző bérlő miatt be volt húzva a koax kábel, az új bérlő nem fizetett elő, de a meglévő koaxon a tv adás (analóg, kódolatlanok) még így is jött.

Egyébként én minden évben megújításkor alkudok egyet (1221 lemondás menüpont), bekamuzom hogy itt a digi, és 4500-ért ajánl nekem full csomagot (igazság szerint csak a t van még jelen adsl/wdsl-lel). Jelenleg 7ezer ft-ért van mindhárom szolgáltatásbol a fullos. 500as net (de cisco modemmel használva, igy az kicsit kevesebb), Tv premium (ha tv-t nézünk, akkor az esetek 90%-ában letöltött filmet nézünk a nas-ról), Nonstop L (alig használjuk ki, mivel mobilról is ingyen hívunk).

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#90513) S-eye


S-eye
senior tag

Valaki le tudná írni a szolgáltatás költöztetésének menetét? Albérletből költöznék saját házba, ahol szintén elérhető a szolgáltatás. Úgy tudom 4500 Ft a költöztetés díja, és telefonon kell intézni. De mennyi ideig tart, és mennyivel előtte kell jeleznem a költözés időpontját?

(#90514) MadMancs válasza S-eye (#90513) üzenetére


MadMancs
veterán

Annó nekünk 8 napot mondtak.
Egyébként myupc ben is indítható a költözés.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#90515) S-eye válasza MadMancs (#90514) üzenetére


S-eye
senior tag

Értem. Ott azt írja, hogy hívjam őket telefonon

(#90516) BigBlue69


BigBlue69
őstag

Sziasztok.

Lenne egy gyors kérdésem felétek hátha jobban képben vagytok, sajnos 1270-en nem érek el senkit.
Adott egy albi ahol van már vezetékes upc/voda előfizetés viszont nincs net.
Lehet úgy rendelni internetet ahhoz a cimhez, hogy az én nevemen legyen hűség nélkül?

[ Szerkesztve ]

(-.-(-.-(-.-(-.-)-.-)-.-)-.-) Chinese Mafia's watching you! Viselkedni Magyarországon rang. Máshol a létezés része. Steam: http://tinyurl.com/8h4dfu2

(#90517) MadMancs válasza S-eye (#90515) üzenetére


MadMancs
veterán

Bocsi. Tényleg. Sose néztem még konkrétan.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#90518) cof válasza BigBlue69 (#90516) üzenetére


cof
veterán

A te neveden van a TV? Kettő előfizető nem lehet egy címen ha a tulaj nevén van.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#90519) Csabex válasza BigBlue69 (#90516) üzenetére


Csabex
őstag

Rendeltess a tulajjal, aztán a díjat neki adod oda havonta a rezsivel együtt.

"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass

(#90520) MadMancs válasza cof (#90518) üzenetére


MadMancs
veterán

Ez csak akarat kérdése upc részéről. Hivatalosan tenyleg nem lehet. Voltam olyan albérletben ahol a házhoz volt volt hátul építve egy kissebb ház (ezt béreltem). Tulajnak nagy házban volt már UPC, engem is lepattintottak hogy nem lehet ugyanazon címen 2. Kerestünk egy alvállalkozót, beszélt központtal, majd oszlopról berántotta hátsó épülethez is a kábelt, így lett a hátsó előfizetés x utca 8/B cimen. Noha ilyen cím hivatalosan nem létezik. Szóval nem esélytelen a dolog azért.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#90521) #75501312 válasza BigBlue69 (#90516) üzenetére


#75501312
törölt tag

Hétvégén nincs telefonos üfsz.

(#90522) MadMancs válasza #75501312 (#90521) üzenetére


MadMancs
veterán

Nem igaz. Én szombaton hivtam őket múlt héten, 5perc alatt élő ember. Nem tudom otthoni részlegen játszik e a red pioritás telefonos üfsz esetén.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#90523) Livius válasza #75501312 (#90521) üzenetére


Livius
őstag

UPC-nél hibát lehetett bejelenteni hétvégén is, sőt új szolgáltatást is tudtál rendleni, és az összes többi más szolgáltatónál is ezek az alap dolgok megvannak hétvégén is. Szerintem a Voda kicsit kezd beleroppanni, hogy átvette a UPC ügyfélkezelését is. Nem lennék meglepve, ha régi UPC ügyfélszolgálat már rég megszűnt, és mindent áttoltak a sajátjukra, úgy hogy ott meg alig csináltak kapacitásbővítést az emberek számában, csak hogy nekik olcsó legyen a biznisz így és megérje.

[ Szerkesztve ]

Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB

(#90524) cof válasza Livius (#90523) üzenetére


cof
veterán

Ha működne a szolgáltatás mindenhol, nem lenne miért telefonálni.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#90525) Beniii06 válasza Livius (#90523) üzenetére


Beniii06
őstag

"Nem lennék meglepve, ha régi UPC ügyfélszolgálat már rég megszűnt, és mindent áttoltak a sajátjukra,"

A upc-s boltokat is bezárták, ott ahol a közelben volt voda üzlet, szóval szerintem egyértelmű a költségmegtakarítás és az is, hogy rendszeresen sorok vannak a boltok előtt 1-2 órás várakozással, saját szememmel láttam, a veszélyhelyzet megszűnése után is.

"Got any other secret weapons?"

(#90526) #75501312 válasza MadMancs (#90522) üzenetére


#75501312
törölt tag

Akkor viszont rossz a weboldal, mert múltkor néztem és csak munkanapot írtak.

(#90527) MadMancs válasza #75501312 (#90526) üzenetére


MadMancs
veterán

Azt tegyuk hozza hogy en hiba miatt hivtam oket. Az lehet hogy megrendeles/lemondas/modostas/szamlazas nincs, csak hetkoznap, de hibajelentes tuti 24/7.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#90528) viktorhu válasza Beniii06 (#90525) üzenetére


viktorhu
veterán

Hát meg a upc ügyfélszolgálat külföldön volt, és gondolom működik tovább, csak ide már nem szolgáltatnak, mert eladták az ügyfeleket.

A UPC-t meg már úgy látszik nem érdekli annyira a hálózata működése, miközben a felhasználás meg növekedett is, úgyhogy most az a kérdés, hogy a Vodafone mennyire gyorsan tudja a hálózati forgalmat átterelni a saját csatornáira, és hogy hogy tudja az évek óta úgy látszik elhanyagolt hálózatot rendbehozni a mostani nagyobb igénybe vételhez.

(#90529) labeda


labeda
aktív tag

Kezdődik. E hó 18-án indult a szolgáltatás. Minden ment kifogástalanul csütörtökig. 3 napra elutaztam, ma meg már semmilyen szolgáltatást nem érek el hozzátéve, hogy a közvetlen szomszédomnál ugyan ez a helyzet. Mivel figyelem a topikot, nem fogok 50 percet várni a telefonon. E-mailt küldtem, hogy nyoma legyen. 14 napon belül felmondhatom a szerződést, de a T-home 30-as netjét váltotta az 500-as, és a tv is jó minőségben nézhető. Két szék között a pad alatt esete körvonalazódik, évekig nem lesz újabb szolgáltató. Ez ma Magyarország! Ja, és a telekom felmondása miatt kifizethettem több mint fél milliót a náluk részletre vásárolt tv- re. :CA hibabejelentésnél van valami lehetőség, hogy sms-t küldjenek a hibáról illetve az elhárításról: ezt lehet valahogy aktíválni?

[ Szerkesztve ]

(#90530) kabelmania27 válasza labeda (#90529) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Fognak küldeni sms-t a hibáról, amennyiben megadtál kapcsolattartási telefonszámot.

[ Szerkesztve ]

(#90531) labeda válasza kabelmania27 (#90530) üzenetére


labeda
aktív tag

Köszönöm a válaszod!

(#90532) canniball válasza labeda (#90529) üzenetére


canniball
nagyúr

:Y Az egy igencsak drága tv lett... Nem lett volna olcsóbb tovább fizetni a szolgáltatást (még ha nincs is rá szükség)?

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#90533) kabelmania27 válasza labeda (#90531) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nincsmit, 72órájuk van a hibaelhárításra, az esetek többségében hamarabb megszokták oldani.

(#90534) labeda válasza canniball (#90532) üzenetére


labeda
aktív tag

Havi 7590 volt kb. A modemen eddig egy fehér csík világított, most két egymással szemben álló nyíl villog zölden, és megjelent egy wifi szimbólum is ami szintén zöld, és folyamatosan világít. Eddig ezek nem voltak!

[ Szerkesztve ]

(#90535) canniball válasza labeda (#90534) üzenetére


canniball
nagyúr

Akkor a fél millióból kijött volna "pár" hónap...

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#90536) labeda válasza canniball (#90535) üzenetére


labeda
aktív tag

Ez a fél millió törlesztő részlet volt, kamatmentes.

(#90537) blakey válasza labeda (#90529) üzenetére


blakey
titán

1. mint minden szolgáltatónál/szolgáltatásnál előfordulnak hibák, és van akit szerencsétlenül ér (pont most, pont velem).
2. Nálam hosszú évek (20+ még UPC előddel kezdtem) óta stabil és mindig megvan a maximális sebesség. Ez ma Magyarország!
3. A helyedben bejelenteném a hibát. Nekem még nem kellett 50 percet várni. Aki nem próbálkozik az nem jár sikerrel.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#90538) labeda válasza blakey (#90537) üzenetére


labeda
aktív tag

Lehet az itteni tapasztalatok adnak hamis képet, de én folyamatosan ezeket olvasva döntöttem az e-mail mellett, aminek nyoma van, és 48 órán belül ígéri a választ. A szomszéd is el van keseredve, neki a kb. 2 hét alatt többször volt problémája.

(#90539) kabelmania27 válasza labeda (#90538) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nálunk szintén stabil, ritkán van kimaradás, van olyan ismerős aki 10 év alatt nem tapasztalt kiesést. Ettől még előfordulhatnak olyan területek, ahol többször van kiesés, érdemes többen bejelenteni a problémát.

[ Szerkesztve ]

(#90540) tomp válasza viktorhu (#90528) üzenetére


tomp
félisten

Mi az, hogy a UPC-t azaz a Liberty-t már nem nagyon érdekli a hálózat? Most a Liberty már alvállalkozóként üzemelteti. Ha nem jól üzemeltetik, akkor a Voda panaszt tehet mivel nem ezért fizet a Voda nekik.

(#90541) labeda válasza blakey (#90537) üzenetére


labeda
aktív tag

13 (!) perc után sikerült beszélnem velük, tudnak a hibáról, több fej-állomás is érintett. Szerintem kevesen vannak, akik olyan szerencsések, hogy 20 évig elégedettek egy szolgáltatóval/ szolgáltatással. :R

(#90542) ates2


ates2
senior tag

9.ker Sobieski, off vagy 40perce.

(#90543) Vesa válasza #75501312 (#90521) üzenetére


Vesa
veterán

"Hétvégén nincs telefonos üfsz."

Éppen azzal hencegnek, hogy az üfsz. 0-24h.

labeda
Nem akarlak elkeseríteni, de senki nem fog SMS-t küldeni. Nekem 6 napja nem is reagálnak az email-re, nemhogy SMS-t küldenének. Még bejelenteni se tudom a híbát, mert a telefont sem veszi fel senki.
Egy kalap trágyadomb az egész vodafone. Szerencsére nincs már hűségidőm, váltok is valami másra mert ebből elegem van.

[ Szerkesztve ]

A tudomány a valóság költészete!

(#90544) MadMancs válasza Vesa (#90543) üzenetére


MadMancs
veterán

Sehol se írják hogy nem 24/7. Csak korlátozáskezelés van vsak munkanapon.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#90545) viktorhu válasza tomp (#90540) üzenetére


viktorhu
veterán

Ne tőlem kérdezd, hanem a upc-től, hogy miért :)

(#90546) Livius válasza Vesa (#90543) üzenetére


Livius
őstag

Én még a UPC időben, kb 1 éve csináltam utoljára hibabejelentést és megdöbbenésemre közölte az ügyfélszolgálatos hogy nincs semmi SMS értesítő a hibajegy létrehozásról meg ilyesmi. Külön kellett kiszednem belőle valami azonosítót a hiba leadásról, amire tudok majd hivatkozni ha eljönne a kötbér ideje. A T-nél divat csak ez az SMS-es értesítés, ezeknek ilyen sose volt.

Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB

(#90547) Vesa válasza Livius (#90546) üzenetére


Vesa
veterán

Ez érdekes, mert nekem a hiba keletkezésekor nem, de a hiba elhárítása után mindig küldtek SMS-t, bár lehet csak azért, mert telefonáltam. Viszont UPC idején gyakorlatilag soha nem kellett várnom hibabejelentésnél, azonnal volt valaki a vonal végén. Vagy még jobb volt, amikor már az automata bemondta, hogy "jelenleg fennakadások tapasztalhatók a szolgáltatásban a következő településeken: XYZ". Abból már tudtam, hogy nem nálam van a hiba és ők is tudnak róla, tehát csinálják. Most meg...??? Egy nagy nulla.

A tudomány a valóság költészete!

(#90548) Ghostman78


Ghostman78
senior tag

Vót má' ?

[link]

:DDD

(#90549) MadMancs válasza Livius (#90546) üzenetére


MadMancs
veterán

Nekem eddig minden hibajelentes végén magától elmondta a hibajegy számat. Hibabejelenteskor nem, de ha nem kiszallasos hanem központi hiba volt amiért jelentettem annak javításakor jön sms. Viszont bazt tudni kell hogy erre külön kell megadni számot. Nálunk is a kapcsolattartási az én számom lett megadva azon is kerestek/keresnek, de sms hibajavítasról tulajnak megy mert azbő száma lett megadva anno kifejezetten erre a célra.

Ghostman78:

Ez idő alatt a vezetékes hálózat központi elemei továbbra is az előző tulajdonos, a Liberty Global szerverein futnak, tehát a jogi összeolvadásnak nincs köze az esetleges vezetékes szolgáltatás-ingadozásokhoz

Na ezt magyarázzuk itt is egy ideje, de nem akarják emberek megérteni.

Azt hogy VTV nem jó, mondta nekem is technikus. Sokkal tobb kiszállás van VTV box miatt mint Horizon+MediaCard+net miatt együttvéve.

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#90550) tomp válasza MadMancs (#90549) üzenetére


tomp
félisten

Mondjuk ha sok helyen nem lenne hulladék a koax akkor nem lenne gond a VTV-vel.
Nálam is a koax hálózat rendbe tétele után lett jó a VodaTV.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.