Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma összefoglaló
Hozzászólások
Inhouse
őstag
Sziasztok!
Tegnap délután hívott a szomszéd, hogy volt egy áramszünetük, újraindult a szolgáltatói modemrouter (fehér Conect Box) és azóta nincs internetük. Átmentem megnézni, telefonon tudnak a Wifihez kapcsolódni, de írja, hogy nincs internet és egy kis felkiáltójel van a jelerősség ikonján. Asztali gépen a böngészőben nem jelent meg semmi, pingnél, ha nevet, ha IP-t el sem indult.
A szolgáltatói dobozba lépve a diagnosztika az első 25%-nál már írta, hogy nincs internet, piros felkiáltó jel. Hívta a hibabejelentőt és mondták neki, hogy ők látják az eszközt, minden oké, szerintük más baj van, ha kiküldenek valakit, akkor azt fizetni kell.
Megnéztem és nem láttam semmi gondot, nem is változtattak semmin. Csak a szolgáltatói eszközt beüzemelve, minden más kihúzva ugyanaz. Visszaállítás gyári alapbeállításra, semmi változás. Mivel nálunk volt net, áthoztam hozzánk, de itt is ugyanazt produkálta. Viszont utána már az én neten sem jött vissza, ugyanaz történt, mint náluk.
Ő hamarabb érte el őket újra, megint kötötték az ebet a karóhoz, hogy minden rendben...addig erősködött, hogy annyit megcsináltak neki, hogy átrakták IPv4-be a szolgáltatói eszközt és lőn csoda, lett net.
Én délután már rájuk telefonáltam, mert a weboldal egérablakban leadott hibajelzés után csak egy géphang hívott, hogy minden oké szerintük, ha szerintem nem, akkor nyomjak kettest és majd hívnak. De nem hívtak... 25 perc iszonyú torz és zajos zenehallgatás után (ezt direkt csinálják? lemorzsoló szerepe van?) ugyanarra jutottunk, hogy nálam is minden oké... Megemlítettem, hogy járt a szomszéd és ...hát ő átrakhatja IPv4-be, de IPv6-on is mennie kellene...ja kéne. Átrakta és nálam is jó. Mi a fene van most?
Általános kompatibilitási leírás : DOCSIS 3.0
Hardver verzió : 5.01
Szoftver verzió : CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p6-NOSH
Üdv Inhouse
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma tudnivalók
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!