Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:58:04

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#110701) Intruder2k5 válasza weiss (#110699) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Ha a hiba nem is amiatt van, de az elhárítást biztosan megnehezíti, mert ugye nem lehet csak úgy lemászkálni az aknákba, tömeg is van, a csatornák is le vannak hegesztve, stb.

[ Szerkesztve ]

(#110702) weiss


weiss
addikt

Na, időközben lett net/TV. Ha tudom, hogy elég a PH-ra írni, már tegnap megtettem volna :D

I did nothing, the pavement was his enemy!

(#110703) Levi123 válasza kabelmania27 (#110609) üzenetére


Levi123
senior tag

Szia!
A bejövő vezetékre megy egy 3DTS106 (ilyen) ez osztja szét az 1. tv boxhoz, majd a másik szál megy bele egy pct-1000-2w osztóba (ilyen), annak a kimenete megy a 2. boxhoz + a modemhez. Köszi a segítséget!

Levi

(#110704) Peltár válasza Tomiii258 (#110697) üzenetére


Peltár
aktív tag

Ez a hiba és újraindulás attól is lehet ha a szolgáltatótól bejövő jelszintek nem jók.
A modem (router) szoftverében van olyan rutin hogy indítsa újra a modemet ha nagyon szar a
jelszint. Az eszközöd admin menüjében lévő jelszint értékeket, amit a képekben küldtél
azt a Coax kábelről veszi nincs köze a wi-fi-hez. Kábelmánia27 arra gondolhatott ha wi-fin használod az eszközt és sok a szakadás a csatorna amelyiken jön a wi-fi zsúfolt vagy zajos, ezért próbáld ki a etet UTP kábelen is. Ezt is javasoltam szintén kábelen próbáld ki.
Egy próbát megér. Szerintem

Ha azt akarod megnézni hogy újra indul e vagy csak szakad, lagol, dobálja a csomagokat akkor keresősáv CMD itt
beirod Tracert www.vodafone.hu kapsz 4-5 hasonló sort mint ez.
atv-89-133-166-2.catv.broadband.hu [89.133.166.2]
Ahol megkapod az első ip címet az leírod. Aztán pingeted a ping paranccsal a parancssorban példáúl ping 89.133.166.2 -t (a "-t" paraméter fontos) ezt hagyod folyamatosan menni akár egész nap itt látni fogod ha szakadásod van,

Volt már másoknak is ez a hibaüzenet rengeteg helyen, ott lakásom kívül volt a hiba, szerelőt kellett hívni. Ha van elosztód, szedd le ideiglenesen, direktbe rakd a bejövő kábelt a modemre
az osztó is beszarhatott akár.

[ Szerkesztve ]

(#110705) zotyes51


zotyes51
friss újonc

Nálam is a webes felületnél ezt írja Win 10 Pc-n
Laptopon müködik rendesen
Mi lehet a baj?

(#110706) Peltár válasza zotyes51 (#110705) üzenetére


Peltár
aktív tag

Szia! Szerintem akárkinek is írtál ide, fejtsd ki bővebben mi is a problémád, mert ezt így szerintem nem fogják érteni, anélkül meg nem fognak tudni segíteni. Vagy csak én vagyok már öreg és nem értem a rejtvényeket. :B ;)

(#110707) Tomiii258 válasza Peltár (#110704) üzenetére


Tomiii258
tag

A wifit tegnap már átállítottam csak 5GHz-re (korábban csak a 2,4-est használtam, mert van egy ritkán használt régi laptopom is), pont azért, mert az tuti nem zajos. Most ránéztem azért inSSIDer-rel is és előbb a 44-esre majd egy újabb router újraindulás után a 48-asra rakott (nem állítottam be fix csatornát). A legközelebbi wifik a 36-as, 60-as és 100-as csatornán vannak, tehát elég messze, ezek a 44/48-asok nem zsúfoltak.

A koax csatlakozásokat megnéztem már tegnap is, ma újra, de semmi változás, azóta is volt már újraindulás és amúgy sem tűntek lazának.

Pingelést most elkezdtem egy kicsit és időnként van 1-1 timed out, összességében kb 1,4% a veszteség, ami talán a nem jó, de nem is tragikus szint. Nyilván amikor majd a router úgy dönt, hogy megint újraindul, akkor több lesz a timed out :DDD

Még azt kipróbálom, hogy az osztót kihagyom a játékból, elvégre TV-t úgyse nagyon nézünk, de ha úgy is újra fog indulni, akkor vigyem vissza egy Voda üzletbe, hogy cseréljék, vagy előbb mindenképp hibabejelentés kell telefonon?

Tomiii258

(#110708) Tomiii258


Tomiii258
tag

Edit: a koax-osztóból kihúztam a koaxot és rákötöttem közvetlen a routerre, amit közben direkt nem kapcsoltam ki...ennek ellenére semmi újraindulás nem történt: egyszerűen csak nem volt net, de amint bedugtam újra lett, pedig elsőre nem is nagyon akart belemenni a router csatlakozójába és sikerült kicsit meggörbítenem a koax-csatlakozó tűjét is :DDD

Na de a lényeg, hogy ebből nekem úgy tűnik, hogy nem a kapcsolat elvesztése miatt indul újra a router, elvégre most tutira elvesztette a kapcsolatot, aztán mégse restartolt. :F

Tomiii258

(#110709) cocka válasza Intruder2k5 (#110701) üzenetére


cocka
veterán

Miért kell minden random Pityi Palkó látogatásakor a csatornákat lehegeszteni?

(#110710) Peltár válasza Tomiii258 (#110708) üzenetére


Peltár
aktív tag

Nyilatkozni csak az előző modem-router eszközömről tudok tapasztalati szinten mert a mostani nincs egy hetes ez az új fekete CB. Az előző Ubee volt. Na ott is várt egy ideig akár percekig is.
A mostaninál pl amikor optikai kábel átvágás volt a folyamatos led világítás villogóba ment át de mivel volt közbülső eszköz ami működött nekik nem indult újra csak ha én újra indítottam.
Nekem egy nap után 0% a hibás csomag pingetés esetén 1.4% az azért nem egészen jó
Hagyd még a pinget legalább estig én is vagy 12 órát toltam.

-----------------
Most nézzél jelszinteket másold be Kábelmánia 27-nek, ha az eredmények jók, akkor vagy a modem kondik vagy a táp kondik kiszáradása esetén szokott ilyen hiba előfordulni még.
Ha van műszered lemérheted a tápot leadja e azt ami rá van írva, vagy az lenne még jó, ha ki tudnád cserélni másikra egy másik otthoni eszközről. Csak az értékek legyenek nagyon közel egymáshoz, na meg a táp csati belemenjen.

Azt hogy ha hibás a modem (router és beviheted e és hova azt a 1270 tudja megmondnai
ha szerelő jön ő hoz másikat rá is mér a jelszintekre és a külső eszközökre is.
Szerelőre viszont sokat kell várni mostanság.

(#110711) Peltár válasza cocka (#110709) üzenetére


Peltár
aktív tag

Ha felrobban a gáz a csatornában véletlenül, nehogy elrepüljön a pápamobil az Úrhoz. :U
Máshol is hegesztik, terrorista nehogy elbújjon, vagy aláaknázza.

(#110713) cocka válasza #72445440 (#110712) üzenetére


cocka
veterán

Ha csak arra gondolok, hogy egy szék hegesztett lábai simán elválhatnak a "tartóelemektől" szimplán sokéves üléstől, akkor simán. :D

(#110714) atala válasza asdf_ (#110690) üzenetére


atala
addikt

Nekem már 2 éve lejárt a hűségidő. 5490 Ft-ot fizettem. Kb fél éve megemelték 5690 Ft-ra.
Pár hete hívtak, hogy hosszabbítsam meg a hűségemet, és akkor 5890 Ft lesz a havidíj. :D
Kérdeztem, hogy ebben mi a üzlet nekem? Azt mondja, hogy egy évig nem fogják emelni a díjat.
Tisztára hülyének nézik az embert. :)

(#110715) Peltár válasza #72445440 (#110712) üzenetére


Peltár
aktív tag

Simán viheti a tetőt, keretet körülötte az aszfaltot, a beton gyűrű felső részét is, ha több van a közelben azt is. :D Elég egy petárda, van fent egy pár youtube videó róla :K . Ettől függetlenül biztonsági okokból heggsztik le.

(#110716) Peltár válasza atala (#110714) üzenetére


Peltár
aktív tag

Szerintem benéztek valamit és a hűségidős ár, vagy a régi ár helyett a mostani lista árat mondták be. Én most is 5890-et fizetek csak internetre 300 csomag a régi 240 csomagról most raktak át mert megszüntetik a 240 csomagot. Nekem is lejárt már a hűség, de nem javasoltak mást vagy ez ezen a változatlan áron vagy leraknak a 150 csomagra 100ft olcsóbbért. Nehéz választás volt :DD

[ Szerkesztve ]

(#110717) asdf_ válasza bozsozso (#110693) üzenetére


asdf_
veterán

"Az Ön jelenlegi határozott idejű szerződéséhez hasonló szolgáltatási tartalommal bíró határozott időtartamú előfizetői szerződési ajánlatunk az alábbi:
TV Premium: 6 600 Ft/hó; Internet 500: 6 490 Ft/hó. "

Ez egy elképesztően gusztustalan és undorító beleterelése az ügyfélnek egy újabb hűségszerződsébe (aminek kifejezett elkerülése volt a célja annak, hogy a hűségidő lejárta után azonos áron kell továbbszolgáltatni, és nem eshet át listaárra az ember), mert egy hatalmas árral beparáztatja az előfizetőt, aki azt hiszi (mint te magad is), hogy a hűség lejárta után ennyi lesz a havidíja, és már telefonál is az ügyfélszolgálatra, ahol beledumálják egy újabb hűségbe, viszont ha figyelmesen elolvasod, határozott időtartamú előfizetői szerződési ajánlatot közölnek. Tehát nem azt, hogy mennyi lesz neked immár hűség nélkül. hanem hogy mennyit ajánlanak egy újabb hűség esetén. Aminek a valósághoz amúgy semmi köze, emiatt duplán gusztustalan ez az egész, mert ha felhívód a csacsogólányt, akkor összesen nem fogsz annyit fizetni, mint ott egy szolgáltatásra írnak összeget. Szóval nemes egyszerűséggel még hazudnak is.

[ Szerkesztve ]

(#110718) stilo18


stilo18
addikt

Sziasztok.

Érdeklődni szeretnék, hogy abban lett valami megoldás, hogy a boxból nem jön ki hang a tv-re...
Se hdmi-n, ne optikai kábelen.

Samsung MU8002.
Másik szobában a C9-es oleden, CI kártyával van hang.

#PS5#C9/QN95#Xiaomi13TPro#SSArctisPro+DAC#Aonic50

(#110719) Krisztián93 válasza Tomiii258 (#110657) üzenetére


Krisztián93
friss újonc

Nálunk pontosan ugyanez a hiba van.
Annyi különbséggel,hogy 1 nap vagy 50-szer újraindul magától a Upc Connect box és van hogy több mint 5 percbe telik neki míg újraáll.
Szintúgy szeptember 2.-ka körül kezdte el és továbbra is ezt csinálja.
A vicc az egészben az,hogy mikor elsőre telefonáltunk,akkor arra gyanakodtak hogy nálunk van a hiba és azt is mondták, hogy aznap mikor ezt elkezdte, sávszélességet váltottak és nem mutat semmi hibát náluk a rendszer.
Második telefonálásnál már mondták, hogy látják a rendszerükben ahogy többször is ledobott minket a net, ezért küldenek egy szerelőt és valószínűleg kicserélik a box-ot.
Utána rá 2-3 napra a szerelő hívott minket,miszerint nem nálunk van a hiba,hanem a panelban megtört egy kábel amit még azóta sem csináltak meg.

Ezt Tatabányáról írom.

(#110720) Tomiii258 válasza Krisztián93 (#110719) üzenetére


Tomiii258
tag

Na, ez nem hangzik jól...de köszi az infót!
A vicc az egészben, hogy pont költözés előtt állunk, legfeljebb 1,5 - 2 hónapot leszünk még itt, szóval az igazat megvallva már nem szívesen áldoznék erre is időt, de mivel a melóhoz szükséges a net, ezért lehet, hogy muszáj lesz... :(((

Tomiii258

(#110721) bozsozso válasza asdf_ (#110717) üzenetére


bozsozso
őstag

"viszont ha figyelmesen elolvasod, határozott időtartamú előfizetői szerződési ajánlatot közölnek."

Ebbe nem is gondoltam bele.

Amíg UPC volt addig tudom így volt, mert többször nem hosszabbítottam hűséget, de akkor is 1-2 év alatt szépen felkúszott az összeg a mostani hűségem is azért volt, mert 12ezerből "csináltam" ezt a 6390-et.

Mondjuk amit most a MYvodafone-n felajánlott az ugyan erre 6290, de ott sem egyértelmű, hogy minden benne van-e vagy nincs.

Alapból a hűség nem zavar, a félrevezetés, félretájékoztatás már jobban. :W

Egyébként milyen időközönként emelhetnek rajta? Úgy emlékszem régebben mindig 1-200Ft-ot hozzádobtak havonta egyszer a nethez, egyszer a TV-hez van amikor meg a telefonhoz. Így szépen felkúszott.

(#110722) Krisztián93 válasza Tomiii258 (#110720) üzenetére


Krisztián93
friss újonc

Elhiszem, hogy rossz lehet, főleg ha még munkához is szükség lenne rá. Mi is tapasztaljuk rendesen és már az őrületbe kerget minket ez az újraindulgatás :D
Legdurvább este szokott lenni úgy 8 és 9 óra magasságában amikor a box minden felállás után azonnal újraindul.
Utoljára tegnap hívtuk őket és szerintük 1-2 nap alatt helyrehozzák már.

Kíváncsi leszek :D

(#110723) Tomiii258 válasza MadMancs (#110683) üzenetére


Tomiii258
tag

Na, a legutóbbi újraindulás után most találtam egy ilyen bejegyzést is, amit említettél:
Cable Modem Reboot - due to power reset.

De érdekes, hogy a korábbi újraindulás meg "PCD failure" miatt volt, mintha hol ez, hol az lenne a baja...én tényleg nem értek hozzá, de laikusként ez olyan, mintha maga a router halódna, hisz most már az elosztót is kivettem, közvetlen a routerbe megy a fali koax.
(jelszintek így 0-5 dBmV közöttiek, SNR meg 35-38 közötti, ahogy olvastam mindkettő okés)

Holnap asszem elkezdek 1270-et hívogatni...

[ Szerkesztve ]

Tomiii258

(#110724) modflow


modflow
veterán

Novembertől Vodafone leszek net és TV terén.
Eddig csak bejött egy koax kábel az oszloptól, az ment direktbe a TV-be, volt simán HD adás.
A modem előtt ugyan ezen a házba jövő koaxon volt egy kis elosztó (nem igényelt áramot), az választotta le a netet, az ment a modembe, onnan saját routerbe és kész.

Vodafone -nál ugyan így lesz?

(#110725) pjen válasza modflow (#110724) üzenetére


pjen
félisten

Lehet ugyanígy is.

(#110726) modflow válasza pjen (#110725) üzenetére


modflow
veterán

Mi az, hogy lehet?
Van több választási lehetőség technológia terén?

(#110727) pjen válasza modflow (#110726) üzenetére


pjen
félisten

Bejön a koax, elosztó modem és Tv, ha van benne CI + kártya hely.Koax a Tv be és a kártya is.Adhat a voda egy lebutított kaon boxot is amiből egy HDMI kábel megy a tévébe.Mindkét esetben működik a régi rendszer.Valamilyen kiegészítő kell, a voda Tv kódolt.

[ Szerkesztve ]

(#110728) modflow válasza pjen (#110727) üzenetére


modflow
veterán

Na így már értem.
Az egyik TV régi, ahhoz a kaon box az ingyenes?
A fő tévé az új, van benne CI+ kártya hely, de ez muszáj?

Egy helyen láttam olyat, hogy ilyen kártya van a TV-ben, de a tv bekapcsolása is lassabb, és a csatorna váltás is...

(#110729) pjen válasza modflow (#110728) üzenetére


pjen
félisten

Az első egység ingyenes, ha nem lehet vele felvenni, az összes többi fizetős. Sjnos box vagy kártya mindenképpen kell.

(#110730) MadMancs válasza modflow (#110728) üzenetére


MadMancs
veterán

TV bekapcsolási ideje kártyával és csatornaváltás ideje is főleg a TV től függ. Nálunk pl. egytalan nem lassabb mint kódolatlan digivel.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#110731) modflow válasza MadMancs (#110730) üzenetére


modflow
veterán

Egy Sony X93J-n pörgött a karika csatornaváltás közben...

Nekem Sony XH90-em van, na majd kiderül.

(#110732) modflow válasza pjen (#110729) üzenetére


modflow
veterán

Értem, köszönöm az infókat.

(#110733) pjen válasza modflow (#110732) üzenetére


pjen
félisten

Szívesen.

(#110734) MadMancs válasza modflow (#110731) üzenetére


MadMancs
veterán

Sony-t nem ismerem.
Nekem egy Philips 49PUS7503 Android TV van.

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#110735) modflow válasza pjen (#110729) üzenetére


modflow
veterán

Ja, még valami. Annyi TV-t nézhetek, amennyit akarok ugye? Mármint csak kettő van, de ha 4 lenne, akkor is 1 settopbox ingyenes, meg a 3 CI+ kártya is?
Vagy ez hogy van? TV-nként fizetek?
Első box + első CI+ ingyenes?

(#110736) Toth_Jani válasza MadMancs (#110734) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Nekem is Philips van, 1 éve a Járvány miatt kódoltalanul adtak 3 hónapig minden csatornát, kipróbáltam kivettem a MediaCardot, pont ugyanúgy váltotta a csatornákat mint vele.
Valószínűleg csak az adatfolyam megtalálása miatt nincs azonnali csatornaváltás, lehet hogy nem minden ponton tud bekapcsolódni a lejátszó az adatfolyamba.
modflow
Elvileg csak 3 eszköz lehet egy előfizetésen, és csak 1 ingyenes.

[ Szerkesztve ]

(#110737) MadMancs válasza modflow (#110735) üzenetére


MadMancs
veterán

Maximum 3 eszközt kérhetsz (MediaCard + box tetszőleges arányban).
Csak az első eszköz ingyenes (kivéve VTV box, akkor első se).

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#110738) jeni


jeni
félisten

Most pénteken kaptunk értesítőt,hogy szept.8 és 17 közt küldik postán az 1db Voda box-ot.
Ezt nekünk kell beüzemelni,illetve van még egy az én PC gépemre egy Horizon box kötve,bár erről miért nem írtak az passz?
Na most van levélben egy külön mondat,ha a TV nem tud HDMi módot,akkor ezt jelezni kellene elvileg. Ezt egyesnek ha van ilyen azt hogy oldották meg az UPC-Vodafone szakik a prob. bejelentés után?
A PC gépemen levőt egyelőre nem tudom,hogy hogyan oldom meg mert maga a TV kártyán hiába van rajta HDMi bemenet a box a jelet digitálisan már nem adja ki. azon csak analóg-an adja ki a képet-hangot.

(#110739) modflow válasza MadMancs (#110737) üzenetére


modflow
veterán

Akkor ha nekem kell egy box és egy CI, akkor ez már feláras? Mennyi a plusz?

(#110740) MadMancs válasza modflow (#110739) üzenetére


MadMancs
veterán

Melyik box attól függ. Egy VTV box (500Ft) + MediaCard ( 500Ft) az 1000Ft össz.
Egy Kaon box (0Ft) + MediaCard (500Ft) = 500Ft össz.
De mivel azt mondtad hogy box régi TV hez kell így Kaon lesz a Te embered (VTV-n csak HDMI kimenet van) így egyik eszköz ingyenes lesz.

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#110741) pjen válasza jeni (#110738) üzenetére


pjen
félisten

Ha nincs HDMI nem kapsz voda boxot, mert minek.Kaont kapsz.A horizon box csak analóg jelet ad?Oalyan szerintem nincs.Analóghoz nem kell semmi.

(#110742) modflow válasza MadMancs (#110740) üzenetére


modflow
veterán

A régi TV-ben nincs digitális tuner, de HDMI van rajta.
Akkor ha mondjuk 8790 Ft a havidíj, akkor erre még tuti rájön + 500 Ft/hó?? :Y

[ Szerkesztve ]

(#110743) pjen válasza modflow (#110742) üzenetére


pjen
félisten

Ár ugyanaz.Ha lenne digitális tuner+ kártya slot ugyanannyiba kerülne mint a box.Ha van HDMI jó lesz a VTV box.

(#110744) MadMancs válasza modflow (#110742) üzenetére


MadMancs
veterán

Alap esetben igen.
Ha csak nem tudsz üzletkötővel kialkudni valami okos megoldást.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#110745) modflow válasza pjen (#110743) üzenetére


modflow
veterán

+ 500 Ft/hó azért az durva!

Szerintem a legtöbb háztartásban min. 2 db TV van.
Akkor mindenütt + 500 Ft-ról indulnak? :Y

Szóval most már értem. Azért van a Voda CI kártya, hogy ne lehessen akár box-al se nézni a TV-t, külön kelljen fizetni. Hát ez szemétség.
Most pl. ha akarok, 100 TV-t is nézhetnék, nincs semmi plusz díja....

[ Szerkesztve ]

(#110746) pjen válasza modflow (#110745) üzenetére


pjen
félisten

Azért 500 Ft nem annyira durva.Egy csomó előfizető több beltérit is használna, mint amennyit adnak.Én is.Ahol van DIGI a VODA is olcsóbb.

[ Szerkesztve ]

(#110747) jeni válasza pjen (#110741) üzenetére


jeni
félisten

a PC TV kártya (Avermedia H727) letiltja a digitális bemenetet ami a box felől jön a hdmi porton és csak a hang jelenik meg.
így scarton adom a jelet és ott van hang és kép is.

[ Szerkesztve ]

(#110748) modflow válasza pjen (#110746) üzenetére


modflow
veterán

Hát, szerintem ezt, akkor amit a Vodafone csinál sz@rrágásnak nevezik.
Most komolyan, a szolgáltatásért fizetek x Ft-ot, nyilván nem lesz 4-5 TV-m, akkor miért kell érte fizetni?
Mármint hogy 1 db TV lehet csak, utána felár/TV/hó??

Ez olyan, hogy majd jön az MVM Next, hogy konnektoronként + 100 Ft/hó az alapdíj????

(#110749) pjen válasza modflow (#110748) üzenetére


pjen
félisten

Nem, ezt üzletnek nevezik, nem kötelező használni.

[ Szerkesztve ]

(#110750) pjen válasza jeni (#110747) üzenetére


pjen
félisten

És ez mért jó neked?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.