Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Konzol játékok  »  PlayStation 5 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-17 21:43:19

LOGOUT.hu

PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!

Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.

A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#165963) Kendek


Kendek
MODERÁTOR

(rögzített hsz)

Nyereményjáték!

Újabb játékkulcs került felajánlásra opr jóvoltából, és ez alkalommal is játszani lehet érte! :C

Stellar Blade™

A játék egy külön topikban zajlik, ott lehet leadni a feltett kérdésekre a helyes válaszokat. A szabályok és a kérdések az összefoglalóban olvashatóak.

Jó játékot és sok szerencsét mindenkinek! :)
A felajánlást pedig köszönjük opr kollégának! :R

<-ƘƘ->

Hozzászólások

(#3801) Szabi® válasza Wesder (#3799) üzenetére


Szabi®
addikt

Vagy már rég kész van a TLoU 2 mindkét gépre....csak a PS5-nél van még valami gebasz,,,és így akkor már érthető is miért nem jönnek elő sem a géppel,sem a TLoU-val. :U

[ Szerkesztve ]

(#3802) Wesder válasza Szabi® (#3801) üzenetére


Wesder
félisten

Egy hónapon belül úgy is meglàtjuk.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#3803) d@vee válasza Wesder (#3799) üzenetére


d@vee
őstag

Az eddigi anyagok alapján nem igazán nextgen színvonal (grafikailag) a TLOU2. Na meg akkor lett volna igazán ütôs csali, ha eleve csak PS5-re készül.
...Nemán, élesben hátulról?

Ja

(#3804) hombre[EU] válasza Szabi® (#3798) üzenetére


hombre[EU]
veterán

Direkt benntartják...persze,tiszta haszon :D

Life, Uh, Finds A Way

(#3805) Wesder válasza d@vee (#3803) üzenetére


Wesder
félisten

Úgy-úgy! :C

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#3806) Szabi® válasza hombre[EU] (#3804) üzenetére


Szabi®
addikt

Nem látunk bele a nagykutyák fejébe (egy üzleti stratégiának hat számomra az egész) ....Van egy pár perces gameplay és csá.Ps5-ről a száraz specifikációkon kivül nincs semmi kézzel fogható.Ezen felül már minden csak találgatás,a tények viszont tények :)

(#3803) d@vee A Naughtydog ekkora elcsúszást még nem csinált.De igazad van ,sokkal élet szerübb hogy a vírus miatt nem jelenik meg (azzal meg ne foglalkozzunk hogy más meg megjelenik) :)

[ Szerkesztve ]

(#3807) Wesder válasza hombre[EU] (#3804) üzenetére


Wesder
félisten

Mondok viccesebbet. Megijedtek, ezért tartjàk bent.:))

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#3808) d@vee válasza Szabi® (#3806) üzenetére


d@vee
őstag

Én nem írtam, hogy a vírus miatt csúszik :P Szerintem faszság, aki akarja az úgyis megveszi.

Ja

(#3809) keIdor válasza Wesder (#3799) üzenetére


keIdor
titán

Nem kell, elég ha akkora különbség lesz, mint a PS3 és PS4 Remastered között volt az első résznél.

PS4 Pro: 1440p, 30fps, dinamic resolution és raszter.
PS5: 2160p, 60fps, még valami Ray Tracinget is csinálhatnak, mint extra.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#3810) Carlos Padre válasza Szabi® (#3801) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Mi ez a nagy pánikolás? :D

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#3811) d@vee válasza keIdor (#3809) üzenetére


d@vee
őstag

Én nem értem ezt a Ray Tracing mizériát. Se elájulva nem vagyok, de az állam sem esett le egyik címnél sem tőle.

Ja

(#3812) hombre[EU] válasza Szabi® (#3806) üzenetére


hombre[EU]
veterán

Disztribúció/logisztikai problémák miatt nem jön...az egész világon probléma. A FF7 (ennél komolyabb keresletre számítanak) az amazonon sold out volt 2hétig és ha jól tudom még most is csak használtat vehetsz...
Egy egyszerū certifikációval is probléma van,mert nincsenek nyitva az irodák. Ezek a tények : )

Life, Uh, Finds A Way

(#3813) l.skywalker válasza Szabi® (#3806) üzenetére


l.skywalker
félisten

Mekkora csúszást? :F

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#3814) keIdor válasza d@vee (#3811) üzenetére


keIdor
titán

Global Illumination
Nekem ez tetszik nagyon, realisztikusabb a kép tőle, és a TLoU 2-ben szintén használható volna, mert sok ugyanilyen helyszín van benne.
De majd meglátjuk, lesz-e egyáltalán.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#3815) Szabi® válasza l.skywalker (#3813) üzenetére


Szabi®
addikt

Az első megjelenési dátum februárban lett volna,amit májusra halasztottak,amit meg most kitudja hová......

Én is úgy gondolom hogy nem a vírus végett,hisz már 6 hónappal ezelött cikkeztek róla hogy gondok vannak...

(#3816) keIdor


keIdor
titán

A visszautalás mellett kaptam egy üzenetet is:

[ Szerkesztve ]

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#3817) d@vee válasza keIdor (#3814) üzenetére


d@vee
őstag

Persze dob rajta, de szerintem közel sem annyit, amennyivel megnő a hardverigénye xy játéknak.
Pl. Metro Exodus, 4K 60fps-t nem bír egy RTX 2080 TI sem. Pedig az csak fél millás kártya.

[ Szerkesztve ]

Ja

(#3818) NyMRooD válasza Szabi® (#3806) üzenetére


NyMRooD
őstag

Más játék megjelenik, de van amit szintén tolnak, nem akarnak fél gőzzel kijönni egy játékkal, a játékeladásokban az első három hónap a legfontosabb, ha most kijön digitálisan és csak hónapok múlva lesz mindenhol elérhető lemezese is az az eladások/bevételek szempontjából maga a halál, egy AAA system seller-nek szánt játéknál hatalmas baromság lenne kihozni. Pont hasonlóak miatt volt téma a nextgen gépek csúszása is, mert ha nem tudnak akkora mennyiségben annyi helyen indulni mint szeretnének, akkor bizony inkább Sony és MS is bevállalja a csúszást és rengeteg más piaci szegmensben is így van, pl rengeteg film jön digitálisan és vannak országok ahol még/újra mennek a mozik, de a Disney mégis eltolta a filmjeit és bevállalt egy hatalmas veszteséget most, hogy később nagyobb hasznot realizálhasson.

(#3807) wesder: Mitől ijedtek volna meg - sajna - saját belső címen kívül csak 1 van (a cyberpunk) ami eléri/meghaladja a szintjét (itt főleg nem a játék minőségéről beszélek, hanem az azt körülölelő hype-ról), azon kívül nem tudunk semmiről ami konkurenciát jelentene a tLoU2-nek, nem azért mert olyan jó lett az első rész és nem is azért mert olyan jó lesz a második, egyszerűen a ND játékok jókor jöttek ki ebben a genben, így kultuszuk lett.

Persze bele lehet látni, hogy a ps5 miatt direkt szívatják az embereket a csúszással, csak ne feledjétek, hogy a nagy gonosz Sony pontosan tudta mikor akar kijönni az új gennel és azt is, hogy mikor milyen játékokat tervez kiadni, szóval már eleve megtehették volna, hogy ps5 startra időzítenek, nem kellett volna megvárni, hogy jöjjön egy előre nem látható ilyen szintű katasztrófa indoknak.

(#3815) Szabi89: Nem érkeztek befejezni februárra, hát halasztottak májusra, aminek be tett a járvány, mert vagy az van amit fent írtam vagy gondolom nem gyorsította meg a fejlesztést és még mindig nem lett volna kész a játék, vagy neked jó lett volna egy olyan ami egy év múlva a megjelenés után lett volna befejezve? Ilyet a Sony nem nagyon szokott csinálni, főleg nem az ND.

[ Szerkesztve ]

PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ

(#3819) Wesder válasza NyMRooD (#3818) üzenetére


Wesder
félisten

Pont hogy semmitől, oda is írtam hogy vicc.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#3820) Kicsimix válasza d@vee (#3817) üzenetére


Kicsimix
őstag

Azért mert a sugárkövetés megvalósítása kezdetleges / nem optimális pl az általad említett eszközön sem, attól még nem szar az egész koncepció.. A következő gen hardverek már jóval hatékonyabban kezelik az egészet beleértve a konzolokat is. Csak túl korán jött ezzel az NV. Azért az irány jó. Valahol el kell kezdeni..

...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)

(#3821) NyMRooD válasza Wesder (#3819) üzenetére


NyMRooD
őstag

Nekem a "Mondok viccesebbet" nem egyenlő azzal, hogy "Mondok egy viccet" vagy azzal, hogy "Csak viccelek", de ha így értetted legyen, csak néha nehéz értelmezni, hogy mire gondolsz mert azért szeretsz kétértelműen és sarkítottan fogalmazni a ps topikokban.

Persze ettől függetlenül a stúdiók/kiadók beijedésének van valóság alapja, az, hogy a tLoU2 és a Cyberpunk is várhatóan az év végén jönnek ki, biztos hatással lesz más játékok megjelenésére is.

PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ

(#3822) Wesder válasza NyMRooD (#3821) üzenetére


Wesder
félisten

Arra vàlaszoltam hogy szàndékosan van visszatartva, ami nyílvàn vicc. Erre mondtam egy viccesebb dolgot. Legalàbbis szàmomra vicc értékű azt gondolni, hogy a Sony szàndékosan tartja vissza a TLOU II-t.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#3823) Carlos Padre válasza d@vee (#3811) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Te nem láttad az új Minecraft videót, vagy vak vagy? :Y :DD

Az Observer System Redux azért megmutatja a különbséget. Ilyen minőségű árnyékolás Ray trace nélkül lehetetlen.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#3824) Carlos Padre válasza d@vee (#3817) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Ne abból indulj ki, az alapvetően lassú és elhibázott konstrukció, csak arra jó, hogy eladja az RTX kártyákat és persze, hogy elmondhassák ők voltak az elsők a piacon.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#3825) Moby válasza Carlos Padre (#3823) üzenetére


Moby
addikt

Ebbe beledobáltak fényforrásokat pont azért, hogy az árnyékolás ki legyen domborítva, nem az igazi a komperzsön.
Meghát volt eddig is, akinek ez ment RT nélkül is. Persze az jó, hogy mostmár nem kell hozzá baked árnyékolás, mehet realtime, és nem kell hozzá sem ügyesnek lenni :)

(#3826) Carlos Padre válasza Moby (#3825) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Jobban megmutatja mire, mint a minecraft, vagy nem? Emiatt hoztam példának. :P

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#3827) Carlos Padre


Carlos Padre
veterán

Halo Co-creator megmondja.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#3828) Moby válasza Carlos Padre (#3826) üzenetére


Moby
addikt

Nehéz még jól megmutatni, mert az igazán jó példák csak most lesznek születőben.

(#3829) Carlos Padre válasza Moby (#3828) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Az Observer videó végén az arc azért már ad belőle ízelítőt. Amikor meg már eleve eszerint tervezik a játékokat meg végképp jó lesz.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#3830) VTom válasza keIdor (#3814) üzenetére


VTom
veterán

Pont ezek miatt várom én is a nextgent.
Nem tudom mennyire lesz nehéz raytracing megoldásokat implementálni régebbi játékokban, de egy Witcher 3 vagy egy Odyssey ilyen fényekkel és HDR-rel nekem elég is lenne 2021-re :D

Everybody has a plan until they get punched in the mouth.

(#3831) Szabi® válasza VTom (#3830) üzenetére


Szabi®
addikt

Életciklusa legelején még egyik gen sem ütött akkorát.Majd 1-2 év múlva lesz sztem komoly.
A Killzone Shadow Fall is még olyan felemás volt.Uc4-nek is kellett azért pár év mire össze kalapálták,viszont annál már érezhető volt a "nextgen" érzet.Nah meg ugye a current genbe bekevertek a Pro és One x gépek.

(#3832) hombre[EU] válasza Moby (#3828) üzenetére


hombre[EU]
veterán

Most is hiányzik minden (openworld) játéknál,amelyikben be lehet menni az épületbe :) de a fák lombjain keresztül átszūrōdō napfény lesz a legegyszerūbb módszer megmutatni mindenki számára mit is jelent a RT

Life, Uh, Finds A Way

(#3833) FollowTheORI válasza hombre[EU] (#3832) üzenetére


FollowTheORI
nagyúr

Szerintem meg a DF Minecraft videói a legegyszerűbbek megmutatni mire képest a tech... a lombon átszűrődő fények pont nem annyira RT effektek.

Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

(#3834) hombre[EU] válasza FollowTheORI (#3833) üzenetére


hombre[EU]
veterán

mármint az árnyék amit vetnek :) illetve a víz (folyó,tenger) felszíne
Oké,hogy Minecraft...de az elōtte sem nézett ki jól,meg utána se fog :DD itt az a kérdés,hogy pl. az UC4 grafon mennyit dob

Life, Uh, Finds A Way

(#3835) l.skywalker válasza hombre[EU] (#3834) üzenetére


l.skywalker
félisten

Annyit dob rajta, hogy felkerülnek a játék stream-ek a Netflix-re is, mert mozi élmény lesz :D

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#3836) FollowTheORI válasza hombre[EU] (#3834) üzenetére


FollowTheORI
nagyúr

Nem is az a lényeg, hanem hogy elmagyarázza mik lehetségesek a technológiával... ilyen fán átszűrő effekteket elég régóta csináltak mindenféle jó és kevésbé jó trükkel... nehezebb megmutatni miért jobb az RT... ellenben nézd meg a DF minecraft videókat... ezt még egy gyerek is érteni és látni fogja és sorba fog állni a pénztárnál az új konzolért. :D

[ Szerkesztve ]

Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

(#3837) Moby válasza hombre[EU] (#3834) üzenetére


Moby
addikt

Minecrafthoz volt már 1 évvel ezelőtt is rt mod, sokkal jobb, mint az xsx-hez készült hivatalos:
[link]
(SEUS PTGI)
[SEUS]

[ Szerkesztve ]

(#3838) VTom válasza Szabi® (#3831) üzenetére


VTom
veterán

Persze, az igazi nagyágyúknak kell majd pár év, de ha régi címekre tudnának kiadni enhanced/remastered verziót ray tracinggel, magasabb felbontással, hosszabb látótávval, ilyesmi, akkor azzal egyelőre elégedett lennék.

Everybody has a plan until they get punched in the mouth.

(#3839) hombre[EU] válasza FollowTheORI (#3836) üzenetére


hombre[EU]
veterán

Ok, azt már évtizedek óta tudjuk mik a lehetōség, basic.
De egy kíváló minōségū AAA-nál mennyit tud dobni a látványon, hol lehet majd fejlōdést észrevenni...
Pl. a jelenlegi árnyékok mélysége kb. 1-2 szinten történik. Ha kimész az erdōbe akkor láthatod más árnyékot vetnek a 20méter magasban lévō levelek,mint a 15-10 vagy 7m magasba lévōek. A most használt effektek nem tudják ezt hozni, a real-time fény(Nap)-object(levél) mozgásról nem beszélve

Life, Uh, Finds A Way

(#3840) Szabi® válasza VTom (#3838) üzenetére


Szabi®
addikt

Így van,,,azért egy Witcher 3-at megnéznék felpimpelve....
Jó lenne ha a kövi generációval már elérkeznénk oda hogy [ez a "fajta"] grafika általánossá válna.(persze ebből nem lesz semmi,kevés az igényes studio,hiába lenne hw hozzá)

(#3841) Neoteric válasza Szabi® (#3840) üzenetére


Neoteric
addikt

Hat a videoban szereplo viz abrazolasa sztem kifejezetten tul van tolva.

PSN: ne0teric_sAN

(#3842) Carlos Padre válasza Szabi® (#3840) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Inkább ne, ez szarul néz ki.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#3843) Wesder válasza Carlos Padre (#3842) üzenetére


Wesder
félisten

Eléggé. Legalàbb nem csak nekem néz ki gàzul.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#3844) hombre[EU] válasza Neoteric (#3841) üzenetére


hombre[EU]
veterán

Meg "szétesik" a kép a darabos tükrözōdéstōl :D
És nem is szép(szubjetív) részletes csak éles, ezt már túlléptük

[ Szerkesztve ]

Life, Uh, Finds A Way

(#3845) d@vee válasza Szabi® (#3840) üzenetére


d@vee
őstag

Sztem elég távol áll a széptől az, hogy az utakat tükrökre cserélik :D Plusz nekem még mindig többet tud adni játékélményben egy reálisabb fizika vagy a környezettel való interakció, mint a túltolt Salamon töke opsön.

[ Szerkesztve ]

Ja

(#3846) Wesder válasza d@vee (#3845) üzenetére


Wesder
félisten

Egyesek leragadtak ennél a "szép" grafikànàl. Nem egy AAA cím az elmúlt két évből szebb ennél.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#3847) Szabi® válasza Neoteric (#3841) üzenetére


Szabi®
addikt

A víz sajnos nem tökéletes, stock is elég érdekes volt,azt nyílván újra kellene kódolni hogy passzoljon a többivel.De azért ennyire éles texturákkal én már beérném.

(#3843) wesder Nah megjött bólogató Jánosunk is......Egyéni véleményed is szokott lenni :F

(#3844) hombre[EU] "És nem is szép(szubjetív) részletes csak éles, ezt már túlléptük" ?
Miért léptük ezt túl ? :U Konzolon még biztosan nem.

(#3848) Wesder válasza Szabi® (#3847) üzenetére


Wesder
félisten

Most ha ha elötte írom hogy sz@r akkor az az én véleményem, ha utàna màr nem? Na menj a búsba.

[ Szerkesztve ]

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#3849) Szabi® válasza Wesder (#3848) üzenetére


Szabi®
addikt

Oda menjél te....vagy már ott is vagy. (amiket írsz sokszor)

[ Szerkesztve ]

(#3850) l.skywalker válasza Szabi® (#3847) üzenetére


l.skywalker
félisten

Nekem sem tetszik, de én alapból úgy vagyok, hogy nem akarom, hogy a játékok egy szinten túl realisztikusabbak legyenek. Attól marad nekem játék a játék.

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

Útvonal

Fórumok  »  Konzol játékok  »  PlayStation 5 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.