Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Konzol játékok  »  PlayStation 5 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-17 21:43:19

LOGOUT.hu

PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!

Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.

A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#119001) opr válasza JanR (#118997) üzenetére


opr
veterán

Szerintem valami olyasmi lesz, hogy azonnal nem fog menni, de mondjuk egy, max ket evvel megjelenes utan hajlando lennek fogadni egy laza 1000 euroban, hogy de, siman menni fog PC-n, max kell majd kicsit ugyeskedni, es nem feltetlen lesz minden feature tamogatva.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#119002) kicsi89


kicsi89
csendes tag

Üdv mindenkinek! Olyan dologban szeretnék segítséget kérni, hogy vettem egy ps 5-öt, és bejelentkezek a ps4 accountal amin van 2 felhasználói fiók.A gondom az hogy nem fő felhasználói fiókkal lép be amin van ps+ előfizetés hanem a másikkal, így újra elő kellene fizetnem.Előre is köszönöm a segítséget!

(#119003) Kendek válasza kicsi89 (#119002) üzenetére


Kendek
MODERÁTOR

Nincs olyan, hogy PS4 account, vagyis a két profilodhoz tartozik kétféle email cím és jelszó. Ha a másikat szeretnéd használni, akkor azzal kell bejelentkezned.

<-ƘƘ->

(#119004) kicsi89 válasza Kendek (#119003) üzenetére


kicsi89
csendes tag

Köszönöm szépen!

(#119005) Zlathan11


Zlathan11
újonc