Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [wapee:] Eltávozott a kis angyalom
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m23.gif)
Rick4
félisten
Amerikaiaknál van tapasztalatom, oda az az előírás. A gumi csúszkánál már nem lenne szabad forrásig hevülnie semminek, de 150°C-t ez is kibír, a lobbanáspontja 200°C fölött van. A féknyeregben ott a használt félolaj, és annak a forráspontja se túl magas, típustól és víztartalomtól függően 150-250°C körül van, és az kissé közelebb van a valóban magas hőmérsékletű részekhez, A rézpaszta meg 800+ °C-t bír, az nem kérdés, hogy hőterhelésre jobb, más kérdés a többi igénybevétel. Lehet a Vw-nél ez van előírva...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html