Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [callmeakos:] Szabad e használt OLED televíziót venni?
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Wiz Khalifa:] Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
!Overdose!
őstag
Szigorúan elméleti szinten a kis motor nem hátrány, hanem előny a megbízhatóság/strapabíróság szempontjából, mert kisebb a mozgó tömeg is benne. A baj azzal van, hogy mivel ezt a tervezők is jól tudják, ezért spórolnak az anyaghasználaton, mivel nem érdekük olyan motort tervezni, ami elmegy 1 millió km-t megbontás nélkül. Ennek ellenére a forgattyús mechanizmus általában tartós ezekben a kis motorokban is, a gond inkább az üzemanyag-ellátással és kokszolódással van, illetve az 1.4 TSI esetében a láncnyúlással. A 125 le-s változatot még hegyesnek sem mondanám, ezt a literteljesítményt a szigorodó Euro-normák előtt röhögve kihozták szívómotorokból is. Érdemes lenne utánanézni, hogy a 180 le-s 1.4 TSI pontosan miben is különbözik a gyengébb változatoktól, de nem hinném, hogy más a forgattyús mechanika.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás