Hirdetés

2024. május 31., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#62594) !Overdose! válasza Bling95 (#62591) üzenetére


!Overdose!
őstag

Szigorúan elméleti szinten a kis motor nem hátrány, hanem előny a megbízhatóság/strapabíróság szempontjából, mert kisebb a mozgó tömeg is benne. A baj azzal van, hogy mivel ezt a tervezők is jól tudják, ezért spórolnak az anyaghasználaton, mivel nem érdekük olyan motort tervezni, ami elmegy 1 millió km-t megbontás nélkül. Ennek ellenére a forgattyús mechanizmus általában tartós ezekben a kis motorokban is, a gond inkább az üzemanyag-ellátással és kokszolódással van, illetve az 1.4 TSI esetében a láncnyúlással. A 125 le-s változatot még hegyesnek sem mondanám, ezt a literteljesítményt a szigorodó Euro-normák előtt röhögve kihozták szívómotorokból is. Érdemes lenne utánanézni, hogy a 180 le-s 1.4 TSI pontosan miben is különbözik a gyengébb változatoktól, de nem hinném, hogy más a forgattyús mechanika. :F

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.