Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/magus2.gif)
Mágus2
Közösségépítő
Nos, nem volt senki olyan kedves, amikor az autót gyártották, ásványi olaj került a szervóba, azóta ha valaki cserélte, nagyon helyesen nem dőlt be a reklámoknak és a drágább ásványi olajjal töltötte fel.
Az a zöld, amit most hoz hozzá a rendszer, nem volt bele való soha, csak azzal szeretnék helyettesíteni. Én anno megtettem az octaviaval, és meg is bántam. A zöld egy év alatt megég benne feketére. Legjobb, ha automata váltóba való ATF2(piros) olajra lecseréled az egészet. Olcsó, és soha nem ég meg feketére. Jelenleg a golf4-ben is ez van nekem, köszöni szépen, 5 éve jó, persze volt már cserélve azóta, de nem kell évente, mint a zöldet.