Hirdetés

2024. május 25., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#19368) Templomegere válasza Ck. (#19364) üzenetére


Templomegere
senior tag

diesel kinyírja a váltót , sajnos ez van , quattro ? 5hp19-es váltó a diesel nyomatéka pont a váltó max tudásánál van , szóval határeset , jó esetben csak az olajpumpa + wandler megy el a levesbe . Ez ha normális helyen csinálják akkor mindennel együtt 150-180e-ből megvan .

Típushiba szinte az hogy kitökösödik a wandler bronzsiklócsapágya az olajszivattyúban , szépen az olaj kinyomja a szimeringet , és innentől kezdve vége a mókának .

Ha a szűrőd olajad szar lenne ennyire akkor a probléma állandó lenne . Váltóban összesen van kb 8 liter olaj , ehhez van egy olyan szivattyú ami percenként szerintem ennek a mennyiségnek a többszörösét 5-10x ? de lehet hogy nagyon keveset írtam átnyomja magán , szóval itt megy a körforgás rendesen . Ha eltömődés van akkor a probléma folyamatos .

Egy nagyon egyszerű olajpumpa van a váltóban , az amíg olaj van addig nem zörög .

olajszint , meleg járó motornál vízszintes helyen , váltó alján lévő nagyobbik süllyesztett imbusz csavart kitekered , váltó P állásban , ne ilyenkor a furatból csak csipeghet csepeghet az olaj , ha nem csöpög akkor kevés . akkor annyit tölteni bele hogy elkezdjen kifolyni . Értelem szerűen ha sok van benne akkor hagyni lehet kifolyni .

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.