Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Elemzés USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [SirRasor:] Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Vakegérke:] NyalóVilág: tizenegy, nem babra megy - VV11 - Való Világ 11
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Templomegere
senior tag
diesel kinyírja a váltót , sajnos ez van , quattro ? 5hp19-es váltó a diesel nyomatéka pont a váltó max tudásánál van , szóval határeset , jó esetben csak az olajpumpa + wandler megy el a levesbe . Ez ha normális helyen csinálják akkor mindennel együtt 150-180e-ből megvan .
Típushiba szinte az hogy kitökösödik a wandler bronzsiklócsapágya az olajszivattyúban , szépen az olaj kinyomja a szimeringet , és innentől kezdve vége a mókának .
Ha a szűrőd olajad szar lenne ennyire akkor a probléma állandó lenne . Váltóban összesen van kb 8 liter olaj , ehhez van egy olyan szivattyú ami percenként szerintem ennek a mennyiségnek a többszörösét 5-10x ? de lehet hogy nagyon keveset írtam átnyomja magán , szóval itt megy a körforgás rendesen . Ha eltömődés van akkor a probléma folyamatos .
Egy nagyon egyszerű olajpumpa van a váltóban , az amíg olaj van addig nem zörög .
olajszint , meleg járó motornál vízszintes helyen , váltó alján lévő nagyobbik süllyesztett imbusz csavart kitekered , váltó P állásban , ne ilyenkor a furatból csak csipeghet csepeghet az olaj , ha nem csöpög akkor kevés . akkor annyit tölteni bele hogy elkezdjen kifolyni . Értelem szerűen ha sok van benne akkor hagyni lehet kifolyni .