Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bitpork

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Richard #184500 üzenetére

    Mi történt pontosan a szivattyúval?
    A szivattyú egyáltalán nem típus hiba! Ott azt a példányt a már említett "kétezeré tesa" módban használták sokat vagy valami iszonyat szart nyomtak le a torkán. Ha a szivattyú meghalt, akkor a teljes nagynyomású rendszer teli van fémforgáccsal: ha megbízható autót akarsz akkor a teljes rendszert cserélni kell nem csak a szivattyút.
    Ha terepre akarod akkor nem biztos h megéri neked a légrugót belekalkulálni. 21cm a hasmagassága (ha jól emlékszem) az acélrugósnak. Megfelelő gumival mindenhol elmegy, de a difikben minden évben le kell dobni az olajat. Ha az első osztómű ropog akkor csere (bontott 100-150k, új olyan 400k magassága).
    Bontott motort mindenhol kapni. Légrugót is bontanak marékra.

    Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés