Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Moethe
csendes tag
Dettó ugyanez volt velem és párommal a hétvégén. Mi tv-t rendeltünk, szombaton ugyanúgy sms, egész nap otthon voltunk, de mivel a kapucsengő kódja nem volt nekik megadva, vártuk, hogy hívjanak, természetesen feleslegesen. Aztán ma reggel mára ígérték a kézbesítést, kíváncsi vagyok mi (nem) lesz belőle...
-
Met
nagyúr
Hozzánk jönnek céges szinten minden nap (6 éve), egyszer volt gond hogy nem vittek ki valamit napokig.
Azzal az egy depóval van csak gond."If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
nonsen5e
addikt
Lehet, hogy csak én vagyok túlképzett, de nem hiszem, hogy a kapucsengő használatához felsőfokú végzettség kellene. Teszem azt, az 5 éves unokahúgomat beállítom a kapuba és megmondom a nevet amit keressen, ő is képes felcsöngetni, hogy sziiijjaaaaaa. Nehogy már házszám és név alapján ne találjon meg. Legközelebb majd megírom, hogy az utca sarkától 26 lépés, és a kaputelefonon a bal felső gombtól lefelé számított 6. gombot nyomja meg.
Budapest, XI. ker.
[ Szerkesztve ]
D4: hunPH, nonsense#2596
-
Moethe
csendes tag
Csak azért írtam, mert így érthető miért telefonon vártuk a jelentkezésüket Amúgy nekünk is azt írták, hogy sikertelen kézbesítés, ami vérlázító, mert így olyan mintha rajtunk múlott volna, holott egyáltalán nem.
Amúgy most kaptam az infot, hogy sikerült kézbesíteni, ehhez mondjuk telefonálni is kellett, hogy ugyan legyenek oly szívesek (szerencséjükre nem én hívtam őket, hanem a párom ) Gondolom kicsit letérdeltek a múlt heti emagos akcióktól, mindenesetre elég amatőr ez így. -
Stanlee
őstag
Céges szerződésünk volt velük, akkoriból az a tapasztalatom, hogy az esetek többségében sikerült kikézbesíteniük egész jól a csomagokat. Havi szinten volt kb. 15 csomagunk, ami azt jelentette, hogy az ország x pontján fel kellett venniük egy csomagot és egy másik ponton - ez mindig ugyanaz volt - leadni. Kb. 2-3 alkalommal havonta nem sikerült a csomagfelvétel vagy leadás. Ezekre az esetekre kamu beírások születtek, pl. hogy címzett nem elérhető, vagy csomag nem állt készen felvételre. Onnan tudtuk, hogy nem is voltak ott felvenni a csomagot, mert az üzemek területe be van kamerázva, szóval visszanézve a videókat nem volt az autójuk még csak a kapu környékén se. Telefonálni nem szoktak, hiába van telefonszám megadva.
Európán belül az egyik legolcsóbb a szolgáltatásuk, párszor küldtem velük Angliába, Németországba, Ausztriába is csomagot, ott megkapták a címzettek, de nem tudom, mennyire volt olajozott a kiszállítás. Sajnos nekem már mindegyikkel (GLS, DHL, DPD, UPS, FedEx) volt rossz tapasztalatom. A drágábbak sem jelentenek jobb/gyorsabb kiszolgálást sajnos...
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
Stanlee
őstag
A depók megérnek még egy misét, az egyikkel folyamatosan bajunk volt, ott kamu dolgokat írtak be, miért nem tudják a csomagot felvenni. Az egyik sofőr a végén mondta, hogy azért nem jönnek ki, mert aznap nincs arra kiszállítanivaló, és nem éri meg nekik kijönni, szóval megy a kamu beírás. Ez mondjuk még nagyon a magyar rendszer kiépítése során volt, de azért eléggé felháborító volt.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
titán
Nekem nagyon jo veluk a tapasztalatom. Legutobb is mondom rajuk kerdezek mikor jon a csomag. 10 perc mulva valaszoltak, hogy kerik a csomagszamot, hogy utana nezhessenek. Elkuldte az elado a csomagszamot, megirtam nekik, ujabb negyed oran belul jott a valasz, hogy a futar 12 oraig varhato. Kb fel 12-kor atvettem a csomagot. De ezt leszamitva sem volt sosem problema veluk. Az atvetelhez is az adott napon es idoszakban mentek.
Erre a cimre irtam: dpd@dpd.hu
[ Szerkesztve ]
-
The DJ
addikt
Heti szinten többször is jön hozzám a DPD, hoz/visz csomagokat/alkatrészeket. Az olcsóságuk miatt esett rájuk a választásom és a vevőknek is az a fontos, hogy minél olcsóbb legyen a szállítás. A tapasztalatom sajnos elég vegyes, kicsit olyan olcsó húsnak híg a leve utánérzés. A hozzám járó sofőr olyan elegánsan hajítja be a csomagtérbe a csomagokat, hogy néha a hajam is égnek áll. Átadom neki, ráragasztja a fuvarlevelet és derékhajlítás nélkül behajítja a dobozomat az autó végébe, ezért nagyon (NAGYON!) alaposan és jól kibélelve kell csomagolnom, hogy elkerüljem az ebből adódó kellemetlenségeket. A másik dolog pedig az, hogy már az elején közölte, hogy ha nincs erre más fuvarja, akkor bizony nem fog csak miattam eljönni, ezért azt fogja beírni a gépbe, hogy nem talált itthon, tehát ha ezt látom a csomagszámnál, akkor ne lepődjek meg. Ez pedig az utóbbi hetekben kétszer is előfordult.
A legrosszabb tapasztalatom egy visszatérő csomaggal volt, azaz nem vette át a vevő és ilyenkor (talán két alkalommal) még megpróbálják újra kézbesíteni. Ilyenkor végigzögyögtetik a depótól a címzettig és gondolom nem bánnak kesztyűz kézzel a csomaggal. Mire visszakaptam úgy nézett ki az alaposan becsomagolt laptop, hogy a külső csomagolás szinte egy az egyben hiányzott a dobozról, a sarkai pedig ki voltak szakadva és kilátszott maga a gép, ami észrevehető ütődéseket és karcokat kapott. Azt hittem ennyivel megúszom, de nem. A Wifi fizikai ki/be kapcsolóját is ütés érte és ezáltal meg is szűnt működni, tehát nem tudtam aktiválni többé a beépített wifit, ezért maradt az USB-s stick.
A GLS ezzel szemben gyors, pontos és teljesen más munkamorállal dolgozik. Csak ugye jóval drágábbak is...
https://astrogate.hu - PC & Laptop Szerviz + Shop - Alaplap javítás, zárlatos tápkörök javítása, BIOS hibák orvoslása.
-
XtremLor
őstag
Dpd-rol ugyan ez a velemenyem, magasrol lesz_rjak a csomagokat, dobalas alap, a rakter egy kaosz csak behajigalnak mindent, nem kerulne sokba pl a nagyobb sulyosabb cuccokat rogziteni, volt hogy egy kamion tengely alol huztuk ki az enyemet ami csak bevolt dobva...gondos csomagolas eseten is jartunk ugy hogy a lab szilankosra volt torve, 20kg gondolom nehez volt a szerencsetlennek igy oda kell verni rendesen, hat miert ne. Kerulom ha tehetem, nem hianyzik a baj....
A gls csak pozitiv tapasztalatom van, a teruletis jo baratom is lett, banom is kicsit, mivel otthagyta a ceget 1 honapja...."Legen...Wait for it...Dary"
-
nonsen5e
addikt
Ha az illetékes embertől (közös képviselő, gondnok) beszerezném a kapualjban található kamera felvételét, amin tisztán látszik, hogy egy DPD-s ember sem tette be a lábát a ház kerületébe, akkor sem lehetne fogyvédnél, vagy egyéb szervnél bármit is elérni? Gondolom jól le vannak védve, ÁSZF-be beleírva, hogy a fuvarozók önkényesen kitalálhatnak bármilyen valótlan szöveget, hogy miért nem tudtak egy adott dolgot kiszállítani.
Nem is az a legfőbb problémám, hogy késik. Tudok még egy napot várni, (csak a méregdrága mobilnetemet emésztem fel végül is) hanem, hogy kitalált indokokkal nem hozzák. Mondják meg kerek perec, hogy ***nak idehozni ma, majd jövő hét csütörtökön.D4: hunPH, nonsense#2596
-
kaszaking
tag
Nem csak a DPD ilyen. Szinte minden futárszolgálat ugyan ebbe a fajba tartozik.
-
66zio
aktív tag
holnap jön velük egy Külső winchester remélem semmi baja nem lesz.
-
-
Ed3r_X_
nagyúr
Nekem nagyon jó a tapasztalatom velük, lassan egy tucat csomagot küldtem velük, gyorsak, korrektek.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
-
flymi
addikt
Sokan szidják a postát, pedig nekem még soha nem veszett el náluk csomagom, nem bontották fel, időben hozták, vagy még korábban is. Ellenben DPD-vel csak pár alkalommal volt dolgom, abból egyszer késtek egy teljes napot az elszállítással adminisztrációs hiba miatt, egyszer pedig úgy kaptam egy csomagot, hogy azon tesztelték, bírja-e a másfél méterről való szabadesést, melynek következtében össze-vissza volt horpadva a doboz, ki volt szaggatva az oldala több helyen és iszonyat dzsuvás volt (sáros). Kaptyák be! Ráadásul drágák is. Januárban egy 10kg-os csomagért jöttek és vittek el 3800Ft-ért. Ennyiből postán megjárta volna oda-vissza ráadásul törékenyként, mert ugye a futárszolgálatoknál nincs erre külön ilyen választható opció.
Szóval ha csak tehetem maradok a jó öreg postánál, oszt kész!/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
The DJ
addikt
válasz anjani182 #17 üzenetére
Még nem volt komolyabb problémám velük, de persze attól függ minden, hogy milyen futárt fogsz ki és hogy kik is dolgoznak a depóban. Az biztos, hogy a DPD-ről több negatív véleményt olvastam ezidáig és a saját tapasztalataim is ezt támasztják alá.
Viszont nem értem, hogy miért kell minden futárnak életunt/arrogáns és bunkó módon viselkedni az emberrel (de lehet, csak én fogok ki mindig ilyen fazonokat). Múltkor szabályosan le lettem cseszve (és ez pont a GLS-es srácnál történt), hogy miért értem ki ilyen lassan és hogy legközelebb siessek már, mert nem ér rá várni. Na bumm. Majdnem a fejére olvastam mérgemben, hogy megnéztem volna ő hamarabb leér-e a harmadikról, mindezt úgy, hogy éjszakás volt és pont 1 órája aludt el mielőtt elkezdik kinn nyomni a dudát. Világomat nem tudtam, alig láttam, felöltözni se volt idő, de rohantam, mint egy debil.
A DPD-s manus pedig minden egyes alkalommal elmondja, hogy már mérik a csomagokat és rákérdez, hogy biztos annyi-e a csomag, amekkora súlyt a rendeléskor megadtam, mert ha nem, akkor én járok rosszul. Oké, megértem, de hogy ezt minden egyes alkalommal el kell mondania azt már kicsit túlzásnak érzem. A másik kedvencem az az, amikor megkérdezi, hogy kiszámoltam-e előre, hogy mennyi a szállítás költsége. Az első időszakban eszembe nem jutott, ezért mindig néztünk egymásra a kocsi mellett, mivel ő nem akarta megerőltetni az agytekervényeit, tehát nekem kellett összeadnom a csomag feladás költségeit míg ő tartotta a markát. Azóta már rutinos vagyok, előre kiszámolom és pont annyi pénzt viszek le amennyit szükséges. No meg a borravalót... mert az már el van várva és kapom a szúrós tekinteteket, ha esetleg elmarad. Legutóbb nem voltam itthon és egy családtagom tudta átadni a csomagot. Ott hagytam 1.500 forintot az asztalon, mert kivételesen nem néztem meg mennyibe fog kerülni. Utólag kiderült, hogy 980 volt a költség, de ezt itthon nem tudták, ezért a kezébe nyomták az 1.500 forintot, ő pedig mint aki jól végezte dolgát zsebre vágta és elment.
https://astrogate.hu - PC & Laptop Szerviz + Shop - Alaplap javítás, zárlatos tápkörök javítása, BIOS hibák orvoslása.
-
őstag
Mióta kiköltöztünk vidékre, azóta jók a tapasztalatok kb. az összessel.
Mostanság általános, hogy reggel, amikor átveszi a depóból a csomagot, felhív időpontot egyeztetni a futár. Mindig sikerült közös nevezőre jutni, ha eltéved (hülye helyen lakunk GPS szempontból), felhív.
Ez így megy egy ideje a DPD, DHL, Royal és MPL-nél is, de esélyes, hogy futártól is függ.Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
flymi
addikt
Holnap visznek el tőlem egy csomagot GLS-ék. Hát majd meglátjuk.
Én csak azt nem értem, ha megvan nekik a telefonszámom, miért nem képesek felhívni előtte, hogy mondjuk: 1 óra múlva ott vagyunk, neked is ok?
E-mailben küldik az elszállítás napján, hogy mikor jönnek, ami annyit tesz, hogy 10 és délután 4 között várhatóak valamikor. Ühüm.../// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
The DJ
addikt
Ma kellett volna jönniük egy csomagért, az e-mailben is mai dátum szerepelt (a szokásosan tág 8 és 18 óra közötti intervallum), de persze a kutya se járt erre. Lehet magyarázkodni a vevőnek, hogy miért nem fog odaérni a csomagja, holott már közöltem vele, hogy ma elviszik
Lehet meg fogok ereszteni egy üzenetet az ügyfélszolgálatnak, hogy nézzenek már rá a kollégára, mert csak akkor jár erre, amikor kedve tartja.
https://astrogate.hu - PC & Laptop Szerviz + Shop - Alaplap javítás, zárlatos tápkörök javítása, BIOS hibák orvoslása.
-
Surda-
őstag
Ma kaptam egy sms-t,hogy kiszállítják,amit emagról rendeltem, 8 és 18 között
Úgy gondolják,hogy én egész nap itthon fogok ülni és várni?
Felhívni nem lehet őket,de azt olvastam egyébként sem tudok kapcsolatba lépni a futárral.
A kapucsengőnk rossz, megadtam a kapu belépési kódját, kíváncsi leszek felhozza-e vagy felhív-e..."Ha kicsi a tét, a kedvem sötét!"
-
Surda-
őstag
Végülis írtam nekik mailt,hogy picit pontosíthatnának az időponton.
Egy órán belül válaszoltak,hogy kb mikor jönnek, a futárnak szóltak,hogy nem jó a kapucsengő.
13:35-től írták a várható érkezést, a futár 13:30körül csörgött,hogy itt van.
Felhozta, normális volt, minden rendben.
Szóval nekem jó a tapasztalatom velük."Ha kicsi a tét, a kedvem sötét!"
-
szőröscica
addikt
Spanyolországba küldtem velük csomagot, valahol Németországban összetört, kifolyt benne egy két dolog, ezért visszaküldték, hogy így nem lehet kézbesíteni. Útközben kiloptak belőle pár másik dolgot is. Egyetlen tapasztalat, én ez alapján nem ajánlanám őket.
-
rii
nagyúr
sziasztok
megvettek tőlem egy hifi cuccot, a vevő a dpd-t ajánlotta ...
hogy tudom igazolni, h mit tettem a dobozba?
felbontghatja futár megérkeztekor?
nekem ez jó volna[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Sanyi.il
aktív tag
1 hete rendeltem a britektől táplálék kiegészítőket, nyilván jó címmel rögzítettem a rendelést, erre jött másnap a dpd visszaigazoló email, hogy jön a számomra egy nemzetközi csomag a héten, csak ám az utca nevet lefordították angolra, Sárlány utca -> Dragon street, és a város módosult Egerre, csak hogy én onnan 30km-re lakom, irányító szám maradt az eredeti.
ügyfélszolgálatot lehetetlen elérni, címmódosításos emailen többször jeleztem a problémát, végül csak csak kaptam 2 választ 2 különböző személytől, hogy rendben, módosították.
ma reggel jön az email, hogy ma jön a csomag, dragon street, eger. természetesen futár száma sehol az sms-be.
kíváncsi vagyok.
-
tomiii.
aktív tag
DPD esetek, mai volt a jéghegy csúcsa, értem én, hogy karton papír nem mindenható, de ha én itt dobálom ezeket a műhelyben évek óta és semmi bajuk, akkor mi a fészkes fenét művelnek ezek a kocsiban?
Mondta a vevő, hogy a kocsiban minden egymás hegyén-hátán, a futár meg ott dobált mindent jobbra-balra. Ekkor kezdett kicsit aggódni.-Autó főfékhenger: törve érkezik
-Hűtő: törve érkezik
-Ablakmosó tartály: törve érkezik -
tomiii.
aktív tag
Hihetetlenek, 1 hete nem bírnak kiszállítani egy csomagot, mindennap meghagyom a címet és mindig visszajön, hogy hibás címzés. Van amikor naponta 3-szor egyeztettem velük, hogy tuti jól írták-e és ma is visszament a depoba a csomag... a címzett holnap inkább bemegy érte.
-
arpeen2
senior tag
Tud valaki segíteni, az utánvétes csomag beszedett értékét mikor utalják át?
-
atala
addikt
Nem tudja valaki, hogy mi van a DPD-vel? Van két csomagom amit nem szállítottak ki, a depóban áll. Telefonon nem lehet őket elérni, az összes számuk foglalt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xbox One S 1TB
- Sony WH-1000XM3 aktív zajszűrős bluetooth fejhallgató
- Dell G15 5530: Az új erőmű a kezedben! 32 GB változat
- XBOX ONE S 1TB, dobozában, gyári tarozékaival és 6 hó garanciával, Bp-i üzletből!
- Lenovo Thinkpad T470 / I5 7300U / 8GB Ram / 250 GB SSD / 2-3 órás akku / Világító bill. / Garancia
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest