Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#156251) Doki16 válasza raziel01 (#156250) üzenetére


Doki16
addikt

Vedd ki az izzót és ha jelez rá akkor ledre is fog. :)

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#156252) Amarton válasza raziel01 (#156250) üzenetére


Amarton
tag

Ez is konfiguráció kérdése.
Sok izzó csoportnál ki lehet kapcsolni a figyelmeztetést.
VCDS - 09 - LongCoding (függ a beszerelt body electronic verziójától, hogy mi az amit enged)

http://kodolas.skoda-muszerfal.hu

(#156253) Doki16 válasza Amarton (#156252) üzenetére


Doki16
addikt

Szerinted Passat B7-nél ki tudom csak kapcsolni a DRL figyelését? Beleraktam LED-et és arra folyamatosan jelez. Long codingban mit kellene keresni ha ez lehetséges?

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#156254) 1stVikman válasza raziel01 (#156250) üzenetére


1stVikman
senior tag

Led témára:
Golfon csomagtérben nem jelez a rendszer, ha nincs benne izzó, én ezt a ledet tettem bele:
[link]
ez még úton van.
A gyári szofita izzó 43 mm hosszú, és 42 mm-eset vettem (mást nem nagyon találtam). Kicsit kihajtottam a füleket, hogy tartsa a ledet, és ennyi.

Tolatólámpában ha nincs izzó, akkor jelez a kocsi, tettem ide is ledet, és nem panaszkodik
Ilyet]
És ilyet is.
Egyik sem dob hibát.
A gyári izzó w16w jelölésű, ennek megfelelően választottam, mert a foglalat hosszabban van nyújtva, mint a sima helyzetjelzős fajtákon.
Ellenben mindkét led elég hosszú, jóval hosszabb, mint az izzó, de még éppen elfér.Sötétben még nem volt időm képeket csinálni, de majd pótolom. :D

[ Szerkesztve ]

(#156255) enddav válasza Doki16 (#156253) üzenetére


enddav
aktív tag

Canbusos lednél is jelez?

[ Szerkesztve ]

Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.

(#156256) zolko74


zolko74
tag

Sziasztok!
Kuplungszettet kell vennem egy 2005-ös 1.2 AZQ motorkódú autóba.
Mit érdemes venni?

(#156257) simonjoe válasza Doki16 (#156253) üzenetére


simonjoe
senior tag

...terheld meg egy ellenállással én is ezt tettem és nem pofázik.

Joe

(#156258) Mágus2 válasza zolko74 (#156256) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Szia!
Luk vagy sachs. Valeot semmiképp, a többi olcsóbb meg teljesen lekvár.

[ Szerkesztve ]

(#156259) Doki16 válasza enddav (#156255) üzenetére


Doki16
addikt

Nincs normális led ezekhez ami önmagában műterhelés nélkül ne jelezne.

(#156257) simonjoe: Igen ezt már beszéltük :) Nem akarok egy nagy meleg hűtőbordát elhelyezni amivel ráadásul ugyanannyit fogyaszt áramban. Szeretném kiváltani egy kifogyasztású leddel és ha lehetőség van rá akkor letiltani a DRL figyelést.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#156260) zolko74 válasza Mágus2 (#156258) üzenetére


zolko74
tag

Köszönöm a tanácsot!

(#156261) cross56


cross56
senior tag

Sziasztok!

Autós oldalon találtam egy 1.6 TDI Jetta 5-öst. A kormánya full a 6-osé, illetve a műszerfal, középkonzol is nagyon hasonló ahhoz. Tényleg létezik ilyen? Neten nem igazán találok róla semmit, ezzel a motorral csak 6-os Jettákat dob ki a kereső.

(#156262) simonjoe válasza Doki16 (#156259) üzenetére


simonjoe
senior tag

.....ha tudod akkor tiltsd le, mert sajnos a teljesítményt figyeli, pontosabban az átfolyó áramot monitorozza.

Joe

(#156263) enddav válasza cross56 (#156261) üzenetére


enddav
aktív tag

Gondolom 2010-es az autó, az a széria utolsó éve, akkor már azzal a belsővel gyártották ahogy leírtad.

Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.

(#156264) cross56 válasza enddav (#156263) üzenetére


cross56
senior tag

Igen, 2010-es. És a motor? Az is valami facelift dolog?

(#156265) enddav válasza cross56 (#156264) üzenetére


enddav
aktív tag

Az is már a hatos jetta motorja, a 8 szelepes 1.9 PD TDI-t váltották le vele 2009-ben. Papíron ugyanazt tudják, viszont a 16 szelep miatt a CR gyengébbnek érződik. (de csak úgy érződik)

Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.

(#156266) gtx560unlock


gtx560unlock
csendes tag

Sziasztok!

Ha a vezérműszíjas autómnak benzines fsi olyan hangja van pár másodpercig indításnál ( hideg meleg nem lényeg) mint egy diselnek aztán elhallgat. Akkor az a hidrotőke igaz? Ez kb 10 indításból 6x van így de van hogy 10-ből 10x nincs ez a hang szóval nagyon random a jelenség.

Most ha ezek a hidrotőkék akkor ha cserélve vannak akkor úgy tudom ezeknél nem kell szelephézagot állítani ugye?

(#156267) Mágus2 válasza gtx560unlock (#156266) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Melyik fsi motor?

(#156268) gtx560unlock válasza Mágus2 (#156267) üzenetére


gtx560unlock
csendes tag

BAD motorkód 2003-as

(#156269) cross56 válasza enddav (#156265) üzenetére


cross56
senior tag

Köszönöm! :)

(#156270) PeTeR_33


PeTeR_33
tag

Sziasztok!

Adott egy 2011 es 1.6 CR TDI JETTA.

115.000kilométerrel.

A szerelőm azt javasolta,hogy az olajszívattyún lévő szíjat megelőző jelleggel cseréltessem le.

Állítólag itt már nem hatszög tengely van hanem van az olajszivattyún egy szíj.

A kérdésem az volna felétek,hogy erre a szíjra milyen összeget számoljak???
Mennyi szokott lenni az anyagköltsége.??
Milyen gyakran szokás ezt cserélni??

, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G

(#156271) Gabor901127


Gabor901127
tag

Sziasztok!

Alapvetően amatőr vásárlónak vagyok mondható, a kocsinak van 4 kereke és gurul, kb eddig terjed sajnos a tudásom. :(
Ezért kérdezlek titeket, hogy hátha már volt valakinek tapasztalata
Benzines GOLF GTI-vel (ötőös és felfelé)

Főleg az érdekelne, hogy egyáltalán érdemes e olyat venni, vagy van valami hasonlo hot hatch ami jobb választás, de ez igazából részlet kérdés, mert eléggé tetszik a kocsi :)

Szóval egy ilyen vásárlása előtt állok, tudtuk tippeket mondani, hogy
100-150ezer Km környékén miket érdemes megnézni ezen a típuson?

Sajnos csak patent autókról találtam teszteket, vagy jóval régebbiekről, illetve sima golfokról, gondolom a kasznin nincs nagyon változtatás, szóval ami abban hiba az valószínű ebben is lesz.

Előre is köszi:
Gábor

(#156272) i-sti válasza Gabor901127 (#156271) üzenetére


i-sti
senior tag

"vagy van valami hasonlo hot hatch ami jobb választás"

CTR
S3
GT86
Leon FR
Focus ST

[ Szerkesztve ]

Novum Forum Siculorum

(#156273) Mágus2 válasza gtx560unlock (#156268) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ha felülről jön a hang, akkor hidrotőkék.

(#156274) Gabor901127 válasza i-sti (#156272) üzenetére


Gabor901127
tag

OKÉ lehet hogy kicsit be voltam szűkülve :)

CTR az civic type R ugye?

És sajnos GT86 már kicsit túl sportos szóval az annyira nem :(

Viszont akkor a többienek elkezdek utána nézni :)

Köszi :)

(#156275) Mágus2 válasza Gabor901127 (#156274) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ha golf, akkor 6-os vagy 7-es gti, az 5-ös motorja drága mulatság.

(#156276) gzbotii


gzbotii
veterán

Golf V 1.9 TDI 6-os manuális váltó mennyire megbízható? Azt hallottam, hogy kicsit kényesebb mint az 5-os, de nem hiszem, hogy ordoglakat lenne..

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#156277) arnyekxxx


arnyekxxx
veterán

Sziasztok!

Golf 4 1.6 16v AZD motoron termosztátházat házi körülmények között lehet cserélni vagy kellenek hozzá valami speciális célszerszámok?

(#156278) Gabor901127 válasza Mágus2 (#156275) üzenetére


Gabor901127
tag

Jó de pl a 6-os az már 30%-kal drágább mint a hasonló futású 5 :(

és én annyira nem is vagyok DSG párti, így is problémás a motor?

Amúgy pont ezekre a drága mulatságokra lennék kíváncsi? nincs valami összefoglaló erről valamerre? én sajnos nem nagyon találok :(

(Kb a számításaim azok, hogy egy fél milla körül bele kell tenni úgyis egy használtautóba, nem véletlen akarják azt eladni)

[ Szerkesztve ]

(#156279) i-sti válasza Gabor901127 (#156274) üzenetére


i-sti
senior tag

Igen, Civic lenne.


Kb ugyan azok az adatok.

Én maradnék a szívóbenzinesnél.
Turbóssal sincs baj, csak kicsit kényesebb.

Novum Forum Siculorum

(#156280) Mágus2 válasza Gabor901127 (#156278) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A motor a gond, nem a váló. Az első szériás 2.0tfsi, ami a b6 passatban és az 5-ös gopf gti-ben bemutatkozott, mára mind teljes motorfelújításra szorul, ami nem +30%költség lesz.

5-ös golfnál fél milla csak a motorba kell, és akkor még nem nyúltak semmi máshoz.

[ Szerkesztve ]

(#156281) Mágus2 válasza arnyekxxx (#156277) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Cserélhető, dugókulcs készlet azért legyen, főleg a kicsik.

(#156282) arnyekxxx válasza Mágus2 (#156281) üzenetére


arnyekxxx
veterán

köszi

(#156283) focvis válasza Gabor901127 (#156271) üzenetére


focvis
veterán

6-ost vegyél, 5 ajtóst, manuálist. Kb. 4 m. Ft.
Xenonost, ha lehet.

A Fordok gagyik, japánok szintén véleményesek / "érdekesek". A GT86-ot a Vitara elveri pályán. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#156284) twosixxx


twosixxx
csendes tag

Hello!

Tudom, hogy ez nem szerviz, és nehéz így távolról, de hátha valaki találkozott hasonlóval.
2006 Golf 5, 1.6 FSI BLF, 165e km.

Az utóbbi hetekben jelentkezett olyan tünet, hogy gyorsításkor egyszer-egyszer megtorpan, rángatott egyet, mintha kicsit hezitálna, mintha egy égés kimaradna ilyesmi, csak egy-egy rángatás volt. Aztán az utóbbi napokban ez kicsit durvább lett, volt hogy kigyorsításkor elkezdett rángatni, hezitálni, és alig akart gyorsulni az autó. De nem minden gyorsításkor csinálta. Gyertyák újak, indulni szépen indul, EGR, fojtószelep volt tisztítva és hibát sem írt azokra, alapjáratnál sem vettünk észre semmi különöset. Hibakód a motorral kapcsolatban az alábbi volt ekkor:

2 Faults Found:
005241 - Brake Boost Vacuum System
P1479 - 008 - Mechanical Failure - Intermittent

006419 - Pressure Sensor for Brake Boost (G294)
P1913 - 002 - Short to Ground - Intermittent

Ezután a tegnapi napon ugyanígy viselkedett az autó, majd egy gyorsításkor egyszer csak villogott párat a motorhiba lámpa, aztán utána folyamatosan világított, este rádugtam a gépet, és égéskimaradást hozott ki a 4. hengerben (egyszer regisztrált ilyet)

000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 - - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 165108 km

000772 - Cylinder 4
P0304 - 001 - Misfire Detected - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1

Szeretnék érdeklődni, találkozott-e valaki hasonlóval ennél a motornál. Az első két hiba alapján lehet-e valamilyen vákuum probléma, az okozhat-e égéskimaradást? Lehet-e gyujtótrafó? Lehet-e szívócsatorna kokszosodás? Ma reggel jöttem valamennyit az autóval, ilyen jellegű égéskimaradás nem volt. Elnézést a hosszú posztért, és köszönöm a segítséget!

(#156285) Mágus2 válasza twosixxx (#156284) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Van egy vákumcső vagy tömítés és egy kox vagy gyujtásrendszer gondod. Felesleges találgatni. Szerviz. ;)

(#156286) Gabor901127 válasza focvis (#156283) üzenetére


Gabor901127
tag

Az 5 ajtó nekem nem szükséges, van amivel jobb az a kivitel? én elbírnám viselni a keményebb kasznit :)

Köszi

(#156287) focvis válasza Gabor901127 (#156286) üzenetére


focvis
veterán

Könnyebben szállsz ki belőle egy szűk parkolóban, praktikusabb, ill. szerintem könnyebb lesz eladni majd a jövőben.

(#156288) Speeedfire


Speeedfire
nagyúr

Lassan műszaki, meg verfrissites. :))

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#156289) -v- válasza focvis (#156283) üzenetére


-v-
addikt

A Fordok gagyik

Nem ismerlek többé :(

;]

(#156290) K Norbi válasza Speeedfire (#156288) üzenetére


K Norbi
addikt

.

[ Szerkesztve ]

(#156291) focvis válasza -v- (#156289) üzenetére


focvis
veterán

*Fiesta, Focus, Mondeo futóműve frankó; minden más gagyi. Szvsz.

(#156292) focvis


focvis
veterán

OBD szakértő urak!

Az EML327 OBD-olvasó (Piston alkalmazással, vagy bármi ilyesmivel) "battery voltage" értéke, az ugye nem az akkumulátor feszültséget mutatja, hanem a töltő feszültséget?
Alapjáraton 13 V, menet közben 13,2 V, motorféknél viszont 14-14,5 V-ot mutat, jól gondolom, hogy motorfék üzemben tölt erősebben a bluemotion miatt? (Golf 7)

(#156293) Speeedfire válasza focvis (#156292) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

Ha jár a motor, akkor a töltő fesz.
Féknél viszont fura, hogy jobban tölt. Véletlenül nem elektromos a golfod? ;]

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#156294) focvis válasza Speeedfire (#156293) üzenetére


focvis
veterán

Köszönöm!
Leállított motornál az akksi-feszültséget mutatja? Akkor meglesem úgy is.

Asszem' a Bluemotionban talán jobban tölt motorféken, hogy spóroljon a 95-ös ( ;] ) üzemanyaggal.

(#156295) Speeedfire válasza focvis (#156294) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

Igen, akkor csak az akkut fogja neked jelezni. :K

Akkor irány a táltos 100-as benya. Lehet tölteni fog 16V-ot is. ;]

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#156296) Mágus2 válasza focvis (#156292) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A start-stop miatt van benne energia visszanyerő.

(#156297) Mágus2 válasza PeTeR_33 (#156270) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

250 000km-ig nemérdemes nézni, meg lesz nyúlva, de az nem hiba, tulajdonság. 250k km után a pumpa szívókosarával együtt cserés. Ez egy olajban futó szíj, nem öregszik, csak nyúlik, átugrani nem fog.

(#156298) CharlieDrop válasza focvis (#156291) üzenetére


CharlieDrop
veterán

van az az élethelyzet, mikor nem számít :D
Pl. szervíz :D

De amúgy mélyen egyetértek.

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#156299) VR6-Fan válasza Mágus2 (#156280) üzenetére


VR6-Fan
veterán

itt mi felénk barátságosba volt 574e egy olaj pumpa egység egy AXX g5 gti-hez, szóvla jó az 1 mihálynak is.

amugy olyat nem mondunk hogy a g5 gti tfsi-je szar, mert mind jó a tulajok a faszok hozzá, BY facebook-os magyar tfsi klub :)) :U

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#156300) Mágus2 válasza VR6-Fan (#156299) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

:DDD

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.