Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz
diablo1984 #156698 üzenetére
Ritkának ritka, csak ritka sz*r
Nem mernék olyan autót megvenni, aninek a gazdája annyira igénytelen, hogy legalább a kívülről látható dolgokat nem javította ki. Mi lehet a műszaki tartalommal, olajcserékkel, stb ha felgumizni spúr egy GTI-t? Messze el kell kerülni egy ilyen autót..
-
BigBlackDog
veterán
válasz
bitpork #156694 üzenetére
Jogos. Jobb oldalán 150-180 mikron között mértem sok helyen (ha jól rémlik, akkor elvileg fényezve lett talán több elem is, de csak apróbb karcolás miatt), motorháztetőn 230-250 mikron volt konstans. Az első lököst és motorháztetőt cserélték, mert valaki beletolatott. A tetőn, a hátulján és a bal oldalán 90-110 mikron volt egységesen. Mondjuk, amennyiben normálisan megcsinálták, akkor nem feltétlen gáz szerintem, ha nem volt törve. Viszont a bal küszöb elején az az apró rohadás elég furcsa volt számomra egy ilyen autónál.
Képek alapján látszik az árulás, élőben már nem jutottam el odáig, hogy annyira megnézzem, előbb "feladtam".
-
Lacess
tag
válasz
BigBlackDog #156689 üzenetére
Az hogy matt a lámpa meg öreg a gumi, esetleg padkás a felni az tipikus használt autós téma. Még a lengéscsillapító-porvédő miatt sem aggódnék, az enyémen is szétment már mindkettő, kerül kb. 5rongyba egy pár Sachs, és a cseréje sem egy nagy rendezvény.
Szerintem a felsorolt hibák közül a rozsda a legaggasztóbb. Ahogy Malac Úr is írja a küszöb biztos fog meglepetést tartani a műanyag mögött, de ami számomra neccesebb az a csomagtérteleszkópos történet. Ha az nem lett rendesen kezelve akkor belül már dolgozhatott rendesen a vasoxid.Ettől függetlenül egy ritka, már-már ikonikus, jól felszerelt és igen jó menetteljesítménnyel rendelkező autóról van szó. Szerintem érdemes lenne "megmenteni" . Már amennyiben szempont a vevőnek az, hogy ne egy "tucatautóban" üljön.
szerk.: Megnéztem a hirdetést is, lehet kapott egy kisebb pofont is. Főleg a jobb eleje elég sz@rul áll. Erről nem nyilatkozott az eladó?
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Gabor901127 #156684 üzenetére
Ezt meg 1M-val kevesebbert sem vennem meg. Anyukame (igaz, csak 1.4) ennel jobb allapotban 900k-ert lett piacra teve a kereskedo altal, amikor 2 honapja megvette az uj autojat (ugyanez a Polo)
-
válasz
Motion_Blur #156693 üzenetére
Ennek az autónak nem a felni a legnagyobb baja.
Szemből és oldalról látszik hogy a jobb első elemet igen rondán rakták vissza: a lámpa, az első ajtó sem áll hozzá. -
válasz
BigBlackDog #156689 üzenetére
A küszöböt vétel előtt mindenképpen meg kell nézni műanyag nélkül!
A kuplungnál sok találgatás nem van: szerinte, csere a rugók miatt.
(#156690) Motion_Blur hol látsz több képet?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Motion_Blur #156690 üzenetére
Igen, ott is találtam azért padkanyomot. Magamnak nem venném meg. Nem mondom, hogy annyira rossz, csak szerintem egy "átlagos" eladó 10 éves használtautó az itthoni piacról.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
BigBlackDog #156689 üzenetére
+ képek alapján a felni is össze-vissza van verve...
Biztos hogy meg akar venni a kollega egy ilyen autót? látszik hogy nem volt gazdája
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Gabor901127 #156684 üzenetére
Besegítve a kollégának hozom a lemaradt képeket.
Ez mondjuk szerintem szimplán csak trehányság. Mondjuk újdonságot mutattam vele a tulajnak, úgy tűnt, hogy meglepte a helyzet;
És a pontosság kedvéért akkor kicsit ki is egészítem;
- mindkét fényszórón a ?lakkréteg? be van repedezve elég csúnyán és mattultak is egy picit
- 10 éves gumik (de ezen nem lepődök már meg)
- kuplung álló motor mellett (is) iszonyat kemény
- csomagtérajtó teleszkópja egyszer kiszakadt a karoszszériából, de visszavarázsolták. Viszont a rögzítés körül a gitt megrepedezett és látszik már ott is a rozsda nyoma
- olajbetöltő felső részén, illetve a sapka belső felén kicsit kásás lerakódás, beljebb -amennyire lehetett látni- valamennyivel jobb a helyzet
- féktárcsáknak már van vállaMondjuk én nem értek hozzá (nem vagyok pék), szóval csak leírtam, amit tapasztaltam.
-
Morris
veterán
Nem feltétlenül. Sokat olvasgattam róla. Hiába a 180 ló. Jól hangzik meg minden, de nem érződik az "erő".
A motor-karakterisztika nagyon fontos. Az opeleknél ez nem sikerült túl jól.
Nekem most 1.4 tsi 122le golf plusom van. Nagyon szeretem.
Egy 130 lovas pd passatból ültem át és kimondottan kellemeset csalódtam. -
grizlisandor
veterán
válasz
Gabor901127 #156684 üzenetére
Polír nem elég a fényszórónak, vagy törött?
Gumi, kuplung kopóalkatrészek, valószínűleg ezek miatt eladó, mert már ezt nem akarják rákölteni.
Ha megveszed úgy az lesz az első, hogy olajcsere.
Hol itt a probléma?Megtanultam tökéletes használt autó nincs, ha nyomonkövetett az életútja, ha nem, úgy is költeni kell rá.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Gabor901127 #156684 üzenetére
Miért kell fényszórót cserélni?
-
Gabor901127
tag
Sziasztok!
Elmentünk megnézni a jó kis Polo GTI-t, van sajnos pár hibája, amit nagyjából be tudunk lőni árban
2 fényszoró csere
4 új gumi
Kuplung csere, (szinte biztosan legalábbis elég magasan fog és fel van keményedve)
OlajcsereViszont van 2 aggasztó kissé elrejtett is amiről nem tudjuk belőni, hogy mennyire a típus hiba és mennyire kell félni tőle
ésRemélem tudtuk ezekre mondani valamit, mert sajnos nem nagyon jönnek a kocsik, amikből lehet válogatni.
Köszi:
Gábor -
-
Sziasztok!
https://www.youtube.com/watch?v=scc8iAabCNQ
Mi lehet ez a hang? Gázadásra, ahogy a fordulat kicsit megemelkedik gyorsabban cicereg, ciripel. -
Sur1G
aktív tag
válasz
Motion_Blur #156676 üzenetére
Köszönöm közben olvastam. Csütörtökön megyek márkaszervizbe kiolvasásra, aztán meglátjuk.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Sur1G #156664 üzenetére
Pl:
"Ha egy Volkswagen 1.4 TSI hibatárolójában egyszerre van jelen a szívócsőcsappantyú pozíció hibája és égéskimaradás, valószínűsíteni lehet a durva kokszlerakódást a szívószelepeken. A koksz ugyanis időnként részlegesen kitámasztja a szelepet, ezért az égéstérből terjeszkedés ütemben a gáznyomás csapkodhatja a csappantyút, aminek a pozíciója helytelen lesz ezáltal."
-
Qru
MODERÁTOR
Igazából a kopónak számító dolgok vannak: vezérlés vízpumpával egy költségesebb tétel, a DMF sokáig bírja de egy idő után az is cserélendő és a futómű is elférad 200k km környékére (szar utakon használva előbb).
A szívósor kokszolódás ami érinti mint konstrukciós hiba de egy diószórással ez orvosolható.Ebben a cikkben elég jól összefoglalják: [Skoda Octavia III 5E típusteszt]
-
Land
veterán
Kiknek van itt a topicban 1.4 TSI 140 LE (2013 utáni szíjas) Skoda Octaviája vagy Seat Leonja? Érdekelne - ha már kiderült hogy maga a motor már nem beteg- megbízhatóságban, fenntartási költségben milyen aknákat rejtegetnének, ha van egyáltalán bármi probléma, mely jó eséllyel elő fog fordulni. Minden autónak van valamilyen baja, de eddig a VW csoport újabb autóiról nincs infóm.
Eddig 2011 környéki 1.6T 180 LE automata J Astrákat nézegettem, azokkal képben is vagyok. Ott a hűtővíz műanyag csövei a gyenge pont, esetleg gyújtó trafó, a motor nem rossz stb.. Viszont az min. 500k Fttal olcsóbb lenne, de átlagban 3 L-rel fogyasztana többet, mert nehéz. Sőt az 1.4 TSI még jobban is menne: link
Így jön a képbe a fentebb említett 2 típus, melyek a vételkori árkülönbözetet a fogyasztásukkal 3-5 év alatt (év 12k km futásnál) behoznák. Plusz persze tetszenek is, főleg a sportosabb 5 ajtós Leon. Köszi! -
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Motion_Blur #156652 üzenetére
Pedig van, mert ha az ecu ismeri a jobb benzint akkor hozzá állítja a gyújtási előszöget és akkor akkor ki tudja használni a magasabb oktánszámos benzin jobb kompresszió tűrését, ami pár százalékos teljesítménytöbbletként jelenik meg.
Na most ha ugyanahhoz a gyorsuláshoz kevesebb benzin kell (vagy rövidebb ideig nyomod a gázt és kevésbé intenzíven) akkor nyilván kevesebbet is fog enni belőle. -
Sur1G
aktív tag
Üdv!
Érdeklődni szeretnék, hogy a szívóoldali koksz lerakódásnak milyen érzékelhető tünetei vannak menet közben? Okozhat hidegindítás utáni apróbb rángatásokat, amelyek pár száz méter megtétele után megszűnnek?
Köszi
-
-
-
momo2828
tag
Sziasztok!
Segítsetek kérlek, mert már felgyújtom az autót. Legalább 3 szerelőnél jártam már vele, hetek óta nem találják a baját. Márkaszerviz is azt mondta, hogy hát ez tökéletes, használhatom. De egyre rosszabb az állapot.
Először csak kopogó hangot hallottam a jobb első kerék felől, ha nagyon egyenetlen úton megyek, mostanra már erős kattogó hangot hallok, abban az ütemben, ahogy forog a kerék, jellemzően inkább gurulás közben.
Mindegy, hogy sebességben van-e az autó vagy nem. Egy ilyen erősebb reccsenés hallatszódik akkor is, amikor engedem fel a kuplungot és indulnék el. Ez mire utalhat?Előzmények:
- nagy kátyú 130-nál, sávváltás közben
- első lengőkar hátsó szilentek csere
- kormány összetartás beállítás
- futómű volt mérve márkaszervizben 1 heteEgyébként a kormány nem ráz semmilyen sebességnél, viszont menet közben is érzek egy kis bizonytalanságot néha.
Továbbra is egy Golf 4 Variant, 1.6 AZD
-
i-sti
senior tag
Nem hivatalos infórmáció a Start/stop kikapcsolására.
Valaki tudja igazolni/cáfolni?connect VCDS cable to OBD port
turn ignition ON
start VCDS
select 09 – Central Electric
do the Security Access log in with 20113
select Adaptation
go to Channel 34
read value and change from 4 to 0
if your value is different subtract 4 from it
Test & Save
Done, Go back
Exit VCDS
Disconnect VCDS cable
Now when you start your engine the Auto Stop Start Witch should have the LED ON.
This means that the system is off until you press on it and reactivate it.
The default on stat will be OFF. -
Csabadi
tag
válasz
Mágus2 #156655 üzenetére
Igen ez az a szar kocsi,új tengely ment bele,25-26-27-26bar nyomások vannak.Múlt héten volt mérve,lendkerék nem ad hangot szerelő is nézte igaz csak hallgatta,hogy csörög vagy sem.Néztem ugy is ahogy irtad valakinek(ajtó kinyit és a legtávolabbi ponton csak enyhe vibrácio van)viszont az utastérben semmi vibráció,szép finoman jár.A motor akkor mozog jobban ha megy a klima(mióta megvan a kocsi igy jár a kipufogo rendszer)csak van egy kimondott passat csoport és ott tettem föl a kérdés jo régen csak semmi értelmes hozzászólás nem jött.flexibilis csövem még gyári,de jól néz ki,irtak még motortartó bakot is de minden végig lett nézve és mégis rossz.A korrekciók változnak minimálisan ha megy a klima
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Csabadi #156647 üzenetére
Ez a hírhedt passat, ami szétkopott már 2x?
A legutóbbi vezérműtengely csere után mértetek kompressziót? Új tengely ment bele, vagy megint bontott? a motor is rázkódik vagy csak a kipufogó?
Az a baj, hogy nem írsz le mindent, ami a motorral csinálva lett.
Lássuk csak a lehetséges okokat:
Alacsony kompresszió, szar PD elemek, a lendkerék is lehet, ha le van rúgva a veséje, de az másképp is megnyilvánulna.
-
válasz
Motion_Blur #156652 üzenetére
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Motion_Blur #156652 üzenetére
ugyan annyi mozgási energia elő állításához, kevesebb ideig kell nyomnod a gázt pl
-
Morris
veterán
Az én 1.4 tsi-m a 100-as bezinnel érezhetően jobban megy és kevesebbet is eszik.
Mindegy, hogy mol vagy shell, de határozottan jobb mint a sima 95-ös.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 55CS6 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Így lesz a Logitech MX Keys magyar billentyűzetes
- AKCIÓ! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
- Sennheiser Momentum True Wireless 3 (2222132) (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest