Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Reggie0
félisten
Ha tul kicsit raksz fel akkor valoban.
A nagy is képes ám mozogni. Egy jó polír ésvagy kerámia oszt a napfény is csak csákánnyal kapaszkodik meg a kocsin. A z utolsó ilyen virágot dekoros rakta nekem a kocsira és sok köszönet nem volt benne
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
VW Scirocco 1.4TSI (160le-CAV) a következő “hibát” produkálja. Alapjáraton mintha finoman kihagyna a motor, 2000rpm alatt szintén, ha tartom a fordulatszámot és nem gyorsítok. Tehát, ha haladok mondjuk városban 4.ben 60-nal és forog 1700rpm (igen, csak nagyon ritkán kínzom a motort ilyen alacsony fordulaton) körül lehet érezni finom rángatást. Ha viszont akár 1500rpm-ről már finoman gyorsítok semmi nem érződik.
Na már most, ha rákapcsolom a klímát ezekből minden hiba megszűnik.
Szerintetek mi okozhatja ezt?
Elõre is köszönöm!
Eagl3
veterán
Sziasztok!
2012-es VW Jetta-t vettem, meg tudjatok mondani, hogy gyarilag mekkora alufelnit adtak ehhez a tipushoz? Szeretbek felnit majd, viszobt elobb gumit kene vennem... 16-os alufelnivel is jol nezhet ki, vagy inkabb 17-es kellene ra szerintetek? Mert ha a gyari is 16-os, akkor nyugodt szivvel veszek az avelfelnire nyari gumit es raerek felnit keresni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
i-sti
senior tag
6 JX15H2 ET47
5/112
6,5JX16H2 ET50
5/112
7 JX17H2 ET54
5/112
7,5JX18H2 ET51
5/112
Ezek a felni méretek.
Gumi méret pedig: 205/55 R16
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
grizlisandor
addikt
205/55 R16 a gyárija a google szerint, ha fontos, hogy komfortos és olcsóbb legyen, akkor maradj R16-nál. Tény, hogy egy R17 felnivel szebb, de drágább a gumi.
Eagl3
veterán
Azt hiszem, eszek 16–os acelfelnire gumikat akkor. Mar csak kene egy lista vagy cikk szam, hogy gyarilag milyen felniket adtak ehhez a tipushoz.
Kösz a valaszokat. a felninereteket es gumimereteket en is megtalaltam, csak azt nem, hogy gyarilag milyen felnit es mekkorat lehetett ra kerni.
[ Szerkesztve ]
i-sti
senior tag
Előző hozzászólásomban ott vannak a cikk számok, is
Novum Forum Siculorum
Motion_Blur
félisten
üdv! képeket kérek!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Eagl3
veterán
Egyelore meg zajlil az atiratas... aztan karpittisztitas stb... nem tudsz veletlenul Fehervaron korrekt helyet ahol szepen tisztitanak?
Biztosan lehetett rá kérni 17-est gyárilag, talán még 18-at is. 17 fölé nem érdemes menni (magamnak azt vennék, a gumi sem olyan sokkal drágább, pl. egész klassz Hankook van 22 ezerért).
Motion_Blur
félisten
+1
Eagl3: ment pü
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Ferdzsoo
addikt
Jónapot kívánok az Uraknak!
Jelenleg egy 1.4TSI 2013 octavia tulaj vagyok, újonan vettük az autót anno. (jelenleg 55k km van benne)
Felmerült lassan a csere ötlete, RS-t tervezünk (DSG benzinest). Ahogy elnéztem itthon nagyon gyatra a kínálat, konkrétan nincs is.
Mobile.de-n persze van elég. Ez normál hogy ennyire nyomott árakon lehet kapni szinte "új" RS-eket kint?
Nem nagyon látom a buktatót, 2 éves autó 28k km-el, 2 év garanciával.
Mivel jelenleg is oktáviát hajtunk, ráadásul új kora óta, úgy gondolom nemigen tudnának megvezetni tekergetéssel, látjuk hogy nézz ki a mienk 55k km-el egy ilyenre ránéznék tudom hogyan kell kinéznie és mit kell keresni ha baja lenne. És még a garancia is ott van. Mi kerülte el a figyelmemet?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
orion1025
őstag
Üdvözlet!
Érdeklődni szeretnék, hátha sikerül a kérdésemre választ kapni. Adott egy Golf 3, ami egy elég komoly tupírozást kapott lakatolás és alkatrész tekintetben. Eddig 40/40-es ültetés volt alatt, de a rugók már össze estek, ezért vettem 30/30-as Eibach rugó szettet, illetve Bilstein gátlókat. Amikor vissza kaptam a kocsit, szomorúan konstatáltam, hogy magasabban van, mint a gyári rugókkal, így eléggé viccesen néz ki az autó egyéb nyalánkságait tekintve, melytől konkrétan szörnyet haltam és még így egy nap után is az ideg kerülget. A kérdésem az, hogy ez miképp történhetett? Maga a rugó minden benzineshez jó, így az a baki el van kerülve, hogy dízelhez valót vettem volna, és az jobban "tart" a keménysége miatt. Ha két ember ráül a nyitott csomagtér szélére, akkor sem megy le annyira, mint ahol lennie kéne, pedig az ~150kg plusz. Rugótányérok cserélve lettek, gyanítom itt is lehet bibi, de jelenleg teljes a tanácstalanság, mert ezzel a műbizonylatos szettel szerettem volna végigvezetni a forgalmiba bejegyeztetést, de ez így kicsit megrekedt.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
molnarpeter
nagyúr
Új rugónak eltart egy darabig, míg 'beül'
orion1025
őstag
Na de ennyire magasan kezdi? Számomra érthetetlen, mert az oké, hogy tényleg bika vastag anyagában (ezt mondta is a szerelő, hogy meg is lepődött milyen masszív konstrukció), de most konkrétan terepjáró az autó, pedig alattuk van egy ideje csak közben más munka is zajlott rajtuk, szóval nem egy napos installáció.
Kb ilyen a hasonlóság, bár picit talán magasabban van, mint a fekete Golf.
A 40-es rugókkal majdnem pont a kerékjárat magasságában volt a gumi teteje amíg el nem fáradtak, mert utána még +1.5 centivel lentebb vándorolt az egész magasság.
[ Szerkesztve ]
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
tibbike01
őstag
Sziasztok,
Cserés a jobb oldali hajlékony gumi fékcsövem. Melyik márkát vegyem? Febi, AP, LPR vagy mindenképp márkásat? Érdemes párban cserélni?
orion1025
őstag
Ne "aggódj", nem sokban tér el a képen látottaktól... Az úttartása brutálisan jó lett, komfortos, nem csapkod, de egyenesen röhejes az egész autó megjelenése. Így sem aludtam egész este, meg még egy darabig nem is fogok, mert csak a problémák voltak ezzel a gönccel is, nem elég a magánélet, még ez sem sikerült...
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
F_Zolee
veterán
Elkészült a verda. Adj mail címet, hogy hova küldjem azt a pár fotót.
gurabli
senior tag
Sziasztok!
Tesómék autót vesznek, hetek óta megy a tanácskozás, hogy mi legyen. Leszűkítettük a Tiguan Allspace-re. Touran volt a másik versenyző.
Amihez ragaszkodnak:
7 ülés (három kis gyerkőc)
dízel (benzint szerettek volna, de lényegében ingyen lesz a céges dízel, így ez eldőlt)
automata váltó
új, garanciális
Legyen benne minél több extra az árért, de annyi minden van ezekben, ebben a kategóriában, hogy feléről azt sem tudjuk eldönteni, hogy van-e értelme vagy csak hangzatos valami.
Lényegében nem nagy a kínálat, összesen kb. 10 autó van jelenleg az országban, ami megfelel a követelményeknek.
Amit nem tudunk, az a motor: 2.0 TDI 190LE vs 2.0 TDI 150LE? Nem száguldozni akarnak, családi autó, gondolom bőven elegendő a 150LE? Milyen előnye és hátránya van a hétköznapokban? Esetleg van valami negatívum erről a két motorról?
A 190 lovasban nincs panoráma tető. Tudom, ezt nehéz így, de mennyire jó vagy éppen rossz, hogy van vagy nincs panorámatető?
Mondjuk ez a három közöl melyiket és miért? Felszereltségben úgy látom, hogy kb. egyforma mind a három. Tiguan1 Tiguan2 Tiguan3
Nagyon szépen köszönöm előre is a segítséget!
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
Szia!
A modell és a motorok viszonylag újak, itt felvállalva még senkinél nem láttam. Szerintem a motor-talk.de-n hamarabb találsz tapasztalatot
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
i-sti
senior tag
Új autó és dízel?
Pár év múlva tiltják ki az összest is
Én a panoráma tetősre szavazok.
Adblue-s?
Novum Forum Siculorum
gurabli
senior tag
Köszönöm a gyors választ.
Ha a motorról nincs is konkrét tapasztalat, de általánosságban a feltett kérdésekre mi lenne a válasz? Az is nagy segítség lenne, pl. 150 vs 190 LE mennyire lényeges (családi autó, nem versenyzéshez kell).
Valamint a három autó között mi a lényeges különbség, felszereltségben? Most ne nézzük az árát, melyikben van a legtöbb, legfontosabb felszereltség? Vagy mi az ami esetleg hiányzik?
A panoráma tető mennyire lényeges?
Köszönöm
(#156124) i-sti
Dízel, mert "ingyen" tudják tankolni (céges számlára) . Benzint sajnos nem lehet.
AdBlue: fogalmam sincs, azt sem tudom előny vagy hátrány.
[ Szerkesztve ]
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
Mágus2
Közösségépítő
150 ló nagyon gyengén muzsikál ebben a bódéban, főleg ha mind a 7 ülésbe embert akarsz ültetni. Volt szerencsém a 190 lovashoz és érzetre az is gyengébben ment, mint a 170 póni a B6 passat-ban, amiből akkor ültem át. Kolléga vett ilyet újonnan, motorjával eddig nincs baj.
Az a 150 ló B8 passatban is vérszegény, tudom, mert azt is próbáltam. Ez a konyhakredenc meg minden, csak nem áramvonalas, ide nyers erő kell.
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Feltétlenül készletről szeretnének vásárolni?
gurabli
senior tag
Hm, akkor a három közül inkább a fehér, 190 lovas?
Talán az is a legújabb, mert annak már digitális a műszerfala, a többinek még analóg (ami nem baj, csak úgy tudom, a legújabbak mind digitálisak).
Akkor bukják a napfénytetőt, cserébe erősebb a motor. Ha jól látom, szinte minden benne van a fehérben, ami kell? Vagy hiányzik lényeges extra?
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
gurabli
senior tag
Nem, egyáltalán nem. De nem is szeretnének hónapokat várni az autóra. Mire gondolsz?
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
diablo1984
veterán
Főnökömnek jelenleg egy kézi váltós 150 lovas(céges kocsi adó miatt) tiguanja van, s-line bolondítással, összkerekes, de elég jól megy a kocsi! Jó, nem egy ferrari, de a gödöllői dombon nem kell visszadobni 1 fokozatot, hogy felmenjen......
gurabli
senior tag
Hát erre gondoltunk mi is, hogy a 150 lovas csak nem kevés, családi autó esetén.
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
i-sti
senior tag
Én a jobb felszereltséget választanám a lovak helyet.
Dugóban ülve mindegy, hogy 150 vagy 190 ló van a motorháztető alatt.
150 lovasnak is 9.3 gyorsulása van.
340 Nm/1750–3000
Szerintem értelmes közlekedéshez bőven elég.
Szerintem ami 10 másodperc körül ugrik 100-ra teljesen élhető családi autónak.
Novum Forum Siculorum
+1 erre.
Egy családi kredenccel nincs értelme száguldozni, főleg gyerekekkel a hátsó ülésen.
Ha meg mégis igény lenne rá, lehet csipszelni.
gurabli
senior tag
Pont ebből indultunk ki, ez családi autó, 3 gyerkőccel, két felnőttel, néha egy nagymama.
Csak legyen elég normál használatra a 150 ló, pl klíma mellett, stb. Váltó automata lesz.
Szerk: itt a biztonság az első, de azért legyen benne erő, ha előzni kell.
[ Szerkesztve ]
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
Biztonságos előzéshez bőven elég a 340 Nm nyomaték.
Mágus2
Közösségépítő
Ha előzni kell, már írtam, a 190lovas kell.
gurabli
senior tag
Jaj, azért itt elég egyértelmű az ellentmondás És igazából mindkét oldalnak igazat adok.
Lehet mégis a fehér lesz, 190 lóval, és akkor sajnos nem lesz panoráma tető. Más extra úgy látom minden benne van, egyforma. Ráadásul a fehér szín is tetszik nekik (ez nem elsődleges szempont).
Kérdés, a panoráma tető mennyire fog hiányozni
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
tomcsi23
veterán
Egy max polo méretű bódéban.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
K Norbi
addikt
Mágus2
Közösségépítő
Lupo.
kovacsroli
senior tag
Sziasztok,
adott egy 2014-es Leon ST a kissebb, fekete-fehér érintőképernyővel. Ez cserélhető a nagyobb, színes gyárira így utólag?
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
kenny123
addikt
+1, hátha valaki elolvassa.
1.4tsi / CAV / 2010
Én is ugyanezeket a tüneteket vettem észre, annyi különbséggel hogy én városban max. 3ig váltok fel. Viszont minden 2-3. Inditásnál érzem, hogy _mintha_ picit lomhább lenne a gép, de ez városban is érződik picit... Mi okozhatja ezt?
A motor nemrég volt egy hidrogénes tisztításon, akkor mondjuk lehetett érezni rajta hogy meglódult, lendületesebben ment..
Más: Lejárt forgalmival ha megfog a rendőr, az mennyibe fog kerülni? Ha nem érek haza időben..
yo
Qru
MODERÁTOR
"A szabálysértési tételeket sávosan határozták meg, a lejárat után három hónappal 40, fél éven túl 50, egy év elteltével pedig már 60 ezer forint - elvileg ezekre számíthat az is, aki a Véda-rendszer fix vagy mobil kamerája előtt hajt el.
Akit forgalomból int ki a rendőr, ugyanennyivel a lejárati időn túl 20/25/30 ezer forintos helyszíni bírsággal is megúszhatja." - [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Hidrogenes tisztitas? Segits nekem: ammi?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
RobexX10
aktív tag
Sziasztok!
Passat CC 1.8 TSI motorokról mi a véleményetek? Valóban sok a gond velük vagy azért vállalható?
Qru
MODERÁTOR
Szívósor kokszosodás, nyúló vezérműlánc és hajlamos a hengerfejesedésre. Főleg a 2012 előttiekre él az utóbbi 2 probléma.
#nincsbennetarcsi
grizlisandor
addikt
Nálam párba cseréltük, és ATE ment.
RobexX10
aktív tag
Van olyan motorkód ami kifejezetten kerülendő? Vagy az összes 2012 előttire jellemzők ezek? 2.0 TFSI motoroknál is ezek a főbb hibák?
molnarpeter
nagyúr
Végrehajtás pénz-, eredmény hit kérdése