Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
momo2828
tag
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
Audi bérbeadással foglalkozó céget ismer valaki? Sofőrrel kellene pár órára (esküvő) lehetőleg fehér színű.
Vagy keressek magánszemélyt? -
tibbike01
őstag
Sziasztok,
Mitől lehet enyhe alapjárat ingadozás? Miután bemelegszik az autó pl piros lámpánál állva nagyon minimálisan ugrál a fordulatszámmérő, de tényleg csak nagyon minimálisan ugrál, a váltót fogva is érezni, hogy nem teljesen egyenletes az alapjárat. Mitől lehet ez?
Seat Leon 1.6 BCB
-
MPowerPH
félisten
Tudom, hogy mar nem az elso, de nem nyugszom....
Ez igy ebben a formaban nagy szoporoller tud lenni?
-
grizlisandor
veterán
válasz
zsolt19900 #155861 üzenetére
Köszi, LED-be csak végső esetben gondolkozok.
Topikban volt róla szó, hogy a dízelnél szokták kiíratni az EGR szelepet, de ez a benzinesnél is bevett?
-
turbuczn
tag
válasz
Mágus2 #155883 üzenetére
5ös fokozatban nagyobb fordulatnál mikor ráengedem a hajtást van egy fura hangja, de utána semmi rendellenes. Ez a hang megvan már 5 éve, amióta nálam az autó, de a fent vázolt probléma csak a kuplung csere után jött elő. Hatosban akkor sincs hang, amikor a hajtást raengedem a kuplunggal.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
turbuczn
tag
válasz
Mágus2 #155879 üzenetére
Azonnal, tehát a csere után jelentkezett egyből. Azért nem gondolom, hogy váltó, mert ilyenkor a teljesen benyomott kuplungpedálnál a motoron is hallatszodik, hogy nem oldott el a tárcsa, és a váltó is ezért feszül be, ráadásul ilyenkor még a pedál apró felengedése is elindítja az autót, nem ott fog a kuplung, mint normál esetben.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
turbuczn #155875 üzenetére
Kuplungozás után azonnal jelentkezett a probléma, vagy csak később? Mennyit mentél az új kuplunggal?
Ez a hatsebességes váltó rendelkezik egy konstrukciós hibával, elég gyenge benne a hátsó csapágysor. Ha ez a csapágy elmozdul a házban, kiverődik, vagy szárazon csúszkál a kuplungtárcsa a váltó főtengelyén, akkor szétnyírja ezt a csapágyat és amint elmozdul a tengely, hiába nyomod ki a kuplungot, nem szűnik meg a meghajtás, mert elmozdul a váltóban a nyelestengely axiálisan és átvisz egy kis erőt, ami elég ahhoz hogy ne lehessen váltani. Extrém esetekben már üresben is kúszni kezd az autó, mint az automaták, mert a váltóban a fogaskerekek annyira közel kerülnek egymáshoz, hogy átviszik a meghajtást, nem a fogakon keresztül, hanem a fogaskerekek oldalával. Ez viszont hanggal is jár, búgna a váltó, nem csak akadna.
Ha a kuplungozás után azonnal gond volt, reklamáld meg a kuplung szettet, sajnos elég sok mostanában a panasz a SACHS szettekre.
-
válasz
g4bb3r #155862 üzenetére
Meg kell nézni géppel az N18 szelepet, és ha az jó meg nincs kábelszakadás (nem értem hogy lehetne ha nincs bazirgálva és nem mozog) akkor EGR lesz szerintem.Eh nem olvastam végig
Ha az ECU akkor kiveszed a régit és pontosan olyat keresel gyári típusszám alapján. És igen, utána tanítani kell amit csak PIN kóddal lehet. Nem, nem lehet kikerülni. -
válasz
g4bb3r #155869 üzenetére
Közepesen felkészült csiptuner kiírja; érdemes egybekötni a tuninggal, úgy olcsóbb. Akiről biztosan tudom, hogy EGR-rel is foglalkozik, mert tavaly érdeklődtem nála: ecotuning.hu, autokorbel.
Ha én magam be tudtam szerelni az EGR-szűkítőt egy Saab dízelbe, akkor szerintem Te is meg tudod oldani s.k. a falazást. (Aztán lehet, hogy a Saab esetén könnyebb.)
Szerk: Tresh fórumtárs is ajánlott egy szakit Hatvanban, az közelebb van. Hozzá elmentem, de sajnos nem fért hozzá a Saabhoz, mert VAG specialista, Neked pont ő lehet jó. A régen bezárt Opel 60 műhelyében dolgozik. Nem találom a nevét...
... ez lesz: [link]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
turbuczn #155868 üzenetére
Fura, hogy csak akkor csinálja, ha bemelegszik a kuplung. Légtelenítve volt rendesen? Ezek a kuplungok automatán állítják magukat. Beszereléskor emiatt célszerszám szükséges, amivel összenyomják, úgy kell lehúzni a kinyomótárcsa csavarjait. Ha nincs célszerszám, megoldható nélküle, de akkor sokáig tart, mert minden csavart negyed fordulatonként szabad csak húzni. A sachs szokta küldeni készre szerelve, amikor csak a lendkerék csavarjait kell berakni. Két tippem van. Gyári hibás valamelyik új alkatrész, vagy nem megfelelő szett került beszerelésre.
A harmadik tippem le sem merem írni, mert gondolom 6 sebességes a váltó.
-
g4bb3r
tag
Üdv újra. EGR lefalazásban ill. kiirni a motorvezérlőből tud valaki segíteni Szolnok környékén (esetleg Budapesten) ?
Meguntam az EGR kanasszát..
Köszi!
-
turbuczn
tag
Sziasztok!
Egy érdekes hibába futottam bele, lehet valaki itt már tapasztalt ilyet, és némi ötlettel tud szolgálni.
Egy V. Golf, BKD 2.0 PD-TDI 4motion járgányról van szó, melyben hidraulikus kuplung van. Nemrég lett kicserélve a kettős tömegű és kuplungszett, kuplung fő munkahengerrel együtt.
A jelenség a következő:
Mikor alaposan átmelegszik a kuplung, sok városi használat, parkolás, kuplung csúsztatás, olykor, csúsztatás után, azaz nem teljes kuplungolás után, a hatást nem teljesen oldja el, azaz a váltó terhelve marad egy kis részben, de az autót nem készteti ez még mozgásra, ahhoz kevés, de a váltót egyesből, vagy lükvercből (mivel ekkor csúsztatjuk csak a kuplungot, például parkolásnál, ahol teljesen nem engedjük fel kisebb manővereknél) nehezen kivehető, vagy "beszorul", ami rossz szó, hiszen nem a váltóval van a probléma, hanem a kuplungtárcsa nem old el teljesen, hiába nyomom vissza a pedált ütközésik. Olyan, mintha szorulna a kinyomócsapágy, de szét lett szedve, és elvileg minden oké, semmi ilyesmit nem észrevenni. Ráadásul hidraulikus, hatalmas erő van benne.
Hidegen, vagy hosszú úton, semmi probléma, végzi rendesen a dolgát a kuplung.
Ötletek? -
petiwr
senior tag
-
Vikt0r
aktív tag
Sziasztok!
2.0 pdtdi Tourannal hány munkaórával lehet számolni egy turbo cserét?
Viktor
-
g4bb3r
tag
Sziasztok!
A páciens egy Seat Toledo 1m2 BCB 1.6 16v benzines. Vasárnap mikor lefordultam az autópályától hirtelen elkezdett dadogni felvillant a ECU és a Check Engine lámpácska . Rettentő lomha lett az autó, de még hazaértem vele.
Most a szerelőnél van, kiderült az akkumulátor is rossz azt gariban cserélik. Viszont ettől még a hiba marad:
Potentiometer for EGR (G212)
P1443 - 35-00 - Signal too Low
17564 - Manifold Pressure Sensor (G71)Most megy a keresgélés a szerelő szerint lehet hogy egy szakadt kábel, elrohadt csatlakozo de az is lehet , hogy az ECU. Viszont azt le lehet kérdezni ezért ezt hagyják utoljára..
Ha az ECU kuka azt lehet cserélni? Mert azt látom, hogy lehet bontottat kapni de a szerelő szerint alvázszámhoz van rendelve..
Találkozott már valaki hasonló problémával? Hátha...
Köszi. -
zsolt19900
őstag
válasz
grizlisandor #155860 üzenetére
én a tolatólámpába ilyesmit tettem
a lényeg -nekem legalábbis- az volt + amit észrevettem, hogy legyen neki ez a bizonyos lencséje + oldalra nem igazán fontos, hogy legyenek plusz izzók benne, hanem az az egy (vagy több) ami a lencse mögött van, na az legyen "erős" és jóféle LED....
amennyiben ilyenre kicseréled és még ez sem lesz jó, akkor sajnos nincs mit tenni
nekem 2db ilyen van a B5-ben és teljesen jól elvagyok vele.... az Ignisbe is ilyent tettem, abban 1db van és az is teljesen jó
Szóval a lényeg, hogy ilyen legyen a "vetítőkéje"
és, hogy frankó LED legyen benne
-
grizlisandor
veterán
válasz
grizlisandor #155849 üzenetére
Sajnos nem találom a linket, de annyit kigoogleztam, hogy Narva 795 ba15s 50W izzót tettek tolatólámpának, van tapasztalat ezekkel a Narva izzókkal? slh kft(katt) találtam is 45W ba15s fényszóróizzót, az mehet bele?
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
r.tibor #155695 üzenetére
Szia,
A hidrotőkének azért van hangja, mert azt is illik cserélni, nem csak az olajat, bármit fogsz beleönteni, az első 2000km alatt csend lesz, utána csattogni fog.
Váltó olajat ha akarsz cserélni és még nem késő, csak a gyári olajat a váltó kódja alapján. Ha búg vagy akad, már nem segít rajta az olaj, mert lassan elérte az élettartamát a töltet és a váltó is. 10 éves korában vagy 150k km környékén ha kicserélik az olajat, akkor még nincs szétkopva a váltó. Ha semmi probléma a váltóval, cseréltesd ki az olajat, biztosan jobb lesz a váltás.
Alapjárat ingadozás ezeknél tulajdonság. Új koruk óta táncol kicsit, az, hogy a lámpák is követik táncot, azt jelenti, hogy kezd kikészülni a generátor és alacsony fordulaton már kevesebbet tölt, mint új korában. Legalább a szénkeféket cseréltesd ki benne.
Egy fojtószelep tisztítás segít az ingadozáson, de nem fog teljesen megszűnni, csak minimalizálja. Legalább a szénkeféket cseréltesd ki benne.
Amit még érdemes ezeknél, levenni az olajkádat és kipucolni az olajpumpa szívókosarát. be tud tapadni karbonnal szépen.
I-sti Szarok a gátlók, szerintem valami szilentet is kivertek már a futóműben, azért húz. A geometriát is elcseszték, de csak azzal, hogy nem középállásba rakták a kormányt, ettől még egyenesen menne, csak a kormány állna ferdén, van ott más is...
A klímához ne bányássz mindenféle táblázatokat, az orrán van egy matrica, azon rajta van az AUDI által előírt mennyiség. Azt kell betartani.
-
i-sti
senior tag
Fejlemények az Audiról:
Első teleszkópok 51 és 52%.
Hátsók: 58% illetve 59%.Ezzel még hány szezont lehet menni?
Futószög:
Mutatna valaki egy videós tutoriált, hogyan kell helyesen szöget állítani mert lassan megcsinálom otthon magamnak.
Ez a második hely ahova elvittem.
Itt is szemre beállítják a kormányt középre, majd valamicskát állítanak.
Jobb lett, de még mindig húz a kormány.Mikor kérdeztem, hogy a kormányt nem számítógép segítségével kell állítani középre, csak mosolygót rajtam és mondta, látszik, hogy infós de mindent nem lehet számítógéppel. Oké, maga a főnök.
Klíma töltetet cserélve.
435g gáz és 55g olaj volt benne.
600g gázt és 55g olajat nyomott vissza.Ez így helyes? Csak mert a gép 65g olajat javasolt.
-
atos19881101
senior tag
válasz
zsolt19900 #155852 üzenetére
Ne keverd ide a politikát.
-
zsolt19900
őstag
Minek kell levenni a kormányát?
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! AMD Ryzen 7 3800X 8mag 16szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- LG 55G3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- ÁRGARANCIA! Beszámítás, 27% áfa, összesen 5db RTX 5060 Ti 16GB 3 ventilátoros készletről BOMBA ÁRON!
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- DELL PowerEdge R730xd 12LFF 120TB+400GB rack szerver - 2xE5-2680v4,128GB RAM,2x10G NET,H730p RAID
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest