Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [patomi:] Alufelni felujítás amatőr módon.
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Okos termosztátból ténylegesen okos termosztátot!
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
VR6-Fan
veterán
biztos hogy G4 éra kocsijai választanám még, valami nagyon patent példányt, ha hosszú távra tervezel :-)
2,8 is jó (legalább egy kis turbóval), a 1.8 20vt is jó, de mindenképpen teljes értékű me7,5-öst vegyél szélessávú szondást.
gyáriba lusta fostartály mind a kettő egyik 10-től másik 8-tól eszik, kb 15ig, tuning útán meg illik ccm/percben számolni a fogyasztást bárminél :-)
2.8-at drágább fent tartani valamivel, ennyi kb ami elmondható, szerintem nem tudnának annyit fizetni hogy használt első generációs tsi/tfsi-t vegyek.
tresh:és kivel chipeltetsz ilyet itthon, már hanem konzervet óhajtasz? (amivel semmi gond sincs, álltalába egy JÓL működő GYÁRI kocsin)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23