Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#129051) Viperator válasza simonjoe (#129044) üzenetére


Viperator
őstag

195/65 R15 kerékhez passzol?

"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell

(#129052) simonjoe válasza Viperator (#129051) üzenetére


simonjoe
senior tag

nagy a tiedre :(

Joe

(#129053) Magnum_


Magnum_
nagyúr

Magi!

Hátsó tárcsa: 1K0 615 601 AA Hátsó betét: 5K0 698 451 A
Ezek.elvileg a gyari szamok, VIN alapjan
Namost ehhez etka is es a bolt 272x10mm-s tarcsat hoz hatra. Lehetseges?

Elore meg a megbeszelt 280ast: Első tárcsa: 1K0 615 301 AK Első betét: 1K0 698 151 A

[ Szerkesztve ]

I humbly and respectfully decline™

(#129055) Fr3eWar válasza Mágus2 (#128987) üzenetére


Fr3eWar
őstag

Bocsi, hálás is vagyok, köszönöm a segítséged, meg is lett a lendkerék, várja az olajkályha az időpontot mikor jut fel Pestre műtétre. Ha lesz még találkozó akkor eltolom én is a képem, és vendégem leszel sörre borra pálinkára :)
Tényleg nyár óta nem nagyon olvasgattam a topciot, de az elmúlt pár hétben nem láttam bitpork-ot erre, esetleg kasztot váltott vagy csak jobb dolga is akadt mindsem a fórumon tengesse szabad perceit?

Ez csak amolyan érdekességképp a fórum fűszerezésére :)

Csak hogy a mai nap se teljen el nyugodalmasan, a reggeli pöccröff indulás után a céges parkolóban rostokolt 8,5 órát az autó, és délután úgy gondolta, hogy neki hideg van ahhoz hogy az akku elég kraftot adjon, és b@szott tekerni. Bikakábel irány ótósbolt és vettem egy új akkut, nem nagyon olvastam utána, amit javasolt a csodaprogram start-stoppos az ment bele Varta E39 Silver AGM -es 70AH -s.
Egy órája lementem kicseréltem igaz most a másikkal is indított második köszörűre, de ezzel elsőre rögffent.
Sajnos a multiméter fentmarad, de a régit egyelőre beraktam a csomagtartóba, holnap rájuk mérek.

Amit kivettem az egy EXIDE volt, mégpedig 7P0 915 105 E azonosítóval, ebből arra merek következtetni, hogy még a gyári akku lehetett, mivel ez gyári VW cikkszám, és mióta nálunk van nem cseréltük (2éve) az autót 3 évesen vettük, szerintem 3év alatt nem kellett az előző tulajnak sem cserélnie.


Most itt a gép előtt ülve rákerestem a cikkszámra és ugyanezzel E betű nélkül csak Varta akkukat dobált a képkereső de a Varta/exide feliraton kívül minden infó matrica címke ugyanott van mint azon amit most kivettem.

(#129056) freaghill válasza Fr3eWar (#129055) üzenetére


freaghill
őstag

Tudtommal Read Onlyban van. Ha lát valamit ami felkelti az érdeklődését akkor Mágus2-vel üzen. :)

(#129057) tomcsi23 válasza Magnum_ (#129053) üzenetére


tomcsi23
veterán

Nyerget megnézted már végre? :F

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#129058) Mágus2 válasza Fr3eWar (#129055) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Fel kell tanítani az akkut, másképp nem fogja rendesen feltölteni. ;) A start-stop átka.

Saint_ Fényképet ígértél, helyette visszajöttél számokkal. :U

[ Szerkesztve ]

(#129059) Magnum_ válasza Mágus2 (#129058) üzenetére


Magnum_
nagyúr

nem tudom most lefotózni és a napokban sem, acél felni van fent :O

na de nem akut. sőt. (mármint a hátsó). amikor meglesz az első, akkor lesz fotó a hátsóról (egy hónapon belül :D). mit fotózzak pontosan? :R

olyat üveg pálinkát kapsz tőlem, hogy fal adja a másikat :R
Tomcsi meg teát, mert nem iszik :D

[ Szerkesztve ]

I humbly and respectfully decline™

(#129060) tomcsi23 válasza Magnum_ (#129059) üzenetére


tomcsi23
veterán

Köszönjük, majd értesítjük. :R

;]

Na ne gyanúsítgass :U

kávét nem iszom. :D

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#129061) Mágus2 válasza Magnum_ (#129059) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nekem igazán ráér, az egész féknyereg a tárcsával.

(#129062) Magnum_ válasza Mágus2 (#129061) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Okes koszonom!
Arrol lesz majd kep

I humbly and respectfully decline™

(#129063) Mágus2 válasza Danex (#129020) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

(#129064) Fr3eWar válasza Mágus2 (#129058) üzenetére


Fr3eWar
őstag

Eskü pont most olvasgattam utána mivel a google találatot dobott pont erre a fórumra, ahol elmondtad footy-nak, hogy tanítania kell, és épp nézegettem videókat erről, hogy is megy, mikor visszajöttem frissítettem, és látom, hogy jött tőled is a segítő infó.

Ezek az autók már sokkal okosabbak mint én vagyok.A következő tényleg az lesz, hogy tankolás után meg kell neki adni hogy melyik kúton milyen üzemanyagot kapott :)

Akkor viszont lehet hogy sz@r akkut vettem, van rajta egy QR kód ami azt a számot tartalmazza ami alá van írva, de ez 12 karakter, a gyárin meg más formátumú 10karakteres a akkukód.
Rá van mondjuk írva az akkura hogy BMS-es de hogy mi a kódja...

(#129065) Mágus2 válasza Fr3eWar (#129064) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ez a képen ha jól látom, nem AGM akku... márpedig a start-stop rendszer azzal működik megfelelően.

Bármilyen kódot elvesz a rendszer, csak a gyártót és a kapacitást kell jól kiválasztani, a többi csak adminisztrációs szempont.

[ Szerkesztve ]

(#129066) Fr3eWar válasza Mágus2 (#129065) üzenetére


Fr3eWar
őstag

AGM-es akku, a kis 3szögnél le is van írva, hogy AGM-es akkut csak AGM-esre cserélje az ember fia.
Ez az. De BEM vagy BMS kódot nem találok, vagy a qr-kód lenne az?

[ Szerkesztve ]

(#129067) gzbotii válasza tibbike01 (#129039) üzenetére


gzbotii
veterán

Lyeszus. Ez már gyanús :D
Mindjárt kiderül, hogy a fel ország szar termosztáttal jár

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#129068) AsusBoy válasza gzbotii (#129067) üzenetére


AsusBoy
senior tag

[ Szerkesztve ]

(#129069) Fr3eWar válasza Mágus2 (#129065) üzenetére


Fr3eWar
őstag

Ok, ahogy látom sok embernek akadt ilyen BEM nélküli gondja, csak a szériaszámban hozzáadtak 1-et hogy más legyen, és egyből új akkunak látta. Illetve mivel nálam exide volt előtte, így meg kell változtatni az akkukódot VA0-ra. Meg változott az AH is 68-ról 70-re.

Van egy videó róla, ha jól értelmezem ez 3 féle módon mutatja el ugyanazt. Az első kettő a BEM kód alapján progamozza fel "magát" az utolsónál meg manuálisan lövi be hogy milyen gyártó mekkora akku.

Illetve egy német oldalon azt olvastam, hogy ezek az autók előbb utóbb "megtanulják" milyen akku van bennük, és ha van BEM kódod az azért jó, mert akkor egyből "okos" lesz, nem kell tanulgatnija.

(#129070) mazacar


mazacar
tag

Sziasztok!

Kolegámnak szeretnék vezérlés szett kiválasztásában segíteni általatok..:)

2006 VW Golf Plus BSE 1.6 75kw

Várom a segítő válaszokat!
Előre is köszönöm! :)

(#129071) simonjoe


simonjoe
senior tag

Na, neeeee! Novemberben cseréltem akkut a Passat-ban, ezek szerint még "leveleznem " is kellett volna a kocsival, h kapott új batteryt???? :Y

Joe

(#129072) Magnum_ válasza F_Zolee (#128873) üzenetére


Magnum_
nagyúr

15 napon belül szó nélkül cserélik, ha nem lenne jó a méret, most írták le emailben.

I humbly and respectfully decline™

(#129073) Danex válasza Mágus2 (#129063) üzenetére


Danex
addikt

Köszöntem! :R

(#129074) Fr3eWar válasza simonjoe (#129071) üzenetére


Fr3eWar
őstag

Attól függ milyen passat, van-e benne BEM (Battery Energy Management) rendszer de ha így írod akkor gondolom legalább B6-os :)

Tegnap este mikor beraktam a kulcsot akkor nem kapcsolt be a rádió, kézzel bekapcsoltam, kivettem a kulcsot, kulcs vissza megint nem kapcsolt be és nem kapcsolt vissza a rádió.

Reggel beültem, kulcs be, és bekapcsolt a rádió. Én semmi anomáliát nem vettem észre eddig ezen kívül.

Kecskeméten nincs ismerősöm akinek lenne VCDS-e, és olyan embert végképp nem ismerek aki ért is hozzá.
Szóval nálam most pár hétig így lesz, remélem nem lesz baja. Ha megyek lendkerék cserére, akkor a szomszéd VW szervizet megkérem, hogy segíjjenek szegény elesett emberen :)

(#129075) mario1012


mario1012
tag

Tegnap megjöttek a megrendelt olaj + szűrők, ma már csak a kicserélésre + beszerelésre várnak, ebben a pompás időben. :) De ha most értem el az újabb 10k km-t, nem lehet válogatni. Most olajból kipróbálom a Motult, előző 2 Castrol Edge ment bele, szűrők szokásos Mann.

Gázolajszűrő cseréjénél mire érdemes különösen odafigyelni, hogy ne legyen levegős. Nem lenne jó ha csere után nem indulna a gép. Az új szűrőt a helyére teszem, feltöltöm a T szelepnél gázolajjal, aztán mehet az indítás vagy ne töltsem fel csak 2x-3x a gyújtást adjam rá, hogy feltöltse magát? 2002 Passat 1,9 PDTDI AVF 96 kw.

Olvastam Mágustól, hogy a cr motorok esetében VCDS-sel kell aktiválni a pumpát, itt pd-nél gondolom még nincs ilyen gond, e nélkül is meg lehet oldani a cserét.

(#129076) Mágus2 válasza mario1012 (#129075) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

3-4x ráadod a gyújtást, megvárod, míg elhallgat a pumpa, majd ismét... Nálad még a kulcsra indul a pumpa és megy kb 5 másodpercig, de párszor gyújtásra téve felnyomja a szűrőt gázolajjal, akkor is ha száraz..

(#129077) Ricsx válasza Mágus2 (#129076) üzenetére


Ricsx
tag

Nálam a szerelő a gázolajszűrő(MANN) csere után indítózgatott sokat mire beindult.Azt mondta tesztelve lesz az új AKKU(az is akkor lett cseréve) meg az önindító is tesztelve van így :D

(#129078) enddav válasza kk831228 (#129048) üzenetére


enddav
aktív tag

-7°C volt és így sem hült vissza, ez annak tudatában nagy eredmény, hogy korábban képet is raktam föl arról, hogy +10°C-ban is városba beérve visszahült pár egységet, óra szerint ~85°C-ra.
tibbike01: 4000 volt a termosztát, 1000 az egy liter fagyálló, légteleníteni is kellett, összesen munkadíjjal együtt 15000.

Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.

(#129079) Mágus2 válasza Ricsx (#129077) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ha CR, akkor jól meggyilkolta a magasnyomású pumpát. :Y Nem mehet szárazon, mert leforgácsolja magát. Szigorúan tilos indítani üres szűrővel vagy levegős rendszerrel!!!

2010 utáni autókon nem indul az üzemanyag pumpa a tankban a gyújtás ráadásával, csak amikor elkezd tekerni az önindító. Ezért kell bekapcsolni a pumpát és 3x 60 másodpercig járatni. Ez feltölti a szűrőt és kinyomja a levegőt a tank irányába. Csere után úgy kell indulnia, mintha nem is bontottál volna semmit. Pöccre.

do3om kolléga elmeséli neked, neki cseréltem, légtelenítettem diaggal... Előttem a szerelője órákat szívott, mire sikerült beindítaniuk.

[ Szerkesztve ]

(#129080) i-sti válasza Mágus2 (#129079) üzenetére


i-sti
senior tag

Akinél voltam, hogy a Dacsián cseréljen vezérlést kérdeztem, hogy az Audin, hogyan kell gázolajszűrőt cserélni?
Azt mondta, kicseréli majd párszor ráadja a gyújtást, hogy ne induljon be. Vagyis kuplung nélkül benyomja a kulcsot.
Azt mondta ő mindig így szokta és pár próbálkozásra a pompa feltölti a szűrőt vezetéket stb.

Novum Forum Siculorum

(#129081) K Norbi válasza mario1012 (#129075) üzenetére


K Norbi
addikt

Ez igen :) :K

(#129082) Ricsx válasza Mágus2 (#129079) üzenetére


Ricsx
tag

áááhh,bocsi most nem írtam le a kocsim motorját. 1.9 TDI 110LE

(#129083) Mágus2 válasza Ricsx (#129082) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Azt csak fel kell önteni, nincs a tankban segéd pumpa, csak szívókosár. Mindent az adagoló csinál. Az átlátszó csövet fullra felöntöd, meg a T szelep helyén a szűrőt fullra. Pöccre indul, ha nincs levegő az átlátszó csőben. :K a cseréhez szükséges egy fél liter tiszta gázolaj, hogy legyen miből feltölteni a rendszert.

I-sty 2010 utáni autóknál már nem. Majd meglepődik. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#129084) Ricsx válasza Mágus2 (#129083) üzenetére


Ricsx
tag

Hát mindegy,ezen már túl vagyunk.Ebből a mostani betegségből kigyógyulhatna a kocsim,csak nem érem el a szerelőt :(

(#129085) mario1012 válasza Mágus2 (#129076) üzenetére


mario1012
tag

Köszönöm, akkor nem aggódok. Ez volt a lényeges kérdés ami felmerült bennem.
Ha egy kicsit melegszik majd az idő, már tényleg lemegyek majd hozzád, ha ráérünk, ilyen időben rossz bármit is csinálni. :R

(#129086) FoBCRaistlin válasza cool13 (#129042) üzenetére


FoBCRaistlin
őstag

nem tudom a topik szabályzat enged-e ilyen oldalt linkelni :)
méretpontos üléshuzat, tökéletesen illeszkedik. ~40 ropi az első 2 ülés.

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

(#129087) FoBCRaistlin válasza FoLey-v (#128934) üzenetére


FoBCRaistlin
őstag

Semmi akadálya. Azt hímeznek bele amit szeretnél.

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

(#129088) Fr3eWar


Fr3eWar
őstag

Hidegen rámértem az akkukra, a régi ami a csomagtartóban van jelenleg terheletlen állapotban 12,5V volt valami izzót vagy bármit rá kellene hekkelnem, mert kíváncsi vagyok droppol-e, a 12,5 nem tűnik vészesnek, a kocsiban levő új (nem tudom számít-e, hogy még nem töltöttem fel, azaz még csak tegnap boltból beraktam az autóba, de kb a reggeli 10-15percet kegyegett rajta eddig a generátor) 12,2V-ot mutatott, valószínű már az önmagában előterhelés, hogy rá van kötve az autó annak minden érzékelőjével.
Indítás után 14,9V hidegen a feszültség minden fogyasztót kikapcsolva, fényszóró+távolsági+2ülésfűtés+klíma hatására 14,6V-ra "esett" a feszültség. Ez mintha kicsit magas lenne, de ha melegedik akkor talán csökken pár tizeddel. De legalább azt látom, hogy a generátor jó.

Ami megfordult a fejemben, lehet, hogy mivel sok volt a hideg, és az elmúlt hónapban csak karácsonykor volt az autó 200km-re megmozgatva a többit városban totyorogta csak simán "lemerült" a régi és nem töltöttem fel eléggé a generátorral, de másrészt ott van hogy 5 éves volt szóval eljárt felette az idő. Azért még egy terheléses feszültséget megnézek rajta, mert az emberi kíváncsiság végtelen ahogy szokták mondani.

(#129089) gzbotii válasza Mágus2 (#129083) üzenetére


gzbotii
veterán

Mágus, 2001-es Octavia 1 1.9TDI alternátor szíjfeszítő, teleszkóppal együtt 1.9 TDI motorhoz, talál az én 2001-es Golfomba is? 81kW TDI
kód: 038 903 315 C

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#129090) Ricsx


Ricsx
tag

Valaki használ itt BT os ELM327-et? Miért nem tudom vele kiolvasni a hibakódot,elindítom a torque nevű applikációban a keresést de azt dobja ki hogy nincs hibakód...Mit nem csinálok jól? :(

(#129091) MunezXBK válasza Ricsx (#129090) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Mikori a vasad?

(#129092) Ricsx válasza MunezXBK (#129091) üzenetére


Ricsx
tag

2000 évjárat 1.9 TDI 110 LE Audi A3

(#129093) MunezXBK válasza Ricsx (#129092) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Necces. 2000 előttit abszolút nem olvas pl.

(#129094) Ricsx válasza MunezXBK (#129093) üzenetére


Ricsx
tag

Torque programot indítom,információkat kiírja,sebesség,vízhőfok,motor fordulat stb...
Hibakódot viszont nem szed ki semmit sem. Milyen készüléket érdemes vennem hozzá akkor amivel tudnék hibakódot olvasni?

(#129095) i-sti válasza Ricsx (#129094) üzenetére


i-sti
senior tag

(#129096) Magnum_ válasza i-sti (#129095) üzenetére


Magnum_
nagyúr

nincs ODD a laptopomon. hogy a fenébe installáljam? :D

I humbly and respectfully decline™

(#129097) Fr3eWar válasza Magnum_ (#129096) üzenetére


Fr3eWar
őstag

Megkérsz valakit akinek ilyen van, hogy dobja fel dropboxba a szoftvert.

(#129098) Magnum_ válasza Fr3eWar (#129097) üzenetére


Magnum_
nagyúr

:R

I humbly and respectfully decline™

(#129099) Ricsx válasza i-sti (#129095) üzenetére


Ricsx
tag

Szerinted ez?

2016 USB VAG COM 409.1 OBDII Auto Diagnostic Tool OBD2 Car Scanner High Quality
Vagy olyant kell keresnem ami 12.12-es?

Köszi a linket,de nem Aliról szeretném.

(#129100) Mágus2 válasza Ricsx (#129099) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Inkább a VCDS, az több mindent olvas.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.