Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [potyautas:] Miért olyan drága?
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók IV. - AMD Expo
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
atos19881101
senior tag
Egy kis tapasztalatot írok, hogy ha más is így járna. Végre pontot tettem a vezetőülés fűtésének a kálváriájára. Mióta megvettem a kocsit, azóta nem akart működni. Egyszer már szétszedtem, akkor egy helyen meg volt szakadva a vezeték. Azt megforrasztottam, de utána sem akart működni. ... Az ellenállása jó volt (2.5Ohm), tápot kapott, kapcsolót is cseréltem, de még mindig nem működött. A napokban azt vettem észre, hogy a combtámasznál nagyon melegít. így ma megint szétszedtem. ... Meg volt törve még egy helyen a vezeték. Ismét forrasztás, majd összerakás ... rámértem, ismét 2.5Ohm. Gondoltam megnyomkodom az ülést, és megnézzük nem-e változik az érték. Ahogy a combtámasz részhez értem, felugrott 20-50Ohm környékére.
Szóval hogy rövidre fogjam. Nem volt megszakadva a vezeték, csak meg volt törve még 2 helyen. Ezeket újraforrasztottam, és úgy néz ki megoldódott.
Tapasztalat: Nem elég csak a csatira simán rámérni. Meg kell nyomkodni az ülést, és figyelni az ellenállás változását!
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/