Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
viperabácsi #125696 üzenetére
Kormányátvezető lesz a ludas.
-
Danex
addikt
válasz
viperabácsi #125696 üzenetére
Inkább angolul és a linket másoltad volna
-
viperabácsi
addikt
válasz
Magnum_ #125695 üzenetére
Wiki szerint ez
00588
Ross-Tech Wiki
Ugrás: navigáció , keresés
tartalom1 00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95)
1.1 00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): ellenállása túl alacsony
1.2 00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): ellenállás túl nagy
1.3 00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): felső határ túllépve
1.4 00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): alsó határ túllépve
1.5 00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): Rövid pozitív
1.6 00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): Testzárlat
1.6.1 Lehetséges tünetek
1.6.2 Lehetséges okok
1.6.3 Lehetséges megoldások
1.6.4 Különleges megjegyzések00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95)
00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): ellenállása túl alacsony
00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): ellenállás túl nagy
00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): felső határ túllépve
00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): alsó határ túllépve
00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): Rövid pozitív
00588 - Légzsák Gyújtó; Vezető oldali (N95): Testzárlat
lehetséges tünetekLégzsák figyelmeztető lámpa aktív
Lehetséges okok
Kábelezés / a légzsák Igniter vezetőoldali (N95) hibás
Tekercsrugó a csúszógyűrűt (F138) hibás
Légzsák Igniter vezető oldal (N95) hibásLehetséges megoldások
Ellenőrizze a vezetékeket / a légzsák Igniter vezetőoldali (N95)
Ellenőrizze Tekercsrugó a csúszógyűrűt (F138)
Ellenőrizze Légzsák Igniter vezető oldal (N95)különleges megjegyzések
Ha a "Rövid pozitív" vagy "Testzárlat" található, Ne törölje a DTC-t. Ez okozhatja a légzsák telepíteni. Lásd javítási útmutatójában talál.
Egy fórumon ezt találtam létezhet ? Idézet a forumból:
Oké, figyelj rám, és jól figyelj, mert ez a megoldás a problémára, és költségek semmi köze !!
Távolítsuk el a vezetőülést a jármű után, az akkumulátor leválasztásával természetesen.
Az ülés alatt csatolt a keret az ülés akkor valószínűleg megtalálja a sárga csatlakozó három vezeték megy minden oldalát. Ne félj, mit fogok mondani. Vágja ki, hogy a csatlakozó és összekötő három vezetékek a helyén körülbelül 3 hüvelyk hosszú. Győződjön meg róla, amikor kivágták a csatlakozó hagysz egy kis drót benne, így láthatja, milyen huzal összeillik ez partnere.
Mielőtt csatlakozott a végén a csere vezetékek együtt, biztos, hogy csavarja őket egymás körül (nem úgy értem, csavarja a kitett drót, hanem csavarja a 3 vezetéket egymás körül), majd csatlakozik a vezetékeket a partnerük drót.
Törölje a légzsák kódot, és a probléma megoldódott. -
Magnum_
nagyúr
válasz
viperabácsi #125694 üzenetére
Utkozes erzekelo szokott megkotlani gyakran
-
viperabácsi
addikt
Üdv
Lenne egy problémám. A6 c5 quattro 3.0 benzin ASN motkód tiptronic +f1 navi multikormány .Kigyulladt a légzsák hiba a műszerfalon. Hibát olvastunk hibakód : 00588 Légzsák gyújtó áramkör vezető.
Mi lehet a hibás ha csak időszakos hiba és törlés után nem azonnal jelentkezik?
-
rlazol
veterán
sziasztok!
Golf II. 1.3-as injektoros motorhoz kapcsolási rajzot tud adni valaki?
Előre is köszönöm! -
zsolt19900
őstag
lámpabelsőbe történő szolid matricát mennyire tiltja/nem tiltja a szabályosságosságos?
-
robogos10
senior tag
Sziasztok
Én tegnap kiszedtem a katalizátort mert sajna szétesett most jelenleg 1 méretes cső helyettesíti..
Kemény változás van így az autón pörgősebb jobban megy és még a hangja is megjött -
tresh
veterán
-
do3om
addikt
Rámpa kész.
[link] -
VR6-Fan
veterán
válasz
Brumi˘ #125673 üzenetére
hát haveromnak a hibrid turboja még építés alatt, bár én kész vagyok a portolgatással, nekünk szerintem december, november vége lehet reális, neked az is túl közeli?
(január februárban szét akarnám robbantani a motorom, és március-áprilisra bejáratni és felprogramoztatni) -
-
VR6-Fan
veterán
válasz
tomcsi23 #125668 üzenetére
ennyit, kb a nyomaték csúcsot lehetne egy vacsi új turboval lejebb csempészni, meg 6k-nál talán stabilabban meg lenne az 1bar nyomás, egy portolt leőmlővel (mondjuk az van) meg egy portolt turbina házzal lehetne még hozni.
ill 100-as nyállal talán 16-18 fokos gyújtás még elférne 6k-nál, de középen gyári karral ennyi a max, még nagyon lejebb se vinném a nyomték csúcs (3150-3200 max...), számokba meg kb 235-240le és 375-395nm, de egy szög gyári konfigra az is sok tartósan amit linkeltél, ha a kipu meg van csinálva meg a szívó ág akkor okés!de a 180e-s szervízre tegyél félre majd egy bő millát, abból már csak lehet valami értelmeset csinálni, gondolom jó lenne ha maradna a gyári karakterisztika+100le-vel és +200nm-vel
már ha nem akarod eladni belátható időn belül.össze kell dobni egy közös padozásra, hogy lehessen alkudni, 20e elég borsos egy egyszeri mérésért....
Lacit is belehetne fűzni, Ferit is ha meg iratta a gti-t... -
VR6-Fan
veterán
válasz
tomcsi23 #125665 üzenetére
pedig van még ott
lehetne tovább masszirozni, a nekem is még a 98-hoz képest is nyomaték max körül nincs kopogás határon a gyujtás, Bali védi a hajtokarok, nyomást is fellehetne tekerni tartósan 1,55-re (most elég jól meg van fogva 1,41-1,42 szinte mindig) akkor nőne a peak power is a végén
egy kis adalék info, nagyon patika gyárinak hideg időben ennyi a max légnyelése a max HP tájékán.tudom tudom nem pad, bár a pad is azt méri amit a users látni szeretne... (-3% érdemes le venni kb)
u.i.:max hp-nél érdemes nézni a lambdát, az már kormol
Brumi˘:csak érdekesség képpen edc15-16-nál is lehet állítani a gázpedál érzékenységet, reakció időt stb?
-
Primary92
senior tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Primary92 #125659 üzenetére
Mennyit fogyaszt az az ASV, hogy piszkálni akarod? Nekem volt kombi octaviaban, nagyon kellett nyúzni, hogy 6-ot megegyen. 5 körül simán el lehetett vele járni, pedig itt mindenfelé hegy van. Egy rendesen beállított, jó állapotú ASV nem fogyaszt sokat.
-
do3om
addikt
válasz
tomcsi23 #125657 üzenetére
Ennél kevesebbet nem is vállalnak
(lehet én voltam ott neki eddig a legcsirább
)
De azért még egy darabig nálam van a járgány szóval fél is az ember a 140-150-ló meg a 300Nm re húzástól. Ami ahogy Mágus fordította még mindig alap, és mehet följebb a szerény kis 1.6TDI -
Kicker
őstag
Sziasztok!
legutóbb /5éve/ komplett /vízpumpa, ami kell/ vezérlést cseréltettem vw szakszervízben, amit megúsztam 100 ezer forintból.
Most kértem árajánlatot, és 147ezer forintot kóstálna... szerencsére meg van a korábbi papírom is, amin ugyanezen tételek olcsóbbak voltak.
Kérdésem, ennyit drágultak a dolgok? Romlott a forint?
Szerelő ismerősömnél MAX 90 ezer forint lenne a vezérlés csere /vízpumpa stb munkadíjjal/
- conti
-Ina
-Febi
márkákból lehetne választani, mely márkák gyári beszállítók, de nem gyári (ezt mondjuk úgy kell érteni, hogy attól lesznek gyári alaktrészek, ha a VW ellenőrzésen átmegy?)Az autóval még 5 évig tervezek... szakszervíz picielőnye, hogy reggel beviszem, és délben kb el tudom hozni...
mod: VW passat 1.6 bse benzin 2007
-
Mágus2
Közösségépítő
-
M@nH.
aktív tag
Holnap először is megnézem, nekem hogy néz ki ez a dolog, bár ez tényleg érdekes, hogy minek saruzták meg ott
Ha nem hoz eredményt, akkor...
Mágus2: Azt hiszem nem úszom meg, hogy szétszedjem a motortPedig azért egy felújítás után elvárt lenne, hogy ne kelljen ezzel bíbelődni... De több mint valószínű, hogy nem jut elég áram a kommutátorra. Egyébként ha szénkeféket cserélnek, akkor azt nem komplett tartóval együtt szokás cserélni? Mert, hogy a motorból kijövő "harisnya"
vezeték maradt a régi az biztos
Új hozzászólás Aktív témák
- Segway Ninebot G30 DII - elektromos roller
- Eladó Zenga Giulia gamer szék / Daccormax ergonomikus irodai szék
- Jó állapotú Kona Shred / Pike 454 dual-air 110mm-140mm / Shimano Deore felszereltség!
- Balatoni álom - saját kép - 40x60 - akrilüveg fotó, keret nélkül, éltartóval
- OPEL CORSA D OPC 1.6 Áron alúl, magánszemélytől kihasználatlanság miatt!
- AKCIÓ! Dell Alienware AW2721D 27 QHD 240Hz 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- Samsung Galaxy A20e 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- SAMSUNG DDR4 REG ECC 32GB 2400MHz RDIMM szerver RAM modulok, nettó 12991Ft+ÁFA, 1 év gar., több db
- Samsung Galaxy A22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest