Hirdetés

2024. június 7., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#10769) VR6-Fan válasza Mobi28 (#10768) üzenetére


VR6-Fan
veterán

arról volt szó... nincs az annyira feltekerve stabilan csak 0,9-al van töltve közepes méretű csigusszal (72-64, lapát méretek kicsi A/R-es kompresszor házzal), no meg gyári szívó véjjer6-os motor bélel igaz az 450le-t stabilan bírja.

ha megmondod kié, meg mondom mennyire van szétkopva :DDD sajnos az itthoni gyári VR6-ok 90% szarrá vannak kopva, hajtva, én nem venném ezeket alapúl.

ad 2-öt ne a gyorsulást vedd alapúl, annak túl sok köze nincs a való élethez...
meg had ne mondjam hogy a kerék átmérő mennyire számít a gyorsulásnál, no és a súly...

lásd skoda 1000MB VS tech art pokhe, Hringen tavaly 20.-án az első 100méteren az öreg skodri 2 kocsit rávert a porkhéra...

amúgy valóban nem egy nagy szám a natur 2,8-as VR, mert a VW baszta rendesen meg csinálni, egy értelmes szívósorral már 190le, no meg azt se feled hogy 3 generációja volt a 2,8-as VR-eknek amiből az ODB1-es (1. gen.) 174le/odb2-es 187 (2.) odb2 full 181 (3.), ezen kivül volt még 2,9-es (192le) és volt VR6 VSR ami 220.

részleteiben nézve egy mérnőki rém álom az a motor, de lassan 20éve csak mennek és mennek.

nem rossz a széné tuningolt dizel, csak nem utcára, lásd buli joe

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.