Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #11205 üzenetére
Hát én ha már veszek valami akkor olyat szeretnék venni amit felteszek és megy vele az autó.
Szívni ezzel is szívhatnékAnnyira tele van már a tököm, ha sikerül szereznem akkor ez már a 3.-ik karburátor lesz a kocsin.
Nem létezik ehhez valami olyan amivel nem lesz bajom?Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11212 üzenetére
valószínű nem szolgálná ki a favi karbi.
hát 3 dologgal lehet gondod, a szívósor a légszűrő ház és a gáz mechanika, ha nem kapod hozzá (max bowden kell gyártatni..) + egy a ráadás egy ember aki jól beállítja beköti, martonba tudok jó karbisokat, de nem dolgoznak olcsón....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #11214 üzenetére
Hát ez az mert karburátort már ma is találtam meg is vettem vissza is vittem.
MErt nekem job oldalt van az e csavar bal oldalt a kettő ezen meg fordítva volt.
Azaz másik talp és szívósorra volt felszerelhető.
Annyira tele a tököm minek kellett 8 féle variációt gyártani?Akkor ezek szerint az 1.3 as VW kari is kevés lenne?
Mert azt most találtam a vaterán egyet.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #11216 üzenetére
Na most telt meg a fa.zom.
Reggel beültem indítottam minden frankó.
Csak lestem.
1 es 2000ig oké.
2 es 2000ig oké
3 as 2000ig oké
4 es 2000ig oké
Na mondom ezt nem hiszem el.
Vissza 3 as 4000ig pröget tép mint állat.Na akkor most megállapítom nem vagyok szerelő, de ez nem karburátor hiba.
Én most már inkább arra gyanakszom, hogy bemelegedve a hőtágulás lesz itt a baj és valamelyik gumi alkatrészem szar.
Gondolok itt vákuumcsőre karburátor talpra, bár ezt tegnap megnéztem kifogástalan.
A gyújtás részt kimértük az hibátlan.
Gázadásra szépen szabályoz megy az előgyújtás.
A gyorsító fúvóka működik. Az 1-2-es torok fúvókája tiszta működik.Szerintem csak az lehet, hogy valamelyik vákuumcsövem szar.
Vagy van más ötlet?
Mert így most, hogy reggel ilyen szépen bejött ez nem lehet karburátor hiba az tuti.Renault power
-
rob210
nagyúr
# Volkswagen Polo Coupe pojemność silnika: 1272cc rok prod: 1982
# Volkswagen Golf GLS-LS-S pojemność silnika: 1595cc rok prod: 7/1983
# Volkswagen Golf pojemność silnika: 1781cc rok prod: 4/1984
# Volkswagen Sciricco pojemność silnika: 1272cc rok prod: 5/1983
# Volkswagen Sciricco pojemność silnika: 1595cc rok prod: 1983
# Volkswagen Jetta pojemność silnika: 1272cc rok prod: 1981
# Volkswagen Jetta pojemność silnika: 1595cc rok prod: 1983
# Volkswagen Jetta pojemność silnika: 1781cc rok prod: 1981
# Volkswagen Passat pojemność silnika: 1595cc rok prod: 7/1983
# Volkswagen Passat pojemność silnika: 1781cc rok prod: 1982
# Volkswagen Santana pojemność silnika: 1,6-1,8-1,9cc rok prod: 1982/1983
# Opel Kadett E S pojemność silnika: 1297cc rok prod: 6/1984
# Opel Ascona B-Manta B pojemność silnika: 1297cc rok prod: 1984
# Opel Ascona C-Manta C pojemność silnika: 1297cc rok prod: 1984
# Opel Vectra pojemność silnika: 1,4-1,6cc rok prod: 1988
# Opel Omega pojemność silnika: 1796cc rok prod: 1986Ezt a listát találtam ezek szerint az 1.3 as karbicsek is jó a gépemre.
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11220 üzenetére
hüm ezek G1-ek lehetnek (meg korabeli vasak), hogy a torok méret egyezik, meg a ház, de szerintem a fúvóka nem.
de ha tényleg meg lenne kopva a karbi akkor elvileg mindenhogy szar lene, szal kis vákum csőveket cserélgesd ki, az nem egy vészes összeg, csak pepecs munka, meg a karbi talpat fed le és nyomkod meg.
mást így hirtelen nem tudok[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #11221 üzenetére
Értem.
Találtam egy helyet csontra felújjítanák a karburátorom 16.000.- ért plusz beszerelt alkatrész.
Ezt egy kicsit sokallom.Marad a házilagos rájövök, ha a fene fenét eszik is szenvedés hogy mi a baja.
Ez a lista a G1 eké, de megtaláltam a G2.höz is.
Abban is szép számmal van opel sőt ford is.
Lehet érdemes lenne keresni egy ford bontót, mert abból sok van.Renault power
-
tomcsi23
veterán
Ez is meglett.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #11223 üzenetére
há lassan be is járatod
rob210:kérdés hogy egy bontós karbi mennyivel jobb állapotra!?
hát az durván egy 20k mert kb 4k egy felújító készlet, az azért gondolkodásba ejtő.... lehet még is olcsosítva érdemes egy bontottal próbálkozni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Ma szétkaptam teljesen a karburátort.
Kicsit kitakarítgattam, letörölgettem, megigazgattam, lecseréltem a vákuumcsöveket a benzincsöveket.Összeszereltem, indítottam semmi.
Mondom nagyon fasza.
Akkor most mi lehet.
Elkezdtem pumpálni a gázt.
Indítottam beröffent leállt.
NA mondom ez lesz az megkell telnie a karbicseknek.
Pumpa pumpa indít beröffent gázadás pörgés gázelvét akkor is jó.
Na franyó.
Kiszállok lefullad.
Vissza indít gázad megy gáz elvesz lefullad.
Valamit eltekerhettem takarítás közben mert nincs alapjárat leegyszerűsítve a dolgot.
Mi a fenét kéne állítani?
Hol keressem a hibát?Renault power
-
rob210
nagyúr
Nem tudtok esetleg egy szakit aki valóban ért a karburátorokhoz.
Renault power
-
Pilács
senior tag
Esetleg valakinek van tapasztalata abban, hogy a szervo pumpát "valami megfogja" ha a kormányt a végállás közelébe kitekerem és az ékszíj ilyenkor megcsúszik és nyekereg. Nem csak full végállásnál csinálja, hanem ha közeledik hozzá, más akkor is. Még a végén eldarálja az ékszíjat a tárcsa Miért fékezi meg a pumpát? Laza vagy kaka lehet az ékszíj?
Ajándék szesznek ne nézd a fokát!
-
h0o2a7j6
tag
Golf 3/Vento magyar szervízkönyv van fent valahol esetleg?
Talátam egy torrentet amiben benne van, de persze zárt oldalon... -
h0o2a7j6
tag
válasz zoo8800 #11239 üzenetére
Deathlord
itt a torrent -
KrAt
veterán
válasz h0o2a7j6 #11238 üzenetére
Találtam ilyet:
Könyv címe: VW Golf 3 kezelési útmutató
Kiadás dátuma: 1993
Formátum: jpgGyári kezelési és karbantartási útmutató a VW Golf 3-mas tipusú személygépkocsi összes tipusához.
Kiadta a VW AG.
Illetve ezt: Az Ebook cime: Golf II-III-IV szervíz könyv
Melyik kell? keress priviben
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Holnap 9:00 ra megyek a karburátor doktorhoz.
Csepelre.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz rob210 #11248 üzenetére
Na urak.
Ígéretemhez híven jelentkezem.
Az alapjárati beállító csavaron volt lehalva a menet ezért szarakodott az alapjárat.
Beállítottam és ahogy használtuk. A rugó visszaugrasztotta.Valamint az egyik fúvókát egy mérettel nagyobra kellett cserélni, mert hogy nem kapott elég üzemanyagot.
Most nagyon jól megy legalábbis szerintem.
Holnap 500km teszek bele utánna több tapasztalatot tudok majd mondani.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest