Hirdetés
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- A fénynél gyorsabban
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
WZP
aktív tag
válasz N.Ferry #77200 üzenetére
Ha kurblis, akkor annak a tekerője alatt van egy zégergyűrű szerűség, azt kitolod valami vékony csavarhúzóval, és lehúzod a kurblit.(nem egyszerű eltalálni) Műanyag kis csavartakarókat kiszeded, csavarokat kicsavarod, aztán meg csak körbe szépen ki kell pattintgatni a patentokat.
Inter Arma Enim Silent Leges
-
válasz mohabá 007 #77189 üzenetére
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Petyyyyy #77198 üzenetére
Bocsánat, lehet tévedtem (én úgy tudtam, hogy általánosan 6, mondjuk a műhelyeket nem ismerem). De én inkább azzal nem értek egyet, hogy pl 7:00-től szigorúan kezdés (mondjuk ezzel még inkább egyetértek), de hogy 17:00-kor vége, és kiesik a kalapács a kézből, azzal nem értek egyet. Azzal meg főleg nem, hogy 16:40-kor esik ki a kalapács (szóval nem 17.00-ig próbálkozik kiszedni azt a csavart).
Mert az más, mikor a boltos már zárás előtt 20percel már nem dolgozik, ha nincs vevő, és pakol össze. De szerintem ha valaki 59-kor még beugrik az üzletbe, kötelező kiszolgálni.Bár ha már a végén fáradtak, és csak még jobban elrontják (pl az olajteknő menetét), akkor inkább megyek kétszer. Csak erre rácáfol az, hogy 2szer mentem, és így is kellett mennem harmadszor a motorvédő burkolat miatt.
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Luck Dragon #77202 üzenetére
Az úgy kezdődött,hogy szó szerint vettem amit írtál. "....ennél a mocinál ezzel a tünettel a motorban lévő membrán szakadt át?..." Ő meg kapásból rávágta,hogy volt ilyen,de gyógyítva lett.Értettétek egymást.
Én meg nem,és ez idegesített,ezért kérdeztem.Ha szelepfedelet írsz,egyből tudom miről van szó
Nálam a szelepfedél annyira motorban lévő,mint pl: az önindítóMurphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
válasz mohabá 007 #77206 üzenetére
Mert a H-nál lévő 1.6XEP-ek erőszerettel mutatkozik meg a membrán szakadás.
Így a H-s gazdik egyből megértik egymást.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Luck Dragon #77207 üzenetére
Az 1.6XEP motorban lévő szívósort működtető egység itt is műanyagból van mint a kissebb tesóinál?
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
válasz mohabá 007 #77208 üzenetére
Nos ez egy igen jó kérdés, ámbár van egy leírás a motor kódokról hogy melyiknél tartalmazza ezeket a "remek" membrán megoldásokat.
Gondolom a XeL-XE motorok a régebbiek így gyanítom hogy igen.X16Xel-Z16XE-
Z16Xep-Z16XE1A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Feenyx
aktív tag
válasz mohabá 007 #77208 üzenetére
Igen műanyagból van. Z16XE1-nél már más megoldást alkalmaztak, ott egy fém tengely mozgatja a szelepeket a szívósoron belül.
-
K Norbi
addikt
Szerintetek jobb egy régebbi benzines Opelbe olyan olaj amit eredetileg írtak elő neki?
Szóval A2/A3 olaj, és GM-LL-A-025 szabvány.Találtam Liqui Moly Special Tec LL 5W30 ez teljesíti a fentieket!
Ki kéne próbáljam...Tudom a szabványt szerint Dexos 2 ez is jó, csak hát C-s olaj.
Ami inkább Diesel autóba való olaj.[ Szerkesztve ]
-
WP14
őstag
válasz K Norbi #77214 üzenetére
Próbáld ki bátran, a Liqui Moly jó olaj. A GM minősítés azokon az olajokon van rajta, amelyeket mérnökeik tesztelték GM motorokban és megfeleltek, azaz előírásaiknak. Olyan olaj is jó lehet Opel motorokba, amiken nincs rajta a GM minősítés, de értelemszerűen mindegyik olajat nem tesztelhetik mindegyik motorban.
A Dexos2 minősítés már egyaránt megfelel a dízel és benzines motorokhoz is, ott nincs különválasztva már a kettő.
GM-LL-A025 és GM-LL-B025 volt külön, első benzinesekhez, második dízelekhez való.[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WZP
aktív tag
Nem tudom ki van itt... de, megy a mesterkurzus, aztán lehetne valamit csinálni. Már ha olvassa ezt valaki
Inter Arma Enim Silent Leges
-
_seth_
veterán
Itt van két kép a kocsidról a vége felé, Petyyyyy autóját végül le sem fotóztam, na tessék, ki kell mennünk az októberi parkoló parádéra is
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Petyyyyy
addikt
-
trecom
tag
Üdv mindenki lenne egy két kérdésem amire talán kapok választ.
Az első az autóm 2008 c vectra a gépháztető manuális kitámasztású utólag építhetek bele gázrugót esetleg csinált már valaki ilyet?
Második az Fl utáni autókhoz adták úgy ki hogy a két tükör elektromosan behajtható volt ha igen utólag megoldható-e?
Harmadik azt már olvastam hogy meg lehet oldani hogy kísérő fénynek felkapcsoljon a tompított pár másodpercre de én a helyzetjelzőket szeretném erre a célra használni meg lehet ezt oldani? -
F GSI Astra esetében tennék fel kérdést, hogy egy szép állapotú milyen értéket képvisel?
Itt most a gyári állapot szerinti 150-pacis kivitelű példányról lenne szó.Szerk: Hahut néztem de inkább ott a "mindent látott" kategória van.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #77225 üzenetére
Az utóbbi időben drasztikusan megcsappantak a Gsi-k az otthoni, és a német piacon is, emiatt az áruk is inkább emelkedik, különösen, ami jó állapotú.
Legutóbb, egy tényleg gyári ( sportkományon kívűl valóban gyári ) állapotú, szakadásmentes belsős ( mert ezeknél a beülők az üléseken előbb-utóbb kiszakadnak ), motorikusan is jó(nak mondott) 16V 800 ezer Ft felett kelt el otthon.
Dojcslandiában pedig 3000€ környékétől indulnak az egyben lévő 16v-k, de 4-5000€-t is simán elkérnek már értük.
-
-
K Norbi
addikt
H Astrába álom cserélni pollenszűrőt YT alert [link] a srác fordítva rakja be.
Kinek mi a trükkje hogy könnyebben bemenjen a helyére?[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
De jó kis összehasonlítás.
-
motoflug
őstag
válasz Szada85 #77226 üzenetére
Plusz az a baj, hogy a korrózió gyakorlatilag alap eleme már a legtöbbnek.
A Parkoló Parádé tetszett, volt egy-két opel típus amelyek tulajához mindig odamentem. Az egyikőjüktől nevetve megkaptam látatlanban, hogy az autóm füstöl, nehezen indul, gyenge valami, mert eszi az olajat. Természetesen egyik tétel sem igaz, így további szép napot kívánva inkább elköszöntem és magukra hagytam a srácokat. Szerencsére a többiek nem lenéző arcok voltak.
-
kmarci25
veterán
Segítsetek már ebben nekem lécci! A Meriva-n is elnyűtte az idő az antenna talpát, elszakadt. Egyelőre még ott van, de elég lenne egy erősebb mozdulat, ráadásul aggódom a víz miatt is.
Tetőkárpitot nem szeretnék bontani, ezért érdekelne, hogy pontosan hogyan is oldottátok meg ezt a problémát."There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
-
Szada85
aktív tag
válasz motoflug #77230 üzenetére
Igen, sajnos az F Astra nem a galvanizált karosszériájáról híres.
Ez egy ilyen buli, ha ilyen autót tart az ember.Az enyém is volt már javítóívezve, nagyjából 5-6 évet bírt, jövöre van tervben egy komplett "restaurálás" az enyémen is, akkor teljes oldalpanelt cserélünk, B oszloptól hátra, egész az ablaktól lefele, megfelelö elö- és utókezeléssel. Meg persze, amit még esetleg kell, aztán kap egy gyári színü telifényt, utána jöhetnek az apróságok.
Ez egy örök körforgás, egy projektautó sosincs kész. -
Szada85
aktív tag
válasz motoflug #77234 üzenetére
Szerintem - nyilván a szépség relatív, és elfogult is vagyok - egy szép Gsi a mai napig megállja a helyét az utcán, illetve ritkasága miatt feltünöbb is talán.
Nem nagyon szeretem mutogatni - mert még a végén felvágósnak tünök -, a gépen csak ezeket találtam, be kell érned ennyivel:
Régi téli felnivel: -
motoflug
őstag
Tök mindegy, nem személyeskedni akarok. Más coupe tulaj nem így fogadta a kérdésem, hogy "neked eszi-e az olajat az autód", hanem ellátott nagyon hasznos tanácsokkal, mivel neki is van ilyen jelenség. Illetve volt, de valami furatokkal a motortérben egy Opel szaki megoldotta.
-
Szada85
aktív tag
válasz motoflug #77236 üzenetére
Én azt gondolom, hogy - saját példámból, és környezetemböl látva -, hogy ezt is lehet szerényebb ( egyszerübb büdzsével ) keretek között is üzni, nyilván az annak megfelelö szinten, illetve természetesen hardcore módon is, ha adott hozzá a fekete AMEX.
Én pl vezetek mindent, mióta megvettem, összegekkel nem szeretnék dobálózni itt, de hogy egy arányszámot mondjak, az OPC vételárral, szervízekkel 1 év alatt többet szippantott ki a kasszából, mint a GSi vételárral, Motor- és egyéb átépítésekkel plusz a szervízekkel 8(!) év alatt. ( És most megint nem riogatni akarom a jelenlegi, és leendö OPC tulaj(oka)t, bocs WZP. )
-
Petyyyyy
addikt
válasz motoflug #77241 üzenetére
Igen,
kicsikét szűk a világ nekem, keresem benne még a helyemsajna hallani kevésbé pozitív véleményeket qp tulajoktól, indokolva miért nem járnak talira, lurdy estékre a többi qp gazdihoz.Pedig ismerek olyan opc gazdit aki első meeting alkalmával - mikor még sokkal szakadtabb volt a taliga - ellátott kb az összes jó tanáccsal, how to fogással és bíztatott szóljak ha oda jutok, elintézi hogy rendes ellátásban legyen részem.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
WP14
őstag
válasz kmarci25 #77231 üzenetére
Bármelyik talpra felragasztható ez! Még a GPS-esre is, mert van az alján egy legyengített rész, ami kitörhető, ha GPS-esre akarod feltenni. Portalanítás-zsírtalanítás után, ha szépen felragasztod, akkor esélye sincs a víznek aláfolyni.
Színre fújás után ilyen a végeredmény nekem, nagyon tetszik
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
Skizz
addikt
Hello,
Van egy ingadozó alapjáratú 1.7/110le H astrám. Miért csinálja ezt, és mennyiért?
köszi
-
motoflug
őstag
válasz Szada85 #77239 üzenetére
Ez a téma engem nagyon érdekel egyébként. Egy olyan autót megvásárolni, ami nem veterán, de nem mai csirke, és pofozgatni, hogy aztán meghajtsam a kis lelkét hétvégente. Sokan felhozták már ezt a témát, lásd nepperűző, égéstér, de úgy érzem nagyon leragadtunk az E36/Civic vonalon, amivel nem lenne semmi baj, de így leszűkült a "jól kifogni" lista.
Szerintem egy Arosa/Lupo 101paci, Swift gti, Astra GSi (bár én őt nagyon költségesnek tartom, a kasztni miatt) tök jó lehet erre a célre. Meg még sok másik, amik most nem jönnek zsigerből, de nem is akarom nagyon OFFolni a topikot.
WZP: A Te vasad is láttam kint a PP-n, mikor megláttam az első üléseket csak annyit mondtam: ejha!
Petyyyyy: én még annyira nem kerültem be egy közösségbe se, de nagyon sok segítséget kaptam már FB-n/Opelforumon az autómmal kapcsolatban, amiért elég hálás vagyok. Egy találkozón voltam még májusban a Velencei-tónál, az is nagyon jó és hasznos volt. Azt azonban sajna muszáj voltam megjegyezni, hogy akadnak arcok, akik bizonyos okokból nem viselkednek frankón egy olyan autós (=Opeles) közösségben, ahol ezt ne várná az ember.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest