- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: AdMOS AdWave 32
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Kempingezés és sátrazás
- sziku69: Szólánc.
- Fenyő: Ingyenes iskolai linux szerver disztrók a Sulix, Huedu utánra
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bbubby00
őstag
válasz
ArthurShelby #76848 üzenetére
Köszi! Írtam neki, majd látjuk mi lesz belőle!
-
psalm69
csendes tag
válasz
zolikaDB #76844 üzenetére
Diagmosztikai műszerrel ki lehet deriteni ,hogy melyik oldal a rossz, ha éppen fenn áll a hiba.Egyfele teszt inditsd be az motort es álló helyzetben mozgasd jobbra balra a kormányt,ha a km óra mutatója ugrál akkor a bal oldal,mert ott van sebességmerő a csapá
gyban.A kereket jobb leszedni,mert jobban hozzá lehet férni a csatlakozó hoz. -
bbubby00
őstag
válasz
ArthurShelby #76821 üzenetére
DVD 800-al van szerelve.
-
zolikaDB
veterán
(#76835) vebbful: amit linkeltem csapágyat, abból csak egyféle van? Nincs jobbos, és balos?
(#76839) SPF: látok vami rugót, de mintha a kipuffhoz csatlakozna. Csak a habtestem nehezen tudom a kocsi alá bepréselni, a Lidl-s bakjaim meg vidéken vannak, anyóséknál.
(#76841) trassher: az ABS jeladó csatijához le kell venni a kereket, vagy elég csak kitekerni egy irányba?
(#76842) psalm69: köszönöm!Urak, most megkavarodtam: ez az ABS jeladós kerékcsapágy... Mindkét oldalon van jeladó? És honnan tudom, melyik rossz? Vagy azt majd a szerelő pajtás megjósolja kézrátéttel?
-
AMD Power
titán
110 ló bő 11,5 millióért? Opel Insignia teszt
Opel Insignia Grand Sport 1.6 CDTI Innovation teszt110 Le képest ez tényleg jó. Főleg a fogyasztás.
-
psalm69
csendes tag
válasz
zolikaDB #76827 üzenetére
Szia!
Nekem is volt hasonló ABS hiba G astránál. Én is cseréltem csapágyat de a hiba jelenség megmaradt.A hibát nálam az összekötő kábel okozta(GM 09131387 MZ3), csere után megszűnt a hiba.( A kábel én is befújtam kontakt sprayvel de csak rövid ideig lett jó,kimérve a kábel mindig jó volt). Én elsőkörben inkább a kábelt cserélném ki.
-
trassher
addikt
válasz
zolikaDB #76827 üzenetére
Kezdésképp húzd le az abs jeladó csatiját és fújd be kontaktspray-vel. Ha ezután is marad a hibajelzés akkor csapágycsere jeladóval együtt ahogy beg is írta.
vebbful: Utána megint cseréli majd ami kimaradt mert még elég vastag? Dupla munkadíj, meg ha csináljuk akkor csináljuk rendesen.
-
wwhy
veterán
Kinek is van 1,4T Astra J-je
? néhány kérdésem lenne, akár pü.ben.
-
beg
veterán
válasz
Markizmark #76835 üzenetére
Azért azt a tesztörülményt megnézném mikor az egyik oldali betét szett hamarabb kopik mint a másik. Vagy ha így van, ott nem egyenlő a fékhatás.
-
-
zolikaDB
veterán
A fékerőszabályozó minden G-n ugyanott van? Mert hajbókolok a kocsi alatt, de nem lelem
Hát, ahogy mondod, a kerékcsapágy nincs ingyen... Febi, 19k. De ebből akkor csak ezt kell megvenni, vagy párban, vagy hogy?
Ugye, amik szimmetrikusak, azokat párban cseréljük... (futóműcuccok leginkább) -
zolikaDB
veterán
Amikor megyek rosszabb úton, nyikorog, nyöszörög nekem is a hátulja, G sedan... Én úgy voltam vele, h ez "ezt tudja".
Urak, másik dolog: az alábbi jelenséget mi okozhatja? Beindítom az autót, és ég az ABS visszajelző menet közben végig? Egyébként tökéletesen működik, leállítás és újraindítás után eltűnik.
Tegnap kétszer csinálta, de régebben szinte soha. Talán idén volt egy alkalom, amikor felvillant, majd 2 perc után eltűnt. -
beg
veterán
Hátulját hintáztatva nyekergő hang, mintha egy rozsdás rugó szólna? Alul a hátsó híd majdnem közepén, de inkább bal oldalra pozicionálva ott a fékerőszabályzó. Azt fújd be előről, hátulról, oldalról és elhalkul.
Ha kopog, akkor cibáld meg a kupufogócsövet, dobot nincs-e elszabadulva valahol és hozzáér valamihez. Továbbá a törött hátsó rugó is csinál ilyet, az alsó vagy a felső menet tud csendben letörni, nehéz észrevenni. -
SPF
senior tag
Nemrég említettem, hogy a kocsim hátulján kopog valami. Szerelő ismerősöm megnézte, és azt tanácsolta, Hogy a rugó alján és tetején található gumigyűrűket fujjam be WD40-nel. Sajnos utána is ugyanúgy nyekereg. Valakinek volt már hasonló gondja? Állítólag G Astránál ez gyakran előforduló a betegség.
-
senzaj
senior tag
Sziasztok!
Astra H GTC-re milyen alsó motortakaró burkolat lenne jó? Amit találok, ahhoz oda van írva, hogy csak OPC-re... (Z19DTH)
-
bbubby00
őstag
válasz
ArthurShelby #76821 üzenetére
Du meglesem, hol írja?
A gyári lemeztokon?
-
diegho
nagyúr
válasz
Markizmark #76819 üzenetére
A twinport a legjobb széria tudtommal, a Z18XE után persze. Ma láttam egy Z18XE Meriva-t, hát na... az elég komoly párosítás lehet.
-
Markizmark
addikt
válasz
Luck Dragon #76818 üzenetére
Viszont az XER-ek változó szelepvezérlésűek tudtommal, amivel szintén lehet gond. Nagyon olaj érzékenyek.
-
-
bbubby00
őstag
2011-es Insigniában szeretném frissíteni a navit. Van valakinek tippje, trükkje esetleg újabb szoftvere?
-
válasz
Markizmark #76814 üzenetére
Igen és igen.
-
Markizmark
addikt
válasz
Luck Dragon #76799 üzenetére
Az nem a csapágyas fajta? 125 lovas 1.7 H astra is van?
-
beg
veterán
válasz
mohabá 007 #76812 üzenetére
Akkor nincs. Villanypedál.
Köszi(keresem a magas alapjárat okát tovább)
-
mohabá 007
aktív tag
Mondom amit tudok,Te meg eldöntöd,hogy neked van e.
A bovdennel működő gázpedálos kocsikon az alapjárati motor szabályozza az alapjáratot.
Az elektromos potméteres gázpedálosnál nincs alapjárati motor,ott a fojtószelep működteti az alapjáratot.
(miután megnyomod a potméteres gázpedált,az jelet küld a motor vezérlő elektronikához,majd onnan megy a jel a fojtószelep elektronikájához,és az állítja megfelelő szögbe magát a fojtószelepet) -
beg
veterán
válasz
mohabá 007 #76806 üzenetére
Apropó alapjárati motor, a Z14XE esetén nincs ilyen ugye?
-
mohabá 007
aktív tag
"... 3 szenzor gyíkja van. Lambdaszonda, Alapjárati motor és a főtengely jeladó..."
Így működik a motor, ha rossz a főtengely jeladó
Menet közben véletlenszerűen leáll,meleg motor nem indul,csak köszörül,ha lehűlt,beindul.(neked ilyet nem csinál)
Ha az alapjárati motor nem megfelelően működik,az alapjárat nem egyenletes,hanem ingadozik,hol magas,hol túl alacsony,esetleg a motor le is állhat.(neked ilyet nem csinál)
Szervizekben a CO mérésnél a mérőműszer méri a katalizátor hatékonyságát,és külön méri a lambdaszonda működését is,de oszcilloszkóppal is ki lehet mérni,hogy jó e.A meghibásodott lambdaszonda teljesítményvesztést okozhat,de megnőhet a motor fogyasztása is.
Mind a 3 cuccosnak az elektromos csatiját laza mozdulattal szét tudod szedni,így le tudod őket ellenőrizni,hogy jól működik e. -
pityaa23
senior tag
válasz
pityaa23 #76246 üzenetére
Korábban téma volt, hogy kerestem azt Astrába telefontartót. Jelentem a zolikaDB által ajánlott mágnes cucc bevált, még a függőleges lamellákon is rajta marad. Ez volna az.
Köszönöm még egyszer a segítséget!
-
adorjant
őstag
válasz
Luck Dragon #76799 üzenetére
Én a leggyengébb 1.7-re szavazok,abban nincs részecskeszűrő.
Ha karcsú,akkor egy alap chip és kész
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Intel Core i9 14900K 24 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Lenovo ThinkPad X270 (16) - i5-7300U, 16GB, 512GB SSD, 12" FULL HD
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest