Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:43:10

LOGOUT.hu

Opel topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#77101) ArthurShelby válasza mohabá 007 (#77095) üzenetére


ArthurShelby
addikt

"Ha visszaolvasol,láthatod ,hogy a világítás kapcsolót semmilyen állásba nem kapcsolgattuk,hanem gyujtáskulcs ki,irányjelzőt balra bekapcs,és elől,hátul baloldalon valaminek világítani kell.Neked ekkor mi van?"

Ezt holnap megnézem, de emlékeim szerint semmi. Ha nincs benn a kulcs, még az elektromos kéziféket sem biztos, hogy ki lehet oldani. Ez miben más, mintha a világítás kapcsolót tenném helyet jelző állásba? Mind a két módon elvileg a helyzet jelzők fognak világítani.
De mint mondtam, ki fogom próbálni.

A központi információs kijelző írta ki, hogy vigyem szervizbe (az a kijelző a két analóg óra között), a "check engine lámpa" nem világított (az gondolom csak komolyabb dolgoknál szokott, hála égnek ilyen még nem volt).

Mindenesetre hála és köszönöet, hogy foglalkozol a problémámmal, és válaszoltál! :R
(te vagy az egyedüli :((( )

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#77102) Luck Dragon válasza Petyyyyy (#77096) üzenetére

Az elején milyen fura volt, főleg megszokni. De utánna meg hiányzik a másiknál. :)

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#77103) amargo válasza ArthurShelby (#77088) üzenetére


amargo
addikt

Hibakód kiolvasásában tudok segíteni Bp-n. Mit ír ki pontosan? Az info panel általános dolgokat ír, de egyáltalán nem pontos.
Nálam a gyerkőc hétvégén felkapcsolta a lámpákat, úgy hogy nem volt benne a kulcs és csak a kart használta.. alig bírtam lekapcsolni. Szóval tuti lehet az index karral kapcsolni (astra j) :)

[ Szerkesztve ]

“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

(#77104) Petyyyyy válasza trassher (#77100) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Felőlem az is lehet. :D
Az egyik G qp tulaj megoldotta valami boszorkánylással, csak mint minden más hozzáértő ő is a világ másik végén lakik.

Luck Dragon - Elhiszem. Itt csak a lustaság játszik.

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#77105) motoflug válasza Szada85 (#77063) üzenetére


motoflug
őstag

A héten kiderül, úgyis megy hidraulikacső felújításra, aztàn amíg várja az új csöveket, leméri a szerelő a kompressziót. Az én tapasztalatom csak annyi, hogy mindig pöccre indul, rendesen megy.

Xadó Stage 1-et használt itt valaki egyébként?

(#77106) amargo válasza ArthurShelby (#77055) üzenetére


amargo
addikt

B095D - Parking Assist Rear Sensor Left Side Circuit - Low Voltage/Open
B095E - Parking Assist Rear Sensor Right Side Circuit - Low Voltage/Open
B0959 - Parking Assist Rear Sensor Left Middle Circuit - Performance - Signal Invalid
B0960 - Parking Assist Rear Sensor Right Middle Circuit - Performance - Signal Invalid

Most nézem, hogy kiolvastad te is. Ezeket nekem akkor is dobta, amikor a headlamp-al volt baja, szóval ezeket ilyen általánosnak gondolnám ilyen esetben.

B369D - Sunroof Sunshade Actuator - Calibration Not Learned
Ha ezzel gond van, akkor dobálhatja erre folyamatosan. : [link]
Circuit/System Verification
1. Verify that DTC B369D 42 or DTC B369D 4B are not set.
⇒ If the DTC is set, program or calibrate the K62 Sunroof Sunshade Motor Module. If the DTC resets, replace the K62 Sunroof Sunshade Motor Module.
2. Replace the K62 Sunroof Sunshade Motor Module.

B2585 - Left Park Lamps Control Circuit - Open
B3867 - Right Park Lamp Control Circuit - Open

Ezek pedig szerintem nem a hátsó lámpák, hanem amik elől vannak: [link]
Tehát parkoláskor elöl is felkapcsolódnak a lámpák.

[ Szerkesztve ]

“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

(#77107) mohabá 007 válasza ArthurShelby (#77101) üzenetére


mohabá 007
aktív tag

Annyit még mondanék,hogy a hibakódokat op-com-mal olvastad ki.Biztos van olyan hozzáértő,aki meg tudja mondani,hogy az op-com-mal tötölhetőek e a hibakódok ;) Ha igen,ki kell törölni,majd ismét megnézni,ha a hibák továbbra is megvannak,azt a kódokkal jelezni fogja.

"...Ez miben más, mintha a világítás kapcsolót tenném helyet jelző állásba?..."

Csak annyiban,hogy ha a világítás kapcsolót kapcsolod helyzetjelző állásba,elől hátul mind két oldal világít,az irányjelző kar le,fel kapcsolásával pedig kiválasztod melyik oldal világítson.

(van még mondandóm neked is,de azt majd amargo-nak írom :K csak ez nem megy olyan eccerűen :DD mivel nem tudok angolul-se :P )

[ Szerkesztve ]

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

(#77108) mohabá 007 válasza amargo (#77106) üzenetére


mohabá 007
aktív tag

Én meg megpróbáltam a hibakódokat "magyarítani"és úgy sorba tenni,hogy érthetőbb legyen.Ennyire jutottam:

A hibakódok a bal,jobb oldalra azonosak.

- B0959 = parkolást segítő hátsó szenzor bal középső áramkör – teljesítmény – jelzőberendezés nem működik.
Azért nem működik,mert:
- B095D = parkolást segítő hátsó szenzor bal oldali áramkör – gyenge feszültség/nyitott.

A parkoló lámpáknál ua a helyzet:
- B2585 = bal parkoló lámpa áramkör ellenőrzés – áramkör – nyitott

Valszeg azért nyitott,mert:
Short/rövidre záródik,vagy ground/földelés-testelés hiba van.(esetleg vezetéksérülés,részleges szakadás?)

- B369D = tolótető napernyőt működtető szerkezet – kalibrálás nem tanult.

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

(#77109) MunezXBK válasza motoflug (#77105) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Én használtam, még a 4 karikásban.

(#77110) motoflug válasza MunezXBK (#77109) üzenetére


motoflug
őstag

Én beleraktam az előző rombuszosba, de mint kiderült nem jól használtam. Elvileg 2 tubus kell, és egy tubus = egy olajcsere periódus, és a 2.után kezd el észrevehetően hatni.

(#77111) MunezXBK válasza motoflug (#77110) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

3 tubusosat nyomattam, most jut eszembe.

(#77112) motoflug válasza MunezXBK (#77111) üzenetére


motoflug
őstag

Tapasztalat?

(#77113) amargo válasza mohabá 007 (#77108) üzenetére


amargo
addikt

Az amúgy jó ötlet, hogy kitörölni a kódokat, majd megnézni, hogy mit fog majd újra dobni.

A B369D kilóg a sorból teljesen. . Az ajánlás itt is az, ha a kód törlése után is visszajön, akkor sajnos cserélni kell a motort.. de a kolléga leírása alapján ez vacakolni is szokott, tehát vélhetően döglődik a motor?

A többinél pedig az a sorrend amit írtál, az utolsó az érdekes jelen esetben, mert a fentiek már ennek a következményei: B2585, B3867. Beázás/szakadás miatt is lehetett, ezt nem tudom (nálam beázott ezért kapott egy túlfeszültséget).
B3867 04
The BCM detects an open/high resistance on the control circuit. Tehát ebben is van egy vezérlő áramkőr ami kapott egy túlfeszültség vagy valami miatt nincs érintkezése ezzel a lábbával.

A tető motorja és az első parkoló lámpák elvileg nem függhetnek össze. Tehát egy hibakód törléssel tovább lehet jutni. Persze az is lehet, hogy visszakapja mindent újra..

“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

(#77114) MunezXBK válasza motoflug (#77112) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

V6 TDI-m volt, sokkal halkabb lett + picit jobban húzott.

Fogyasztást sose néztem, arról nem tudok nyilatkozni.

(#77115) Doggy dog válasza Petyyyyy (#77099) üzenetére


Doggy dog
senior tag

Azért én kibékülnék azzal,ha maradt volna a hagyományos megoldás.
J-ben már nem úgy van! Belátták ők is.
Megszokást igényel.

APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295

(#77116) kory24


kory24
őstag

Sziasztok!

Astra F 1.4es készülök venni.

8 vagy 16 szelepes vegyek?

Ahogy olvasom a 16 szelepessel több gond lehet, drágább javittatni, több olajat eszik..

Igaz ez?

Mennyire döntő tényező, hogy 8 vagy 16 szelepes?

(#77117) beg válasza kory24 (#77116) üzenetére


beg
veterán

Ha nem sietsz sehova és nem ette meg a rozsdamanó a kasztnit, akkor 8v. Egyszerűségében az előny.

You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

(#77118) kory24 válasza beg (#77117) üzenetére


kory24
őstag

Igen, csakhát örülök ha találok egy olyat ami nem túl öreg, viszonylag jó állapotú, viszonylag keveset futott és akkor még a szelepeket is figyeljem :s

Na de akkor megpróbálom ezt is figyelembe venni.

Sok hirdetésnél nem is írják le hány szelepes.
Ha kocsi hátulján látom 16v akkor gondolom 16 szelepes, de ha nincs ott ez a jelzés akkor automatikusan azt jelenti hogy 8 szelepes?

Vagy kérdezzek rá minden hirdetésre ami érdekelhet?

Bocsi, ha hülyeséget kérdezek, első autó lesz.

(#77119) lsebestyen válasza kory24 (#77118) üzenetére


lsebestyen
addikt

A 8v az 60LE, míg a 16 szelepes asszem 90.

(#77120) beg válasza lsebestyen (#77119) üzenetére


beg
veterán

Igen, erre céloztam a nem sietni kitétellel :)

kory24: így tudod megkülönböztetni. Ha 9x lovas hirdetés, akkor az 16v.

[ Szerkesztve ]

You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

(#77121) kory24


kory24
őstag

Értem, Köszi mindkettőtöknek! :R

Nem reklám, csak pédaképp:

OPEL ASTRA F 1.4 Classic GL

Akkor ez 8 szelepes, hiszen csak 60 lóerős?

És akkor a hátulján az a Astra 16 és leljebb a 16V felirat másra utal?

[ Szerkesztve ]

(#77122) Willie válasza kory24 (#77121) üzenetére


Willie
őstag

Igen, ez 8 szelepes, viszont valószínűleg a hátulja törve volt (, de lehet, hogy csak rozsda miatt lett cserélve vagy csak a fekete sáv miatt lett rátéve ez, mert a Classicoknál azt hiszem nem volt lehetőség ilyen csomagtérajtót választani) és nem az eredeti a csomagtérajtó, azért van ott a 16V és azért 1.6-os a jelölés.

szerk.: A tükrök sem eredetiek, mert a "94 előttieken volt ez a szögletes tükör.

szerk2.: Ki ne adj ennyit egy Astra F-ért, pár év és a rozsda meg fogja enni az összeset.

[ Szerkesztve ]

(#77123) kory24 válasza Willie (#77122) üzenetére


kory24
őstag

Értem köszi infókat.

Sajna ennyi a keretem rá

(#77124) mohabá 007 válasza kory24 (#77118) üzenetére


mohabá 007
aktív tag

Ha benézel a motortérbe,és a szelepfedélen opel felirat van,akkor a motor hengerenként 2 szelepes.
Így néz ki:

Az ecotec feliratos pedig hengerenként 4 szelepes

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

(#77125) crabi


crabi
csendes tag

Sziasztok!
Z17DTH motorban hol találom a pillangószelepet? Köszi előre is
Üdv C

[ Szerkesztve ]

(#77126) beg válasza crabi (#77125) üzenetére


beg
veterán

Levegő útját követve a blokkon.

You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

(#77127) crabi válasza beg (#77126) üzenetére


crabi
csendes tag

Ok! Holnap meglesem köszi ;)

(#77128) mohabá 007 válasza crabi (#77127) üzenetére


mohabá 007
aktív tag

Mire megtalálod,még az ég is beszőrösödik :DDD

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

(#77129) #81556480 válasza mohabá 007 (#77124) üzenetére


#81556480
törölt tag

ha pedig nem fekete alapon hanem szürkén van az opel felirat akkor jó eséllyel lehet c14se is ami 8v de hengerenkénti befecskendezéses, ezért sokkal jobb mert 82 lóerő, így egész jól mozgatja az F astrát. ugyan ez, azaz 8v de hengerenkénti befecskendezéses 1.6 pedig a legjobb választás szerintem F astrába.

(#77130) ArthurShelby válasza amargo (#77106) üzenetére


ArthurShelby
addikt

"B095D - Parking Assist Rear Sensor Left Side Circuit - Low Voltage/Open..."
Annyit még hozzátennék, hogy a jobb hátsó szélső szenzor egyszer már elromlott, a kocsi jelzett is érte (ez a szélső szenzor más, ez kell a holttérfigyelőhöz). Bontóstól vettem egy másikat (insigniából való volt, de a tourer-be is ugyanaz kell elvileg) ő ki is cserélte. Azóta 2havonta 1-2szer a fél másodpercre még bejelez (szóval lehet a vezeték/csatlakozás is a rossz :( , a szenzort viszont biztos rossz volt, mert szerelő is megnézte)

"B369D - Sunroof Sunshade Actuator - Calibration Not Learned"
Mostanában vettem észre, hogy furán működik. Van olyan, ha hosszan megnyomom a gombot, hogy nyissa/csukja, akkor utána elengedhetem a gombot. Máskor meg folyamatosan nyomni kell. De mostanában ha túl sokáig nyomom folyamatosan, és eléri a végét, visszaindul.
De a vigye szervizbe felirat nem egyből jelent meg. Szóval miután ezt felfedeztem sokat használtuk még.
(min egy hetet)

"B3867 - Right Park Lamp Control Circuit - Open"
Ez még továbbra is rejtély számomra, az első ledes gyári drl (helyzetjelző) jó

Következőre mikor nálam lesz a kocsi kitörlöm a hibakódokat (és megnézem az indexxel a helyzetjelzőt).

Egyelőre most olajcserén van a kocsi (mára volt megbeszélve időpont), csak bénáznak az opel gyulainál, végül nem ma, csak szerdára lesz meg. Valami olajleeresztő csavarral nem boldogultak :F wtf (pedig utoljára náluk volt szintén olajcserén). Persze az is benne van a pakliban, hogy nem én, hanem nő vitte a kocsit, és vele pofátlanabbak voltak. :((
Célműszeres diagnosztikát és emelőn átvizsgálást (13000Ft) direkt nem kértem, lehúzós banda, viszont az alap szerviz talán egész olcsó:
Olaj és szűrő, Csere (+) Hosszú élettartamú olaj - 22k
Pollenszűrő, Csere Kettős működtetésű Pollen- / Légszűrő - 12k
Üzemanyag szűrő, Kiszerelés és csere - 12k
Légszűrő, Kiszerelés és csere - 8k
54000Ft
Most már tényleg találnom kéne ehhez a kocsihoz egy rendes szerelőt.
Ja és olcsó+minőségi (inkább az utóbbi) karosszériást is keresek (Bp-en). Sajnos meghorpasztottam az autót egy nagy sietésben :W

Op-com 1.64-gyem van (az 1.59nekem még nem jó, mert a kwp2000 nem jó ehhez a kocsihoz, csak a can). A kocsit j astrának látja.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#77131) ArthurShelby válasza amargo (#77113) üzenetére


ArthurShelby
addikt

A szélső oldalsó szenzor ázhatott be (ami cserélve lett) mivel ott összetörtem a hátsó ködlámpa buráját :(. De az csak az egyik oldali, és szélső szenzor
Az első szenzorokkal meg annyi "hiba" volt, hogy belógott a rendszámtábla.

Igazából minden működik (a panoráma tető árnyékoló mozgató motorja is, csak jobban/figyelmesebben kell nyomogatni, nehogy visszaforduljon).

De akkor törlöm a kódokat, mert csak utána leszünk okosabbak. Utána mennyit kell várni, hogy kidobja (ha van)?

mohabá007: Köszönöm a fordítást! :R

[ Szerkesztve ]

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#77132) Willie válasza kory24 (#77123) üzenetére


Willie
őstag

400 körül már lehet Astra G-t kapni, abból is gyártottak még az elején 8 szelepeseket.

(#77133) mohabá 007


mohabá 007
aktív tag

Megáll az ész,és koncsorog! :O Ezt most komolyan gondolja,vagy csak viccel? :Y :W [link]

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

(#77134) Szada85 válasza mohabá 007 (#77133) üzenetére


Szada85
aktív tag

Dehogy komoly, napok óta kering a Fb-on is ez a hülyeség mindenféle autós csoportokban. :)

Ez viszont komoly, német OPC-s csoportba töltötte fel a srác, avagy a Z20LET turbicsekk egyik nyügje egészen közelröl:

[ Szerkesztve ]

(#77135) Petyyyyy válasza Szada85 (#77134) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Ez elég szomorú. Mondjuk ismerek olyat, aki már az ötödik turbóját autózza a Z20LET-ben. Holott saját bevallása szerint nem parkettázza hidegen és társai.

[ Szerkesztve ]

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#77136) kelly416 válasza Petyyyyy (#77135) üzenetére


kelly416
veterán

Ne csináljátok már. Sok-sok keresgélés után kb. csak az OPC Zafira lett volna befutó mint erősebb 7 személyes családi kirándulós autó, erre most ez? Tényleg az lesz a vége, hogy veszem a fáradtságot, megcsináltatom minden rozsdáját a Mazdámnak és megmarad az. Pedig már úgy bele éltem magam, hogy lesz új autó...

(#77137) Petyyyyy válasza kelly416 (#77136) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Befejeztük.
Nem lehet általános igazságot írni turbo élettartamra. :N
A cserétől meg nem kell benutellázni, he leadod a régit, elég baráti a csere.
Legutóbb pl egy A Zafira 2.2DTI kuplungcserét osztott meg velünk a gazdija FB-n. Egytömegűje volt, cakli-pakli cserélt mindent és 180K-ban állt meg a mutatvány, 50K munkadíjjal.
Amúgy meg excusez moi de erősen más a felhasználói köre egy Zafira OPC-nek meg egy Astra OPC-nek/Coupe Turbo-nak. If u know what i mean

[ Szerkesztve ]

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#77138) Szada85 válasza kelly416 (#77136) üzenetére


Szada85
aktív tag

Félreértesz, ez nem riogatás Volt. A Zafi OPC egy nagyon pacek kis családi autó, böséges térrel, és elég kakaóval.
Ezt a pontot talán az egyik korábbi válaszomban is leírtam Neked, hogy - ahogy igazából bármilyen turbónál - elöfordulhat ez is. Az autó a használattól kopik, néha elromlik, ezt-azt ki kell cserélni benne. :)
Ugyanígy a turbicsekk is szabadságra mehet, kicserélteted, és utána gyakorlatilag a nálad lévö lifetime-ot kiszolgálja, ha vigyázol rá, no para. :)

Vaagy, esetleg beleesik egy nagyobb szélkerék, ha már úgyis csere, és arányosan nagyobb lesz a vigyor az arcodon. :DDD

(#77139) kelly416 válasza Petyyyyy (#77137) üzenetére


kelly416
veterán

Ja? Ne fejezzétek be, véletlenül sem akartam bele-vau-vau, csak kissé elvettétek a kedvem a Zafitól.

Az a 180 sem kevés, bár majd fele a 300-nak, amit máshol rebesgettek a cserére. És igen, értem, mire gondolsz a Zafira vs Astra felhasználással, bár aki elvetemült, a 240 lovas Zafirát is versenyparipának nézi.

Szada85:
A nagyobb szélkerék (ha már úgy is cserélni kell) pillanatig nincs kizárva, meg a mosoly sem, csak pont előtted írta a fórumtárs, hogy van, aki az ötödik turbóját fogyasztja. Bár már értem annak is az okát azóta. ;]

[ Szerkesztve ]

(#77140) Petyyyyy válasza kelly416 (#77139) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Az ötödik turbó hallatán én is épp azon gondolkoztam, hogy levizeljem a bokám vagy az állam ragasszem az arcomhoz inkább. Ha gondolod keresd fel herr Velo-t az arckönyvön, kérdezz rá milyen a turbos élet. Én nagyon meglepődtem, mert ő is kellően piperkőc és nem szokta taposni. Vagy legalábbis nem láttam még. :D

Kuplungra meg csak annyi, hogy ha kettőstömegű van bent, akkor a 300 a valid. Nekem pl 230 vs130 attól függően egy vagy kéttömegűvel van szerelve. Enyémet mindkettővel szerelték, majd megtudjuk cserénél. :D

Zafirával nem versenypályulni kell szvsz, csak el lehet csitítani hirtelen a kölyköket hátul, mikor bepréselődnek az ülésbe és nem kapnak levegőt. ;] :DDD

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#77141) Szada85 válasza kelly416 (#77139) üzenetére


Szada85
aktív tag

Persze, elöfordul, hogy valaki jobban szív bizonyos dolgokkal, de ez alapján általános véleményt formálni szerintem nem szerencsés. Ha a másik oldalt nézed, mellé tehetjük, hogy van a világon többtíz- esetleg százezer Z20LET-tel futó autó, amin meg egyszer cseréltek, és azóta is mennek. :)

Megintcsak érdekes kérdés lehet, hogy vajon milyen forrásból, milyen turbicseket rakatott az autójába az adott ember, mindenki hallott már rémsztorikat cégekröl, nem részletezném. :)

Esetemben megbízható forrásból szereztek be új turbót, és nem is volt vele semmi bajom a csere után. :)

(#77142) kelly416 válasza Petyyyyy (#77140) üzenetére


kelly416
veterán

Na igen, én is azon pislogtam, csak eszembe sem jutott a pénzes boyracer kategória hirtelen.

Hát... a kettős tömegűre meg nagyon sokan mondták, hogy lehet cserélni "hagyományosra" is, majdnem mindegyiknek meg van a hivatalos "kiváltó" lendkereke, csak picit jobban ráz a motor. Bár ezt a dízelek terén hallottam sokszor (idebent a cégnél sokaknak van dízel gépe meg sokan vannak dízel szerelők, csak éppen vonat és nem autó :DDD ). Nem tudom, ez mennyire állja meg a helyét, de ha egyszer kell 300-at rálocsolni és nálam élete végéig hűen szolgáljon, akkor szerintem nem fogom sajnálni rá a lét.

Nem is akarok versenypályázni, de még egyszer azt a szenvedést amit a mostani 626 DiTD-vel műveltünk Erdélyben, hogy sokszor még csak látszottak az emelkedők, de már lassult a gép, nem akarom megélni.

Szada85:
Ok, igazad van.

Ez is nagyon igaz, majd nekem is oda kell figyelnem ha mégiscsak cserélnem kell.

Én meg az autót akarom beszerezni megbízható forrásból. Egyre inkább hajlok afelé, hogy volt kolléga hozzon be nekem (vagy kimegyek Vele és a segítségével hozom be magamnak) Belgiumból autót. Legalább nem katasztrófa-kátyús úton szaladt és hátha még a szervizt is megkapta jó helyen.

(#77143) férfiállat válasza férfiállat (#76723) üzenetére


férfiállat
tag

Hali!
Kicsit jól vagyok 200-as vérnyomással.
mikor bevittük pár nappal azután a kocsit hogy írtam ide megpróbálták kipolírozni, aminek nem lett jó vége, mivel a foltot nem tüntette el rendesen.
lefotózták a kocsit, küldték el garanciális ügyintézésre.
erre ma hív a szervizes, hogy elutasították, kérdésem az lenne hogy mit lehet ilyenkor tenni?
mert egy kúrv@ 6 milliós zsír új kocsinál teljes garancia vállalással ne csináljon már ilyet.

(#77144) Doggy dog válasza kelly416 (#77142) üzenetére


Doggy dog
senior tag

Nekem többen is azt mondták,hogy nem szabad a kettőst kiváltani.
Jobban ráz és csak a váltóval van kapcsolatban.

APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295

(#77145) Luck Dragon válasza Doggy dog (#77144) üzenetére

Lehet butaságot írok,de mintha anno arról lett volna szó ha kettős helyett a helyettesítő egyest teszik be , akkor az élettartam is jóval meg rövidül nem?

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#77146) WZP válasza Szada85 (#77134) üzenetére


WZP
aktív tag

Szép jövőkép. Az enyém ugye 262000km, és nem tudok róla hogy valaha lett volna már csiga cserélve :) bár még nagyon alaposan nem néztem át a nézet szervízkönyvet. Az tűnt fel csak benne hogy kb 15k-s olajcsereperiódust tartottak vele. Z14XEP max 10k-s ajánlottja után kicsit soknak tűnik nekem.

A helyzetjelzős trükköt én nem tudtam működésre bírni. Akáthogy próbáltam index karra nem reagált a helyzetjelző. Ha a kapcsolóval felkapcsoltam akkor meg kapcsolódott mindkét oldalt. G Astrán működött ez már valakinek ? Lehet ez veki exkluzív.

Inter Arma Enim Silent Leges

(#77147) kelly416 válasza Doggy dog (#77144) üzenetére


kelly416
veterán

Nem tudom, de ha lehetőségem lesz rá, nem is váltom ki. Nem vagyok a saját ellenségem.

Luck Dragon:
Így meg főleg nem.

WZP:
Nem hinném. Haverral holnap kipróbáltatom a G Astra-ján, ha rá nem felejt. A wag-ok szinte kivétwl nélkül tudják ezt 1996 óta, legalábbis amikkel találkoztam.

(#77148) Doggy dog válasza Luck Dragon (#77145) üzenetére


Doggy dog
senior tag

A váltóé.Én is így tudom.

@ kelly416 ez szerintem tipikusan a majom és banán esete. Ez van,ezzel jár.

APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295

(#77149) AMD Power válasza kory24 (#77116) üzenetére


AMD Power
titán

Várj egy pár hónapot és lesz egy szép F 8v eladó. ;)

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#77150) mohabá 007 válasza ArthurShelby (#77131) üzenetére


mohabá 007
aktív tag

A gyujtás ráadása után valszeg önellenőrzést végez,hogy minden rendben van e,de az a biztos,ha működésre kényszeríted a parkszenzort,parkoló lámpát.Ha a hiba élő,lesz hibakód.
Ha más nem is,de a tolótető hibakód B369D vissza fog jönni,mivel a kód szerint a tolótetőt működtető szerkezet kalibrálás nem tanult./nincs betanítva/
Lehet,hogy ez segíteni fog: Tolótető motor/működtetőtag indítás/betanítási eljárás

[ Szerkesztve ]

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.