Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:43:10

LOGOUT.hu

Opel topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#76901) AMD Power válasza Szada85 (#76891) üzenetére


AMD Power
titán

Jah ez nekem nem probléma. Gyorsan le tudom kezelni az ilyen problémákat. ;) :K

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#76902) PETEE78


PETEE78
senior tag

Sziasztok!

Opel Zafira 1.6 comfort (benzines) 2003-as gázadásra nem húz a kocsi és ég a motor diagnosztika. Most szervizben van, azt mondják vezérlést kell cserélni, meg újra programozni. Valamint az EGR szelepet cserélték, az a hibakód megoldódott. Másnak is ez volt a hiba megoldása? üdv, Peti

You are being revived

(#76903) MunezXBK válasza PETEE78 (#76902) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

EGR elég bajos a Zafiráknál.

(#76904) ArthurShelby válasza PETEE78 (#76902) üzenetére


ArthurShelby
addikt

EGR-t sokan kiköttetik (nálunk beragadt magától :D ).
Ha motorvezérlő is problémás, akkor biztos volt már motorleállás, lefulladás,rángatás.
Nálunk a pillangószelep tisztítás hozta a legjobb eredményt (meg ugye az olajat kell után tölteni rendesen ha pörgeted a motort).

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#76905) PETEE78 válasza ArthurShelby (#76904) üzenetére


PETEE78
senior tag

Ja a szerelő az EGR-t mondta kiköti, de inkább cseréltetem.Most vettem pár napja.Még csak a lomha indulás a jellemző, meg gyújtás után kicsi gáz kell mert leáll. Nagyon kíváncsi leszek. Azért mondjam szerinted a szerelőnek, hogy nézzék meg a pillangószelepet? mert konkrétan vezérlést akarnak cserélni. :U

[ Szerkesztve ]

You are being revived

(#76906) MunezXBK válasza PETEE78 (#76905) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Tudod mennyibe kerül?

(#76907) PETEE78 válasza MunezXBK (#76906) üzenetére


PETEE78
senior tag

:Y A tisztításra gondoltam...

You are being revived

(#76908) ArthurShelby válasza PETEE78 (#76905) üzenetére


ArthurShelby
addikt

"Most vettem pár napja."
Ha jól értem akkor most vetted az autót. Ilyenkor szoktak vezérlést cserélni (mivel nem lehet tudni biztosan, hogy az előző tulaj mikor cserélte, és jobb biztosra menni).

"Ja a szerelő az EGR-t mondta kiköti, de inkább cseréltetem."
Egy idő múlva újra elő fog jönni, el fog tömődni az egr szelep. A hiba okát kell megszüntetni.
Az opel minden benzin motorját (lehet a dízelt is) ectotec-nek hívja. Persze nyilván más a konstrukció az A, a B és a C (tourer) Zafirában, viszont a név ugyanaz.
Szóval a lényeg az, hogy ez az ecotec motor eszi az olajat (főleg magas fordulaton), és elszokott tömődni az egr.
Az oka egyrészt az, hogy idővel "kopik a motor" és a dugattyú nem illeszkedik tökéletesen a hengerben, emiatt tökéletlen égés lesz, koksz/kosz. Másik esetleg, hogy már vészesen fogyasztja az olajat (a kipufogónál egy normál autónál jobban füstöl), mert az olajlehúzó gyűrű nem működik tökéletesen és azért mindig elég az olaj (ezért van hátul füst).
Illetve nálunk is volt ecu gond, abban Bánhegyi Gábor segített (ő ért hozzá, bár ez nem oldotta meg a problémákat, igaz jobb lett).
Nálunk a pillangószelep tisztítás után sokkal jobb lett, illetve viszonylag sűrű olajcsere (kapott adalékot is, azzal kicsit talán kévésbé fogyasztja az olajat, és gyakori olaj utántöltés. (lehet volt még más is, de most hirtelen nem emlékszem)
Szerencsére nekünk még nem kellet/volt motor/hengerfej felújítás, ez nyilván a motor elhasználódásának mértékétől, és az odafigyeléstől/gondoskodástól függ.
A miénk egy 2001-es 1.6 benzin comfort (valós) 300ezer városi km-rel.

[ Szerkesztve ]

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#76909) K Norbi


K Norbi
addikt

Opel Astra H 1.4 XEP Szerviz ON :D

(#76910) zolikaDB válasza K Norbi (#76909) üzenetére


zolikaDB
veterán

Hol vetted az olajat?
Majd egy kis beszamolot tartanal rola?

(#76911) PETEE78 válasza ArthurShelby (#76908) üzenetére


PETEE78
senior tag

Köszönöm a kimerítő választ!
visszajelzek ez ügyben...
:K

You are being revived

(#76912) ArthurShelby válasza PETEE78 (#76911) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Szívesen! Mi sokat szívtunk (egyetlen autó volt akkor), idő volt mire jó szerelőt találtunk (rendes, és ért is hozzá).
Most hogy van egy C zafiránk is, most megint bajban vagyok, hogy jó szerelőt találjunk hozzá (illetve most lejött a teher az régi A zafiráról sokkal kevesebbet van használva).

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#76913) odorgg válasza zolikaDB (#76888) üzenetére


odorgg
addikt

Nálam is ilyen hang van, csak már vissza ált az alapjárat 800-ra (szintén Z14XE).
Itt hidegen nem csinálja, hanem kb 1 percel hideg indítás után jön a ketyegés, és utána folyamatosan jelen van alapjáraton.
Hidrotőkéket kicseréltette velem a szerelő, jobb nem lett, ugyan az a helyzet most is, viszont 60k-val rövidebb lettem. Következő tipp a hengerfej felújítás, szelepek, stb cseréje, de ezt nem vállalom egyenlőre, mert az idegesítő ketyegésen kívűl egyéb hiba nincs, és nem szeretnék esetlegesen kiadni feleslegesen újabb 60 ezrest, vagy mégtöbbet, csak ha 100%-ra biztos benn a szerelő, hogy az meg oldja a gondot.
No ilyen szerelőt még nem találtam, tippelgetni alkatrészekre meg én is tudok.

Ha esetleg meg találod a megoldást, velem is oszd meg mindenképp. :R

Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg

(#76914) K Norbi válasza zolikaDB (#76910) üzenetére


K Norbi
addikt

Innen vettem [link]
Eddig jó, nagy különbséget nem hallok. :)
Előtte Castrol Magnatec 5W-40 C3 volt benne azt csipegette.

(#76915) mohabá 007 válasza PETEE78 (#76905) üzenetére


mohabá 007
aktív tag

"....a szerelő az EGR-t mondta kiköti,.." :Y

Ha ki is köti,a hibajelző lámpa jelezni fog,mivel az ECU érzékeli,hogy az EGR nem működik.(a mesterember ad a szarnak egy nagy pofont :O )

Ha az ECU-t újra kell programozni,minek az új EGR-el cicózni,mivel átprogramozással az EGR működése kiiktatható.(úgy érzem,ez az átprogramozási duma,csak pénzlehúzás.Ne menj bele,nézesd meg más „hozzáértő” szerelővel is,mivel nem ocsó)

"….gyújtás után kicsi gáz kell mert leáll…. "

Alapjárati probléma.Mivel nem ismerjük a motorkódot,csak tippelgetni tudnánk,azt meg minek.Pl: X16XEL-nek van alapjárati motorja, a Z16XE-nek meg nincs.

"….gázadásra nem húz a kocsi és ég a motor diagnosztika…."

Akkor hibakód is van. Az mit mond? :F

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

(#76916) diegho válasza mohabá 007 (#76915) üzenetére


diegho
nagyúr

Nálam egr miatt állt le indítás után, gázadás kellett neki.

(#76917) ArthurShelby válasza mohabá 007 (#76915) üzenetére


ArthurShelby
addikt

"a Z16XE-nek meg nincs"
Nekünk z16xe van, és alapjárati probléma is volt. Autópályán gyorsítás után lefulladt a motor pl.

Ha ki lesz kötve az egr azt tényleg érzékeli az ecu, és ezért világítani fog a "check engine" lámpa (egr állandó zárt állasú, nem tud nyitni, p0400-as hibakód, ha jól emlékszem). Ezt néha egyébként úgy oldják meg, hogy ne világítson, hogy átírják az ecu-t (de nem emiatt kell frissíteni).

Amit még akartam mondani az ecotec-ről, hogy itt a környezetvédelmi normák miatt visszavezetik a kipufogó gázt, és újra elégetik, hogy ne jusson annyi szennyező anyag a környezetbe. Viszont ez a visszavezetés a motorra nincs jó hatással. Ha jól értem ezt jelenti az egr kikötés. (de nekünk már relatíve régen volt a kálvária, és kopnak az emlékek, a rossz kevésbé marad meg hála égnek).

[ Szerkesztve ]

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#76918) zolikaDB válasza K Norbi (#76914) üzenetére


zolikaDB
veterán

Koszonom!

(#76919) Kolondrum

A főtengely jeladónak a testet érdemes szakítani, hogy ne induljon az autó?

(#76920) K Norbi válasza zolikaDB (#76918) üzenetére


K Norbi
addikt

Nincs mit, XEP motoroknak van egy jellegzetes láncos hangjuk, annyira nagy különbséget nem hallok a Castrol után.
Castrol 5W-40 ből bevert vagy 3-4dl, 10.000Km alatt.
Meg kb 50Km és az olaj fekete volt. Amit nem értettem.
Lehet a Mobillal is ez lesz, megírom.

Mobil 5W-30 ezt jobban lehet fogja csipegetni. Elválik. :D
Majd beszámolok róla.

Motorolajbolt.hu Megbízható bolt. Hamis olajoktól rettegek, ezért mindig kijárom honnan érdemes venni olajt.
Eredeti, hologramos termék. Közvetlen beszállítónk a MOBIL termékek HIVATALOS magyarországi importőre a LUBEXPERT Hungária Kft.
Lubexpertől megkérdeztem e-mail be hogy kitől érdemes vásárolni kik a viszonteladóik stb. :)
És ők ajánlották ezt a boltot.
Azért nem sok webshopba kapható ilyen kiszerelésű olaj [link] :D

[ Szerkesztve ]

(#76921) N.Ferry


N.Ferry
senior tag

Astra G-nek oldalsó index lámpa cserénél van valami trükk, okosság vagy csak simán kipattintom- cserélem?
:R

Walking Dead

(#76922) mohabá 007 válasza N.Ferry (#76921) üzenetére


mohabá 007
aktív tag

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

(#76923) N.Ferry válasza mohabá 007 (#76922) üzenetére


N.Ferry
senior tag

Köszöntem!

:R

Walking Dead

(#76924) K Norbi


K Norbi
addikt

1.4 16V Z14XEP
Valamit nem értek, tegnap olaj le, szűrő ki, új be. Felöntöttem kb 3,1dl olajjal maxon volt.
Beindít, olajszűrőházba beszívta lement a szint min max közé.
Jó öntöttem rá kb 3-4dl, max csík alattira belőttem. Könyve szerint 3,5L kell bele, no ott körül van.
Fél liter maradt a kannába. Reggel is megnéztem fasza a szint.

Most ment az autó, megnéztem max felett van a szint :F :F honnan került bele plusz olaj?
Ez hogy lehetséges? Ilyet én meg nem láttam.
Egyébként régebben is volt így, szakszervizek azt hittem mindig túlöntötték. De akkor valójába nem.
Az olajszűrőház visszaengedné az olajt a teknőbe vagy mi?

[ Szerkesztve ]

(#76925) Tikakukac válasza K Norbi (#76924) üzenetére


Tikakukac
titán

Ha az első beöntés után nem kocsikáztál és úgy mérted, a mostanit meg kocsikázás után akkor azért ez annyira nem csoda.

Egyébként benzinnel simán tudja pótolni magát a szerencsétlen hosszabb távon, egyik céges autóról hallottam, hogy a szint megvolt, csak az olaj olyan lett, mintha duplájára hígult volna. Lett is egy kuka motor.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#76926) Kolondrum válasza Tikakukac (#76925) üzenetére

Dettó, 3L-t bele, szint közepes. Hazaértem vele (25km) szint max. Éppen jó. C-s corsa.

(#76927) Mágus2 válasza K Norbi (#76924) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem tudom leállítás után mennyivel nézted. Ha beindítod, leállítod és megnézed, ne legyen a max fölött, mert túltöltötted. 2-3 óra állás után normális, hogy kicsit max fölött lesz, mert annyit visszaenged a szűrő.

(#76928) zolikaDB válasza Kolondrum (#76926) üzenetére


zolikaDB
veterán

Z14XE feltoltes: 3.75L -> 3.5L a teknobe, 0.25L a szurobe.

De ha nagy baj van, akkor orvosi fecskendo, ra egy szilikon cso, es a nivonal kiszivod a folosleget.

[ Szerkesztve ]

(#76929) K Norbi válasza Mágus2 (#76927) üzenetére


K Norbi
addikt

Köszönöm :) reggel fekszek alá engedek le belőle.

(#76930) kelly416


kelly416
veterán

Sziasztok!

A milyen autót vegyek topikból tanácsoltak ide. Kérdésem a következő lenne, Zafira 2.0 benzin OPC mennyire lehet zsákbamacska? Lehetőleg 2004 felettit keresek, 1,5-1,8 körüli összeget szánnék rá nagyjából, de lehet, hogy tudok olyant, amit volt kolléga hoz be Belgiumból. Szóval nem annyira a "hülyegyerek széthajtotta" dolog a kérdéses, hanem inkább az, hogy mennyi betegsége lehet ennek, mire kell odafigyelni, mennyi éves járulékos költségre számoljak nagyjából fenntartásban, ha kb. 6-7000km-t megyek vele lehetőleg inkább hosszúban, nem városban?

(#76931) Zsolt!! válasza odorgg (#76913) üzenetére


Zsolt!!
aktív tag

Nekem is ilyen a hangja már kb 2 éve mióta nálam van :) Szerelő azt mondta, hogy amíg nem erősödik a hang ne foglalkozzak vele. Zolika videójához képest az a különbség, hogy az övé elhallgat pár másodperc után.

(#76932) Kolondrum válasza Zsolt!! (#76931) üzenetére

Úramisten, én meg megszoktam, hogy nem hallom csak a mutató mutatja, hogy van alapjárat. A legkisebb zajra betolnám a dokihoz. Én ezekkel nem tudok kibékülni. :))

(#76933) Petyyyyy válasza Zsolt!! (#76931) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Ezt meg sem láttam, ezt a válasz nincs is itt, már jelentésre került a modkerben és törölték...

Keress másik szerelőt és rakasd rendbe. Egy normálisan karbantartott benzines motornak (1.4, 1.6 de még az 1.8 is ide tartozik) szinte nincs hangja alapjáraton.

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#76934) odorgg válasza Zsolt!! (#76931) üzenetére


odorgg
addikt

Én is ezt a tanàcsot kaptam. Illetve a talàlgatás még ami megy.

Többiek:

Èn is szeretném megcsinàltatni, de amíg nem talàlok valakit aki 100%-ra meg mondja hogy mi a hiba, addig nem fogok bemondàsokra alkatrészeket cserélgetni. A hidrotőkés akcióval, így is màr 100k feletti összeget költöttem a talàlgatàsokra. Ennyiből màr egy komplett motorcsere is kivitelezhető lett volna.

Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg

(#76935) Zsolt!! válasza odorgg (#76934) üzenetére


Zsolt!!
aktív tag

Az nem kevès :0 próbáltad már különfèle olajokkal? Hangosabb vagy halkabb? Pontositok kèt szerelő mondta, hogy hagyjam az első egy öreg sufni tuningos mèg majdnem le is cseszett :D" öreg autó mit várok már tőle rálehetne költeni 50 ezret ès mèg lehet jó se lesz." Őt nem számítva el vittem egy komolyabb mühelybe ott se törödtek vele. 30 ezret mentem így vele a hang nem lett rosszabb a motor húz hát mèg lehet valahol megpróbálom.

(#76936) Zsolt!! válasza Kolondrum (#76932) üzenetére


Zsolt!!
aktív tag

Ezt azért nem úgy kell elkèpzelni , hogy zakatol, mint egy vonat.Ha a ventilátor 2-en van már nem hallom.Belülről elèggè fülelni kell hogy halljam.

[ Szerkesztve ]

(#76937) odorgg válasza Zsolt!! (#76935) üzenetére


odorgg
addikt

Igen. Volt motormosàs 2x. Semmi vàltozàs. Volt benne 5w40 2x elöbbi miatt, aztàn 10w40,ezzel mintha halkabb lett volna kicsivel. Majd még egyszer 10w40. A hidrotőkés mutatvány után most meg 5w30 van. 15000 km alatt 5x cseréltem olajat+szűrőt. Következő 10w40 lesz megint. Hang stagnált nàlam is, roszabb nem lett ez idő alatt. Csak én lettem szegényebb, és pár ősz hajszálal gazdagabb..

Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg

(#76938) WP14 válasza odorgg (#76937) üzenetére


WP14
őstag

5W40-est tennék bele, de csak javaslat. :)

Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!

(#76939) Luck Dragon válasza kelly416 (#76930) üzenetére

Szia! Közöttünk nincs ilyen fenevaddal felvértezett gazdi,így nem is lesz aki ebben igazán tudna segíteni. Tessék egy FB Zafira vagy OPC csopiba bekerülni és ott megkérdezni.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#76940) Tikakukac válasza odorgg (#76937) üzenetére


Tikakukac
titán

Ami tuti, mert a XEP főleg allergiás a nem jó olajra: a hang és minden egyéb emberi érzéki dologgal elgutoljára szabad foglalkozni. A kenés a lényeg, erre is van az olaj, minden más ezután jön. Lehet csendesebb meg nem fekete stb az olaj ha fentebb mész hideg oldalon vagy teleöntöd adalékkal, de valami más drágább dolog látja kárát. Nálunk a lánc. Nem fog érdekelni, szétkapjuk a motort, totális átmosás kézzel, onnantól pedig ha eszi, ha nem, 0-s olaj. Szíjnál gyakrabban cserélni láncot drágább móka, mint mondjuk 3 tankolás után 1 deci olaj.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#76941) kelly416 válasza Luck Dragon (#76939) üzenetére


kelly416
veterán

Köszönöm szépen. Akkor majd lehet, hogy mégis lesz. Face csoportok hidegen hagynak. Nekem az kínai, elérhetetlen, stb.

(#76942) WP14 válasza kelly416 (#76941) üzenetére


WP14
őstag

Z20LET motor nagyon jó, ha gondos gazdája volt, a turbo a kényes pontja, de prémium minőségű olajjal és felmelegítés nélküli "belét kitaposom" mentes és kellő visszahűtés leállítás előtt, nem lehet gond vele.
Nekem is ilyen motor van Astra G Coupémban, imádom. :) Mobil1 5W50-es olajjal járok, OMV 100 Motion benzint szereti. Egyéb hibája sincs több, mint bármelyik másik autónak. Megvétel előtt egy állapot felmérés Opel szervizben 8-10 ezer, ha eladó beleegyezik, akkor nem valószínű, hogy titkol valamit.

Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!

(#76943) Luck Dragon válasza WP14 (#76942) üzenetére

Ő a 241-pacisra gondolt ami a Z20LEH motorral kapcsolatos. Ez 2006-tól indult. Nem hinném hogy a cupédban valaha is lett volna ilyen :)

[ Szerkesztve ]

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#76944) WP14 válasza Luck Dragon (#76943) üzenetére


WP14
őstag

Ugyanaz a motor, csak a turbo más, de az is egy az egyben felmegy a Z20LET turbo helyére. ;)
Terveim közt szerepel LEH turbora csere, sok Coupés ismerősöm megtette már. :)

Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!

(#76945) ArthurShelby válasza kelly416 (#76930) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Zafira fórumban írj rá opc 007-re. Neki opc van (ha jól tudom árulja, szóval ezt biztos fogja mondani :D ). Ő egy opel márkaszervizes (talán Kecskeméten, de már nem emlékszem).
Én csak attól félnék, hogy egy opc zafira túl kemény rugózású, és főleg városban nem lehet valami kellemes.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#76946) Szada85 válasza kelly416 (#76930) üzenetére


Szada85
aktív tag

Üdv,

Ahogy linkelték a kinézett példányt látom, hogy B Zafi a kinézett darab.
Maga a Z20LEH Motor nem egy betegágy, de ebben természetesen döntö, hogy korábban hogyan használták - ahogy igaz ez minden típusra -. A turbó élettartama szintén korábbi használat függö, nem feltétlen kell boyracerkedni vele, hogy megöljék ( pl. tisztes Apuka hosszan hajtja autópályán, majd parkolóba kiálláskor visszahütés nélkül leállítja ), legrosszabb esetben felújítás, vagy csere, max 300 ezres mutatvány lehet, ha bekövetkezik.

Ami ennek a szériának a nyügje ( szokott lenni ), az a 6 sebességes kéziváltó ( M32-es kódnévre hallgat ), ezeknél szériahiba a kenöolaj elfáradása miatti problémák, ezt megnézéskor érdemes ellenörizni, itt találsz leírást is, mire kell figyelni ( hangok, zörejek, vinnyogás, stb. ) [link].
Ha beüt a baj, ennek a javítási összege is a turbócseréhez hasonló, a rendszeres váltóolajcserével megelözhetö a gond, persze ez függ attól is, mennyit futott az autó. De ha fel is kell újítani, utána a rendszeres olajcserével megóvható az új szerkezet. :)

Hogy a linkelt-re is írjak.
Nem szeretnék vészmadárkodni, de a mobile.de-re nézve a B Zafik 6-7-8 Ezer €-tól ( 1,8 - 2 millió HUF ) indulnak, a Hahu-n ez a legolcsóbb OPC, illetve milyen érdekes, hogy kétszer van fenn a hírdetés, amit Te linkelsz ott 1,2 millió ( 1,5 Magyar rendszámmal ), illetve[itt meg 1,9 millióért] ugyan az az autó. :) A következö Zafi OPC pedig már 2,3 millió, ez is árulkodhat az adott autó állapotáról. :)

Plusz 225 ezret futott - legalább - az autó, a motorteres képen pedig annyira rozsdás a turbó környéke, hogy gyanítom még a gyári van fenn, ennél a futásnál pedig már elég valószínü, hogy közeleg egy rendberakása. :)
Egy szó, mint száz, nálam ezek a tények erösen kongatnák a vészharangot az adott darabnál.

(#76947) Szada85 válasza WP14 (#76944) üzenetére


Szada85
aktív tag

Azért több diffi van a LET-LEH között amennyire olvastam róla, nem csak a turbó.

A blokk, HF alapjaiban ugyanaz, ez igaz, de mellette a LEH-nél:
- vannak extra olajjáratok a blokkban a csapágyakhoz,
- erösebb dugók vannak ( forged pistons )
- nincs kiegyensúlyozó tengely, helyette van kettöstömegü LK,
- nagyobb turbó ( ezt írtad is ),
- más software.

:R

(#76948) WP14 válasza Szada85 (#76947) üzenetére


WP14
őstag

Olajjáratokról nem hallottam, kettőstömegű közvetve része csak a motornak, én úgy tudom LET-ben is kovácsolt hajtókarok erősített dugókkal, software meg részletkérdés, enyém is 230 LE a LET turboval, LEH-hel 240 lenne, apró módosítással. :D

Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!

(#76949) kelly416 válasza WP14 (#76942) üzenetére


kelly416
veterán

Nagyon szuper, köszönöm. Így azért már sokkal könnyebb szívvel vágok bele már csak a fizikai és nem virtuális nézelődésbe is.

legelek:
Ha árulja, az sem baj, meg Kecsó sincs messze, de ha nem árulja, akkor sem dőlök a kardomba, ha két szóval tud segíteni. Nagyon szépen köszönöm.

Szada85:
A C-hez nincs elég pénzem, úgyhogy kénytelen vagyok csak a B-nél maradni. Sajnos. Nem tetszik annyira a C, de ha már úgyis újabb autót veszek, nem bántam volna, ha még újabb. :B
Nem vágyom az 300-es költséget, de nem is olyan vészes a gépjármű árához képest. Szerintem.

Köszönöm szépen, akkor majd lesem, fülelem. Ez sok-nagy segítség.

Igen, később én is megláttam, úgyhogy már le is tettem róla. De már nagyon elgondolkoztam azon, hogy vagy volt kolléga Belgiumból (rengeteg autót hordanak be, hátha kedvez nekem egy annyit, hogy egy jó példányt sóz rám, anyagi kedvezményt úgysem várok/fogadok el), vagy kimegyek Húgomékhoz Stuttgartba egy-két hétre keresgélni. Ha nem olcsóbban, de legalább hihetőbb előélettel hozom haza.

(#76950) WP14 válasza kelly416 (#76949) üzenetére


WP14
őstag

Vegyél A-t. Ha valós a km, akkor kettőstömegű és váltó gondok letudva. ;)

Sofware módosítással ez is tud 240 LE-t, semmilyen más beavatkozás nem kell. ;) (Tudok benne segíteni)

[ Szerkesztve ]

Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.