Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:43:10

LOGOUT.hu

Opel topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#77251) Szada85 válasza motoflug (#77248) üzenetére


Szada85
aktív tag

Én azt gondolom, hogy ebböl a korszakból ( 90-es évek eleje ) választva a legtöbb típusnál kell tartani a kasztnitól.
Ha OFF-os autókat is nézünk, az E36 is porlad csúnyán, a Swift Gti is, Golfok ugyancsak, de ha pár évvel újabbakat, akkor pl. az MX-5 is híresen rohadós, és lehetne sorolni a többit. Egyszerüen akkor még nem Volt akkora hangsúly a karosszériavédelmen egyrészt. Másrészt pedig egy " sportolásra" használt idösebb autónál az eröhatások is csavargatják a kasztnit, ez is hatni fog az elemek állapotára, kemény futómü, ha PU szilenteket használsz, akkor a csatlakozási pontokra is, ergo idövel mindenképp foglalkozni kell a kasztnival. :)

A lakatolástól pedig annyira - szerintem - nem kell tartani, ha megfelelöen elö van készítve, és kezelve van a javított rész, akkor sokáig nem lesz vele gond. Plusz, ha már ott van az ember - föleg, ha van lehetösége/helye/eszköze magának csinálni, vagy találsz olyat, aki kellöen megszállot a pepecseléshez -, akkor millió finomsággal lehet merevíteni a kasztnit, ahol csak akarod ( és itt most nem a belsö bukócsövezésre gondolok, hanem magát a kasztnit, a bölcsöt, stb. ), ami megint csak jótékonyan fogja befolyásolni a kezelhetöséget. :)

Azt kell eldönteni szerintem, hogy az ember a "könnyebb" utat járja, ergo olyant választ, amiböl sok van ( Pl. Opel vonalon Corsa, Astra ), van alkatrész, plusz átjárhatóság az alkatrészekkel ( amivel aztán legális-illegális vonalon lehet továbbmenni ), vagy a " komplikáltabbat", és valami ritkaságot választ, amihez nehezebb motyókat vadászni, és több mindent kell magadnak kitalálni. :)

De ez egy olyan téma, amiröl hosszasan lehetne értekezni, ilyenre pl. tökéletes lehetne a következö tali, ha szervezödne egy. ;)
( Ami azt illeti, mi Petyyyyy-vel az október 2-ai héten valamikor összefutunk egy minimeet-re, amire ráadásul a Gsi-vel megyek, mivel haza kell vigyem vizsgáztatni, szóval akár az is lehet egy opció a következö Topictalira, ha van rá érdeklödés. :D ).

(#77252) WP14 válasza kmarci25 (#77250) üzenetére


WP14
őstag

Nincs mit. Korábban írtam, hogy a vétel minősége semmit nem romlott tapasztalataim szerint, a rúd antennához képest, mivel van benne egy kis panel, ami nagyon jól veszi a jeleket, ennél látható is a képen.

Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!

(#77253) ArthurShelby válasza motoflug (#77248) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Engem is érdekel ez a téma.
Nekem ez a régi autó szeretete a mazda 626-ostól jön. Annyira megvan a hangulata egy ilyennek. (örököltem egy ilyet, innen a vonzódás, 2hónapig használtam is, de al kellett adni, rengeteg gond már volt vele, illetve harmadik autó volt)
De én most az e39-ekkel szemezgetek (rákattantam, remélem elmúlik). El lehet benne férni már, de nem egy batár 7-es hajó (pont jó). Valahogy (nem tudom miért) megfogott (pedig inkább audi-k tetszenek álltában a bmw-vel szemben).
Csak közben félek tőle, mint a tűztől, hogy az egész életem rámegy a pofozgatásra, a szerelőhöz való hordásra (meg idő után anyagilag is sok lenne). Hogy mindig van valami, ami épp nem jó. Szóval jóslataim szerint max egy félév gondtalan autózás lenne, mert megint jön valami, ami elromlik.
Eddig csak opelünk volt. Kadett combi (6 litert fogyasztott, egyetlen baja a rozsda volt), zafira a, zafira c (ritkán cserélünk autót).

[ Szerkesztve ]

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#77254) amargo


amargo
addikt

Nem egyszerű ez a karbantartás dolog / szervizeltetés. Az egyik szerelő 3-4 hét után mikor sikerül elérni persze elfelejt visszajelezni contactot megadni, de újra keresésem után is csak 1 hét után válaszol, megsértődik, hogy már nem aktuális és máshol csináltatom meg a kocsit..

Ahova meg vittem, ott meg kiderült, hogy 3 dolog + 1,- ből csak kettőt csináltak meg, utólag vettem észre, bár még helyben.. de vissza kell mennem másnap megcsináltatni. (ez pedig egy opel szakszerviz)

Ez így kicsit (nagyon!) elszomorít :(((

[ Szerkesztve ]

“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

(#77255) mdani01 válasza Petyyyyy (#77137) üzenetére


mdani01
aktív tag

Az jo drága mulatság volt..Ilyenkor orulok hogy 1.8-sunk van :)

Bocsi a későbbi hsz-re reagalas miatt.

iPhone 6S SpaceGray

(#77256) Petyyyyy válasza mdani01 (#77255) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Ugyan, no pánik.
Nem volt olcsó, de legalább nem lesz rá gond a pályafutása további részében. :)

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#77257) ArthurShelby válasza amargo (#77254) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Az autószerelők (főleg a jók) nagyon elfoglaltak.
Csomó szervizben már az van, hogy az öreg már csak az újoncokat/gyakorlaton lévőket felügyeli. Az újonc veszi le/fel a kereket, féket... csak a nagyobb munkákhoz megy oda, csinálja meg ő. Csak az a baj, hogy ezeknél a rabszolgamunkásoknál (nyilván minél olcsóbban kell üzemeltetni a szervizt, megértem) nagyobb a szórás. Azt már nem te választod meg (mint a szerelőt). Sok a trehány, nem törődöm, jóleszazúgyis...

Opel (gyulai) márkaszerviz, ahogy én látom:
-Munkafelvevővel telefonálsz, aki aztán elküldi neked az árajánlatot: nem szakmabeli, egy betanított
-Recepciós, a mindenes: ő igazgatja a kis újonc munkásokat, ő mondja meg nekik mit kell csinálni, ő sem autószerelő
-Kis szerelő, aki csinálja: ő csinálja (elején béna), kinevelik, ha jó és okos kilép a márkaszervizből, csinál egy sajátot (őt kell keresni, ő lesz szerintem a jó szakember), nem vagyok benne biztos, hogy ő is autószerlő már, és nem csak szimpla kisinas
-Karosszériás: ott ül a recepciós fele egy asztalnál, és olyan számokat tud mondani, hogy lefordulsz a székről (pl ajtócsere másfél millió)
-Autószerelő, valószínűleg a főnök: na őt még nem láttam :D

Egyszer írtam a Maxabo fb oldalára egy lesújtó 1*-os véleményt (anno náluk volt szervizelve a kocsi, elhoztuk a téli kerekeket, meg még egy-két infó akartunk kikérni/megkérdezni, bunkók voltak). Utána rám írt valami ügyvezető igazgató, hogy mi alapján írtam ezt, szóval lehet ott is javult. Meg ott a maxabo-nál egy jófej volt (talán Suszt Ákos volt a neve, de nem vagyok 100%ig biztos)

[ Szerkesztve ]

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#77258) mdani01 válasza Petyyyyy (#77256) üzenetére


mdani01
aktív tag

Így igaz. Lassan idoszeru lesz nalunk is kuplungot cserélni.

iPhone 6S SpaceGray

(#77259) amargo válasza ArthurShelby (#77257) üzenetére


amargo
addikt

Nem tudom, ha az ember 1-2 százezret tervez valahol otthagyni, azt gondolnám jobban akarják a munkát és jobban is figyelnek. Mind1 legyek túl rajta és akkor nem kell jó ideig foglalkozni a kocsival.

“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

(#77260) ArthurShelby válasza amargo (#77259) üzenetére


ArthurShelby
addikt

"Nem tudom, ha az ember 1-2 százezret tervez valahol otthagyni, azt gondolnám jobban akarják a munkát és jobban is figyelnek."
Ő tesz neked szívességet, hogy oda mehetsz. :D

"Mind1 legyek túl rajta és akkor nem kell jó ideig foglalkozni a kocsival."
Én is ezt csinálom, de ez nem jó taktika. Hol marad a fegyelmezés... :)

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#77261) amargo válasza ArthurShelby (#77260) üzenetére


amargo
addikt

Gyakorlom az assertive communication-t azért ;)

“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

(#77262) WZP


WZP
aktív tag

Na. Megtörtént aminek meg kellett.

A végeredmény, bár nem túl acélos, azért nem is vészes. A 4100 körüli bezuhanás nem kéne oda.... gyári intercoolerre mondták hogy nem az igazi :DD sokat kitakar belőle a lökhárító, illetve nem is túl nagy. Jó meleg volt a beszívott levegője a motornak...

Inter Arma Enim Silent Leges

(#77263) Petyyyyy válasza WZP (#77262) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Na, ez egészen jó. Nem is szökött el túl sok a ménesből és a nyúlmókusok is elegendően vannak. :K
Mehet a Phase 1...? ;] Nem mintha tudnám mi van benne, de úgy rémlik kis chip, nagyobb cooler.

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#77264) AMD Power


AMD Power
titán

Nagyon tolják ez a joautok.hu-t.

Minőségi Opel Astrák dokumentált előélettel

16 éves G Astra 945e? 15 éves F Astra 500e.... vicc.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#77265) wwhy válasza AMD Power (#77264) üzenetére


wwhy
veterán

+1
Vicc, mint ahogy sok eladó is .... " ... a jóautók által nyújtott garancia (!?) tükröződik az árban"
Szinte fapados 1,4T J Astráért 2012, 2,8M-t kérni .... tényleg vicc.

Másfél hónap keresgélés után úgy látom, hogy részemről márkaváltás lesz, gyakorlatilag 3M közelében árulják _itthon_ az Enjoy esetleg Cosmo felszereltségű, 2011/2012-es 1,4T JAstrákat .... :(

ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>

(#77266) AMD Power válasza wwhy (#77265) üzenetére


AMD Power
titán

Tudod min gondolkoztam. 2014 májusában vettem a kocsit. 13 évesen. 370.000Ft alkudva. Most ugye nézegetek más autót. 2005-2007 évjáratokat. Ha januárban megveszek egy 2006 évjáratot 12 éves lesz. Igen csak ezek már 800-900e áron mennek. Ok ,hogy klímás erősebb stb.... de akkor is 12 éves és 2x annyiba fog kerülni mint anno 13 évesen az Astra.. :U

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#77267) _seth_


_seth_
veterán

Hol találok budapesten ilyen környezetet autófotózáshoz?

WZP: szép nagy ménes :D Jó a vekis videó is, cifrázták a srácok :D

Petyyyyy: jaja, összegurulunk még :)

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#77268) amargo válasza amargo (#77254) üzenetére


amargo
addikt

Bocs, hogy még ezen rugózom, de jobban átnéztem a munkalapot és gyakorlatilag csak a vezérlés kit-et cserélték. A Vezérlőmű szimmering, ftg.e.szimmering (ez mi a tök?), szelepfedél tömítés is kimaradt, ezeket nem kellett volna cserélni? Vagy, ha jó állapotban vannak, akkor nem cserélik?

_seth_: Csepel gyártelep biztos ilyen és ezek a képek szerintem itt készültek.

[ Szerkesztve ]

“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

(#77269) Szada85 válasza AMD Power (#77266) üzenetére


Szada85
aktív tag

De azért azt is számold bele, hogy egy H Astra újkori ára is magasabb Volt, akár a duplája is ( infláció, magasabb bérek, magasabb elöállítási ktg-ek ), mint egy F-é, vagy egy G-jé annó. Emiatt aztán használtan Sem lesz olyan olcsó, én legalábbis ezt gondolom mögöttes oknak.

@_seth_:

A Csepel Müvek szerintem is egy elég közkedvelt fotózási helyszín ilyen gyártelepes, ipari környezethez. Teller Ede út - Színesfém utca sarkán van a behajtás. Azon belül a Csöhegesztö utcában pl. van egy szép hosszú rakodórámpa, oda is fel lehet állni fotózni.

[ Szerkesztve ]

(#77270) diegho válasza AMD Power (#77266) üzenetére


diegho
nagyúr

Ezen nem érdemes gondolkodni. 2009-ben 7 évesen vettem egy Toyota Avensis Sol+ 2.0 benzines első tulajtól, 92k km-el végig a Lexus Budában szervizelve, szalon állapotban 1.45M-ért. Mennyi is most egy hasonlóan Sol+ 2.0 7 éves Avensis?

(#77271) Szada85 válasza amargo (#77268) üzenetére


Szada85
aktív tag

Tippem szerint a ftg.e.szimmering az Fötengely-szimmeringet takarhat. Ezt, és a szelepfedéltömítést - hacsak nem hangsúlyozod ki, hogy márpedig ragaszkodsz a cseréhez -, szerintem sem feltétlen fogja egy idöszakos szervíznél kicserélni, ha nem szivárog az olaj. :)

Bár, ha ragaszkodsz a cseréhez, és nincs baja Sem biztos, hogy tényleg kicseréli, lehet csak kiszámlázza...

( És valahol ez tényleg elszomorító, mára ide jutott nagy része a szolgáltatóknak, hogy ilyeneken kell az embernek gondolkoznia, hogy 1. nem azt csinálja meg, amit kérsz, 2. amit csinál is sokszor hanyag, nemtörödöm módon végzik el, 3. ezen is lehet parázni, hogy tényleg megcsinálta-e, és nem csak papíron.

S ezt nem csak autószerelésnél lehetne felhozni, de az élet más területein is, legalábbis többször tapasztaltam már ilyet étteremben, internetes szolgáltatóknál, boltokban is. )

(#77272) AMD Power válasza diegho (#77270) üzenetére


AMD Power
titán

Igazatok van. Csak akkor is nagy a differencia. Jó persze maguk az autók között is elég nagy eltérés lesz.

Szada85 Igen igy érthető. Jó mondjuk én csak G Astrakat néztem Opelből. De nem tudom nekem ez a 800-900e ár értük..... nagyon soknak tűnik.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#77273) Szada85 válasza AMD Power (#77272) üzenetére


Szada85
aktív tag

Valóban, illetve emellett szerintem - mint ahogy igaz ez minden területre - maga a piac, a kereslet is hatással tud lenni az árakra, nyilván ezzel mindenki tisztában van. Ha keresett pl. a H Astra használtan, akkor valamennyivel többet tudnak/mernek kérni az eladók, hiszen keresett termék.

Nagyon érdekes amúgy, hogy mondjuk célautóknál ( mikor barátnömnek néztünk Cabriot ) az idöszak is befolyásol, az ösztöl tavaszig tartó idöszakban nagyjából 5-700€-val olcsóbban kérették magukat a G Cabriok,mint tavasszal. De persze ez csak az ilyen "célautóknál" van így.

Nagyon OFF, tudom, de például az ingatlanpiac is nagyon hasonló.
Két éve, mikor kijöttem készítettem egy nagyjábóli kalkulációt, hogy milyen spórolási ütemmel nagyjából milyen intervallumban valósulhat meg egy otthoni használt lakás megvásárlása. Felmértem az akkori árakat - csak egy példa, 54-60 négyzetméteres 1,5-2 szobás panel Köki környékén 6,5 milliótól indult akkor, 7-8 volt egy normális, minimális frissítést igénylö.
Ma pedig, ha rákeresek a környékre, ugyanekkora lakások 15 milliótól kezdödnek a foglalkozósak, de a 20 millió sem ritka szám egy 2 szobásnál.
Simán megduplázódtak az árak, pedig se a lakások nem lettek nagyobbak, se az állapotuk nem változott, söt, két évvel még öregebb kecók. És egyfolytában azt olvasni, hogy "tovább emelkedik, nö az érdeklödés" stb..hasonlóan érdekes téma.Na OFF vége. :D

(#77274) Petyyyyy válasza diegho (#77270) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Kevésbé fair a kérdés. Az vagy nem 7 éves, hanem 14 lesz amit most nézel vagy teljesen más modellt kapsz, ami tényleg 7 éves.

A lelkiismeretes/megbízható szaki kérdése pedig tényleg meredek. Én pl mindem alkalommal végignézem a műhelyben a javítást, belepofázok, vezénylek, stb. De azt is látom hogy nem mindenkinek van erre ideje.

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#77275) ixtom válasza amargo (#77268) üzenetére


ixtom
tag

ftg.e.szimmering -> főtengely első szimmering (első a vezérlés felöli, a hátsó a váltó felöli)

Azt nem tudom, hogy kell-e cserélni időközönként, de ha nincs olajfolyás és nem félő hogy tönkremegy (pl. mert 15-20 éve van bent 3-400ezer km után), akkor szerintem nem kell piszkálni.
Ha direkt kérted, akkor meg kéne csinálniuk.

(#77276) kaszaking válasza WZP (#77262) üzenetére


kaszaking
tag

Helló!
Hol csináltál teljesítménymérést? Szabad tudni mennyiért?

(#77277) AMD Power válasza Szada85 (#77273) üzenetére


AMD Power
titán

Érdekes az biztos. Az ingatlanról nem is beszélve. Ami szerintem nem hülyeség ,hogy inkább január - február körül veszem majd meg az autót. Lehet ,hogy akkor a kisebb a kereslet és "olcsóbban" megtudom venni az autót.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#77278) _seth_


_seth_
veterán

Köszi a tippeket srácok!

Azok az utcák, az a rámpa pont olyan amilyet keresek :) Csak legyen még szép idő pár napig.

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#77279) WZP válasza AMD Power (#77264) üzenetére


WZP
aktív tag

Poénból rákattintottam a linkedre és nézelődtem, erre mit találok ?

https://joautok.hu/hasznaltauto/opel/astra/astra-cabrio-18-16v/egv6z9a/

Azthiszem a tizedik parkoláson lőttem. Eladósorba került úgytűnik. :)

#77267 _seth_: Nahát. Be lett rakva valahova ? Feltűnt hogy sok megtekintés lett rajta.

#77276 kaszaking: [link] :)

Azóta tudtam meg dolgokat az autóról. A legérdekesebb hogy XEV vezérműtengelyek lettek belerakva, de nem biztos hogy teljesen okés lett a beépítés... ezzel majd kezdenem kell valamit, de még nem tudom mit.

Inter Arma Enim Silent Leges

(#77280) KrAt válasza WZP (#77279) üzenetére


KrAt
veterán

Mintha az ajtó és a hátsó traktus színárnyalata nem teljesen lenne azonos.. :)

(#77281) ArthurShelby válasza wwhy (#77265) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Mi ismert előélettel 3M-ért vettük a majdnem full extrás C zafit :P

[ Szerkesztve ]

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#77282) wwhy válasza ArthurShelby (#77281) üzenetére


wwhy
veterán

Hát ez az ... nekem meg ajánlgatják a kereskedők, h vegyek fullos Merivát, mert az van nekik....
És még meg vannak sértődve, h mondom, h nem érdekel....

ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>

(#77283) ArthurShelby válasza wwhy (#77282) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Szerintem most egyébként is mindenhol (nemcsak a joauto-n) mentek föl az árak. De azért ott tényleg nagyon elrugaszkodottak. Ha nem lenne totalcar nem tudnának meglenni sokáig.
Egy-egy kereskedőnek szörnyű stílusa van, de valahogy ez beválik nekik. :(

[ Szerkesztve ]

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#77284) wwhy válasza ArthurShelby (#77283) üzenetére


wwhy
veterán

Mo-n mentek fel vagy vannak felhajtva .... ami Csehországtól Spanyolo-ig ~6500 EUR, az itthon kb ~8000.
Tegnap az Opel Gombos akart rámtukmálni egy 2012-es Astra Sedánt, merthogy ritka, nagyon jó felszerelés, és ideadja 2,80M-ért ... 2,89M helyett. És ez nekem milyen jó, mert náluk vásárolt, szervizelt autóról van szó, amit visszavitt a gazdája, mert váltott K Astrára ...

ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>

(#77285) Gergőke88 válasza wwhy (#77284) üzenetére


Gergőke88
addikt

Mondjuk ha J és normálisan felszerelt akkor simán lehet jó vetel annyiért.
Szerk:
Noh meg is van.
http://vacs.gombos.hu.opel.carusseldwt.com/detail/157928;jsessionid=214434AE150805020D347224165E3EAA?ph=false
Képek alapján pedig jónak tűnik.

[ Szerkesztve ]

(#77286) kaszaking válasza WZP (#77279) üzenetére


kaszaking
tag

Köszi :R

(#77287) WZP válasza Gergőke88 (#77285) üzenetére


WZP
aktív tag

Nem a J astra az ami nehéz mint a sár, szóval nem megy, de legalább sokat is eszik ?

szerk: Kerb Weight1515 kg. :O

[ Szerkesztve ]

Inter Arma Enim Silent Leges

(#77288) Gergőke88 válasza WZP (#77287) üzenetére


Gergőke88
addikt

Tény hogy nehéz, de ezzel a motorral már élhető.

(#77289) Szada85 válasza WZP (#77279) üzenetére


Szada85
aktív tag

Mindkét tengelyt kicserélték XEV tengelyekre?

Jellemzöen inkább csak a szívóoldali tengelyt szokták javasolni az XEV-böl, de ott is kiemelik, hogy a gyári vez.tengely kerekekkel nem fejti ki rendesen a hatását, szükséges hozzá állítható fokolókerék, mert fokolni kell az XEV tengelyt, hogy patent legyen. :)

(#77290) WZP válasza Szada85 (#77289) üzenetére


WZP
aktív tag

Nekem azt mondták mindkettő cserélve lett, igen.

Ja, olvastam vauxhall fórumon hogy állítani kell hozzá vezérlést, mert különben inkább ront...

Van tipped hova tudnám elvinni ahol értenek hozzá, és rendbeszednék ?

Inter Arma Enim Silent Leges

(#77291) Petyyyyy válasza WZP (#77290) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Száva utcában (9?) van egy kárpitos műhely, ahol is az effektív kárpitozást végző szaki egy opc kombit hajt. Saját bevallása szerint van egy nagyon jó szerelője, ha gondolod kérdezd meg, hátha. :)

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#77292) Szada85 válasza Petyyyyy (#77291) üzenetére


Szada85
aktív tag

A kihívás ebben az - szerintem -, hogy ehhez olyan ember lenne az igazi, aki nem feltétlen csak a szerelésben jártas ( ergo a karbantartás, javítási dolgokban ), hanem mellette a motortuningban is járatos, és ez a kettö nem feltétlen jár/kell, hogy járjon együtt.

Otthon - amennyire én olvastam, hallottam - nem sok ember faragott Opelt, Z20LET-böl sincs túl sok átépített.

Akiröl én hallottam, azok pl. Voszi ( polgári nevét nem tudom ), Ö elég mélyen benne Volt az OPC tuningban, Osváth Balázs (Osi), neki több Z20LET is megfordult a kezei között, illetve Udvaros Lajos hajtott/hajt komolyabban moddolt turbós Opeleket. De ök "magánemberek", ergo nem tudom mennyire foglalkoznak mások autóival is, egy kérdést Opeles körökben mindenképp megérhet azért ( OPC Club Hungary csoportban Fb-on talán segítenek, vagy nem, néhányuknak eléggé megnött az arca ott már a Gsi-s idökben is - "Lurdy-szindróma" ). :)

Akik cég szinten foglalkoztak/foglalkoznak Opelekkel, Opel tuninggal, ök a Schubert testvérek, jelenleg a Schuberth Tuning Kft néven müködnek. Fb-on öket is megtalálod.

(#77293) Petyyyyy válasza Szada85 (#77292) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Francba, nem bökte ki a szemem hogy tyuning is terítéken van. 1-0 oda, kettes a meccs. :R

A felsoroltak listája pedig hibátlan, én is róluk tudom, hogy rájuk lehet bízni a motorpiszkát.

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#77294) WP14 válasza Szada85 (#77292) üzenetére


WP14
őstag

Osit ajánlom én is, keni-vágja a Z20LET motorokat, általa van a phase 1-em, ami szinte csodát tett a szekeremmel. :D

Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!

(#77295) Szada85 válasza Petyyyyy (#77293) üzenetére


Szada85
aktív tag

Már csak amiatt, hogy nem a gyári tengelyek vannak benne, hanem XEV ( azt nem tudom, hogy megkapta-e hozzá a gyáriakat is ), ergo oda mindenképpen érdemes lenne egy állítható fokolókereket is beszerezni, és kicsit játszani vele, plusz hozzálöni a programot is. Emiatt gondolom, hogy egy "hagyományos" szerelö ilyent nem túl gyakran vállal. :D

Vagy ha már lúd, legyen kövér alapon akkor nézni valami combosabb tengelyt bele, CatCams, Kent Cams szettet akár, csak, hogy meglegyen az elsö lökés a lejtön. :DDD

(#77296) SPF válasza beg (#77036) üzenetére


SPF
senior tag

Neked meddig tart a WD40? Nekem most 2 hét után megint elkezdett "zörögni"...

Más.
Láncos G Astránál vezérlés cserénél "kötelező" vízpumpát cserélni? Szerelő azt mondta, hogy nem, mert a láncosnál nincs benne a vezérlésben.

(#77297) beg válasza SPF (#77296) üzenetére


beg
veterán

Valamikor június-július táján kapott, még nem kopoot ki. Próbálj esetleg szilikont vagy valami sűrűbbet.

You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

(#77298) WZP válasza SPF (#77296) üzenetére


WZP
aktív tag

Nem kötelező amennyire tudom. Nem akarok nagy hülyeséget mondani... a többiek majd kijavítanak ha tévedek... de azthiszem úgy van hogy főleg régebbi évjáratoknál szeret megkotlani a pumpa, mert nagyon feszíti az ékszíj a tengelyét, és a legegyszerűbb akkor cserélni amikor a vezérlés is van cserélve, mert akkor nem kell újra szétborítani a motort később.

Többiek: köszi a neveket. Megnézem mit lehet tenni :)

Inter Arma Enim Silent Leges

(#77299) SPF válasza beg (#77297) üzenetére


SPF
senior tag

Nem tudom akkor az enyem miert kezdett el zorogni 2 het utan. Holnap befujom szilikonnal.

(#77300) SPF válasza WZP (#77298) üzenetére


SPF
senior tag

Ugy nez ki, csereltetnem kell. Alkatresszel es munkadijjal 35-40 ezer nagyjabol realis?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.