Hirdetés
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- A fénynél gyorsabban
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Luck Dragon #77543 üzenetére
Még a gyári (GM) sincs teljesen fémből,a kopó rész mindegyikben műanyag.Hasonló a kialakítása,mint az utastérben a sebességváltó karnak.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
ArthurShelby
addikt
válasz Chiftain #77550 üzenetére
Ez z16xe, de nem hinném, hogy a köbcentin kívül sok változás lenne.
Első körben még rendbe tetetem. Néha rángat (remélem csak a gyertya gond van), de egyébként jól bírja (már súrolja a 300ezer km-t), aztán jöhet, hogy megfordítom a egr-t.
A szerelő a telefonban azt mondta, hogy a p0303-mat a gyertya cserével szokták kezdeni (legolcsóbb), ha nem oldódik meg valami más (ezt elfelejtettem), ha az sem, akkor a legdrágább verzió a trafó (bár ennél a motor szétszedése még drágább )
Elfelejtettem neki említeni a p1405-t, ezért kérdeztem meg itt, hogy az módosít e valamit, zavar-e valami vizet?
(a p0400-hoz már hozzászoktunk )[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
SPeti1984
senior tag
válasz mohabá 007 #77551 üzenetére
Egy autószerelővel megnézettem az autót, azt mondta szerinte nem érdemes a kulisszát cserélni, mert a váltóban van valami léptető szerkezet az lehet kikopva. Most nem tudom mi van akkor.
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
Szerintetek ez miért lehet ilyen olcsó?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Nem akarok megint vész madár lenni, de! Ez a kereskedés eléggé huncut.
Nézzük az elsőt szinte az egész autó egy nagy szilikon gombóc ,ez igaz a másodikra is, de nem is ez a lényeg , mert a kereskedők nagyrésze ezt csinálja. Az elsőnél a kereskedő azt írja hogy OPC Line felszereléssel van felvértezve az autó!? Miközben még a közelében sincsen. Legjobb esetben ez egy enjoy felszereléses. A felszereléssel még az a bajom hogy azt írja hogy idézem: függönylégzsák,oldallégzsák, stb.
Én a B oszlopon jelét nem látom ennek, sőt az ülések oldalában sem. Itt is inkább van egy vezetői és egy anyós oldali.Harmadikként meg a feltüntetett alváz szám hogy letudjad kérdezni, igen ám de a lekérdezésnél fogadni mernék hogy visszamenőleg az autó behozatalánál feltüntetett kilométert lesz csak olvasható, vagy egy év. Mert az autó okmányai "ekhte" német. Aztán hiába add rá kilométer garanciát, azt visszamenőleg az életben nem tudod meg mennyi is van benne valójában. Mi sem bizonyítja jobban ráadásként a Magyar hologram hiánya is.
Második autó is ugyan az mint fentebb írtam, de itt még a középső kijelzőn a német menü is látszik. Ez tuti hogy még Magyar nem használta.
Azt javasolnám hogy ha a második tetszik, akkor egy előre egyeztetett Opel szakszervízzel tüzetesen szemügyre kell venni. Ott ők megmondják ,hogy valójában mennyi kilométer is van benne, ezt vagy a fejegységből kiolvasható, ha nem akkor az alkatrészek kopássával , de valahogyan tudják. Mind amellett tudatják veled hogy milyen állapotban van és az elkövetkező időszakban miket kell rajta cserélni. És az a 10-15,000-Ft nem pénz érte.
Bocsi ha nyers voltam és borúlátó.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
_seth_
veterán
válasz Szada85 #77544 üzenetére
Elnézek majd én is egy B vekivel:
Ha valakinek b vectrás kérdése lesz akkor tudok segíteni, pár dolgot kicseréltem már rajta/benne... végülis az alap karosszéria váz és a váltó eredeti...
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #77557 üzenetére
Én úgy fogalmaznék, hogy a kereskedönek lövése nincs, mit is jelentett az "OPC-line", csak látta rajta a plecsnit, akkor odaírta, hogy ez felszereltség.
Az ilyen semmilyen leírást kreáló, messziröl büzlö kereskedöket szintén kerülném, különösen az ilyeneket, akik élböl próbálják " hülyének nézni " az embert. Gondolok itt arra, amit írtál - teljesen helyesen - a " Km-visszavásárlási-garanciára ".Egyébként az "OPC-line Paket 1" egészen pontosan egy sima optikai tuning volt. Elsö-hátsó toldat, küszöbtoldat, kis szárny hátul, és persze a plecsnik. 1180€-ért bármelyik felszereltségi szinthez ( Edition, Sport, Cosmo ) lehetett rendelni.
Aztán Volt az OPC-line 2 is, 2006-ban már ezt is lehetett rendelni, az Volt az igazán fincsi:
"Nagy" OPC lökös elöl, toldat oldalt és körbe, tetöspoiler, ködlámpa, valamint a nagy Recarok, OPC kormány és váltógomb, meg dekorelemek. Lehetett variálni, hogy a Recarok szövet/bör legyen, valamint a Performance Paket-tel is, Xenonnal, AFL-lel is, ~2000€ körüli feláron.Egy korabeli katalógus: [link]
Mobile.de-n több 1.9cdti van OPC-Line2-vel is, 1db pedig van 1.6/1.8/2.0T vonalon is, nagyon finoman néznek ki.
-
-
-
Chiftain
aktív tag
válasz ArthurShelby #77552 üzenetére
Szerintem sincs alapvető különbség a kettő között. Ha teljesen meg van ragadva az egr akkor a félrefordítás nem biztos hogy megszünteti a hibakódot. Mert úgytudom hogy az ecu azt érzékeli hogy nyitva vagy zárva van-e, és ugye normál működésnél hol nyitva hol zárva.
-
ArthurShelby
addikt
válasz _seth_ #77558 üzenetére
Nagyon szexi a kocsid. Én pont így szeretem.
Nem rikító zöldben 2 m-es hátsó szárnnyal, 20db 1m átmérőjű kipufogóval.Nekem ez a lágy elegancia tetszik. Mutatja hogy erős, tiszta, rendberakott, de nem hivalkodó.Persze ízlések és pofonok. Nekem az opc-ben sem tetszik a rikító kék.
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Petyyyyy
addikt
válasz ArthurShelby #77564 üzenetére
Azt is lehetett kapni egyébként hasonlóan diszkrét pirosban és nyilván a hullaszállító feketében is.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz ArthurShelby #77566 üzenetére
Most hogy mondod igaz, van itthon egy szép G kombi is - ismertető jele a penta pacsker.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
JasL
senior tag
Végre biztos Ma lefoglalóztam. Eljöttek értem vele, aláírtuk a papírokat, hazahoztak vele, aztán elmentek. Annyira rossz volt, mikor visszavitték
Elvileg hétfőn hozhatom el, még műszaki meg forgalomba helyezés megy.
Kértem rá PC-s hibakódolvasást, nem találtun ksemmi komoly hibát és törve sem volt, motorikusan is rendben van. Rozsda minimális. Féktárcsákat kell cseréltetnem meg klímát kijavíttatni.
Remélem befogadtok a klubba ezzel!
[ Szerkesztve ]
-
kisninja
őstag
Sziasztok Renault után (nem találok megfelelő lagunát... ) Elgondolkoztam az Opel Vectra C kombin esetleg H Astra. Minimum 1.8-as, sajnos olvastam a 2.2 benzinesről.
Linkelek párat megvételi sorrendben kérnék őszinte véleményt.
1
2 ez sajnos nem faceliftes
Astra H vélemény ?
Zafira vélemény ?Formára a Vectra C kombi nagyon bejön főleg a frissített verzió tudnátok mondani a típusról jót rosszat mire számítsak.
Esetleg erről vélemény tudom dízel
Köszönöm előre is a válaszokat.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
_seth_
veterán
válasz Luck Dragon #77561 üzenetére
Volt vele munka bőven mire kicseréltem, de megérte, nekem is nagyon tetszik, másik autó lett így.
Petyyyyy: megyek is/mennék is... annyi jött közbe délután, hogy kimentem érdre egy karosszéria lakatoshoz és okt 3-6-ig csinálja az autót... ciki... elvileg csak szerdán kezd neki, de lehet már kedden lesz ideje, majd ezen múlik, hogy ki tudok-e menni a minitalira
legelek: még senki sem mondta, hogy szexi lenne Pedig szép volt rajta a gyári irmscher szárny is, de idén lekerült róla, a kipufogó így is többet mutat mint amilyen, egyáltalán nincs sportos hangja, sőt... szerintem még a gyári kipufogó is sportosabb, viszont ennek szép a vége
Az opc kék nekem nagyon tetszik, de az a szín kicsit szögletesebb autóknak áll jól, szerintem.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Szép darab A szín sem gyakori. A kipufogóvég nem lóg kicsit a karosszéria alól?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
JasL
senior tag
válasz _seth_ #77572 üzenetére
Azért lóg ki (amúgy rendesen fel van függesztve, megnéztük felemelve), mert ez egyedi sportkipufogó, a tulaj rakatta rá utólag. Hangra pont jó, nem túl hangos, de azért elég morgós tőle az autó Nekem tetszik.
Gergőke88: ventik mennek, csak nincs hűtés. Szerelő megnézte, azt mondta nincs már benne valószínűleg a gáz, 15ezret mondott rá.
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
Nem a lógást mondom, hanem, hogy nagyon kinyúlik az autó alól.
Klíma: általában amelyiket csak tölteni kell azt fel is töltik. Amelyiket nem, annak hűtő, kompresszor, nyomáskapcsoló baja van, csak óvatosan vele Nekem pl a venti nem is kapcsol, hogy ha nem elég a gáz, pedig ez egy 96-os autó.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
JasL
senior tag
válasz _seth_ #77577 üzenetére
Hát nem tudom.. nekem bejön Egyébként ha valaki szakértő, van egy ilyenem is a szervízből: video
Nem biztos, hogy fel akarták tölteni... a hátsó féktárcsák pl fémig koptak, azonnal cserélni kell. Eladás előtt már semmit nem foglalkoztak vele Nekem kell megszeretgetnem egy kicsit
[ Szerkesztve ]
-
zsiz
őstag
15k a töltés meg a fertőtlenítés gondolom (nekem is ennyit mondtak vidéken). De ha nincs benne gáz, akkor azt valahol elengedte és javítás nélkül újra el fogja engedni.. Én is így vagyok.. talán jövőre beszorítom a költségvetésbe a javítást. Idén már nem fért bele, így meg inkább fel se töltettem.
szerk.: jó az avatarod[ Szerkesztve ]
Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |
-
Szada85
aktív tag
válasz F_Zolee #77580 üzenetére
Ejj, kár bizony. Mondjuk most egyébként Sem tudnám megmutatni a Vekkert, mert nem azzal megyek haza, de ami szinte biztos, hogy legközelebb decemberben, Karácsony környékén látogatunk haza, akkor elvieg a Vectrával, szóval akkor bármi is lehet.
Azért nem egy Saturn hordozórakéta ez sem, nyilván függ attól, miböl ül bele az ember. De a méreteihez képest egészségesen mozgatja a kasztnit, ami esetleg az élményt pozitívan megdobja közben az a V6-hang, így együtt olyan boogie-s lesz. -
WP14
őstag
válasz kisninja #77570 üzenetére
Szia!
Én az OPC Zafit mondom, ha szakszervizes állapotfelmérésen mindent rendben találnak.
Vezetési élményben és talán utastér kényelemben is a legtöbbet nyújtja a felsoroltak közül. Ha valós a km és gazdája volt, nem csupán tulajdonosa, akkor szerintem jó vétel.Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
mohabá 007
aktív tag
válasz ArthurShelby #77552 üzenetére
A P1405 tesója P0400-nak. (te a P1415-öt kérdezted... )
Nem jó ha be van ragadva,mert az ECU érzékeli,hogy nem működik,és addig jelezni is fog,amíg nem jó az egr.Ha lefalazod nem fog koszolódni,de neked csak kifordítva lesz működőképes.
A P0303 égéskimaradás a 3.hengerben,ami nem feltétlen csak gyujtáskimaradás."...A szerelő a telefonban azt mondta, hogy a p0303-mat a gyertya cserével szokták kezdeni (legolcsóbb),.."
Aki nem ért hozzá aszongya,hogy cseréld meg a 3. heger gyertyáját egy másik hengerben lévővel,ha a hiba továbbra is fennáll,nem a gyertyákkal van gond,alsóhangon megspóroltál 6000 pénzet.
"... Néha rángat (remélem csak a gyertya gond van)..."
Erről ilyeneket írnak:.."....Ennek a típusnak elég sok a gyárilag ismert javított hibája és ezek közül a tipikus ide vonatkozó rángatásos esetre a motorhőfok érzékelőt hozza ki kontakt hibásnak és aranyozott érintkezős hosszabb kábelűre cserélteti ki, ami után helyreáll a kocsi motorja...."
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Szada85
aktív tag
válasz kisninja #77570 üzenetére
Üdv,
Igazából nem könnyü konkrétumot mondani, mivel a "kicsitöl" a "buszig" mindenfélét néztél, ráadásul a "polgári" 1.8 szívótól a pikáns 2liter turbón át az OPC-ig, szóval szerintem az az elsö, hogy magadnak is egy kicsit leszükíted a kört, mert azért van diffi az kiszemeltek között mind méretben, mind funkcionalitásban, mind motorikusan ( ami kihat a fenntartásra is ).
A két Vectra szívómotoros, az 1.8-as benya kedvelt motor, megbízható, ugyan 1.8-al még nem mentem ( imént fentebb elhangzott, hogy nem egy szélvész ), de reálisan nézve, a ~1500kg saját tömeg ( plusz utasok, benzin, stb. ) egy szívó, emiatt nyilván fordulatszámigényesebb motorral összerakva valóban nem fogja a nyakadat túlzottan megterhelni gyorsításkor, ettöl még hétköznapi, normál közlekedésre teljesen alkalmas lehet.
A külsö forma nyilván egyéni ízlés kérdése, de valóban a FL-es verzió picit elegánsabb lett, mivel olyan mocival nézed, ami volt FL elötti és utáni verzióban is, szerintem is érdemes lehet FL-est keresni.
Maga a C Vectra egy kényelmes utazósautó, az utastérben is szerintem jól el lehet férni, a csomagtartó pedig elég hatalmas, nekem csak 5 ajtós GTS van, de abba is böséggel lehet pakolni, hát még a Caravanba.Az elsö linkelt korrektül felszerelt, nekem mondjuk vannak aggályaim az ilyen világos belsövel - rendkívül szépen kitakarították most, vagy elötte üléshuzattal használhatták, esetleg a tulaj tudta a lebegöülés tudományát -, nekem a Silverstone középen világoskék huzatos ülésén eléggé látszik a koszolódás, lassan viszem is kárpittitsztításra. Én esetleg egy parkradart hiányolnék a nagy puttony miatt, de persze ma már hipphopp beraksz egyet, vagy akár kamerát is, szóval ez apróság.
A második német import ( ott a zöld Umweltplakett a szélvédö sarkában ), sose értem, mi a manóért nem képesek lekaparni a kereskedök, nem csak szilikonozásból áll az autó felkészítése, elöl utólagos Angel Eyes lámpák, ezek nálam kongatják a harangot, hogy alaposabban átnézni elöl, nem volt-e törve, és azért került be ilyen. ( Lehet persze csak tuning is, de érdemes ilyenkor óvatosnak lenni ). A szürke belsö kevésbé kényes, a felszereltsége ennek is rendben van, a FL elötti külsöt pedig Te döntöd el.
A H Astra elvileg ugye egy mérettel kisebb kategória, vannak itt H tulajok, Ök majd leírják, hogy mekkora a belsö tér, én csak 3 ajtósban ültem, abban elöl el lehet férni, de közelebb vannak a vállak ( vagy csak én vagyok ilyen dromedár ), mint egy Vectrában. A 2 literes turbómotor nyilván más világ, a 170 lóval kellemesen mozgatja a kasztnit. Meg kell nézni, a Unix-os rendszámkeret miatt tippre import, de látni kellene az autót, illetve nekem az a 109 ezer Km érdekesen kevés egy 12 éves autóban, de lehetnek csodák persze.
A Zafira OPC ugyancsak jó lehet, jól variálható az utastér, ha kikapod az üléseket jó nagy csomagtered is lesz, fejtér szintén kellemes. A Z20LET pedig már párszor volt téma, jó kis motor, dinamikus, fontos, hogy milyen gazdája/gazdái voltak elötte, mert - nyilván, minden motor, de a turbósok föleg - kényes a használatra, bemelegítésre-visszahütésre, megfelelö minöségü, és gyakoriságú olajcserére.
Ami itt nekem - tudom-tudom, talán kicsit túl szkeptikus, túlkombináló vagyok - furi, hogy nemrég vett/importált ( N-es rendszám ) autót most hírtelen, és " sürgösen " szeretne eladni a srác, jól kifaggatnám az okairól.A turbósakat, vagy ha ilyeneket nézel én is mindenképp elvinném átnézetésre, derüljön ki ott, ha mondjuk a turbó vagy a motor igényel a közeljövöben törödést, a késöbbi bosszankodást megelözve.
Természetesen ezek szigrúan az én véleményeim, engem meg nem hívnak se Szabó Péternek, a müvésznevem sem Coelho, szóval nem ez az Élet Igazsága, csak a saját gondolatok.
-
Opel Vectra C V6-3.0CDTI OPC Line.
Tudom hogy a motor nem a legjobb, de azért elgondolkodtató.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz Luck Dragon #77589 üzenetére
Bár ennek a motor kódja Z30DT és a felsorolt motorok között nincsen benne.
Motorkódok: 6DE1, Y60DT, P9X
És ez egy FL motor (2005) lehet ez már nem is nyűgös?
JasL
Nagyon szép, de szerintem sem illik a kipufogó rá. De egy opel emblémával megajándékoznám a csomagtér ajtót.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
WP14
őstag
válasz Luck Dragon #77592 üzenetére
A Signum az az, kukkantsd meg! Alig rövidebb a C kombinál.
Bátyámnak 2.0T motorral van (Z20NET) és elégedett a csomagtérrel, kényelemmel.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
Szada85
aktív tag
Akkor hozom az ultimate megoldást:
FL elöttinél 3.2V6 Caravan
FL utáninál pedig 2.8V6 Turbo Caravan.Plusz ugye az OPC, de azért az már erösen kiesik a korábban linkeltek büdzséjéböl.
Ilyen ezüstben például piszok jó kiállása van, bár nekem a Caravan annyira nem a szívem csücske:
[OPC Alert]Na de befejezem, mert én lesz a ghenyóú, aki mindenkit rászoktat a V6-ra...
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #77596 üzenetére
Ne is mondd, én ebbe tudnék nagyon szerelmes lenni:
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen videókártyát?
- Politika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Fotók, videók mobillal
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest