Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
_seth_
veterán
Nem cseréltem, de elbírja, vagyis nem tudom miben mutatkozna meg, ha nem bírná
Rugó? Pontosan hol és milyen?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
wwhy
veterán
Van valakinek FlexFlix rendszerrel szerelt masinája?
Itthon nem találok egyszerűen olyan eladó Astrát, aminek lenne
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
#81556480
törölt tag
Amúgy általában nekem is elbírta, de volt amikor egyszerűen bezáródott a súlya alatt, mivel nekem a B1-ben se kárpit, se semmi nem volt. a B2 sokkal nehezebb lett neki. Mikor megvettem az újban néztem hogy jobb oldalt van egy gázrúgó, ha gondolod lefényképezem majd. Finomabban nyílik, ha elengeded sem csapódik fel.
Ilyen:
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Urak, B Omegaban nem H4-es izzó figyel
_seth_
veterán
Egy fotót megköszönnék
Nekem a B1-en volt fogantyú, kárpit sőt egy nehéz szárny is, nekem most pont az a szokatlan, hogy amikor elkezdem lehajtani nem zuhan le hirtelen nagy durranással hanem csak szép finoman záródik be
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Gergőke88
addikt
Nagyon ritka. Néha futok bele én is.
Corsan és Zafira. Többször láttam.
#81556480
törölt tag
Oké, majd csinálok, de már csak hétvégén tudok.
_seth_
veterán
Köszi, várom
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
_seth_
veterán
Kerékőrből ki milyet tudna ajánlani? Van egyáltalán értelme tekintve, hogy 10e forint egy univerzális kerékőr kiszedő készlet?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Petyyyyy
addikt
Elvileg pattintod a géptetőt, a fényszóró két műanyag fülére rá van írva hova, milyen égők kellenek.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
(#76261) Markizmark válasza szabonagyur (#76249) üzenetére
Markizmark
addikt
Üveg a búra, a foncsor (ami az a szép fényes az izzó körül) elvileg műanyag és azt billenti a magasság állító.
A búra nem szokott tönkre menni nálunk, inkább a foncsor ég szét nagy ritkán, főleg ha nem 55/60W izzó kerül bele, hanem valami 100W offroad kategória.
Először is próbáld meg jól beállítani a fényszórót, aztán izzót cserélni, más lehetőség nem nagyon van.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Petyyyyy
addikt
Ma végre láttam szemből a masinát tompítottal. Kicsit elüt a kétoldali szín.
Ez nyilván amiatt van, hogy az egyik zsír új, a másik talán 3 hónapot ment.
Meglestem mibe kerül egy jobb szett. Emlékeim szerint olyan 6-11K körül van egy izzó, de hinnye..[link]
Mondjuk 10 év gari van rá, de fogalmam sincs hogy gondolják érvényesíteni.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
_seth_
veterán
Nekem is ennyibe fájt, és a D2S még nem is a legdrágábbak egyike...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
(#76264) szabonagyur válasza Markizmark (#76261) üzenetére
szabonagyur
félisten
Az lesz igen, hogy beállítjuk a magasságot, meg új izzót kap, mert a mostani ki tudja mikori. Nem nagy tétel szerencsére az egész művelet.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
AMD Power
titán
8-10 év és kiderül mennyire volt ez "jó" ötlet.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Nos kíváncsi vagyok,hogy az általuk fejlesztésre kerülő Opel közismert nevek , mint az Astra,Corsa,Zafira,stb.. milyenek is lesznek.
Lesznek olyan megbízhatók avagy sem.
És mi lesz a dízel fronton? Tán marad az Isuzu vagy a Fiat? Vagy a PSA HDI csodák lesznek? Sok kérdésem lenne még, de a lényeg hogy tartsák meg a jó irányzatot ami a J Astrával kezdődött, és a K széria na meg az "Inszi" vonal folytatott.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Gergőke88
addikt
Tegyük hozza, hogy a PSA Diesel motorok kifejezetten jók a maguk kategóriájában.
diegho: a 308 is kifejezetten jól sikerült.
[ Szerkesztve ]
diegho
nagyúr
Nem lesz gond. A franciák eléggé felnőttek már minőségben is.
Tudom, főleg a közismert 2.0/136 pacis ami a Focus,Volvo meg nem is tudom mi van még ami ezzel rendelkezik.
Amugy nem 3008-as?
diegho
Majd kiderül. Ezzel kapcsolatosan szkeptikus vagyok.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
AMD Power
titán
2020 után már szerintem ez a dízel motor nem igazán lesz már erőltetve. Sőt sok gyártónál már elég durván mellék vágány.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
diegho
nagyúr
Az 1.4hdi is nagyon népszerű motor. A legtöbb esetben nem a motorokkal volt gond a franciáknál. Ha a motort adják azzal már nyert ügy lesz, nem kell külön opelnek is fejleszteni, rengeteg lesz a közös alkatrész, így könnyen lehet költséget csökkenteni. Alkatrész árak is csökkenhetnek, de akár az új autóké is. Vagy lehet nagyobb a profit, több jut a fejlesztésre, minőségi beszállítókra.
Volt Peugeotunk , nem is a motorral van a baj, meg az ülésekkel. Hanem (legalábbis nálunk) a futómű meg a karosszéria ->lásd zsanérokkal volt inkább a gond. Remélem ezek nem lesznek. Mert ugyan úgy akár 5-10 év múlva szívesen választanám ugyan ezt a márkát.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Calogero
addikt
Most hogy 4 éves céges Ford Mondeonk beadta a kulcsot végleg, így új autót kerestünk.
Ennek keretében felkerestük az Opel-t is, (ahová az Astrát is hordtam) Insigniára kértünk ajánlatot.
Megkérdeztem, mi a véleményük a felvásárlásról. Azt mondták ők inkább majd a franciásodott elektronikától tartanak, nem is a motoroktól. De csak a közös fejlesztésű modelleknék (Crossland X )
kmarci25
veterán
És mi lesz a dízel fronton?
Leginkább a kivezetés, ahogy valamennyi robbanómotor esetében is.
Idézet a cikkből: A PSA csoport – a Peugeot és a Citroen gyártói – azt nyilatkozták, hogy a környezetvédelmi miniszter nyilatkozata egybevág a csoport terveivel hogy 2023-ra az általuk gyártott autók 80% hibrid vagy elektromos autó legyen.
Persze ezek csak tervek, meg a a papír sokat elbír, a céldátumok kötve hiszem, hogy tarthatóak, de az irány valós.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
ArthurShelby
addikt
Az s-max-ról (2011, 2.0 tdci) is azt hallottam, hogy 5 év után hirtelen szörnyű szerviz igényes lett (pedig végig egy kézben volt, nagyon vigyázva volt rá).
Egyébként én is az elektronikától félek a franciáknál.
Meg még annyit, hogy nővéremék egy francia (citroen) autót vettek, és most szembesültek azzal, hogy csomóan nem vállalják a szervizelését (nem találnak szerelőt, pedig semmit gond nincs még az autóval)
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
Na igen az elektromos dolgok, bár ez egybefüggő a Pug-al, de ilyen gond nem volt.
Azt viszont nem zárja ki hogy az új Opelek nem lesznek ilyenek.
Négy évet bírt a Mondi? Mi volt a baja?
kmarci25
Jó de addig hat év van vissza, ez alatt valamit le kell tenniük az asztalra. És erre vonatkozó időszakra gondoltam én elsősorban.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
ArthurShelby
addikt
Szerintem a dízel eddig is túl volt értékelve (pl hogy egy dízelautó drágább, mint a benzines társa), bonyolultabb, drágább szervizelésű, de kevesebbet fogyaszt (az audi a8 dízel is emiatt egy striciwagen a kopasz szerint a tc-n: legyen nagy/villantós, de fogyasszon keveset, pénzem nincs a szervizre). Az, hogy alul nyomatékos és tol tényleg jó, de ezt ma már egy benzines is meg tudja csinálni.
(szidom itt úgy a dízel, hogy nekünk is egy 2.0cdti van, és egyelőre még nem volt vele baj)
Viszont az ilyen jól hangzó földtől elrugaszkodott jóslatoktól a falra tudok mászni (2050-ben repülő autók, 2012 világ vége....) Soha egyik sem jön be.
A papír és a regények/viccek sok mindent elbírnak.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
kmarci25
veterán
Viszont az ilyen jól hangzó földtől elrugaszkodott jóslatoktól a falra tudok mászni (2050-ben repülő autók, 2012 világ vége....) Soha egyik sem jön be.
A papír és a regények/viccek sok mindent elbírnak.
Nem ugyanezt írtam én is? Ettől még 100%, hogy a fosszilis tüzelőanyag felől a megújuló felé megy a világ, és ez igaz az autóiparra is.
Luck Dragon: miután a PUG konszernnek van saját motorja, elég nagy öntökönrúgás lenne mástól megvenni a motorokat (ha csak nincs valami előre lekötött mennyiség/időbeli megállapodás, vagy valami óriási üzlet). Bár személy szerint nekem sosem volt gondom a francia dízellel (de igaz, hogy csak egyet próbálhattam hosszabb távon).
Francia szerelőhöz: ha budapesti kell, akkor tudok ajánlani egyet. Kifejezetten Citroen-es.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
Köszönöm szépen, de az udvar közelében már jó ideje nem volt francia masina. És ezt így is szeretném. Mi megjártuk vele. Ez van..
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
kmarci25
veterán
A szerelős rész nem neked, hanem legelek kolléga #76275 hsz-ére ment. (Igaz, hogy így viszont rossz helyre írtam.)
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
AMD Power
titán
Akkor nem irtam akkora hulyeseget. Mondjuk nincs is baj ezzel a nagy auto "zoldulessel" , de a tegnap linkelt elektromos auto teszt utan van meg hova fejlodni. Nem csak ar hanem minden mas szempontbol is. A masik kerdes,hogy mire elernek hozzank foldi halandokhoz a 10+ eves elektromos autok, mi es mennyi bajok ,nyuguk lesz majd. Es ez mennyibe fog fajni , szerviz szempontjabol.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Petyyyyy
addikt
Az, hogy alul nyomatékos és tol tényleg jó, de ezt ma már egy benzines is meg tudja csinálni.
Mint pl melyik?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Calogero
addikt
1,6 turbó benzines négy év 234 000 km : egyes hengerben az egyik szelepből leolvadt egy kis darab, és felkenődött a hengerfalára (1,6 milla javítási ajánlat ) Gyorsan le is selejteztük.
2 db Társ intézetünknek is mondija van
Az egyiknek 2,0 turbó benzines 120 000 kmnél turbó csere (még garanciába cserélték)
A másiknak 2 db van
1,6 turbó benzines 3 és fél éves 210 000 kmnél turbó adta meg magát (800 000 javítási ajánlat)
2,0 turbó benzines 3 éves vezérléssel van gond
[ Szerkesztve ]
ArthurShelby
addikt
"Nem ugyanezt írtam én is?"
De, csak nagyon egyetértek veled
"Francia szerelőhöz: ha budapesti kell, akkor tudok ajánlani egyet. Kifejezetten Citroen-es. "
Azt nagyon megköszönném
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
ArthurShelby
addikt
Egy biturbo (kis turbo alul, nagy felül tol), a volvo elektromos turboja, az audi elektromos turboja (48V-on asszem)
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
ArthurShelby
addikt
Van itt valakinek benzin 1.6 J astrája?
Barátom nagyon panaszkodik rá.
1. A motorral sok a gond (igaz az első fele a gázosítás miatt volt, amit a márkaszerviz (maxabo) szarul épített be nekik)
2. A klíma hektikus működése (van olyan, mikor nem érzékel semmit, és olyankor le kell állítani, ki venni a kulcsot, pihentetni, és utána jó lesz ). Mondta, hogy kicsit gáz, mikor egy ilyen drága (kinek mi) autóban le kell húzni az ablakot 160-nál
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
Lackooo84
nagyúr
Az a baj, hogy a turbo önmagában az életben nem menne tönkre, mindig van valami, ami tönkreteszi (90% olaj kenés gond), szóval lesznek még ott rejtett költségek.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
amargo
addikt
Ugyan turbós, de mit értesz motor gondok alatt?
A klíma nálam majdnem mindig megy, nem volt még vele gond, azt leszámítva, hogy autóban ha a forró autóba beülsz, akkor lefújja a hajamat, igaz kb 3 perc alatt van kellemes idő a kocsiban. De szerintem sokszor túl tolja a dolgokat az első percekben..
Ellenben a hővédő üvegezése szerintem egész jó, hátul gyári sötétítés van rajta (nem tudom mennyit érhet) így beülve nem áll meg egyből a szívem.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
Calogero
addikt
Insignia, J Astra, K Astra tulajok, akiknek digi klímával szerelt autója van, azoktól kérdezném a következőt:
Motor leállítás után megnyomva az "auto" gombot, a klíma visszakapcsol és kiszárítja magát?
ArthurShelby
addikt
Majd még pontosítok, mert elfejetettem mit mondott (csak gondoltam itt is felvetem).
Egyébkénk nekünk zafira tourerünk van, és ott is lefújja a fejed a klíma (szóval akkor inkább leveszem az auto-ról).
Azt nem tudom, hogy nálunk hővédős-e az üvegezés (nem tudom honna tudhatom ezt meg), de gyárilag sötétített, de szerintem a nappal szemben nem ér sokat.
Viszont amit megfigyeltem, hogy a hátsó ajtó csukódás hangja nem túl kellemes lehúzott ablakkal (lehet rezeg akkor benne az üveg).
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
Petyyyyy
addikt
Jaa, jó a turbos az más.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
AMD Power
titán
Igen gaz. Menjen mar az a francos klima.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
ArthurShelby
addikt
Motorleállás után nincs klíma/ventilátor (zafira tourer), utána érzéketlen az egész klíma panel.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
Calogero
addikt
Azért kérdeztem, mert H Astánál még működött ez a funkció.
Skizz
addikt
És ez mire jó? Csak mert H astrám van, ha jót teszek vele, használom.
Nem tudjátok beállítani Auto állásban az indítási befúvást? Szintén H-n lehet, 3 fokozatban. Közepesen, ha 40 fokban beleülök nem tépi le a fejem.
kmarci25
veterán
Elvileg kiszárítja a rendszert, ergo a pangó vízben/nedvességben nem tudnak megtelepedni a bacik, amiket aztán a következő indításkor belefújna az arcodba, Te meg jól belélegeznéd, és megbetegednél tőle. Jobb esetben meg csak büdös. Kb ennyi.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
Calogero
addikt
Minden leállítás után használtam elsősorban a rendszer kiszárítására, de használtam akkor is amikor pl vasútátjárónál várakoztam, és leállított motornál is volt klíma.
Leállítás után úgy kb 10-15 percig üzemel még a hűtés utána kikapcsol magától.
kmarci25
veterán
Az csak sima ventilátor, nem hűti a levegőt. Így nem lenne értelme sem, mert akkor továbbra is keletkezne kondenzvíz és nem száradna ki a rendszer.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
Nem semmi, picit csalódás a szememben. Nálunk Kia C'eed vannak (pontosabban négy) ezek is hasonló kilométer állásban vannak. De nincs Velük ilyen gond. Most lett újabb négy, kíváncsi leszek hogy ezek hogy bírják majd 1.6 dizlik.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
ingyenes kategóriában
- 1151 V2 CPU-k / I5-8500 / I5-8400 / BESZÁMÍTOK!
- Intel i5-10400 hatmagos processzor + doboz + gyári új hűtő
- Nintendo Switch játékok (ง '-' )ง Budapest Nyugatinál
- Fekete Sony PlayStation 5 Cover (Lemezes változat)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB Dual SIM Phantom Black Gyárilag független Csere/beszámítás is!