Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:43:10

LOGOUT.hu

Opel topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#76251) _seth_ válasza #81556480 (#76247) üzenetére


_seth_
veterán

Nem cseréltem, de elbírja, vagyis nem tudom miben mutatkozna meg, ha nem bírná :)

Rugó? Pontosan hol és milyen?

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#76252) wwhy


wwhy
veterán

Van valakinek FlexFlix rendszerrel szerelt masinája?
Itthon nem találok egyszerűen olyan eladó Astrát, aminek lenne :(

ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>

(#76253) #81556480 válasza _seth_ (#76251) üzenetére


#81556480
törölt tag

Amúgy általában nekem is elbírta, de volt amikor egyszerűen bezáródott a súlya alatt, mivel nekem a B1-ben se kárpit, se semmi nem volt. a B2 sokkal nehezebb lett neki. Mikor megvettem az újban néztem hogy jobb oldalt van egy gázrúgó, ha gondolod lefényképezem majd. Finomabban nyílik, ha elengeded sem csapódik fel.

Ilyen:

[ Szerkesztve ]

(#76254) MunezXBK


MunezXBK
nagyúr

Urak, B Omegaban nem H4-es izzó figyel :F

(#76255) _seth_ válasza #81556480 (#76253) üzenetére


_seth_
veterán

Egy fotót megköszönnék :)

Nekem a B1-en volt fogantyú, kárpit sőt egy nehéz szárny is, nekem most pont az a szokatlan, hogy amikor elkezdem lehajtani nem zuhan le hirtelen nagy durranással hanem csak szép finoman záródik be :)

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#76256) Gergőke88 válasza wwhy (#76252) üzenetére


Gergőke88
addikt

Nagyon ritka. Néha futok bele én is.
Corsan és Zafira. Többször láttam.

(#76257) #81556480 válasza _seth_ (#76255) üzenetére


#81556480
törölt tag

Oké, majd csinálok, de már csak hétvégén tudok.

(#76258) _seth_ válasza #81556480 (#76257) üzenetére


_seth_
veterán

Köszi, várom :)

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#76259) _seth_


_seth_
veterán

Kerékőrből ki milyet tudna ajánlani? Van egyáltalán értelme tekintve, hogy 10e forint egy univerzális kerékőr kiszedő készlet?

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#76260) Petyyyyy válasza MunezXBK (#76254) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Elvileg pattintod a géptetőt, a fényszóró két műanyag fülére rá van írva hova, milyen égők kellenek.

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#76261) Markizmark válasza szabonagyur (#76249) üzenetére


Markizmark
addikt

Üveg a búra, a foncsor (ami az a szép fényes az izzó körül) elvileg műanyag és azt billenti a magasság állító.
A búra nem szokott tönkre menni nálunk, inkább a foncsor ég szét nagy ritkán, főleg ha nem 55/60W izzó kerül bele, hanem valami 100W offroad kategória.
Először is próbáld meg jól beállítani a fényszórót, aztán izzót cserélni, más lehetőség nem nagyon van.

Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

(#76262) Petyyyyy


Petyyyyy
addikt

Ma végre láttam szemből a masinát tompítottal. Kicsit elüt a kétoldali szín.
Ez nyilván amiatt van, hogy az egyik zsír új, a másik talán 3 hónapot ment.
Meglestem mibe kerül egy jobb szett. Emlékeim szerint olyan 6-11K körül van egy izzó, de hinnye..[link] :D

Mondjuk 10 év gari van rá, de fogalmam sincs hogy gondolják érvényesíteni.

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#76263) _seth_ válasza Petyyyyy (#76262) üzenetére


_seth_
veterán

Nekem is ennyibe fájt, és a D2S még nem is a legdrágábbak egyike...

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#76264) szabonagyur válasza Markizmark (#76261) üzenetére


szabonagyur
félisten

Az lesz igen, hogy beállítjuk a magasságot, meg új izzót kap, mert a mostani ki tudja mikori. Nem nagy tétel szerencsére az egész művelet.

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#76265) AMD Power


AMD Power
titán

Végleg francia lett az Opel

8-10 év és kiderül mennyire volt ez "jó" ötlet.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#76266) Luck Dragon válasza AMD Power (#76265) üzenetére

Nos kíváncsi vagyok,hogy az általuk fejlesztésre kerülő Opel közismert nevek , mint az Astra,Corsa,Zafira,stb.. milyenek is lesznek.
Lesznek olyan megbízhatók avagy sem.
És mi lesz a dízel fronton? Tán marad az Isuzu vagy a Fiat? Vagy a PSA HDI csodák lesznek? Sok kérdésem lenne még, de a lényeg hogy tartsák meg a jó irányzatot ami a J Astrával kezdődött, és a K széria na meg az "Inszi" vonal folytatott.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#76267) Gergőke88 válasza Luck Dragon (#76266) üzenetére


Gergőke88
addikt

Tegyük hozza, hogy a PSA Diesel motorok kifejezetten jók a maguk kategóriájában.
diegho: a 308 is kifejezetten jól sikerült.

[ Szerkesztve ]

(#76268) diegho válasza Luck Dragon (#76266) üzenetére


diegho
nagyúr

Nem lesz gond. A franciák eléggé felnőttek már minőségben is.

(#76269) Luck Dragon válasza Gergőke88 (#76267) üzenetére

Tudom, főleg a közismert 2.0/136 pacis ami a Focus,Volvo meg nem is tudom mi van még ami ezzel rendelkezik.
Amugy nem 3008-as? :)

diegho
Majd kiderül. Ezzel kapcsolatosan szkeptikus vagyok.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#76270) AMD Power válasza Luck Dragon (#76266) üzenetére


AMD Power
titán

2020 után már szerintem ez a dízel motor nem igazán lesz már erőltetve. Sőt sok gyártónál már elég durván mellék vágány.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#76271) diegho válasza Luck Dragon (#76269) üzenetére


diegho
nagyúr

Az 1.4hdi is nagyon népszerű motor. A legtöbb esetben nem a motorokkal volt gond a franciáknál. Ha a motort adják azzal már nyert ügy lesz, nem kell külön opelnek is fejleszteni, rengeteg lesz a közös alkatrész, így könnyen lehet költséget csökkenteni. Alkatrész árak is csökkenhetnek, de akár az új autóké is. Vagy lehet nagyobb a profit, több jut a fejlesztésre, minőségi beszállítókra.

(#76272) Luck Dragon válasza diegho (#76271) üzenetére

Volt Peugeotunk , nem is a motorral van a baj, meg az ülésekkel. Hanem (legalábbis nálunk) a futómű meg a karosszéria ->lásd zsanérokkal volt inkább a gond. Remélem ezek nem lesznek. Mert ugyan úgy akár 5-10 év múlva szívesen választanám ugyan ezt a márkát.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#76273) Calogero válasza Luck Dragon (#76272) üzenetére


Calogero
addikt

Most hogy 4 éves céges Ford Mondeonk beadta a kulcsot végleg, így új autót kerestünk.
Ennek keretében felkerestük az Opel-t is, (ahová az Astrát is hordtam) Insigniára kértünk ajánlatot.

Megkérdeztem, mi a véleményük a felvásárlásról. Azt mondták ők inkább majd a franciásodott elektronikától tartanak, nem is a motoroktól. De csak a közös fejlesztésű modelleknék (Crossland X )

(#76274) kmarci25 válasza Luck Dragon (#76266) üzenetére


kmarci25
veterán

És mi lesz a dízel fronton?

Leginkább a kivezetés, ahogy valamennyi robbanómotor esetében is.

Idézet a cikkből: A PSA csoport – a Peugeot és a Citroen gyártói – azt nyilatkozták, hogy a környezetvédelmi miniszter nyilatkozata egybevág a csoport terveivel hogy 2023-ra az általuk gyártott autók 80% hibrid vagy elektromos autó legyen.

Persze ezek csak tervek, meg a a papír sokat elbír, a céldátumok kötve hiszem, hogy tarthatóak, de az irány valós.

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#76275) ArthurShelby válasza Calogero (#76273) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Az s-max-ról (2011, 2.0 tdci) is azt hallottam, hogy 5 év után hirtelen szörnyű szerviz igényes lett (pedig végig egy kézben volt, nagyon vigyázva volt rá).
Egyébként én is az elektronikától félek a franciáknál.
Meg még annyit, hogy nővéremék egy francia (citroen) autót vettek, és most szembesültek azzal, hogy csomóan nem vállalják a szervizelését (nem találnak szerelőt, pedig semmit gond nincs még az autóval)

[ Szerkesztve ]

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#76276) Luck Dragon válasza Calogero (#76273) üzenetére

Na igen az elektromos dolgok, bár ez egybefüggő a Pug-al, de ilyen gond nem volt.
Azt viszont nem zárja ki hogy az új Opelek nem lesznek ilyenek.

Négy évet bírt a Mondi? Mi volt a baja?

kmarci25
Jó de addig hat év van vissza, ez alatt valamit le kell tenniük az asztalra. És erre vonatkozó időszakra gondoltam én elsősorban.

[ Szerkesztve ]

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#76277) ArthurShelby válasza kmarci25 (#76274) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Szerintem a dízel eddig is túl volt értékelve (pl hogy egy dízelautó drágább, mint a benzines társa), bonyolultabb, drágább szervizelésű, de kevesebbet fogyaszt (az audi a8 dízel is emiatt egy striciwagen a kopasz szerint a tc-n: legyen nagy/villantós, de fogyasszon keveset, pénzem nincs a szervizre). Az, hogy alul nyomatékos és tol tényleg jó, de ezt ma már egy benzines is meg tudja csinálni.
(szidom itt úgy a dízel, hogy nekünk is egy 2.0cdti van, és egyelőre még nem volt vele baj)

Viszont az ilyen jól hangzó földtől elrugaszkodott jóslatoktól a falra tudok mászni (2050-ben repülő autók, 2012 világ vége....) Soha egyik sem jön be.
A papír és a regények/viccek sok mindent elbírnak.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#76278) kmarci25 válasza ArthurShelby (#76277) üzenetére


kmarci25
veterán

Viszont az ilyen jól hangzó földtől elrugaszkodott jóslatoktól a falra tudok mászni (2050-ben repülő autók, 2012 világ vége....) Soha egyik sem jön be.
A papír és a regények/viccek sok mindent elbírnak.

Nem ugyanezt írtam én is? :F :) Ettől még 100%, hogy a fosszilis tüzelőanyag felől a megújuló felé megy a világ, és ez igaz az autóiparra is.

Luck Dragon: miután a PUG konszernnek van saját motorja, elég nagy öntökönrúgás lenne mástól megvenni a motorokat (ha csak nincs valami előre lekötött mennyiség/időbeli megállapodás, vagy valami óriási üzlet). Bár személy szerint nekem sosem volt gondom a francia dízellel (de igaz, hogy csak egyet próbálhattam hosszabb távon).

Francia szerelőhöz: ha budapesti kell, akkor tudok ajánlani egyet. Kifejezetten Citroen-es. :K

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#76279) Luck Dragon válasza kmarci25 (#76278) üzenetére

Köszönöm szépen, de az udvar közelében már jó ideje nem volt francia masina. És ezt így is szeretném. Mi megjártuk vele. Ez van.. :)

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#76280) kmarci25 válasza Luck Dragon (#76279) üzenetére


kmarci25
veterán

A szerelős rész nem neked, hanem legelek kolléga #76275 hsz-ére ment. (Igaz, hogy így viszont rossz helyre írtam.) :B

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#76281) AMD Power válasza kmarci25 (#76274) üzenetére


AMD Power
titán

Akkor nem irtam akkora hulyeseget. Mondjuk nincs is baj ezzel a nagy auto "zoldulessel" , de a tegnap linkelt elektromos auto teszt utan van meg hova fejlodni. Nem csak ar hanem minden mas szempontbol is. A masik kerdes,hogy mire elernek hozzank foldi halandokhoz a 10+ eves elektromos autok, mi es mennyi bajok ,nyuguk lesz majd. Es ez mennyibe fog fajni , szerviz szempontjabol.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#76282) Petyyyyy válasza ArthurShelby (#76277) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Az, hogy alul nyomatékos és tol tényleg jó, de ezt ma már egy benzines is meg tudja csinálni.

Mint pl melyik?

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#76283) Calogero válasza Luck Dragon (#76276) üzenetére


Calogero
addikt

1,6 turbó benzines négy év 234 000 km : egyes hengerben az egyik szelepből leolvadt egy kis darab, és felkenődött a hengerfalára (1,6 milla javítási ajánlat ) Gyorsan le is selejteztük.

2 db Társ intézetünknek is mondija van

Az egyiknek 2,0 turbó benzines 120 000 kmnél turbó csere (még garanciába cserélték)
A másiknak 2 db van
1,6 turbó benzines 3 és fél éves 210 000 kmnél turbó adta meg magát (800 000 javítási ajánlat)
2,0 turbó benzines 3 éves vezérléssel van gond

[ Szerkesztve ]

(#76284) ArthurShelby válasza kmarci25 (#76278) üzenetére


ArthurShelby
addikt

"Nem ugyanezt írtam én is?"
De, csak nagyon egyetértek veled :)

"Francia szerelőhöz: ha budapesti kell, akkor tudok ajánlani egyet. Kifejezetten Citroen-es. :K "
Azt nagyon megköszönném :R

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#76285) ArthurShelby válasza Petyyyyy (#76282) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Egy biturbo (kis turbo alul, nagy felül tol), a volvo elektromos turboja, az audi elektromos turboja (48V-on asszem)

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#76286) ArthurShelby


ArthurShelby
addikt

Van itt valakinek benzin 1.6 J astrája?
Barátom nagyon panaszkodik rá.
1. A motorral sok a gond (igaz az első fele a gázosítás miatt volt, amit a márkaszerviz (maxabo) szarul épített be nekik)
2. A klíma hektikus működése (van olyan, mikor nem érzékel semmit, és olyankor le kell állítani, ki venni a kulcsot, pihentetni, és utána jó lesz :F ). Mondta, hogy kicsit gáz, mikor egy ilyen drága (kinek mi) autóban le kell húzni az ablakot 160-nál :D

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#76287) Lackooo84 válasza Calogero (#76283) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Az a baj, hogy a turbo önmagában az életben nem menne tönkre, mindig van valami, ami tönkreteszi (90% olaj kenés gond), szóval lesznek még ott rejtett költségek. :)

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#76288) amargo válasza ArthurShelby (#76286) üzenetére


amargo
addikt

Ugyan turbós, de mit értesz motor gondok alatt?
A klíma nálam majdnem mindig megy, nem volt még vele gond, azt leszámítva, hogy autóban ha a forró autóba beülsz, akkor lefújja a hajamat, igaz kb 3 perc alatt van kellemes idő a kocsiban. De szerintem sokszor túl tolja a dolgokat az első percekben..
Ellenben a hővédő üvegezése szerintem egész jó, hátul gyári sötétítés van rajta (nem tudom mennyit érhet) így beülve nem áll meg egyből a szívem.

“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

(#76289) Calogero


Calogero
addikt

Insignia, J Astra, K Astra tulajok, akiknek digi klímával szerelt autója van, azoktól kérdezném a következőt:

Motor leállítás után megnyomva az "auto" gombot, a klíma visszakapcsol és kiszárítja magát?

(#76290) ArthurShelby válasza amargo (#76288) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Majd még pontosítok, mert elfejetettem mit mondott (csak gondoltam itt is felvetem).
Egyébkénk nekünk zafira tourerünk van, és ott is lefújja a fejed a klíma (szóval akkor inkább leveszem az auto-ról).
Azt nem tudom, hogy nálunk hővédős-e az üvegezés (nem tudom honna tudhatom ezt meg), de gyárilag sötétített, de szerintem a nappal szemben nem ér sokat.

Viszont amit megfigyeltem, hogy a hátsó ajtó csukódás hangja nem túl kellemes lehúzott ablakkal (lehet rezeg akkor benne az üveg).

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#76291) Petyyyyy válasza ArthurShelby (#76285) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Jaa, jó a turbos az más.

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#76292) AMD Power válasza ArthurShelby (#76286) üzenetére


AMD Power
titán

Igen gaz. Menjen mar az a francos klima. ;)

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#76293) ArthurShelby válasza Calogero (#76289) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Motorleállás után nincs klíma/ventilátor (zafira tourer), utána érzéketlen az egész klíma panel.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#76294) Calogero válasza ArthurShelby (#76293) üzenetére


Calogero
addikt

Azért kérdeztem, mert H Astánál még működött ez a funkció.

(#76295) Skizz válasza Calogero (#76294) üzenetére


Skizz
addikt

És ez mire jó? Csak mert H astrám van, ha jót teszek vele, használom.

Nem tudjátok beállítani Auto állásban az indítási befúvást? Szintén H-n lehet, 3 fokozatban. Közepesen, ha 40 fokban beleülök nem tépi le a fejem.

(#76296) kmarci25 válasza Skizz (#76295) üzenetére


kmarci25
veterán

Elvileg kiszárítja a rendszert, ergo a pangó vízben/nedvességben nem tudnak megtelepedni a bacik, amiket aztán a következő indításkor belefújna az arcodba, Te meg jól belélegeznéd, és megbetegednél tőle. Jobb esetben meg csak büdös. Kb ennyi. :K

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#76297) Calogero válasza Skizz (#76295) üzenetére


Calogero
addikt

Minden leállítás után használtam elsősorban a rendszer kiszárítására, de használtam akkor is amikor pl vasútátjárónál várakoztam, és leállított motornál is volt klíma.

Leállítás után úgy kb 10-15 percig üzemel még a hűtés utána kikapcsol magától.

(#76298) kmarci25 válasza Calogero (#76297) üzenetére


kmarci25
veterán

Az csak sima ventilátor, nem hűti a levegőt. Így nem lenne értelme sem, mert akkor továbbra is keletkezne kondenzvíz és nem száradna ki a rendszer.

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#76299) Luck Dragon válasza Calogero (#76283) üzenetére

Nem semmi, picit csalódás a szememben. Nálunk Kia C'eed vannak (pontosabban négy) ezek is hasonló kilométer állásban vannak. De nincs Velük ilyen gond. Most lett újabb négy, kíváncsi leszek hogy ezek hogy bírják majd 1.6 dizlik.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#76300) Skizz válasza kmarci25 (#76296) üzenetére


Skizz
addikt

Értem, kösz a tippet, mostantól akkor így...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.