Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
csaresz002
aktív tag
Na voltam boltba, tényleg ugyanazt írja a mint a Vectrahoz,csak egy gond van.... Ugyan azt a sz@rt..... Úgyh passzolom a kérdést.
Esetleg van itt valaki aki tudna postázni nekem ide németbe egy termosztatot? Olyat ami jó lenne végre? Természetesen postaköltséget, meg mindent fizetek,ha ad az illető egy bankszámla számot...
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
TasiA
senior tag
Na szasz! Németbe hová? Én kb jövő hét vége felé megyek Dortmundba.
csaresz002
aktív tag
Crailsheim, Stuttgart-töl egy 100km kb. Merre jössz?
Van még itt egy bolt, holnap beugrok hátha van nekik termosztatjuk. Mikor jönnél amúgy?
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
TasiA
senior tag
Nem tom. Most kezdem a munkát, valamikor a 3.-át követő héten és úgy visznek. De rakd vissza a régit és majd veszel 1-et itthon. (nem hiszem el, hogy kint nincs normális)
csaresz002
aktív tag
Hát hidd el h nincs normális
Szerintem hozatok ki vkivel,az lesz a legegyszerűbb
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
TasiA
senior tag
Már ahogy olvasom, úgy érzem,fogalmam sincs mennyire le vagyok maradva a kis A Vectrámmal ejjjj de kipróbálnám, hmmm
akos86
aktív tag
Kedves forumtársak! Leírom a kálváriámat.Próbálom röviden. Megvettem egy 94-es 16.16V viszonylag szép F Opel Astrát. Örültem mint majom a farkának.Jól ment egy két belső alkatrészt cseréltem ami nagyon szúrta a szemem pl váltószoknya. Majd jöttek a gondok Kecskemét felé menvén 90-es tempónál megszűnt a hajtás.Mint kiderült a kuplungtárcsa föladta mondom fasza ment bele az új kuplung szett (Sachs) + bowden meg két külső féltengelyez 100.000-be fájt.Majd volt egy fasza rohadás a tank felől az is megcsináltattam 20000-ért most meg vihetem festetni a hátulját. Majd ezután menet közben leállt mondom hát ilyen nincs indulni nem volt hajlandó. Kicseréltem a üzemagyag szivattyú relét majd pöcc röff egészen egy napig volt jó. Most ott tartok hogy ismét leállt beindul de azonnal leáll. Én komolyan mondom nem sz*ptam még autóval ennyit.Tanácstalan vagyok hogy mi lehet a baja ennek a rémségnek komolyan mert a pénzt azt nyeli frankón és alapvetően mint autó a funkcióját még ki sem tudom használni.
Üdv egy elkeseredett opel tulaj
3dfx, gone but never forgotten...
Borokafa
őstag
Üzemanyagszűrő
[ Szerkesztve ]
FF23
senior tag
Bármilyen '94-es autónál sajnos kell ilyesmikre számítani, a kopás ellen nincs mit tenni. A kuplungnál még azt sem lehet mondani, hogy átvertek, mert nem látható, hanem egyszerűen nálad jött ki.
Az üa. relé meghibásodása meg valószinűleg csak tünet volt, a valódi hiba talán az AC-pumpánál lesz.
Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
TasiA
senior tag
Meg kéne próbálni kocogtatni/ütögetni az AC pumpát indítózás közben. Ha elindul, akkor az lesz a probléma. Kuplungnak semmi előjele nem volt? Nem zörgött, nem volt szarásig kitekerve a bowden? Féltengelyeket meg megint csak vásárláskor kellett volna ellenőrizni, az sem kopik el 1-ik pillanatról a másikra.
_seth_
veterán
94-es autó, ez előfordul. Pl amiben már váltószoknya-kormány csere szükséges abban van kilométer bőven. Nekem 96-os vectrám van bár ez valóban megkímélt darab de ebben is vannak cserélni való alkatrészek.
Ténylet:
Jelenleg a vectra is mozgásképtelen, csapágyas lett a főtengely vagy az olajszivattyú adta meg magát. Ok: E85 elektronika sajátkezű bekötése csak valóban hozzáértőknek való, bár bekötöttem és működik is hibátlanul (benzin volt még csak benne de már az elektronika vezérel) egy polaritásbeli probléma miatt az injektor benzint nyomott be a hengerekbe persze anélkül, hogy járt volna a motor ami szépen le is szivárgott az olajba. Olajat kicseréltem, látszólag minden jó volt majd mégis megszűnt az olajnyomás.
E85 tapasztalatok majd később Egyébként az Eco lámpáját is bekötöttem, a speed control jel is be lesz kötve azaz teljesértékű lesz a cuccos.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
adorjant
senior tag
Ez nem hangzik túl jól...
akos86
aktív tag
cserélve lett az is
3dfx, gone but never forgotten...
akos86
aktív tag
a kuplungnak nem volt semmi jele sem csak a bowden volt szálas és annak volt egy kis hangja. de ami történt megtörtén a kuplung az jó most már csak a kocsi nem indul.Pontosabban indul csak azonnal le is áll.
Köszönöm a gyors segítő hozzászólásokat.Kipróbálom a javaslatokat hátha megoldódik a dolog. 7végén rákötjük egy Tech1-re (lehet rosszul írom) hátha valami hibakódot kiolvas.
3dfx, gone but never forgotten...
TasiA
senior tag
Sok sikert! Általában a benzinpumpa szokott behalni ezekben az autókban, én is cseréltem már a sajátomat. 2 hétig még eljárkáltam úgy, hogy hátsó üléssor fel volt hajtva és indítózás közben hátrahajolva félig kitekeredve rávágtam egy izmosat a tankra (ülés alatti lemezre) és mindig beindult, csak elég hülyén néztem ki ezzel a mutatvánnyal pl a TESCO parkolóban. Viszont mielőtt kicseréled, érdemes letesztelni, a motortérben oldod valahol a benzincsövet és nézni kell, nyomja-e a benzint indítózáskor. Esetleg adsz neki 12 voltot, rögtön kiderül működik-e.
[ Szerkesztve ]
zolikaDB
veterán
Azért kérdeztem múltkor, mert én is ott voltam egészen tegnapig...
bambano
titán
nem a módszered rossz, a kalapácsod kicsi
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
_seth_
veterán
Motor alja lebontva, nincs gond, motor teteje lebontva, ott sincs, ma még csak eddig jutottak. Nem tudni még, hogy mi a pontos baja, a szivattyúig bontanak, hátha az ment tönkre.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Winner_hun
félisten
G Astrához bontott alkatrészeket hol érdemes keresni? Van ajánlott bontó? Bp-Vác környékén lehetőleg.
[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
TasiA
senior tag
racing-bazar.hu
zolikaDB
veterán
Astra G Coupe turbo 1.3m ft... Hogyhogy ilyen olcsó?
[link]
Calogero
addikt
Én most ezzel szemezek.. [link]
_seth_
veterán
Hogyan tűnt el róla a hátsó lámpa? Ez egy anyagi csőd... ritka motor drága alkatrészek és tuti többe jön ki mintha veszel egyet hiba nélkül.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
adorjant
senior tag
Elég nagyot estek az utóbbi időben a G Astra árak,na meg a benzin sem ingyen van,ráadásul egy 2.0 turbós motor nem is öt litert kér belőle 100 kilométerenként
Illetve ami még árcsökkentő tényező lehet,hogy az adatok alapján a gyengébbik motoros.
No meg azért egy ilyen nem 3000 fordulat alatt tölti a fél életét
@seth: és ha már szét van kapva,megnézik milyen állapotú maga a motor,és adott esetben felújítod?
[ Szerkesztve ]
_seth_
veterán
Felújítást nem tervezek, az anyagi csőd lenne és most másra kell a lóvé, eddig még nincs meg a hiba, majd hétfőn többet tudok
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
zolikaDB
veterán
Azt én is észrevettem, hogy a G-sek ára lement. Olyan durva 200e ft-ot. De nemcsak az ilyen modelleké, hanem a mezei kocsik ára is.
csaresz002
aktív tag
HWSW
tag
Nincs. 1 a lényeg: ne műanyag lapátos legyen.
[ Szerkesztve ]
#TOTTI
őstag
5x110 ET35 15" alessio felnit fel tudok tenni 5x100-as VW Polora? Mert ha nem akkor eladom a felnit ami az Astrámon volt! Valami távtartó vagy vallami egyéb megoldás, sajnos nem értek hozzá, de láttam már olyat, hogy van benn ilyen kis aluminium gyűrű!
_seth_
veterán
Osztókör módosítóval igen. Vmi ilyesmi cuccal
Itt számolni kell azzal is, hogy egy ilyen adapter 2 centi széles! Hosszútávon lehet nem éri meg... a felni árak pedig úgyis olyanok, hogy amennyiért elpasszolod annyiért vehetsz hozzá valót is.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Tomoty
aktív tag
Ennyit bőven megér...
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
#TOTTI
őstag
Köszi, azt hiszem ezt kihagyom a 4 felni nem ér 20-30 ezret.
_seth_
veterán
Egy lakatos ismerős fillérekből megcsinálja (nekem nincs ilyen, a félreértések elkerülése végett de keresni kell egyet )
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
zolikaDB
veterán
Azert egy pontos eszterga es egy jo (CNC) marogep azert elkel... (pontos lyukkort ugyanis komplikalt hagyomanyos gepen furni)
csaresz002
aktív tag
ismét lenne egy "okos" kérdésem....
milyen úton,módon szokták le"tisztítani" a díszlécek alatti vájatot?
úgy értem ha nem akarok díszlécet és síkba akarom hozni a díszlét helyét, ott van egy törés.
kiszokták hegeszteni, vagy kittelni? de ha már díszléc....a B1 és B2 Omega díszlécei méretben megegyezhetnek?
már egy darab díszlécem sincs és amúgy is karosszériáztatni akarom majd meg festetni.
ja, kértem egy online árajánlatot teli festésnek.... 540ezret írtak hát ezek se normálisak mit ne mondjak
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
TasiA
senior tag
Olyan 200-250 egy normális minőségű telibe fújás.
csaresz002
aktív tag
hát ez az 250 az reális is lenne....fél millióból vennék még egy Omegát
[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
erikke17
őstag
Üdv.
Egy kis információra lenne szükségem hátha valaki tud valami okosat mondani.
A gépsárkány: Opel Astra F 1.6 16V ecotec X16XEL motorkód 175 000kilométerrel.
Hideg motornál télen jobban hallható kopogó hang hallatszik meleg motornál már halkabb, fater olvasta valami fórumon hogy a szívórésznél van valami gumimembrán? szerűség ami hidegben keményebb és kopogó hangja van.
Egyébként régtől hallható mióta megvettük...
Ez a hang tuti nem motorból jön mert alapgázon nincsen ez a hang, üresbe gázolva sincs, olyan 1500-as fordulat környékén hallható mikor ki akarnánk róla gyorsitani 2000 környékén elhallgat ha 3000-3500-on van hajtva hármasba és mikor oda van neki lépve akkor is hallani de ugyan úgy csak icipicit gyorsabban. Tehát ha motorból jönne 3000-3500-as fordulatnál már gyorsabban kéne neki kalimpálnia jóval és erőteljesebben is, váltó is kizárva mert más fokozatban 1500 környékén ugyan úgy hallható hidegen.
De tényleg érdekes mert nyáron nagyon nagyon ritkán hallani..
Nyárra betervezve egy AGR szelep takaritás és egy fojtószelepház is. Hétvégére meg egy kis sportos üzemmód lustulás elkerülése végett (nem nincs szét hajtva mert papás mamásan van vele járva) de néha nem árt meg neki hogy meg legyen cibálva a füle 3500-4500-on a fordulat
Mondjuk én konkrétan fojtószelepházra tippelek hogy onnan jön ez a hang.
Ja és bocsi ha kicsit kacifántosan irtam le de nem tudtam jobban kifejteni...
Előre is köszi.
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
TasiA
senior tag
"néha nem árt meg neki hogy meg legyen cibálva a füle 3500-4500-on a fordulat "
Ennek a motornak ez lenne az ideális (3500), ez olyan messze áll a cibálástól, mint ide Mexico. Ha ki akarod takarítani, akkor 4500-felett cibáljad padlógázon, minél intenzívebb legyen a befecskendezés+hőtermelés, csak így fog tisztulni, vagy ha tudsz menni hosszútávon, akkor az lenne a legjobb.
zuhi_
senior tag
Ha valakinek kellene, van 2db első+2db hátsó gyári GSI Astra F rugóm. 1.4-es 8 szelepes motorral szerelt autóban voltak.
Árat priviben.
JanR
addikt
Nálam az Omega néha kap 6000-t is Na azt már nem én cibálom, hanem az engem
fero02
veterán
Caravan?
erikke17
őstag
Hmm értem, rendbe köszi azért, hát akkor majd meghúzom bajuszát következő kiruccanásnál
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
TasiA
senior tag
Én is szoktam élni az én masinámat Pont azért vettem, mee szeretem, hogy haladós.
bambano
titán
optimálisan autópályán 3.-ban, 5500 körüli fordulaton, legalább 5 percre.
persze csak akkor, ha egyéb baja nincs. megtolod neki, meghallgatsz két számot a rádióban és az oké, csak utána nehogy azonnal leállítsd, menni kell még vele normális, békés tempóban is.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
zuhi_
senior tag
Nem Caravan, de inkább 2000-es GSI volt az, mint 1.4-es szerintem.
[ Szerkesztve ]
akos86
aktív tag
Visszatérve az opel astra f kálváriámhoz valószínű hogy az a baj hogy nem jut feszültség az üzemanyag-szivattyúhoz. Az akksiról egy külön kábelt vittünk az üzemanyag-szivattyúig és rákötöttük és mit ad isten egyből indult az autó.Ha jól sejtem a relétől (ami vadi új) az üzemanyag-szivattyúig megvan törve a kábel valahol.
3dfx, gone but never forgotten...
TasiA
senior tag
Ott a lényeg 700 ezerről 150-re és az ember hiába magyarázza az ostoba magyarnak, hogy hidd el a tiédben sem annyi van, az nem hiszi el, mee 200 ezernél az autók szétesnek.
Én láttam már saját szememmel 530D-t amiben 1,2 milla volt a vezérlő szerint.
[ Szerkesztve ]
JanR
addikt
Az enyémben most van 220e, 180e-el vettem egy éve. Hol érdekel engem a kilométer? Az autó megbízható, jól húz, nem eszik
_seth_
veterán
68.814 autóból csak 35 db van használtautón ami 500e kilométernél többet futott, és 7.041 ami több mint 200 ezret futott, 17.203 ami több mint 150 ezret és az eladó autók majdnem fele még csak 100 ezret sem futott.
97 db kettes vw dízel golfból is csak 18 db van ami több mint 200at futott, holott ezek fél milliónál járnak átlagban.
520-as dízel bmwből van 137 darab amiből 129 még nem érte el a 200 ezret sem.
Kishaszonból van 7.712 db amiből 25 futott többet mint 500e... vicc...
Teherautóból van fent 2.773 db, ebből 731 futott többet mint 500e.
Összességében azt kell mondanom, hogy a magyar gépjárművek állománya nagyon megkímélt autókból áll
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080