Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Octopus21
aktív tag
Sziasztok!
Jelenleg van egy Opel Astra F (1995) autóm 130e kilóméterrel, és lassan lassan meg kell válnom tőle, amíg ér valamit. Nézegettem az autókat, hogy esetleg milyet vegyek, és továbbra is az Astra tetszik, pontosabban a H típus, de az is GTC-ben, legalábbis a képek alapján. Olyan autót szeretnék, amivel nem járok pórul vagyis megbízható és hosszú távon használhatom. Nem igazán vagyok otthon a témában, nemn tudom hogy anagyobb motoroknak milyen a fogyasztása, de nem lenne rossz ha kb 6-7 litert fogyasztana városban télen nyáron, és erős motor lenne kb 120-140 LE.
Segítenétek, hogy milyen verziókat nézzek meg kb 2 millió Ft-ig max 5 éves legyen.
Biztos van itt valaki akinek van ilyen autóval tapasztalata. Örülnék néhány jó tanácsnak.
Köszi.
TasiA
senior tag
Szia!
Fogyasztással kapcsolatban maximum a dízeleket nézegesd, mert benzines nem nagyon tud ilyet produkálni, még az 1.4-es sem, max ha a város neked vidéki várost jelent 1 főutcával, ahol csak végiggurulsz 60-al. A dízel az kb tudja a télen, nyáron klímával 6-7 litert városban.
fero02
veterán
A pénzed javát már elbuktad, az árak már régóta padlón vannak. Cserének sztem csak akkor van értelme, ha van fölös pénzed. A megbízhatóság minden új autónál zsákbamacska.
AlBundy
aktív tag
Tippeket/ötleteket várok.
Vectrám ma megadta magát. (2000-es B-s)
Gyújtást ráadom, és csak felkapcsol a műszerfal, de beindulni nem akar. Semmi hangja. Fényszórók halványan világítanak. Központi zár sem működik.
Akku probléma lehet? Tegnap pöccre indult, a hideg ellenére is.
Mit tudok megnézni? Biztosítékok?
Ma bejött egy kövér nő a boltba...
bambano
titán
felhívod a citytaxit, kérsz a diszpécsertől egy bikázást és ha attól beindul, akkor akksi baja van.
vagy haver kocsijáról indítsd.
nekem is úgy adta meg az akksi magát, hogy egész hétvégén rohangáltam a kocsival, hétfő reggel meg eltévesztette a naptárat (csütörtököt mondott az egyébként helyes hétfő helyett...) annyi naftát nem bírt kipréselni magából az akksi, hogy legalább a behúzómágnes behúzzon.
ha a visszajelző lámpák világítanak, akkor túl sok biztosíték baja nem lehet...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
bambano
titán
én nem adnék el egy ismert történetű autót, aminek a piaci értéke valahol nulla és a bányabéka között van egy ismeretlenért.
a nagyobb motor fogyasztásával meg az a gond, hogy aki valóban nagyobb motort akar, az ki is fogja használni és akkor az annyit fog fogyasztani. ha nem bírod megállni a sietést, akkor akár 30 litert is beletemethetsz az autódba. ha meg meg bírod állni, akkor minek nagy motor.
a dízelt felejtsd el, az gazdasági totálkár kategória.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Octopus21
aktív tag
Nem értem miért ilyen alacsony az értéke. De ha nem adom el akkor mit csináljak vele? Nézegessem? A motorban igazad van. Ugysem használnám ki a nagyobb motort. Azért nem rossz ha hirtelen oda kell lépni pl előzésnél és érzed hogy van azért erő a kocsidban. Én biztos nem állandóan taposnám. A hasznaltauto.hu-t nézegetem eddig, hogy tájékozódjak az árakról. Néztem Opel Astra GTC-ket 1,8-2 milla körül. Ezek kb 5-6 évesek és 100ezer km van bennük kb. Megérnek annyit ezek az autok? Az enyémet meg kb 350-ért tudnám eladni, ha a hasznaltauto.hu-t nézem.
bambano
titán
azt felejtsd el, hogy nem visszatekert órás, 100 ekm-es autókat fogsz találni a weben.
azért alacsony az értéke, mert 4 generációval régebbi, 16 éves autóról beszélünk. f astrán még nem volt galvanizált kasztni, hamarabb rohad, stb. stb.
szerintem nem ér két milkát egy gtc, nem sokkal többért már vehetsz új, racionálisabb autót.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Octopus21
aktív tag
Akkor ennyi erővel senki nem venne használtautót, mert mindegyiknek vissza lehet tekerni az óráját. Persze be is lehet sétálni egy szalonba 6-7 millával aztán lehet válogatni.
Nem tudom akkor milyet vegyek te az biztos hogy nekem a 3 ajtós opel astra H tetszik a legjobban.
TasiA
senior tag
Csak arra próbált célozni, hogy te belőtted az 5 éves kort, meg a 100 ezer km-ert, amiből nagyon kicsi az esély, hogy mind a kettő sikerül. Nem feltétlenül 2-300 ezerről tekerték, de elhiheted, hoyg odafigyelnek arra a kereskedők, hogy a hozzád hasonlóan gondolkodó embereknek a GOOGLE, vagy a használtautó keresője egyből kidobja az eladni kívánt járművet. Szóval hete csak 130-volt benne, de már nem fér bele a 100KM-es határba, ezért megéri azt a 30 ezret rákölteni egy megfelelő számsorra a kijelzőn, hogy hamarabb és drágábban eladja. Aztán a kérdésedre, hogy megérnek-e ennyit ezek az autók, nem tök mind1, mit válaszol? HA igen, ha nem, ennyibe kerülnek A tiédnek meg azért ennyi az értéke, mert majd 20 éves konstrukció, legtöbb ember szemében öreg,értéktelen vacak, ami csörög zörög, nyiszog, fapados, zajos és csak költeni kell rá, mind emellett társadalmilag is kategorizál a csórók közé. Nem fikázni akarok, enyém is 95-ös és öreg, csak realista vagyok és kb ez a valóság.
marsu
addikt
Milyen színű a zöldkártya plakett a rendszámon?
Press any key to continue ...
TasiA
senior tag
asszem piros, de nem tuti 100, 1 évvel ezőtti a műszakim
zolikaDB
veterán
Én is láttam, h nagyon lent vannak az árak... Elvétve pár H-s Astra is volt fent 1.2m-ért...
A G-sek, amik ennyiért voltak, azok most 1m körül mennek. Szóval, ha kocsit akarunk venni, most kedvező a helyzet.
Kollega, kedvező fogyasztás, és 3 ajtó: VW Lupo 1.2 PDTDI 3L
Vagy "házon belül" 1.3-as dízel C Corsa!
marsu
addikt
Nekem is piros ...
Itt olvasgattam hogy s mint változott a rendszer ...
... és hogy pont az 1995-ös évjárató autók tulajdonosai szívtak.
Az én MV6 Omegám is 1995-ös évjáratú ...
Press any key to continue ...
marsu
addikt
Ez persze akkor jelent problémát ha éppen szmogriadó van ...
Press any key to continue ...
TasiA
senior tag
Igen piros.Megnéztem.
Octopus21
aktív tag
Értem én ezt, de pont azért jöttem ide, hogy kérdezzek, mire kell figyelnem hamár szeretnék venni egy ilyen autót, és hol érdemes venni vagy kitől, hátha tudtok ötleteket mondani. Amúgy egyik autó sem éri meg az árát szerintem. Az én autóm 95-ös és van benne 130e km, sokat nem kell rá költeni. Csóró kategórába sorolna? Nem tudom. Magyarországon a lehgtöbb ember abban a kategóriában van és kivételesnek érzem magam hogy van autóm amin nincs is hitel. Eladni is azért akarom hogy most kapjak érte valami pénzt még, mert ha majd 20 éves lesz akko ennyit sem fog érni mint most. Azt a pénzt most meg inkább beletenném egy másik autóba amit hosszu távon szeretnék használni és igen szeretném ha szép lenne és olyan lenne ami nekem tetszik, hogy kiemeljen a csóró kategóriából.
Találtam egy olyan GTC-t amiben 37ezer km van és 5 éves. Na ez nekem is gyanús egy kicsit. Amúgy nincs valami módszer hogy kiderítsd a valóságot? Új kocsira nincs pénzem meg ha lenne sem vennék ujat mert nem éri meg. Fél áron lehet venni 5 éves autókat.
TasiA
senior tag
Sajnos a mai trendi világban a korlátolt emberek az autód alapján ítélnek. Ezzel nem tudsz mit csinálni. Ne is akarj, pont kakkerold le. Azért vegyél másikat, mee akarsz, mee tetszik, mee arra vágysz!! Ennyi! Hülyén is nézne ki, ha egy F Astrán, ami ~ 300-ezret ér, hitel lenne Ne aggódjál, enyém is kb ennyit ér.20 évesen meg ér majd 150-200-at. Sokat nem buksz már rajta. Buheráltság meg kideríthető, de általában ahhoz bontani kell, amit maximum megvétel után tudsz csak, ha meg akkor csinálod, kb semmire nem mész vele, meg amúgy sem fogod tudni rábizonyítani senkire. Szal kb ennyi. Állapot alapján vegyél autót, ne egy számsor alapján, ami az órában van. Egy hozzáértő szerelő, vagy egy szakszerviz általában elég korrekt felmérést tud csinálni. Ők sem látnak bele a motorba, de a kerülök vele 1 kört próbaúton verziótól 1000X többet ér.
[ Szerkesztve ]
zolikaDB
veterán
Teljesen igazad van! Bár az sem kizárt, h kevesen ismeri a GTC-t, nem hiszem, h egy túl gyakori járgány.
Ha lenne rajongói oldala, érdemesebb lenne ott nézelődni. Mert pl van Omega, Alfa, Audi klub stb...
Calogero
addikt
Van neki is.... www.astrahclub.hu címen.
TasiA
senior tag
BAKKER nekem ez tetszik Ennyit még adnék is érte. Nem tudjátok, ha az ember kint dolgozik, van bejelentett lakcíme, de magyar állampolgár, milyen módon lehet üzembentartója német autónak?
Octopus21
aktív tag
Ismerem a mai világot. Főleg a kedves hölgyek ítélnek a kocsid alapján Igaz azt nem tudják, hogy a banké vagy a tiéd.Ez tény, hogy egy szimbólum is az autó és sokat számít. Én sem egy trabant miatt írok ide, hanem van egy kocsi ami nagyon megtetszett mert kurva szép és megfizethető, meg jobban is érezném magam egy 5 éves kocsiban mint egy 17 évesben és büszkén mondhatnám hogy na ez is megvan.
Persze itthon mondják, hogy várjam meg míg kimegyek külföldre dolgozni, meg télen ne vegyek autót. Jövő nyáron tervezem hogy feladok mindent és kimegyek dolgozni, de addig ugysem bírok várni. Oda már az új autóval akarok menni. Ha eladnám az F Astrámat akkor pont ki tudnám csengetni a 2 millát kp, de akkor egy forintom sem maradna utánna viszont nem lenne hiteles az autó. Lehet hogy megvárom a tavaszt, vagy nem tudom mit csináljak.
Kitaláltam ezt, hogy kell egy olyan autó nekem, de tudom, hogy sokmindenre kell figyelni meg a család meg a barátok véleménye is számít mert védenek a hülyeségtől, meg a kapkodástól. Ha nem lenne semmi befolyásoló tényező akkor valószínű, hogy megvenném mostanában. Az biztos hogy furcsa lenne, hogy hirtelen a nehezen gyűjtögetett pénzem sehol nem lenne egyik napról a másikra, viszont lenne egy jó autóm
zolikaDB
veterán
Valahol már kifejtettem ezt a dolgot.
Szóval, két dolog kell csak: bankleitzahl, h tudják vonni a biztosítási díjat, és bejelentett lakcím.
Viszont a biztosítás nem egy egyszerű dolog, plusz az adó sem. Ugye nem attól függ, h euro hanyas a motor, meg hány köbcentis, hanem pl attól is, h az autónak milyen baleseti statisztikája van.
Kollega 525TDS BMW-jére, 1995-ös, 1200€/év, meg 400€ adó/év a biztosítása. Ha nem egyben fizeted be, akkor több. De nem megyek messzire, én kalkulátorral kiszámítottam, és friss jogsival 900€/év körül alakulna egy 1.6-os 6-8 éves benzines Astrára a biztosítás. Itthon 40e ft.
Octopus: gyere át a CNC topicba, ott írogatunk. Nem kell összeszarni magad, h Hegyeshalom után hirtelen Pick szalámiból van a kerítés, meg hogy annyi az egész, h "na én feladom oszt megyek". Mert odakint aztán pisikaki összeszalad, ha te jössz. Nem szalad. Mert az nem úgy néz ki. Eleve ha nem kell lakást bérelned, meg hozol 115kiló konzervet, akkor egy 4-500€ az induló. Ha megvan a biztos helyed. Lakás is kell? Én 2000€-t javaslok. itt 500€ körül van egy 2 szobás, és ez tanya, ez a Warmmiete. Plusz alap a 3 havi Kaltmiete, mint kaució. Szóval 500 + 3x400 = 1700€ és még nem ettél, nem mentél munkába stb. Másik kollegának 5 havi kauciót kértek el. Mivel adott volt a munkahely, és faluról van szó, nem volt más albérlet, el kellett fogadnia.
Az tény, h autó nélkül fél lábbal a koporsóban vagy. De van itt indiai kollega rozsdás F-es kombival, ill magyar is, aki szintén F-essel járja a két országot.
Eleve oda-vissza egy Baden Württemberg-Bp/Szolnok táv durva 200€.
Elmondanám: a "kiment oszt mán millijomos, meg jól él, meg gongya sincs, meg minek gyönne vissza" kamu duma... Próba-szerencse. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
TasiA
senior tag
Szal te külföldi munkában gondolkodsz. Ebben az esetben ne vegyél autót, főleg ne 2 milláért. Menj ki dolgozni(az F Astrával), aztán majd elgondolkodsz mit is csinálj. Azért, hogy ott álljon a munkahely előtt és 3 havonta (jó esetben) hazagyere 1 hétre, kár autót venni. A tél előtti vásár meg azért nem okos dolog, mert 2 hónap múlva, már 1 évvel öregebb az autód. Dortmundban 2 szobás lakás felszerevel 500 euro+rezsi(100-150 euro) + 200 euro a kaja pénzed, ha nem dőzsölsz. Ezzel kalkulálj.
[ Szerkesztve ]
AlBundy
aktív tag
Köszi a tippet, ma megpróbáljuk bebikázni.
Ma bejött egy kövér nő a boltba...
TasiA
senior tag
....de mondjátok már meg nekem, mééé kell szétvagdosni a lökhárítót a töltőnyílás miatt, mikor +6000 FT a rejtett szelepes?? Amúgy 1 barom aki oda rakja,(szerintem) mert télen milyne jó is az, mikor 6 kiló fagyott jégtömb van rárohadva.
AMD Power
titán
Adott egy 94 1.7 TD Astra. Fustol/kormop mint az allat. Hidegen,melegen kis gaznal is stb. Mi baja lehet? Adagolo?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
bambano
titán
első körben a porlasztócsúcsokra gyanakodnék.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
AMD Power
titán
Inditasnal hidegen , azt mondja a kollegam olyan mintha "dadogna".
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
bambano
titán
a hidegindításnál különösen fontos lenne, hogy minél apróbb cseppekre porlasszon, de ha kopottak a csúcsok, ez nem megy. Azért dadog, mert a nagy cseppek nem égnek el a relatíve hideg levegőben.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
AMD Power
titán
Ez az Opel Isuzu motoros. Ha ilyen porlaszto problemaja van akkor az anyagilag kb mibe kerul,kerulhet?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
bambano
titán
Felhívod általad kedvesnek tartott opel márkaszervizt vagy szerelőt.
Régen a Kövesdánba hordtam, de mintha az már csak szerviz lenne, nem márkaszerviz, sokáig hordtam az opel Gaálba Gödöllőre, az egy rendes csapat.
Vagy megkérdezed az Újfalusi és társait, a Bécsi úton, ők szakszervizek, velük is jó tapasztalatom volt eddig.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
AMD Power
titán
En biztos nem, de majd a kollegam. A Becsi ut az szimpatikus lenne.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
_seth_
veterán
Egyetértek
A, B, C?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
TasiA
senior tag
Természetesen az A
_seth_
veterán
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Saskakas18
tag
Opel Vectram van. 2,5 éves és csak annyi a bajom vele, hogy az akksija nem nagyon bírja. Mit lehetne ilyenkor tenni? Venni kellene egy újat?
A tökéletes becsületes üzletelés a mérvadó!
_seth_
veterán
Generátort megnézetni, fogyasztókat végignézni, az utolsó az akku amit néznék nekem már ez a saját és neten olvasott tapasztalatom. Általában a második akkunál jönnek rá a tulajok, hogy nem akku gond volt...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Saskakas18
tag
De nem lehet, hogy 1 óra zene hallgatástól lemerüljön az akku.
De nem úgy merül le, hogy teljesen, hanem úgy hogy nem adja a gyújtást. Elég gáz. Köszönöm a segítséget. Utánanézek.
A tökéletes becsületes üzletelés a mérvadó!
bambano
titán
ha álló motornál egy órát hallgatsz zenét egy épített hifivel, akkor az az egy óra igen jó eredménynek számít.
én az akksival kezdeném, szervizben villanyász meg tudja mondani 2 perc alatt, hogy milyen állapotban van. egyszerűbb, mint generátort nézegetni.
különben meg ha van egy feszültségmérőd, te is megnézheted. ha járó motornál, kicsivel alapjárat fölötti fordulaton legalább 14 volt van az akksin, optimálisan 14.4V, akkor a generátorod meg az egész töltési rész jó.
Ha leállítod a motort, esetleg egy éjszakára és reggel méred, 12 volt alatti, de pláne 11.2 v alatti akkufeszültség az bizony akksi halál. Az opel akksiknál ez szokott pánikszerűen történni, egyik nap még mész vele, minden ok, reggel meg kattanni se kattan.
Ha megdöglött az akksid, az csere, de akkor rögtön utána nyomozni kell azt is, hogy miért döglött meg, különben igaz lesz az itt feljebb kapott jótanács, hogy átjáróház lesz a motortérben.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
_seth_
veterán
72Ah, 8 óra zenehallgatás komolyabbacska(4x"45w", 2 erősítő, tápkondi, 9 hangszóró, nem is kis hangerőn) rendszerrel, ennyi kellett ahhoz, hogy ne induljon de még ekkor is tekert, égett minden visszajelző. Az 1 óra, főleg ha gyári rendszer nagyon kevés.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
bambano
titán
akkora helyen a komolyabb hangerő az olyan 4x6 watt lehet. egy tisztességes minőségű cucc esetén 2x20 wattnál már nem bírnál megmaradni egy panelszobában se, nemhogy autóban.
egy rendesebb épített cucc 10-15 perc alatt üresre szívja az átlagos autóakksikat.
"Az 1 óra, főleg ha gyári rendszer nagyon kevés.": ebben egyetértünk.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
_seth_
veterán
Igen, azért volt idézőjelben Ellenben az már semmit sem erősít nálam. az ajtók 4 csatornáját egy 640w-os 4 csatornás jbl hajtja meg, a 30 centis jbl "1000w" (most mit írjak ide ha ezt írják rá? tudom, hogy ez is úgy 1000w mint a fejnek a 4x45W de ez van ) mindenesetre ezt a mélyládát pedig egy külön 320-as jbl erősítő hajtja hídban. Ellenben az esetkor még csak a 640W-os erősítő volt bekötve és az hajtotta hídban a mélyládát, az ajtókban lévők akkor még egyenesen a fejre voltak kötve, mindenesetre 8 órát ment így a rendszer mert voltam olyan hülye, hogy autószereléshez az unalom ellen az autó adta a szórakoztató zenét Kész is lettem szépen majd mikor indultam volna akkor esett le, hogy nem volt túl jó ötlet (Azóta már van külön erre a célra hifi).
Nem egyszer hallottam olyat, hogy gyári hifit úgy hagytak és reggel még szólt a rádió de már nem indult be, ezek jellemzően 10-12 órás esetek, nem 1 órásak. Sokszor olvasni, hogy a belsőtér világítás felkapcsolva maradt és reggel már nem indult az autó... azért az a 10W-os izzó ha le tudja szívni reggelre az akkut ott is biztosan van valami gond. Télen csak városi használatban ha csak 2-3km-es távra jár az autótulaj közben pedig megy a fényszóró, a hifi már ezek is merítik nagyon és közben nem biztos, hogy kellőképpen tudja pótolni a kivett energiát a generátor.
Egyébként meg erre jó egy multimeter: leméred az akkut álló motorral 11,7-11,8 alatt már nem túl egészséges szerintem, ha beindítod és akkor is ennyit mutat vagy amit mutat nem éri el a 13,5 de inkább 13,8V-ot akkor a töltés nem megfelelő. Este lemérve majd reggel ismét egy esetleges hibás fogyasztót ki lehet szűrni ha van mérhető változás (riasztó miatt mérhetően nem szabad változnia).
Na de amiket írtam csak saját tapasztalat vagy amit olvastam
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
TasiA
senior tag
Nekem 60 Ah, egész délután (kb 3-4 óra hossza) nyitott ajtók (világít az összes beltéri lámpa), +zenélek első gyári 2 utas szett+erősítő mélyláda, tökéletesen indít, semmit nem veszek észre.
bambano
titán
szerintem a generátor az feszültséggenerátor, szóval kizártnak tartom, hogy ne tudja visszapótolni az energiát...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
_seth_
veterán
Az egy dolog de nem ritka a hibás generátor
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Saskakas18
tag
C!
A tökéletes becsületes üzletelés a mérvadó!