Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:43:10

LOGOUT.hu

Opel topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15951) zolikaDB válasza bambano (#15950) üzenetére


zolikaDB
veterán

Értem. És a fenti 3 dízelmoci közül van best? Népítéletben 1.7 CDTI esetében max 5.5L-es fogyasztásról regélnek, és nagyon pozitív a megítélése ezeknek a kocsiknak. Kezd meggyőzni nagyon! Igaz, azt is olvasom, h nem versenyautó, meg alacsony fordulaton picit lomha, de ezt nem is szabad elvárni egy 100LE alatti autótól szerintem. Jól fekszi az utat, kiválóan pakolható, fűtés 1-2 perc után már beindul. Jó lesz ez!

[ Szerkesztve ]

(#15952) adorjant válasza bambano (#15950) üzenetére


adorjant
senior tag

Tudom,de a rövid távok felgyorsítják ezt a folyamatot.

(#15953) bambano válasza zolikaDB (#15951) üzenetére


bambano
titán

szerintem ez.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#15954) zolikaDB válasza bambano (#15953) üzenetére


zolikaDB
veterán

Khm!! :DDD :C

(#15955) bambano válasza adorjant (#15952) üzenetére


bambano
titán

szerencsére erről az astrám nem tud...

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#15956) _seth_ válasza bambano (#15953) üzenetére


_seth_
veterán

Egyetértek! Best Buy 101%!

Egyre jobban tetszenek a C vectrák, de csak az ehhez hasonlóak :)

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#15957) zolikaDB válasza _seth_ (#15956) üzenetére


zolikaDB
veterán

Elhiszem, de 3.2 liter mire fel? Kimegyek németbe, járkálok vele 2 hónapig, mire megint 1200km-t fog menni. Vagy lehet 3-4 hónap is. Azon idő alatt meg nem tudom, érdemes-e egy ekkora döggel krúzolni...
Én is áttértem a racionalitás talajára azért.

(#15958) bambano válasza zolikaDB (#15957) üzenetére


bambano
titán

milyen kifogásod van a 3.2 liter ellen?
mielőtt hozzáfogsz a válaszhoz, gondold át, hogy az autó fogyasztása alapvetően a doboztól és a jobb cipődtől függ.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#15959) zolikaDB válasza bambano (#15958) üzenetére


zolikaDB
veterán

Úgy gondolom, mint laikus, hogy nagyobb motor, nagyobb hőtermelés a motortérben, nagyobb teljesítmény, relatíve a kopás is nagyobb összegekbe fáj javíttatás esetén, ami egy nem mai darabról lévén szó a fentiek tükrében valószínűsíthető.
De arra nem tudok válaszolni, h miért nem mindenki ilyennel jár, ha olyan kedvező a fenn- és üzembentartási költsége, mint mondjuk egy példaként felhozott 1.7 CDTI Astrának. És most nem cinikus vagyok, csak kíváncsi.

(#15960) bambano válasza zolikaDB (#15959) üzenetére


bambano
titán

mivel nagyobb a motor, nagyobb a nyomatéka, ezért más áttételek vannak az erőátvitelben. egy fűnyírót már régen 4000-es fordulaton nyígatsz, mikor ez még 2500-at is alig forog. tehát lehet, hogy elvben egy fordulat alatt több hőt termel, mint egy 1.6-os négyhengeres, viszont lényegesen kevesebbet forog.

mivel ezt nem kell nagyon forgatni, ezért a kopása kisebb, mint egy bevásárló kocsi motornak. ez még 400-500 ekm után is menni fog, ráadásul nem csak azért, mert nagy, hanem azért is, mert azt leszámítva, hogy nagy, egyszerű, mint a faék. gyakorlatilag semmi trükk nincs benne, következésképp semmi nincs, ami elromoljon benne.

és itt jön az összehasonlítás a cdti motorokkal: a cdti motor egy nagy lutri ehhez képest. nagynyomású befecskendező, porlasztócsúcsok, stb, stb. egy halom cucc van a cdti-ben, amit csúcsrajáratnak, hogy azokból a nevetséges lökettérfogatokból kihozzanak valami rendesebb teljesítményt. Sokkal nagyobb erők lépnek fel a cdti-ben, ráadásul a turbó miatt nagyobb a hőváltozás meg a hőterhelés is. Anyagtervező mérnök legyen a talpán, aki ezt rendesen megoldja. Nem véletlen, hogy nehezen terjedtek el a dízelek, volt azokkal gond bőven, mégha ezen gondok közül azért sokat megoldottak már mostanára.

Azért nem jár mindenki ilyennel, mert:
1. a népek zömének fogalma sincs a valódi költségekről
2. a népek zöme nem hajlandó tisztességes összehasonlítást csinálni hogy valós képet kapjon
3. a népek zöme nem akarja kifizetni az újkori árát és az adókat meg biztosításokat.

Bővebben:
1. a népek zöme irreális fogyasztási és egyéb adatokat tételez fel az autóról. Nem állítom, hogy nem lehet kihozni belőle irreális fogyasztást, mert ki lehet. Csak akkor ne a 70-nel a külső sávban tötymörgő suzukival hasonlítsuk, hanem egy olyan autó fogyasztásával, ami hasonló menetkörülmények között közlekedik. Ja, hogy annál a tempónál egy szuzukit széttépne a menetszél? hát ez van srácok.

2. ha összehasonlítod az 1.6-os g astrát ezzel, akkor ez egy területet leszámítva minden paraméterben veszíteni fog. mégpedig azért, mert almát hasonlítottál a körtével. ez, amit linkeltem, egy nagy túrakocsi kategóriába tartozó nagy túrakocsi. a g astra ehhez képest egy kicsi városi szaladgáló autó. Ezt a vectrát minimum az 535-ös bimmerrel kell összehasonlítani, mert az a szint. Ahhoz képest drága? Ahhoz képest nem... Persze, összevetheted az 1.7cdti asta karavánnal is, csak akkor kellene egy gyorsulási tesztet is mérni... 325d alatt illetlenség jasszkarizni vele, úriember biztosra nem fogad alapon.

tehát valójában nem azt kell eldöntened, hogy ez az autó a maga kategóriájában olcsó-e vagy sem, mert olcsó, ha nem a legolcsóbb. neked azt kell eldönteni, hogy ezt a kategóriát akarod-e megvásárolni vagy az elvárásaidnak másik kategória jobban megfelel.

Szerintem ez a legfontosabb kérdés, amiben döntened kell: melyik kategóriába akarsz beleülni. Meg azt sem árt eldönteni, hogy melyikből akarsz és lehet vigyorogva kiszállni :)

még néhány adalék. szerintem nem mindegy, hogy:
- egy ilyennel le lehet nyomni napi 1000 km-t úgy, hogy nem vagy összetörve
- ennek független hátsó felfüggesztése van, a g astrának meg valami (nem tudom a pontos szakszót) egybe-tengelyes. ha lesz hátul utasod, főleg, ha az kisgyerek, értékelni fogod, hogy a célban nem hányásnyommal a hátadon meg a hajadban szállsz ki. én csak azért nem szálltam még ki így a g astrámból, mert a gyerek az anyja mögött ült :P

[ Szerkesztve ]

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#15961) zolikaDB válasza bambano (#15960) üzenetére


zolikaDB
veterán

Ezt is elfogadom mindet. Akkor neked G Astrád van?

(#15962) TasiA válasza bambano (#15960) üzenetére


TasiA
senior tag

Azért a sok jó dolog mellett amit írtál, akármennyire is szépítjük, igen is többe kerül egy 3.2-es V6-os fenntartása minden szempontból, mint mondjuk egy 1.8-as, esetleg 2.2-es 4 hengeres benzinesnek. Ha van pénze az embernek, vehet ilyet, ha meg nincs, akkor nem és ez ennyire egyszerű, kár túlragozni. Ezt kéne eldöntenie az embernek, hogy mire van pénze és mire vágyik! (ahogy te is írtad) Nekem a szívem szakad meg, amiért nem engedhetem meg magamnak, mert én pl igen is erre vágyom! Nagy motor, nagy kasztni, kényelem! Kár, hogy sokba kerül :( Legyen az C Veki, Omega, vagy akármi más márka, más típusa.

[ Szerkesztve ]

(#15963) zolikaDB válasza TasiA (#15962) üzenetére


zolikaDB
veterán

Vagy egy Lincoln... :D
De, azt hiszem, én maradok az Astránál, mérlegeltem, és azt hiszem, helyes döntést hozok.
Dízel motorokról valami kis tájékoztatót tudtok adni? Mármint melyik verzió és miért?

(#15964) bambano válasza TasiA (#15962) üzenetére


bambano
titán

Szerintem meg nincs lényegi különbség, ha feltételezem, hogy 1.8-as meg 2.2-es alatt ugyanezt a c1-es vectrát értetted. ja, 60ekm-enként nem 4 gyertya kell, hanem hat, +5k, kicsit drágább a vezérlés-készlet, +30-40k körül lehet, oszt jónapot.

De már ott csúszik az összehasonlítás, hogy a c1-es gts-ben sokkal nagyobb fék van, mint a simában. Mennyit ér meg neked, hogy 5 centivel előtte, ne utána állj meg?

amit nem vitattam eddig se, az az adó, biztosítás és hasonlók tárgyköre. de az sem eszement összeg, főleg, hogy ezt az autót már nem gyártják, szóval csak több éveset tudsz venni, az meg kisebb díjú.

de nem akarok győzködni senkit, mindenki azt vesz, amit akar. azt szagolja, amit szakított...

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#15965) TasiA válasza bambano (#15964) üzenetére


TasiA
senior tag

Most tényleg ezen akarunk vitatkozni? :P :B

Ha fejre állsz, akkor is jóval drágább 3.2-est használni, mint egy 1.8-ast na, oszt punk-tum!! :P

(#15966) Laci2277


Laci2277
senior tag

Hali!

Most készülök kicserélni a szűrőket az astrámban, az lenne a kérdésem, hogy a Mann az milyen márka. Nyugodtan cserélhetem a benne lévőt erre? Vagy is ajánlott márka? Ha nem, akkor melyik az?

A páciens egy Astra H 1.7CDTI 2004

Köszi a válaszokat. :R

(#15967) vhunor


vhunor
őstag

Néhány hete (amikor bejelentették a dízel jövedéki adójának emelését) gondoltam egyet, és kipróbáltam, hogy az átlagosnál kicsit "finomabban" vezetve milyen fogyasztást tudok összehozni. Egy zalai dimbes-dombos, 150 km-es útvonalon, lakott területen 50 km/h, azon kívül 95-100 km/h-t tartva, 2 személlyel + némi csomaggal ezt sikerült produkálni.

Nem tartottam fel a forgalmat, nem tötymörögtem stb., csak nem léptem neki oda mindig amikor máskor szoktam. Amúgy "normális" használat mellett 9500 km-en átlag 5,4l.

(#15968) bambano válasza TasiA (#15965) üzenetére


bambano
titán

témafelvetés hiányában arról nem tudunk vitatkozni, hogy mit iszunk és hol, maradnak az ilyen silány pót-témák :)

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#15969) Jim Tonic válasza Laci2277 (#15966) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Az egyik legjobb, ha nem a legjobb.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#15970) Jim Tonic válasza vhunor (#15967) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Az enyém pont egy literrel több.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#15971) Laci2277 válasza Jim Tonic (#15969) üzenetére


Laci2277
senior tag

Kösz szépen a választ, akkor olyan márkát veszek bele. :R

(#15972) zolikaDB válasza Laci2277 (#15971) üzenetére


zolikaDB
veterán

Szerintem rakhatsz bele K&N filtert is, csak arra a gatyád is rámegy :)

(#15973) Laci2277 válasza zolikaDB (#15972) üzenetére


Laci2277
senior tag

Az biztos, elég húzós ára van. El kéne adnom a kocsit, hogy meg tudjam venni a szűrőket. :D

(#15974) Calogero válasza Laci2277 (#15966) üzenetére


Calogero
addikt

Idézet Astra H klub fórumáról:

"Sziasztok!
Szeretném megkérdezni,hogy ki milyen levegőszűrőt,pollenszűrőt ajánlana?
Érdemes drágábbat venni vagy nem?Köszi!"

Válasz: "
Hello én és többen is a fórumon MANN szűrőt használnak, szerintem nem érdemes alább adni...."

(#15975) Laci2277 válasza Calogero (#15974) üzenetére


Laci2277
senior tag

Ok, köszönöm a segítséget neked is. :R :R :R

(#15976) _seth_


_seth_
veterán

Tegnap megvolt a műszaki, átment :)
02-es környezetvédelmi besorolásból kértem, hogy helyezzék át 04-re így kék matricát kapott a vectra piros helyett, okmányirodába ma le is papiroztattam, új forgalmit is kaptam és törzskártyából is küldenek majd újat és nekem csak a műszaki érvényesség matricáját kellett kifizetni az okmányirodában. Előműszakin a bal oldali kézifék nem fogott, ki lett cserélve a kézifék bowden (Coffle, csak ilyen volt belőle) de éppen csak javult tőle, a fékpofákat felcsiszoltam, a fékdob is meg lett csiszolva alaposan, kompresszorral minden fékpor-rozsda kifújatva de ezután sem volt jó a fék csak jobb valamivel. Majd egy ismerőstől jött az ötlet, hogy egy kevés kis vizet fújjunk be a fékdobba, kb erre gondoltam én is mint a kedves olvasó :) Össze is raktam víz nélkül és gondolkoztam mi legyen, majd meggyőzött, fújtunk bele egy kevés vizet... eredmény? Tökéletes a fék :D Hamarabb kezdi el húzni a hátsó két kereket vagy fullad le mintsem elkezdene forogni a kerék, másnap, harmadnap tesztelve is ez az eredmény... majd hosszútávon kiderül mindenesetre műszakin tökéletes volt a kézifék. Még a jobb hátsó alsó lengőkar szilentet néztük előműszakin, hogy rozsdás, néha koppant is már de még átment volna csere nélkül mindenesetre kicseréltem ami nem kis szívás mire megvan pláne, hogy házi kihúzóval meg sem moccant annyira össze volt rohadva, végül belefűrészeltem, hogy kicsi össze tudjon "esni" az anyag, a belső gömb alakú rész és a szilent fala közötti műanyagból pár hajszálvékony darab volt és több mm volt a kotyogása ami összeszerelt állapotban nem tűnt fel hiába néztem régebben, hogy mi kopoghat hátul. Meyle márkájú került bele, a legolcsóbbtól dupla árú de így is elég baráti volt (4e). Idén már nem de tavasszal kicserélem a másik hármat is. Ja és az volt benne amivel eladták, gyári opel, préselve a 96-os dátummal, van egy olyan érzésem, hogy a többi is gyári darab benne ami azt jelenti, hogy az állapotuk sem lehet sokkal jobb. A cserélt szilent oldalán fúrógépbe befogattam egy drótkefe fejet és azzal minden rozsdát letakarítottam a féknyeregről és a féktárcsáról (dobfék az üzemifék és főleg a dobfék részre gondolok mielőtt valaki arra gondolna, hogy az amúgy is fényes részt csiszoltam meg amit a tárcsák fékeznek :) ). Egészen olyan lett mint egy új :) Ezt is megismétlem majd a többi keréknél is.
Olajcsere is volt, valvoline 10w40 helyett total classic 5w40 került bele + stp motorolaj adalék. Ami feltűnt: 8 fok volt amikor beindítottam a kocsit és indítás után azonnal elindulva nem volt olyan kelletlen mint a 10-essel, azzal kicsit olyan mintha még valami akadályozná a gázpedált, ezzel a friss és 5-ös olajjal ez sokkal kevésbé volt észrevehető. Az olajleeresztő csavar már eléggé nyúzott volt így újra cseréltem. Opel márkájú olajszűrő került bele, pollen és légszűrő szintén cserélve. Benzinszűrőt is vettem de még nem volt időm berakni, talán holnap.

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#15977) adorjant válasza _seth_ (#15976) üzenetére


adorjant
senior tag

Irigyellek,hogy ennyi mindent megcsinálsz magadnak :)

Nekem is koppan az eleje,most hogy hűvös van,a toronygumik cserések...
Ami még rosszabb,az akku is gyengül,kihozta a hűvös idő :)...2004-es gyári GM van benne,szóval időszerű a csere,de nem esik jól :) Körbenéztem a boltokat,hááát elég durva különbségek vannak árban... Valószínűleg Banner Starting Bull lesz a befutó,az Astrában is ez volt,6 évesen is tökéletesen működött.
Pénteken ha jól alakul a napom,megnézik a cicergő fékeket,és reményeim szerint tavaszig csak tankolok az autóba :)

(#15978) Jim Tonic válasza _seth_ (#15976) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

02-es környezetvédelmi besorolásból kértem, hogy helyezzék át 04-re így kék matricát kapott a vectra piros helyett,

Ez meg hogyan?

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#15979) FF23 válasza Jim Tonic (#15978) üzenetére


FF23
senior tag

2010. január 1-től változott a dolog és van benne egy ilyen kivétel, hogy:
az 1996 után az EU területén forgalomba helyezett autók kérésre átsorolhatóak a 4. osztályba, hiszen elméletileg ettől az időponttól csak EURO-II minősítésű autók kerülhettek forgalomba.

Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1

(#15980) bambano válasza _seth_ (#15976) üzenetére


bambano
titán

nekem azt javasolták, hogy az adalékanyagokat érdemesebb kerülni. minden szükséges adalék benne van a benzinben meg a motorolajban.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#15981) Jim Tonic válasza FF23 (#15979) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Aha. Köszi. Akkor én is a kékbe tartozom. Bár nem tudom, mi van a rendszámomon.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#15982) _seth_ válasza adorjant (#15977) üzenetére


_seth_
veterán

A szerelőkben nem bízok... lehúznak rendesen, ott kell hagyni az autót napokra és csak jó indulattal lehet azt mondani, hogy megjavítják, összegányolják így inkább csinálom én és akkor tudom, hogy valóban ki van cserélve és olyan alkatrészre amilyet kértem.

Első vagy hátsó féknek van hangja?

Jim Tonic: ahogy írták is már :) Műszakin szólni kell az átminősítés miatt, adnak egy papírt azzal lehet menni 15 napon belül az okmányirodába ahol új forgalmi és törzskönyv a jutalom :) Eddig is kék volt csak az új műszaki-zöldkártya rendszerben már pirosa kapott volna.

bambano: eddig én is így voltam az adalékokkal de még az előző olajhoz öntöttem be ugyanilyen adalékot, hogy kipróbáljam (ha esetleg nem tetszett volna meg akkor sem lett volna nagy gond mert úgyis aktuális volt az olajcsere) és halkabb, finomabban jár, a fogyasztása nem változott és 2 ismerősöm is használt ilyet, az egyik már évek óta a másik kb csak 1 éve mindkettő jó véleménnyel volt róla. 5 liter olaj megy bele, így 4,5 liter és 0,5 liter az adalék, szerelő szerint sem árt, igazából negatív véleményt nem hallottam róla, nem egy metabond de az ára sem :)

[ Szerkesztve ]

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#15983) Henk válasza Jim Tonic (#15978) üzenetére


Henk
veterán

A 96 utáni autókat ami 2-es környezetvédelmi osztályba van műszakin át lehet minősíttetni 4-es osztályba így piros helyett kék plakettet kap, szmogriadónál előny mert a pirosakat nem engedik be.

mod: kicsit lemaradtam. :B

[ Szerkesztve ]

(#15984) FF23 válasza Jim Tonic (#15981) üzenetére


FF23
senior tag

Attól függ mikor vizsgázott. A besorolás benne van a forgalmidban.

Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1

(#15985) AlBundy


AlBundy
aktív tag

Vectra B 1.6GL 2000

A mi autónk :D

[ Szerkesztve ]

Ma bejött egy kövér nő a boltba...

(#15986) _seth_ válasza FF23 (#15984) üzenetére


_seth_
veterán

+ Átírták a típust is ami mondjuk nem sikerült túl jól de a rendszer ezt hozta: "Vectra CD 2.0" => "J96".

AlBundy: szép darab! csak nem mostanában "újult"? Egy kis ültetés és kész is :D

[ Szerkesztve ]

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#15987) Jim Tonic válasza FF23 (#15984) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

2010. április. Elvileg Euro III vagy IV.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#15988) AlBundy válasza _seth_ (#15986) üzenetére


AlBundy
aktív tag

semmi ilyesmi :) csak olcsó volt az ásványvíz és megraktam a csomagtartót :)

Ma bejött egy kövér nő a boltba...

(#15989) zolikaDB válasza adorjant (#15977) üzenetére


zolikaDB
veterán

Mert akkor most mivel jársz? Hány aH-s akksit néztél és a Banner mennyi?
Zselés akku? :D

(#15990) adorjant válasza zolikaDB (#15989) üzenetére


adorjant
senior tag

Zafira :) Megy,nem arról van szó,de reggel nehezebben forgatja a motort,és a műszerek is leugranak,majd ha beindult a motor,visszaáll minden. Ha járok vele,utána egy ideig jó :)
Banner 56aH 14500ft,2 év gari,indítóáram 450. Vartában ugyanez valami 16800ft,indítóáram 480,szintén két év gari.

[ Szerkesztve ]

(#15991) erikke17 válasza AlBundy (#15985) üzenetére


erikke17
őstag

Szép darab, grat hozzá :) :R

Más tegnap lett újonnan az a pánt napellenzőhöz, 4 Eur volt :D Én meg pánikoltam... :U

Még valami, X16XEL motornál milyen gyakran kell takaritani EGR szelepet? Mert 2.5 éve vettük, azóta nem volt meg aztán hogy előtte mikor volt ez is kérdéses igy tervbe van véve. Megkerestem merre van, hát mit mondjak jól be van a kábel/cső dzsungel be épitve plusz még kicsit elérhetetlen helyen is van.... Van még valami egyéb amit igy takaritani illik bizonyos kilométerek után vagy csak ez az EGR szelep van? :)
Előre is köszönöm.

||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||

(#15992) zolikaDB válasza adorjant (#15990) üzenetére


zolikaDB
veterán

Ejha, nem is tudtam, gratula! Elől parkolsz, a Kossuth utca felől? Mert majd meglesem a gépsárkányodat!
(mellesleg gépeink lelke majdnem azonos, most néztem - olyan ez, mint az Opel: jót jó áron! :) )
erikke17: ez az 1.6 benzin motor?

Más: mit szóltok, érdemes 1.7 dízelt chippeltetni? Jelentős nyomatéktöbbletet ad elvileg, 80LE-s CDTI 170-ről 235-re.
Kollarchip

[ Szerkesztve ]

(#15993) adorjant válasza zolikaDB (#15992) üzenetére


adorjant
senior tag

Mikor hol találok helyet... Sajna ingyenes parkoló már csak messze van...De ha meg szeretnéd nézni,szólj,és egyeztetünk!
Neked milyen "lelked" van? :)
Én kifejezetten Z18XE-t kerestem,és nem bántam meg. Igaz azóta úgy alakult,hogy sokkal többet használom,mint eddig autóztam,de továbbra sem vállalnék be egy 10 éves dízelt :)
Fogyasztásban leginkább városban eszik többet,mint az 1.4 Astra,országúton ugyanannyi,pályán fél literrel több,de ebben már a dobozforma a ludas :)

(#15994) zolikaDB válasza adorjant (#15993) üzenetére


zolikaDB
veterán

Asrock lélekre gondoltam, meg procira, mégiscsak egy IT fórumban császkálunk :)
Kocsit Debrecenben vetted? Szervízelni hova hordod?

(#15995) zolikaDB


zolikaDB
veterán

Ez miért ennyi ilyen felszereltséggel? 1.7 DIT Caravan 2005

(#15996) adorjant válasza zolikaDB (#15995) üzenetére


adorjant
senior tag

Ja,hogy PC,jogos :DDD Teljesen autómámorban voltam,fel se tűnt :)

Ez a dízel kombi érdekes,a Classic nem éppen így néz ki,és tudtommal az már CDTI néven futott (82 lóerővel). Egy telefont megér a dolog,valószínűleg külföldi autó,szervízkönyvet sem említik,bár attól még lehet,hogy megvan.

[ Szerkesztve ]

(#15997) adorjant válasza adorjant (#15996) üzenetére


adorjant
senior tag

Válaszolnék magamnak :)
Ahogy látom,ez valami átmeneti Classic :) Mert sok olyan 2004es Astra volt,ami alvázszám alapján már Classic,de sem a típusmegjelölés,sem a feliratok nem jelzik ezt.

(#15998) zolikaDB válasza adorjant (#15997) üzenetére


zolikaDB
veterán

A hirdetést le is vették, a lényeg: 2004 v 2005-ös Astra G Classic kombi, 1.7 dízel, 1.2m ft, és pofára nagyon szép volt.
Ezzel kapcsoaltban kérdem, h a Classic is egy felszereltség? Már többször érdeklődtem, megteszem most is: G-s Astráknál milyen felszereltségek voltak, ill ami fontosabb, gyárilag melyik a "legextrásabb"?
És egy kis totalcar-os opusz a magyar használtautópicaról és a vevőkről! Van benne igazság, én mondom!
[link]

(#15999) _seth_


_seth_
veterán

Kicseréltem az üzemanyagszűrőt: [link] ideje volt már :)

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#16000) Laci2277


Laci2277
senior tag

Hali!

Az üzemanyagszűrő cseréje mennyire bonyolult feladat, mondjuk a levegőszűrő, vagy a pollenszűrő cseréhez mérten? Valaki leírná pár lépésben, hogy mit, hogyan, merre? Kocaszerelőként érdemes neki állni, vagy inkább adjam hozzáértő kezek közé.

Astra H 1.7 CDTI

Üdv.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.