Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
vhunor
őstag
Mitől lehet, hogy jobb hátulról néha koppanást hallok, ha nagyobb úthibát/bordát/kátyút fogok? Csak jobb hátulról hallom, máshonnan nem. Anno amikor átvizsgáltattam a márkaszervizben (úgy 5000 km-rel ezelőtt), azt mondták, hogy nem látnak semmit. Vectra C 1.9 CDTI, 2005. áprilisi.
fero02
veterán
Talán tudok. 1 vagy 2 db kellene?
Jofi81
őstag
G Astra bal hátsó elektromos ablakemelőt nem tud valaki? Már másfél éve deszkával van kitámasztva az ablak. Az autószerelő szerint ki kellene cserélni tekerősre a hátsókat, de azt nem nagyon szeretném...
gaben75
tag
Sziasztok,
Nekem is lett egy sor hiba amit kidobott ki is gyulladt a kis sárga motor diagramm,
a kódok pedig 03000, 03100, 03200, 03300, 03400, 03140,
nem tudom jól értelmezem-e? (gyújtás hiba, vezérmű tengely pozíció jeladó jel nagy)
kérlek erősítsetek meg benne illetve mi ilyenkor a teendő lehet járni az autóval kell foglalkozni a kódokkal egyáltalán mi baja lehet?
előre is köszönöm
Intel i5-3570 @3,4 GHz,8 GB DDR3 MEMORY,SHUTTLE XPC, SAMSUNG 840 120 GB SSD, SAMSUNG HD103SJ SATA, HKC 24"
Joco175
tag
Szia !!
2db kellene de küldtem egy Pü is !!
Istenem adj türelmet a hülye emberekhez,mert ha erőt adsz megölöm őket !!!! (skizofrének kiméljenek !!) BF3 /KeSeS-4Mec
Calogero
addikt
Jim Tonic
nagyúr
Jó, nem vitázok. Nem éri meg.
Az én Denso vezérlőmre még a legjobbak is a fejüket vakarják, de arra biztosan jobb a képzés.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
TasiA
senior tag
Szia!
Eszembe sem jutott vitázni, de nem is kell mindjárt az ilyen felsőbbrendű irónia!! Nem mindenki hülye ám rajtad kívül!
Szó sem volt DENSO vezérlőről! Egyszerűen C Vectra-t kérdezték, amik általában BOSCH vezérlővel mennek. Akkor javítanám/kiegészíteném magamat, ezeket lehet kábelről írni és még csak nem is nagy fáradtság. Remélem így nem beszélünk el egymás mellett!
A te DENSO vezérlőd valóban macerásabb és azt valóban nem lehet kábelről manipulálni, de azért szétszedéssel (még ha molyolósabb is), de az is megoldható!! Nagyrészt nem a V6-os Veciket szokták keresni az átlag vásárlók, ezért "mertem" a "jobban képzett" barátomat említeni.
Üdv! (remélem nincs harag)
ocsi19
senior tag
Hali!
Valaki segítene abban, hogy az G Astra-n levő díszlécek az oldalon lepattinthatóak? vagy valami más trükkös módon szedhetőek le?
(újra akarom fújni őket)
fero02
veterán
Elég erős 2 oldalú ragasztóval vannak felrögzítve. Ha letéped többet nem fog vissza ragadni, ajánlom helyette a 3M gyártó termékeit.
ocsi19
senior tag
festésére van más megoldás? Ha jól körberagasztom?
fero02
veterán
Színre akarod fújni?
novieris
csendes tag
Szerintem ne nagyon feszegesd, mert nem ragasztva van, hanem hozzá van csavarozva a lemezhez. Az egyik csavarhoz csak a kárpit leszedése után férsz hozzá.
ocsi19
senior tag
nem, csak simán matt feketére.
ocsi19
senior tag
hoppá, még jó hogy előtte informálódok köszi
fero02
veterán
Lehet a kolega mondta jól, h csavaros...néztem 1-2 képet mint ha tényleg az lenne.
Amit én láttam, akkor az valószínű azért volt ragasztva, mert már letörték a dolgokat róla.
Dyrtyho
senior tag
Szerintetek ez a szépség megéri az árát ?
best regards, egy fórumozó blogger
bambano
titán
Mennyi időnként illik gyertyát cserélni egy vectrában ? mezei gyári gyertyát feltételezve...
(bocs, nincs kéznél a szervizkönyv...)
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Jim Tonic
nagyúr
Ha jól emlékszem, egy átlag gyertya élettartama 40e km. Ennél szokott lényegesen több is lenni néha, akár 100e. Tehát szerintem motorfüggő lesz.
Én is éppen izzítógyertyákat cserélek, de itthon kiskerben nincs, Ebayen nincs. Valami lengyel boltban találtam 3-4e körül darabját. Itthon 15e darabja az Opelnél.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Calogero
addikt
Gyújtógyertya csere (minden motor) 4 évente illetve 60e km-enként
kivéve:
Z16YNG : 2 évente illetve 30e km-enként
Z 20 NET, Z22 YH, Z 28 NEL, Z 28 NET : 8 évente illetve 120e km-enként
kisspista
senior tag
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy hol találom az OPEL Astra G 1.4 (1999)-ben a benzincsövet, ami a motorba megy? Egy fotót ha valaki tudna feltenni nekem róla, azt nagyon megköszönném!
EXTREM fogyasztás csökkentő mágnest vettem az autóba, és azt szeretném felszerelni a benzincsőre. Nem hiszek benne, így tesztelésként vásároltam 2 garnitúrát belőle, hogy teszteljem! Esetleg valakinek tapasztalata róla?
kisspista
senior tag
wwhy
veterán
EXTREM fogyasztás csökkentő mágnes
ne haragudj, de röhögnöm kell
nagyon
2 garnitúrát azért, hogy erősebb legyen a mágneses tér vagy azért ha az egyik elkopna, akkor felteszed a másikat ?
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
_seth_
veterán
Na... még lehet működni is fog Annyira erős lesz a mágneses tér, hogy a tankból a benzinnel felszívott rozsdás-fémdarabkákat megfogja a két mágnes a benzincső belső felén ezzel eleinte leszűkítve később teljesen eltömítve a csövet így végül a benzin áramlása nélkül extrém módon nullára lecsökken a fogyasztás
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
bambano
titán
A műanyag tankból hogyan tud fémreszeléket felszívni?
Jim Tonic, Calogero: kösz. tegnap gyújtáskimaradást produkált a szekér, és az volt az egyik tanács, hogy cseréltessek gyertyát.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
kisspista
senior tag
Nekem is "placebo"-nak tűnik, viszont vettem a fáradságot, és nem kis pénzt (2 x 3.990 Ft), hogy leteszteljem, és kipróbáljam az EXTREM fogyasztás csökkentő mágnest, ami darabonként 50.000 gaussos térerősséggel rendelkezik, nagyon erős mágnes.
Elvileg így működik: [link]
Viszont örülnék neki, ha meg tudnád mondani, melyik a benzincső az opel-ban!
[ Szerkesztve ]
bambano
titán
te most valójában reklámozod ezt a vackot?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Jim Tonic
nagyúr
Pár dolgot én nem értek.
Egyik, hogy ha rendezné is a molekulákat, akkor is újra összekeverednének, mire bejut az égéstérbe. Ugyanis közben megváltozik párszor az átfolyás keresztmetszete, ami miatt mindenképpen kavarodás lesz.
Nekem viszont sokkal érdekesebb, hogy a mágneses tér miképpen hat a szénhidrogének rendeződésére. Mert bár nem tudom, hogy a kb. 400 alkotóelem közül elfordul-e fém (szándékosan nem valószínű), a benzin nagy része kétféle szénhidrogénből áll.
Mit kezd ezzel a mágnes?
Bámulatos ez a világ.
#15477: szerintem beletaláltál.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Jim Tonic
nagyúr
Mágnesezhető fémekre gondoltam, nem ólomra és társaira.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
bambano
titán
Engem egy dolog érdekelne, de az iszonyatosan: hogy szereled be azt a mágnest?
Állításod szerint 50 kG erősségű a mágnes. Az a tetű motortér tele van mágnesezhető fémmel. Ha véletlenül odatapasztod a motorhoz, azt onnan atomrobbantással se szeded le többet.
Ha mégis be tudnád szerelni, akkor az a mágnes nem 50 ezer gaussos. Amit írtál, HAZUGSÁG. Egyébként meg olvasgass wikipédiát, itt le van írva, hogy melyik mágnes milyen erős. Egy mri, amit nem sufniban állítanak elő és nem permanens mágnes, az csak 200 kG, egy mezei hűtőmágnes meg 35-200 G.
Teljesen kizárt, hogy neked adnak 4000 forintért 50 kG-t.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Jim Tonic
nagyúr
Nem kapcsolódik a hozzászólásodhoz, tudom, hogy a motortérre írtad, hogy tele van acéllal, de neked feltűnt már, hogy alu a motorházfedél? Ha kicsit jobban leamortizálja az ember, vehetsz újat, jó eséllyel.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
kisspista
senior tag
A srác, akitől rendeltem azt mondta, hogy a mágnes 50.000 G térerősségű, azaz 5 Tesla. Ez nagyon erős mágnes, azonban árnyékoló házban van, ami azt jelenti, hogy a két felteket összeillesztve nem "sugároz" mágnesességet a környezetére. (Ilyen van pl. a számítástechnikai alkatrészekben --> árnyékolt mágnesek)
Nem hiszek benne, s nem ingyen kaptam a szettet: vásároltam, de mindenesetre egy nagyobb teszt alá vetem, és szeretnék meggyőződni a hatásosságáról.
A vezetési stílus erősen befolyásolja a mágnes hatásosságát, tehát azonos feltételek, azonos vezetési stílussal kell a tesztet elvégeznem. Elég nehéz, és a közel 400 Ft-os üzemanyagár, 2x-i teletankolás némiképp költséges lesz... Megoldom!
(#15481) Jim Tonic: a motorháztető horganylemez és nem rozsdásodik
[ Szerkesztve ]
Jim Tonic
nagyúr
De miért esznek meg az emberek minden marhaságot?
Ha utánanézel, a legerősebb állandó mágnes a neodymium, az max. kb. 14e Gausst tud. Milyen 50e??
Vectra C motorházteteje alumínium.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
bambano
titán
az az igazság, hogy sosem teszteltem, nem tudom.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
bambano
titán
Értem, tehát összeilleszted a két felét. Hogy szeded szét?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
tomyoy
senior tag
lehet annyi haszna van, ha az olajszűrőre rakod, majd x km után olajszűrőt cserélsz, tisztább lesz, de ez kb annyit számíthat hogy nem 350e Km után adja meg magát hanem 349e Km után.
Az utolsó olajcserémnél mondjuk leszedtem az olajteknőt és teljesen kipucoltam, az olaj és a lerakódás teljes egészében fémpor/kisebb forgács volt, amit éreztem az olajon is mikor összedörzsöltem az ujjaimat...
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
neduddki
nagyúr
HI!
hogy menni Meriva van a nemeteknel az vmi dobbenet, mar csak azert is mert Jena korneyeket egy esmeros 100lovas isuzu turnyojaval jartuk be, az otoban ~76km kornyek volt vetelkor /kereskeso garantalta a futott km-et/, szep korret allapotba, par aprobb serules, motor eros, ellenben a valto, hat hogy is mondjam a tutaj szeritn nem egy bmw/audi-, szertinem meg nem egy japo valto:- ), foleg 5be lehettt erezni. en mentem vele 200kmet foleg otopajja 130, tulaj 500at amibol 200 varos a tobbi pajja es egyeb utak igy jott ki belole ~5.6l/100km a tutaj teljesen elgedett /mivel meg kezdo km-jeit futja, es meg kicsit binaris:- )/ vegyes hasznaltra gyakorlassal, kis odafigyelessel fel liter meg siman eltuntetheto
egesz kellemesen elvoltam vele, elleben a rovid tengelytav-magas epitest nem tudja letagadnifigyelni kell nagyon az oldalszlere
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
JanR
addikt
Ha komplett kipufogót cserélnék (kivétel az utolsó dob) az Omega(B1)-mon, akkor az mennyibe fájna kb.? Valakinek van ilyen tekintetben tapasztalat? Nagyon oda van az egész kipufogó, aztán a sok foltozgatás helyett inkább kapna egy újat.
fero02
veterán
Ami jó (nálam bevált) olcsónak: Walker, drágának Bosal. Persze ezek sem örök életűek.
Cola111
aktív tag
Szep estet
Most vittem a Merivam (2010-es model, a 140 loeros) 1 eves szervizre. kapott uj castrol olajat, +szurokat, meg egy levehetos vonohorgot mondjuk meg csak 7000km van benne, de ha nem csereltetem le a motorolajat elveszti a garanciajat. Mikor hazahoztam neztem a gumikat, mert laposnak tunt, leengedtek 2.3bar-ra oket, azonban a konybe 2.8bart ir elore, valamint 2.6bart hatra. a gumik Michelin 205/55 R16
penteken indulok nyaralni, egy eleg hosszu utra, ezert erdekelne.
Koszonom elore is.
[ Szerkesztve ]
bambano
titán
már csak a kérdés hiányzik, amire kíváncsi vagy.
a guminyomást a tanksapka fedelébe rakott táblázat szerint kell beállítani.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Cola111
aktív tag
ugy volt beallitva, csak a szervizbe azt mondtak az sok, es leengedtek 2.3-ra. az erdekelne, hogy maradjon ez a nyomas vagy fujjtassam a gyari nyomosra? esetleg merivasok Ti milyen kemenyre fujjatok a gumikat?
bambano
titán
egy csomó jele van, ha nem a megfelelő keréknyomással jársz:
- pattog az autó segge
- nem tudsz rendesen vészfékezni
- sokat fogyaszt
- imbolyog a kanyarokban
ezeket próbáld ki. az én kerekeimmel is mindig vita van, rendszerint fogyasztóvédelem meg ügyvéd emlegetése után felfújják arra, ami a tansapka fedelében van.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
_seth_
veterán
Ha már guminyomás:
B vectra x20xev, R16 205/55-ös gumikba szerintetek mi a megfelelő nyomás érték?
Tanksapka fedele 15-ös 195/65-ös gumikra vonatkozik és arra sem ír többet semmilyen esetben sem 2,3 barnál persze az csak 15-ös.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Calogero
addikt
Az enyémet is mindig leengedik 2.0 -2.0 -ra
Mondjuk ez is be van írva a tanksapkába Comfort oszlopba ( 3 személy üres csomagtartó)
De a 2.5-2.5 is az ECO oszlopba. Erre fújni szoktam.
Az Opel könyvébe is ezt ajánlja 205/55 R16 kerékre H Astra esetén. Mivel itt a legjobb a fogyasztás, és nem csak papíron, az élet is ezt bizonyította be.
Cola111
aktív tag
Miert engedik le a szerviezbe? Enis visszafujtam ECO-ra
Borokafa
őstag
Nem véletlen, hogy leengedik. Az ECO tényleg a legkisebb fogyasztást produkálja, de nézd csak meg mennyivel előbb kopik a gumi közepe, és hogy ráz az auto. Én az előírt (3 személyes 1,9-1,9) beállításokkal használom a H astrámat és a 79 ezer km mellett is még teljesen jók az eredeti gumik.
[ Szerkesztve ]
bambano
titán
160 ezer kilométer óta van nálam az autó és még soha nem koptatta a gumi közepét.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Cola111
aktív tag
az en autom eco-n nem raz, kanyarba is stabil. kevesebb nyomas mellett meg az oldalai kezdenenek kopni, szinte szemmel lathatoan keves benne a nyomas