Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
ngaba
aktív tag
válasz zsoltip #193891 üzenetére
Jobb híre van a Peugeot dízelmotorjainak, azt venném. (A dízelguru molnarpeter válaszát is várd meg.) 1.6 hdi a Focus3-ban is az van 1.6 tdci néven, ha az szimpibb.
Megbízhatóság szempontjából a 2 literes HDI-k (és a 2 literes vw-konszern CRTDI-k) az etalonok, azért szoktunk nagyobbat is javasolni.
Évjáratot nem írtál, de 2.5 millióból lehet 508-at és Mondeot is kapni. A fenntartási költségeket is figyelembe véve az mk4 Mondeo 2.0 tdci szokott kijönni etalonnak itt nagy utazóautóból. De ha nem kell akkora, akkor lehet, hogy felesleges...
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsoltip #193886 üzenetére
-Octavia 2 facelift 1.9 TDI, DPF nélküli motorral. Kap egy hajtókar csapágy szettet, aztán kimegy a világból, 2010 volt belőle az utolsó szerintem.
-Renault Megane 1.5 dCi 86 lóval. Bosch common rail rendszerrel nincs nagyon baj, kettőstömegű és talán még részecskeszűrő sincs.
-Fiatal, kis étvágyú, fél mérettel kisebb kombi vonalon Renault Clio Grandtour 1.5 dCi 90 LE, ez sem nyűgös, kapsz belőle 3-ért fiatal és keveset futott példányt, költségek minimálisak, ebben már persze van DPF.A végén szerintem is érdemes aláhúzni, napi bejárás mellett az évente autó árát pluszban elköltöd csak a bejárásra, havi 2-300k csak a kocsi. Tanulság: céges kocsi kell, és minél inkább teherautó, annál inkább el lehet számolni ki lehet fogni használtan is alapvetően személyautó típusokat, amik hátul át vannak alakítva, illetve négy előfordul 5 személy plusz teherre vizsgáztatott is (Focus mk3 esetén láttam ilyet). Úgy a cég megveszi egy összegben és elszámolja amortizációt, aztán ha letérdel, nem a te kockázatod egy drágább javítás. Ha meg többen jártok egy irányból, és együtt kapjátok a km alapú hozzájárulást a cégtől, úgy már kevésbé mellbevágó a költség talán saját fenntartásban sem, nem kioktatni akarok, csak minél több szemszögből értékelni a helyzetet
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz zsoltip #193891 üzenetére
A kettő közül a 308 SW-t választanám, mint autót is jobbnak érzem az Astránál és az 1.6 HDI is egy jó motor, ha karban van tartva. Fogalmam sincs milyen időközönként kell tölteni folyadékkal, de nem tűnik azért olyan vészesnek, cserébe nem fogsz megfulladni, ha jár a motor és pakolászol a csomagtérbe.
-
diegho
nagyúr
válasz zsoltip #193916 üzenetére
A távolságtartó funkció rengeteg pályázásnál jó lehet, de nekem nem hiányzik. A sávtartót pedig elviselni sem tudom, nem is kellett olyan autó, amiben van. Azt vedd figyelembe, hogy az Astra baromi nehéz autó.
Én biztos valami nagyobb utazóautót néznék, Mondeo, C5 és 508SW hármasból választanék valamit 2.0 HDI-vel.
-
vzsryl
nagyúr
-
ngaba
aktív tag
válasz zsoltip #193944 üzenetére
"Peugeot nagy fordualton megy vélhetően a 2.0-ás motorokhoz képest a pályán (130-140), és többet enne, hamarabb kopna és menne is tönkre."
Nem forog többet érdemben. Automobile-catalog.com-on meg tudod nézni a fordulatszámokat, a fogyasztásokat meg a spritmonitor.de-n.
Azt meg mi is megmondtuk, hogy a 2.0-ás dízelek tartósabbak (a PSA-é is).
Ezek a tanácsok inkább szarfrancia szagúnak tűnnek... :)
-
footy
addikt
válasz zsoltip #193944 üzenetére
Szvsz olyat erdemes keresni, ami eleve alulertekelt, emiatt fiatalabbat es/vagy kevesebbet futottat talalsz. Ebbol kifolyolag a francia-olasz vonalon nezeloldnek.
- Megane 3 1.5DCI
- Peugeot 308 1.6HDI
- Focus 3 1.6TDCI
(Ezekbol mindenkepp kezit nezz, lehetoleg az erosebb valtozatokban, mert abban van altalaban a hosszabb valto)
- Renault Laguna 2.0 DCI (ez lehet automataval is)Ha a fogyasztas erdekel, akkor pedig Spritmonitor
-
bandus
veterán
válasz zsoltip #194032 üzenetére
szerintem az 508 kimagaslik ebből a mezőnyből, ha találsz megfelelő darabot akkor ne gondolkodj. azt meg neked kell eldönteni, hogy 508-ból elég-e a sedan, vagy kell az sw. én is pont ezen gondolkodom épp
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz zsoltip #194142 üzenetére
Cégnél van egy 308 Sw maga az autó szuper, de a fedélzeti rendszerét érdemes megnézni mert nagy inger kell ahhoz hogy egy idő után használhatatlanul belassul vagy reagálásra kell várni vagy 1-2 percet mire észhez tér, baj csak az hogy sok mindent onnan lehet csak elérni.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsoltip #194158 üzenetére
Jogos a száraz DSG para, mondjuk néha beesik hibás kézi váltó is a kortárs Octavia alapján. Ha automata kell mindenképp, akkor a hagyományos olajkavarósaknak lehet szerintem legjobban kitolni az élettartamát olajcserével, Toyota HSD még egyszerűbb. Egy Auris HSD kombi ha szóba jöhet, akkor rá kéne számolni, hogy jön ki a matek gázra alakítva, mármint benzinnel nyilván drágább volna...
Konnektor van a közelben?[ Szerkesztve ]
-
válasz zsoltip #194158 üzenetére
Felszereltség terén nem ismerem a Peugeot , de a fejegységet figyelem kívül hagyom akkor nagyon jó választás . Mint autó és vezethetősége szempontjából teljesen jó . Plusz a hátsó ülések ledöntésével sík felületet kapunk és itt tényleg az , nem úgy mint a legtöbbnél marketingel ellátott lépcsős megoldása .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Lacko32
tag
válasz zsoltip #194183 üzenetére
Ilyen ékszeresdobozt csak és kizárólag ismert szervízmúlttal néznék meg. A DSG gyengepontja az olajcsere. Ha nem kapta meg időben a megfelelőt, bizony ráfizetős lehet a storyja. Ahogy a motor is.
Fater 2.0 VII Variantjába lassan 300e km van, garancia lejárt, de az intervallumokat pontosan betartva, az autó mai napig bontatlan, makulátlan, és működése teljesen hibátlan. DSG az is, és pontosan úgy viselkedik, mint 10.000km-es korában :)Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
grizlisandor
veterán
válasz zsoltip #194183 üzenetére
210k km/7 év a 2.0CRTDI-nek a vezérléscsere intervallumja, szerintem az 1.6CRTDI-nek is hasonló lehet, de erről kérdezz meg valakit, aki ért is hozzá.
Leírtuk párszor, hogy nem igazán nyerő a szárazkuplungos DSG, ezeket a számokat ki mondta egy váltóspecialista? Stabilabb a 2.0CRTDI olajos DSG-je 60k kmként cserélt olajjal. Meg egy kombiba kell is a lóerő.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zsoltip #194183 üzenetére
Bárki is árulja még éppen időben próbál kiszállni belőle.
Kb 200k km-t bír a vízhűtéses EGR, annak a cseréjére számíts. Ezt érdemes preventív jelleggel cserélni mert ha tönkremegy mint nekem is, akkor telenyomja a DPF szűrőt és cserélheted azt is (jó esetben elég ha kipucolják). De ettől függetlenül is érdemes a DPF telítettségét ellenőrizni szoftveresen.
A DSG mechantronika csere valóban 2-300k "csak" de más gondok is előjöhetnek. Pl egy DMF csere (mert, hogy a dsg-ben az is van) vagy ha megégnek a kuplungtárcsák benne (amihez elég ha tartósan alacsony az akufesz vagy sokat jár vele rámpán/mélygarázsban) az szintén bőven százezres tétel. Jah és persze a DSG előválasztó kar helyzetét érzékelő egység is típus betegség (ami azért baj, mert ha nem érzékeli, hogy kivetted P-ből a kart nem tudsz elindulni vele hiába húzod át a kart D-be, ugyanis a kar és a váltó között nincs fizikai kapcsolat). Nálam most egy 2017-es O3 van abban is szar a pozíció érzékelő.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Pfiucska
aktív tag
válasz zsoltip #216551 üzenetére
Mi a kerdes?
Azert szoktak csinalni mert:
- nem kell kicsengetni az auto arat es nem all benne a penzed, a nagyobb hozammal rendelkezo gazdasagi tevekenysegedhez hasznalhatod a szabad cash flowt
- az afa 50%-a visszaigenyelheto (nemi papirmunkaval valamennyivel tobb is)
- koltsegelheto minden ami hozza kapcsolodik
- olcsobb mintha berbol vennel autot
- zart vegu lizing eseten nem igenyelheted vissza az afat (mert ez kvazi egy hitel amit autovasarlashoz hasznalsz es alapesetben szgk. afaja nem igenyelheto vissza)
- operativ lizing/tartos berlet eseten ez nem gond
- nyilt vegu lizingnel szinten nem gond, tovabba nemi okoskodassal hozzad is kerulhet az auto a vegen + afat is levonhattad/visszaigenyelhetted (az 50%-t vagy ugye az emlitett modon, kicsit tobbet)Sokan euroleasing, leasingplan, eurofleethez mennek. Nem tudom igazabol a miertjet.
A fentiek nem minosulnek adotanacsadasnak es mindenki sajat felelossegre hasznalja az innen szerzett informaciokat
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
bandus
veterán
válasz zsoltip #220539 üzenetére
az elso 4 kopp ugyanaz a technologia, mas csomagolasban. azt vedd aminek a felszereltsege jobban fekszik. a volvo minden szempontbol kilog. benzines. suv, valoszinuleg ez a legkenyelmesebb de palyazni nem biztos, hogy jo. ugyanakkor ha palyaznal, akkor ezek a dizelmotorok valoszinuleg olajevosek lesznek, igy neha utan kell toltogetni. szoval ha ram hallgatsz azt veszed amelyik tetszik
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
pècsimunkás
addikt
válasz zsoltip #221008 üzenetére
Nem tudom...
Nekem, ha van tèli/ nyári szettem, adom az autóhoz.
Ha valaki neki állna alkudozni a tèli v nyári szettre, ott is hagynám.
Ha ezt leírja a hirdetèsben, fel sem hívom, vagy mondom, hogy viszem az autóval.A másik meg a kamera.
Igazából fillères tètel.
Inkább kiemelnèm, hogy adom az autóhoz, minthogy alkudozzak rá.De, te tudod...
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
kisza25
félisten
válasz zsoltip #221016 üzenetére
Van egy olyan program aminek az a neve, hogy instacar, az egy olyan körülbelüli összeget fog kiadni amiért el tudod adni az autót, nekem eddig stimmelt, az fölé lövöd kicsit, meg megnézed a hahus hirdetéseket és ki lehet azért találni (hahus hirdetések sokkal magasabb árat adnak, de azok ugye még nincsenek eladva)
Most csinaltam 3 autóra, kettőt reális áron hozott, egyet túlárazott, szóval ez is csak egy irányadó[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
dellfanboy
őstag
-
jozefgucci1
addikt
válasz zsoltip #221101 üzenetére
Nem olcsóbb sajnos. Aki viszi haza az jellemzően licites kocsikat visz + foglalkozós kocsikat vagy ugye a 30-40 k feletti prémiumokat , mert itt nagyobb a merítés. A nepper is jellemzően bejáratott kapcsolatok alapján keres , itt Núrnergben is van egy prémium kereskedő , Magyar alkalmazottal aki keres neki ezért aztán nem igen fut lukra. A kapcsolatai viszik az üzletet , megdolgozott érte.
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
addikt
válasz zsoltip #221101 üzenetére
ez mindig függ az aktuális €/HUF árfolyamtól
az erős forint lassan gyűrűzik be a használt piacra (ha egyáltalán) így akkor vannak jó vételek. most, hogy gyengül a forint, megszűnik az árelőny, tényleg csak a niche market dolgokat kell keresni kint, olyanokat amiből itthon csak 1-2 eladó van, vagy annyi sem“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- BestBuy topik
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Ukrajnai háború
- PlayStation 5
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs