Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
sagesz93
addikt
válasz f4lcon #220544 üzenetére
Ez a hirdető már évek óta azt csinálja, hogy 1-2 napot fent vannak a kocsik(sokszor csak egyet), letörli, és újra meghirdeti. Gondolom azért, hogy aki emailes figyelőt kér, azoknál megjelenjen. Én is így vettem észre, idegesítő volt eléggé...
Na meg a hirdetésénél mindig ott a narancssárga pötty, hogy friss hirdetés[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
Egy félig off kérdés: Vennétek most autót ami elég rétegautó / szezonális(de nem kabrió, használható egész évben, csak főleg nyáron előnyös). Mondjuk úgy hobbi autó, de napi használatra alkalmas.
Konkrét típust nem írok, de árban mondok egy példát, 6 millióért hirdetik, de most 5-ért meg lehetne venni, ennyiért nem hirdetnek másikat belőle. Azért a kérdés, mert én sem tartanám meg sokáig, csak mondjuk most nyárra, vagy 2025 tavaszán válnék meg tőle.
Csak félek a gazdasági hatásoktól, hogy nem lesz kereslet a következő 1-2 évben.[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz maximilian4 #219366 üzenetére
Annyit tudok hozzátenni, hogy 2,1m volt az alap hirdetési ára, amikor felkerült, csodáltam, hogy nem viszik el, azóta már eltelt legalább 1 hónap.
-
sagesz93
addikt
válasz focvis #217626 üzenetére
Csak a monza kipu, az egyértelmű [link] nekem ez a legjobb kombó hahun, csak a kereskedés hulladék, valószínű a kocsi sem 100%, mert hónapok óta fent van, pedig nagyon olcsó.
tboldi: ez a felni teljesen ok, nekem bejönne rajta ez is. Anno a régi alfámon lévő GT felni után nem lenne kihívás a sok küllős felni
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz tboldi #217618 üzenetére
[link] én azt hittem ez a felni csak 18"-ban volt, mint itt a hirdetésben, van belőle 17" is? hmm, a formájával nincs bajom, csak a mérete ne legyen nagyobb mint 17", szerintem már az is overkill szinte.
QRU: pont ezt akarom elkerülni, nem keresek akkora élményt, de valami más behatás legyen mint egy hibrid tucatautó, költségekben pedig kibírható legyen, olcsón beszerezhető legyen hozzá minden.
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz tboldi #217616 üzenetére
A régi abarthoknál hallottál hasonló problémáról, mint ami a spidernél volt? Pl. a MiTonál sem olvastam ilyen jellegű gyakori meghibásodásról. (a multiairt csak azért írtam, hogy ne a régi T-Jettel keverjük )
A mai friss MiTo hirdetés: [link] A tetőablak és a bőrbelső jó volna bele, meg nekem jobban bejönne a 17"-es felnivel ami neked is van.[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz focvis #217605 üzenetére
Minit nem mernék venni, úgy ahogy Subarut sem. Az Abarth egy okés kompromisszum lenne, az "ős" T-JET motorral biztos, hogy nem lenne akkora gond mint a te volt spideredben lévő multiairrel. A szívó motoros "erős" autóktól pont ezért félek, amit te is írsz a Clionál. A GT86 drága és ott is ez a félsz, hogy nem tud elegendő mosolyt csalni az arcomra mert lomhaszívó.
A BMW-vel megfogtál, örök kedvenc az E46, főleg a kupé, szerintem elmebeteg ára lehet már egy jónak, de azért ránézek HaHun mi a helyzet. A fenntartási költségektől félek azért ennél is, de mindenképp utánajárok, hátha jobb a helyzet mint gondolom. De a cél nem annyira foglalkozni ezzel az autóval, amennyire a videókból átjön, hogy egy ilyen korú BMW-vel mennyit kell
A keresett autó lényege: a két dögunalom japán mellé valami kis izgalom 1-2 évig, mire be tudom teljesíteni a fő célt (V8). Nem mindenáron van erre szükség, csak az autóbuzériámat kellene kielégíteni egy kicsit. Gondolj bele egy autós talin, vagy egy pályanapon, vagy akármilyen autós rendezvényen megjelenni egy Suzuki Swace-el, alapvetően érdekes mindenkinek, hisz ritka autó, de maga mint autó nem éppen ilyen helyekre való... -
sagesz93
addikt
válasz tboldi #217558 üzenetére
M32 van ebben is tudtommal, kicsit kevés a teljesítményhez a H Astra opc-re ránézek miből áll össze. Subarut nem mernék venni sajnos, ahhoz kevés vagyok
Köszi mindenkinek a válaszokat, próbálok minden engem érintett válaszra kicsit reagálni.
Az 5 hengert imádom így a Volvo C30 és a Focus bekerül a figyelőbe, de amikor régebben is rájuk néztem a Volvóból sosem volt normális hirdetett darab (vagy aranyáron), a Focusból meg nem nagyon szokott lenni épkézláb példány, meg nekem a focus nagyon régies, nagyon nem jön be a fordnak az akkori érája. Egyébként a benzines 5 hengeres Volvo motor megbízható? Mintha azt olvastam volna, hogy nem annyira, vagy tán ez a dízelre igaz? De aztán lehet hülyeséget olvastam.
A 159-es alfa az 1,75TBI-vel nem lehet rossz, de annyira virgonc sem, valami kis gyöszt keresek inkább, a bravo is kicsit nagyobb már mint kéne ahhoz a motorhoz. Giulietta jobb volna, csak az drága. Az 500as meg pont jó két felnőttnek és egy gyereknek
Type-r civicet megnézem, valamiért az van bennem, hogy azoknak már elment az ára.
Clio RS-ből van fent most egy szép: [link] Ezek a kimaxolt szívó motorok(civicnél is) szerintem nem fekszenek ahhoz, amit én szeretnék. Megane RS nagyon jó lenne a 2literes turbóval, de azok 5 misitől indulnak inkább. [link]
Ami még felbukkant nálam a radaron, pedig VW csoport: Audi TT, nem tudom a 2. genből van-e olyan motor, amivel meg lehet venni? Illetve VW Scirocco.[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz Pfiucska #217551 üzenetére
Pont ma találkoztam vele a Mito ügyben (nem lakunk egymástól messze), meggyőző tesztkör volt, úgy érzem jó felé kapizsgálom a megoldást a dolgomra.
Kb 6-7 olasz autóm volt eddig, most meg két japán van itthon, hát hiányzik az "anyag", amit az olaszok adnak[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
Sziasztok,
Szeretném kibővíteni a keresési lehetőségeimet pár típussal, kérném segítségeteket, hátha tudtok javasolni pár kocsit... Keresésem lényege: az itthoni dögunalom céges/japán autópark mellé keresek egy vérpezsdítő 3. autót. Az olaszok felé húzok, mivel azokat ismerem, fő cél: Abarth 500 / Abarth Grande Punto / Alfa Romeo Mito , ezek mind a T-JET motorral / Giulietta QV, csak ez drága. A keret 2-3, max 4 millió Ft, ha annyira megnyerő lenne valami. Legalább 2 felnőtt + 1 gyerek bele kell, hogy férjen, tehát a 2 személyes autók kizárva. Ezen kívül más méretbeli kikötés nincs. Érdekelne más nemzetiség terméke is, kérem ajánlatok pár típust.
Amiket azért átfutottam: 1: Swift Sport, nem akarok harmadik suzukit/japánt itthon, 2: Twingo RS, kicsit gyengének tartom, nincs potenciál(ezért jó a turbós motor), 3: VW termékekkel nem szimpatizálom, mert rengeteg van az utakon, kicsit szeretek különcködni.[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz f4lcon #216825 üzenetére
Ugyanaz, csak mindenki máshogy hívja megéri a felárat a TBI, későbbi eladásnál is, jobban tartják az árukat, illetve az 1.8 szívók általában full fapad kocsik, a TBI-hez meg általában a legjobb felszereltség tartozik. (T.I. kiadás és társai), tehát a plusz pénzt ez is indokolja.
-
sagesz93
addikt
válasz f4lcon #214443 üzenetére
"a NAV-ot csak az érdekli (az sem nagyon) hogy ha eladod, akkor a keletkező nyereség után fizess SZJA-t (15%)" = ez egyébként mennyi év után évülhet el? Ha ilyen módozatban kerül az emberhez egy autó, 3-5év? Vagy akár 10 év után is, ha pl millióval többért sikerül eladni mint a maradványértéken vásárolt ár, akkor is fizetni kéne?
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz Vismajor01 #212163 üzenetére
okés, de azért ha egy normál gyorsításról van szó, nem bőg olyan szinten, ami zavaró lenne egy normál kocsival összehasonlítva (az, hogy szar a szigetelés már más kérdés, más zajok is erősödnek ahogy gyorsul a kocsi). Okés, én már 4. generációs rendszerről beszélek, a régebbiek rosszabbak voltak nyilván. Ennél egy 0-60-ra gyorsulás pl lámpától egy átlag kocsi mellett simán kivitelezhető bárminemű erőteljes bőgés nélkül, és simán lelép bármit ilyenkor. (nem racséról van szó, csak egy normál indulásról.)
Pályán egy 100-130 nyilván nagyobb motorhangot hoz elő, de az se tart örökre, elég hamar felugrik azért. Ott engem inkább a többi zaj zavar(kerék - szélzaj), ha tart az ember egy állandó tempót, alacsonyabban pörög a motor mint egy átlag autónál.[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
-
sagesz93
addikt
válasz AssAssynn #211413 üzenetére
Olyan nem lesz, amit új korától le tudsz követni itthon, nagyon keveset adtak el itthon. Ez nekem is parám volt, így elkezdtem nézni az első gen. auris hybridet is, abból többet vettek itthon újkorában. (tudtam is venni egy nagyon jót belőle áron alul, pont dj79 csekkolta nekem vásárlás után ) Csak azóta az is drágult rengeteget, tavaly a priusok ára vihargyorsan emelkedett, az auris később követte le.
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
-
sagesz93
addikt
Milyen swacet sikerült leakasztani? GLX? Kép is jöhet nekem Manhattan gyöngyház van GL+ “fapad”
macilaci78: milyen téren nem fértél el? Szerintem csak azzal van gond, hogy alacsony a kocsi, de nagyon mélyre lehet süllyeszteni az ülést, így van elég fejtér(utasülés is állítható magasságú!). Mögöttem is simán elférnek, senki sem panaszkodott.
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
Van az aurisban pedig sávtartó és adaptív tempomat is, ha találsz olyan felszereltséggel. (Talán TSS az extra neve amit keresni kell.) De szerintem hosszabb mint 4.6m!? Esetleg Lexus ct200h? Ugyanaz a technika.
Illetve a 99 lóerő nem valós érték, eleve a villannyal kombinált 136ot szokták megadni. Az jobban tükrözi a valóságot, a villany miatt eleve fürgébbnek érezni bizonyos szituációkban.
Szerk: most nézem 4595 mm , hát ki van centizve
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz BoneDragon #209443 üzenetére
Szerintem jelenleg lehetetlen ez a kedvezmény dolog, max akkor, ha olyan autót akarsz amire nincs akkora kereslet. Milyen autót néztél/vennél? Én amit láttam, hogy például a Ssangyongokat nagyon hirdetik állandó készlettel, szerintem például ott lehet azért alkudni 1-2 százezret.
Amit például mi kerestünk nyáron (corolla kombi hibrid / suzuki swace) ott lehetetlen volt 1 forintot is alkudni, vagy bármilyen tartozékot belekérni pluszban. Nagyjából ultimátumot adtak, hogy 1nap van dönteni, ha nem kell viszi más. Rendelés esetén meg nem tudtak időt és árat sem garantálni. Még színre is azt mondták, hogy 1-2 színt ajánlanak, amikből többet gyártanak, azokat megkapnánk előbb[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz szpeti40 #209226 üzenetére
Az ugyfelkapus elírás valószínű annyi, hogy véletlen 2020-al vitték fel a 2021es adatot. Torolni gondolom nehéz az ilyet inkabb benne hagyják…
A kéknél szeirntem azért nincs rendszám, mert még nincs neki, kinti autó lehet … rozsda és km miatt talán rosszabb
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz szpeti40 #208949 üzenetére
Esetleg a totalcar műhelyprn nézd meg, van róla egy rész [link]
Szerintem kicsit túlzóak, de tény, hogy van pár specifikus alkatrész amik nyilván drágábbak.
Piros szín rosszabb mint az átlag, de szerintem nem para, én bevállalnám(nézegettem sokáig én is swift sportot, de volt egy összeghatár ami fölé nem akartam menni, az alatt csak hulladékok voltak)
Ignis sport is jó lehet, csak azok öregebbek. -
sagesz93
addikt
válasz slett27 #208768 üzenetére
Azért ilyen ferde a kép, mert ezeket azt autókat nem veszik meg napokon(inkább órákon) belül, mint az 5ajtós változatokat. Így ha az ember felmegy hahura azt látja rengeteg a 3 ajtós. Nem véletlen, tényleg baromi nehéz eladni(ha van az adott autóból 5 ajtós is)
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz Paxker315 #208259 üzenetére
Azt nem merem leírni, mennyiért vettem pár hónappal előtte ezt a kocsit, de egyszerűen szörnyű, hogy mennyire lenézik ezeket az autókat, pedig nagyon jó kis járművek amik pár hsz-el elobb fel lettek sorolva. Csak tényleg meg kell nézni mit vesz az ember, mert lehet 600ért egy pesszimista tulajtól jobbat kapni, mint 900ért egy neppertől osztrakbol frissen behozva full szervizkönyvvel(30ezres olajcserevel stb stb)
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz Lacko32 #208255 üzenetére
Én most adtam el a Grande Puntomat 750ért, rozsdamentes volt az alja, 187ezer volt benne, újkora óta magyar, első tulajtól vettem át, apró hibái voltak + a fényezése nem volt szép, de balesetmentes volt, szerkezetileg, motorikusan teljesen okés volt. 2006os, mégis egy csomóan húzták rá a szájukat(mert hogy a fényezés így úgy). Nekem az jött le, hogy a magyarnak a szép kell, az, hogy jó is e, másodlagos. Illetve nem bíznak az olasz autókban.
-
sagesz93
addikt
válasz szabonagyur #207790 üzenetére
Hát igen 7.3ért a te kocsid már a múlté, pedig nem volt rég. Szinte havonta mennek feljebb az árak, árgarancia nincs, nem tudom így egyáltalán ki mer rendelni autót.. de keszleten meg tényleg alig van.
(#207792) szabonagyur : a gond akkor van, mint pl a swacenél, hogy nem engedik készletre rendelni a kereskedésnek, tesztautót se vehetnek jelenleg belőle, de ha most rendelsz árgarancia nincs, konkrét időpont sincs, lutri az egész. Kb úgy lehet kereskedésben 1-1 kósza darab, hogy valaki esetleg a kocsi megérkezésekor mondja vissza a rendelést.
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz szabonagyur #207787 üzenetére
Hát de itt azt írjak azonnal átvehető
De mondok jobbat, én swacet keresek, hirdetés 0, és mégis találtam az országban készleten 1-2 helyen, akkor s-crossból csak egyszerűbb, jóval nagyobb a mennyiség -
sagesz93
addikt
válasz szpeti40 #207087 üzenetére
[link] ez pont egy aktuális bejegyzés számodra
Ez az árkategória a sebességről szól, ki milyen hamar tud lecsapni egy - egy jó autóra. Típus stb, nagyjából már mindegy. Természetesen érdemes olyanokat keresni, amiről általánosságban jó a vélemény. (adott típuson belül melyik motor stb.)
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
Sziasztok,
Szerintetek a jelen helyzetben érdemes megvenni egy prius 2-t 1.5 millióért? 2005, nagyjából fapad(tempomat van benne), 1-2 elem volt festve, de nem volt kifli, gyári eredeti szélvédő, 240xxx km van benne, tudott hibája nincsen. Én úgy látom már ezek nem nagyon vannak ennyiért, és mióta megy a háború egyre rosszabb hírek érkeznek, tehát nekem nem úgy tűnik, hogy az árak nagyon be fognak zuhanni a használt piacon, mivel még lassabban lesz új autó.[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz Vismajor01 #205541 üzenetére
esélytelen manapság, nézegetem nap-mint-nap, lassan 3ért is csak értelmes prius 2-t kapsz.. p3 inkább 4m már főleg ami ennyire "új". Rengeteg szart árulnak már képek/hirdetés alapján bukta a kocsi legtöbbször.
siralmas a helyzet.
Gombinyó: igen - az 500 ezret dob az áron , főleg ha a ghostbusters matrica is rajta van!
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz Vismajor01 #205331 üzenetére
Három dolgot olvastam: hűtő repedés, inverter , ABS kocka, elvileg az inverterre volt visszahívás, a hűtőt meg lehet előzni ha cseréli az ember, az ABS kocka meg próbaúton észrevehető, ha pulzál a pedál fékezéskor. Lassan P2-P3-nál olcsóbban lehet venni ilyet meg Camry-t is, hihetetlen, hogy mennek a Priusok árai felfelé.
-
sagesz93
addikt
Sziasztok,
lexus rx400h 2005-2009
valakinek van esetleg, vagy tud róla valamit? érdekel minden infó.
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz dangerzone #204565 üzenetére
szerintem vegyen inkább az új érából suzukit az 1.2-es szívóval. Lekörözi mindent megbízhatóságban és fogyasztásban is.
Swift az aktuális előtti generációból simán kijön, új baleno szűken 3 körül de azok 2016-2017től vannak, az új ignis is.
-
sagesz93
addikt
válasz pvtfoley #204367 üzenetére
800ért nem lenne szavam, de ez 970+ 200 at akar a srác a nyári felni+ gumiért, tehát majdnem 1.2misi.
Na ennyit nem ér nekem, amiket felsoroltam hibák a nagyrésze abszolút nem vészes(csomiajtó fogantyú sima ignisen is problémás), engem inkább az összhatás zavar, nem hozzám illő ahogy a kocsihoz hozzá van nyúlva. Lehet valaki pont erre bukik, biztos megtalálja az optimális új gazdát.
Nekem például a felni bejön, bár a gyári nagyon kéne rá, de az valahogy egyiken sincs rajta szinte.
Én 900at ajánlottam érte a nyári szettel együtt, de ez is olyan ajánlat amire aludnék még egyet.[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
Műszakilag patentnek tűnt, jó kezekben van a srácnál ilyen téren. Viszont kiherélt kipufogó, ordít mint a sakál, nem túl szakszerű ültetés alatta, kasztni+alja egész egyben volt de a gyári szélesítés szinte mindenhol csálé(elvileg mindegyiken bajosak a bolhák), a csomiajtó fogantyúja a kezembe maradt, motorháztetőn kavicsfelverődés lematricázva de már durván fel volt hólyagosodva, belseje nagyjából ok, de a vezetőülés már szakadt egy helyen. Pár olyan módosítás ami nekem abszolút nem jön be(kínai LEDes izzó elől, hátsó lámpa lefújva sötétítve, 1-2 kiegészítő kár hogy rajta van+pár matrica is véleményes.)
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
Pont ezt akartam belinkelni, nekem abszolút optimális lenne ez a kocsi, ha már nagy távolságok, ez 300 km van tőlem, nincs itt szegedi tag aki rá tudna nézni? Meg kérdés mi okozza a légtömegmérő hibát, van egy olyan érzésem az alkatrész cseréje nem oldaná meg, ennyire nem egyszerű a hiba.
Az a baj nekem a swift sporttal, hogy számomra nem ér annyit, amennyiért mennek. Nekem nem ad többet az említett ignisnél vagy puntonál, ezek azért kevesebbért mennek.[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
Sziasztok,
agyalok egy olyan dolgon, hogy a jelenleg második autóként használt 60lovas puntot lecserélném egy kicsit dinamikusabb autóra, amivel szabadon lehet csapatni, de nem akarok valami bonyolult típust. Amit eddig megnéztem élőben is: Ignis sport: [link]
Ez bőven elegendő lenne arra, amit szeretnék(csak sajnos ez a konkrét példány élőben nem nyűgözött le.). Tudtok még pár típust amiket érdemes lenne megnéznem?
Az én gondolataimban ezek vannak nagyjából: Fiat punto abarth, Fiat panda 100hp, Suzuki ignis és swift sport, Mitsubishi Colt CZT, Peugeot 206RC. Csak benzines autó jöhet szóba.
Ár... próbálnám olcsón megúszni, pl a linkelt kocsi ára bőven jó lenne, de feljebb tudok menni 1,5-2millió környékére.[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz #46372352 #202478 üzenetére
toyoták közül néztél valamit? én camry-t vennék, igaz nem ötajtós hanem limuzin, de atombiztos technika legalább(bár nem tudom ez mennyire szempont, nem zavar a turbó, bonyolult váltók, stb.?) , erő is akad azért benne, szoktam látni 9-9,5 körül belőle 2-3 éveseket.
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz tboldi #201340 üzenetére
Jaja, és 4db egyforma 3éves nyári gumi van rajta, tele volt a tank, city szervo és klíma megy rajta, ajtóhatárolók nem kattognak, csomagtartót fogja a teleszkóp, rozsda sehol nincs rajta, futómű nem kopog, fékek nemrég voltak cserélve, vezérlés és olaj sem régi, nagy siker volt 300ért
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz tboldi #201338 üzenetére
Ebben a kategóriában nincsenek csodák, csak mindig szebbet-jobbat akar az ember. A szervo amúgy nagyon váratlan tud lenni amikor elromlik, azért ha ilyen kocsit vesz az ember, ezt kalkulalja bele, hogy bármikor jöhet a baj, és biztos kanyar közben száll el először az első fekete puntomnál is előjött a hiba, borzalmas kellemetlen volt.
Vásárláskor csináltam egy fotót tegnap, reggel7 indul kellett érte(este 11 tette fel a kocsit), mert aki előbb érkezik az viszi alapon volt a Punto. [kép] majd faxázás után megy autós topikba a vállalható képekkel[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz tboldi #201327 üzenetére
az ürge tényleg gáz. A fékek zsír újak, most cseréltette, csak az állástól rozsdás. Az alja volt kicsit rozsdás itt-ott, de semmi komoly, bőven használható kategória. A vezető oldali ajtó mögötti "bodykit" mintha lett volna piszkálva, erre ő azt mondta, megszívta a nap a gumikédert. Közben alatta meg lötyögött egy műanyag bolha..
-
sagesz93
addikt
válasz tboldi #201324 üzenetére
nem nézted az ignis sportot óváron[link]? Én megnéztem a szabim alatt, elég patent a kocsi, svájcból hozták. 900k névre írva(amikor én voltam ott 999 volt)
én most vettem tatán egy 2es punyeszt 300ért, mekafull mert klímás is! 150k km és rozsdamentes nem tudok elszakadni a fiatoktól[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz rasotamas #199785 üzenetére
Nekem a #szarolasz volt 780k egy hatalmas alkuval, azóta vezerlés, ekszij ezeknél minden cserélve, olaj+szűrők, elől lengokarok, stabpalca és egy féltengely gumiharang, na meg gyári legszurohaz, mert ennyi idő után elkezdett toredezni az eredeti, hihetetlen szarul van kitalálva ez a része. Ez ossz volt kb 200k eddig. De most patent a kocsi nagyon. Itt számít nagyon, ha megbízható embertől van, vagy olyantól aki arra sem emlékszik mikor volt olaj cserélve utoljára. Ehhez 4 éves nyári, 10 éves téli gumi járt. A külsejére kéne rámenni, nagyon szép tudna lenni, bár most se csúnya 5 méterről mai friss:
[kép]
[kép][ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz Yiggdrasil #198786 üzenetére
ha nem lenne rá szükségetek, én bármikor átveszem a fenti áron
ha már ennyit lehet tudni egy autóról, nagy baja nem lehet.
-
sagesz93
addikt
válasz RexpecT #197972 üzenetére
3 ajtósság nem lesz gond? Én úgy veszem észre általában hátrány szokott lenni, főleg azon kocsiknál amiből volt 5 ajtós. Pont linkelted a piros 5ajtósat, az talán emiatt kelendőbb lenne egy esetleges eladásnál.
Bár ez csak magánvélemény(főleg mióta van gyerek azóta még jobban így gondolom ) -
-
sagesz93
addikt
válasz Veron #197138 üzenetére
Na ezért fontos a motorikus részt vizsgálni, mert szerintem itt a topikban is többet a hibridre gondoltak amikor ez a kérdés felmerült (velem együtt), és akkor garantálható, hogy az a tuti vétel. Még így az 1.2-vel is a corolla az előnyösebb szerintem, de megfontolandó inkább a hibridet venni a jövőre nézve, biztos, hogy azzal kevesebb a fenntartási költsége is a gépnek.
-
sagesz93
addikt
válasz Veron #197128 üzenetére
szerintem 100%, hogy a corolla - de kérdés a motorizáltság, sokkal fontosabb mint a felszereltségi szint. Ha hibrid a corolla akkor meg 200% Ha abból a megközelítésből tekintjük, ahogy láttam keresed azt is, hogy pár év múlva melyik kocsi mennyit ér stb.
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz BigBlackDog #196554 üzenetére
Ez így van, ezzel én nem kalkuláltam ennyire radikálisan anno. De nem is tudni meddig fajul a dolog, még a végén az Octavia is 10 misi marad 3 évesen is, ha 400 lesz az euró az újat meg lehet venni 15ért
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz focvis #196548 üzenetére
Na nekem van egy példám az 1.2 szívó balenoval amit 3 évesen át kéne vennem a cégből, új ára 3.25 Misi volt, alku 0 forint(igaz a tényleges listaár több(talán 3,7 volt) de a suzukinál senki nem nézi azt mert alapból nem azzal az árral hirdetnek), most 2 éves a kocsi és kereken 3.25 millióért mennek használtam a 2-3 éves darabok én meg naivan azt hittem 2 max 2,5ért át tudom majd venni 3 éves korában
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz Tothgera30 #195312 üzenetére
akkor már inkább egy 100HP-t(ha talál és belefér a keretbe), azzal már lehet haladni, azért az 1.2 60 lóval nem igazán lenne ugrás a PUG után
Ignist szerintem simán lehet találni, csak nagyon rajta kell lenni, mert feltesznek egy jó darabot az 1-2 órán belül elkel, ölnek érte(de ha 1 misi van rá akkor talán van idő rá, a 500-600 as kategóriás ignisekért ölnek)
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz slett27 #194788 üzenetére
vannak azért kincsek annyiért is , pl én a pandámat 350-ért vettem, és kiváló jószág azóta is
de pl pont Draskovicsnál volt egy twingo "teszten" az került 200 ba ha jól emlékszem és klímás + automata
[link]
de remek daewoo matiz és társai vannak ennyiért, talán még olyan is amiben rozsdán kívül fém is van.[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz slett27 #194267 üzenetére
áh, nem érdemes azt a jó Fiatot eladni, főleg, ha tényleg nincs semmi gondod vele, ebből is látszik, hogy az egy nagyon jo konstrukció, TC-n is volt egy műhelypornó a dízel verzióval, ott is dícsérték.
Szerintem a hondával többet szívnál aztán, azért az sem egy hibátlan típus.
-
sagesz93
addikt
-
sagesz93
addikt
válasz akooos #193999 üzenetére
vegyél valami olcsó alfát(147 / 156), azokban van tűz ha még van egy kis lehelet a motorjában.. főleg a dízelek, azokat nehéz lerúgni. Erre szakosodott bontókban szarásig potom pénzekért az alkatrészek ezekhez is, de tény a VAG csoportnál is van még egy szorzó ezen, annyival több van belőlük. Esetleg valami gömbölyű A3 is kijöhet de azért ezek tényleg elég lerúgott kocsik lesznek
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz [CS]Blade2 #191422 üzenetére
egyezik az ülés a suzukikban, max néhánynál bőr- vagy nem bőr, de a swiftnél szerintem ez nem téma. Max ha sportról van szó, az más
az a 2.790 es kocsi elég jó vételnek tűnt, én lehet beleugrottam volna.
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz cappa72 #191057 üzenetére
Ez szerintem egy nagyon egyedi eset lesz, illetve motorikus jellegű a gond tehát akkor ez bármelyik 1.2-essel szerelt suzukinál előjöhet.
Baleno típushibája a kuplungnál keresendő, valami elvileg gyárilag nem lett jól bezsírozva, ezért elkoptatja magát a szerkezet, de ezt gariban szokták cserélni. (enyém is cserés lesz, de kihúzom a 3. évre mert a kuplungom tökéletesen működik amúgy...). Amit még láttam az a csomagtartó ajtajánál lévő ezüst díszléc alatti rozsdásodás, de nem egy nyűgös típus szerintem.
Ha van facebook, ajánlom a típusok csoportjába való belépést és ott lehet olvasgatni az aktuális dolgokról, ha valamelyik kocsinál sokféle nyűg van, azt ott elég könnyen meg fogod találni.[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz diegho #191032 üzenetére
Nekem is szürke a baleno, eggyel sötétebb árnyalat, sajnos azért lett ez mert már nem volt baleno az országban amikor vettük, ha tehettem volna biztos “színeset” választok vagy fehéret, jól áll ez a szürke kétségtelen, de a koszolódás faktor az eszméletlen vagy csak engem zavar nagyon, de a kék, piros, fehér kocsik nem láthatóan koszosak 1-2 nappal mosás után mint a szürke és az ennél sötétebbek.
Swiftben szeirntem nagyon szép a piros, kék és narancssárga, meg a sárga de az Sport szín szerintem. Főleg ha fekete a tető hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
Sziasztok,
van valakinek személyes tapasztalata az új Ssangyongokról? Elsősorban Korando ami érdekelne.
-
sagesz93
addikt
Sziasztok!
szerintetek egy 2004-es 1,2 60lovas elvileg real 130k km futott FIAT PANDA klíma nélkül mennyire jó vétel 350 körül?
Lenne egy ilyen "alkalmi" lehetőség, ősszel kéne egy második autó de akkor megvenném most.
Képekről teljesen jó bőrben van, belseje is, nyilván élőbe több minden kiderülne.
Az első autóm egy szinte ugyanilyen tulajdonságokkal rendelkező punto volt, én nagyon szerettem a kocsit.[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz Tothgera30 #188127 üzenetére
Fiat Bravot nézted? Azért az jóval minőségibb autó egy G astránál -szerintem- , és abból 1,2 körül lehet kifogni már, de tény, nehéz. G astrával sokkal egyszerűbb a dolog. Pár napja volt is fent egy 2010-es már faceliftes bravo 120ezerrel 1,2-ért, be is tettem a parkolóba, kb 2napon belül el is tűnt a hírdetés. még olasz vonalon talán fiat linea: [link], bár ez nem tudom hogy viszonyul egy G astrához minőségben. (törökszedán)
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz PeeterssoN #187555 üzenetére
Pedig egy olasz golf [link]
Fiat bravo elég jól passzol a képletbe.
Csak a baj, hogy ebből nem volt kombi. Szerintem is a koreai duó a megfelelő.[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz cappa72 #185061 üzenetére
"de vizszintes úton simán váltok 55-nél ötödikbe." - ez szerintem halál egy ilyen motornál, én nem erőltetném. Én kis szívó benzinessel sem járok így, szerintem a turbós méginkább nem szereti ezt. NEkem is jelzi ilyenkor végig, hogy váltsak feljebb....
[ Szerkesztve ]
-
-
sagesz93
addikt
Nem gond ha benne van, szerintem el nem nagyon romlik - de ezt majd az idő igazolja vagy cáfolja, itt inkább az emiatt rákerült felár ami miatt sietnék venni egy hibrid előtti modellt. Annyival nem ér többet az autó, amennyivel drágább lett a hibridséggel.(nyilván ebben infláció - árfolyam stb. dolgok is vannak)
Ugyanez érvényes most a többi suzuki modellre is, bár nyilvánvaló most csak túl akarnak élni egy időszakot, aztán gondolom jönnek a toyota alapjaira megcsinált rendes hibrid kocsik is, azok szerintem biztos ütősek lesznek.[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Dyson akkumulátoros porszívók
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- Xiaomi Yimmy H10 porszivó
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest