Hirdetés
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- leslieke farmerzsebe
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
batai15
félisten
válasz dellfanboy #223521 üzenetére
Kollégám most volt vezérlés cserén pedig csak kB 40 ezer van benne
-
batai15
félisten
válasz lockdown90 #223489 üzenetére
Nem sima szívó.
-
batai15
félisten
válasz lockdown90 #223168 üzenetére
Asszem Horvátországban vannak most vele nyaralni.
Szoktunk beszélgetni a tulajjal. Mi meg olaszba a másik focaval. igaz az csak egy 1.6 benya.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz AxBattler #223164 üzenetére
Nem, már előtte egy ideje ki volt nézve. Kétszer voltam meg nézni , legutóbb voltunk vele teszt kör és szerelőnél is.
Aztán abban egyeztünk meg hogy lagzi után ha meglesz akkor viszem. Halistennek nem tudta el adni, bár 4.1m nem kis pénz egy mk3.5 ért és halistennek sokan az 1.5 tdci:techno felszereltséghez hasonlítják.
Amúgy nagyon szép állapotban van, nem vészes 180ekm. Egy két fekete tetőn lévő karcon kívül gyak újszerű, gyárilag st line (gyári ültetés 18as kerekek, más body kit szárny stb)Manual halistennek (ps red flag) xenon tábla felismerés,holter figyelés, carplay, kormány fűtés első szélvédő fűtés és még van benne egy elektomos előfűtés plusz első szélvédő is. Eléggé modern és fiatal a mai autókhoz képest is, gyárilag st line ráadásul(race red szín) . Nagyon jól megy irtó csöndes a motorja.
Srác is eléggé lelkiismeretes tulaj, bet még a gyűrűt is le vette. Egy alfa gulietta lesz neki ezután.
Egy darabig jó lesz.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #223160 üzenetére
Köszönjük. Jön a baba is és a pozit is meg kaptam
-
batai15
félisten
Egyébként dci megane milyen? Ha már 1.5 tdci focusokat is nézek akkor megane 4? Tetszik a forma csak a Renault embléma nem.
Sajnos a piros st focus nem jött össze meg amúgy is a lafzit megvarom autó vásárlás miatt.Viszont ti mit tennétek?
A story a következő , minap Debrecenbe jobban meg néztem egy rcz-t.
Mennyi hülyeség 3 autó fenntartása ?
Asszonynak és nekem is egy olcsó autó meg mondjuk mellé hosszú távra autós talira néha kruzolni meg mondjuk egy rcz.
Az a baj hogy sokat járok Debrecenbe sok az őz, állandóan poros az auto stb. Sajnálnám hogyha egy 4 millas körüli autot enné a por, megy bele a km (havi 2500-3000km megyek jelenleg)
Lehet vennék egy 1.6 dizelt meg mellé lehetne mondjuk egy rcz vagy st focus vagy valami élményt adó férfias autó .
Bár három autó fenntartása meg azért nem kis pénz...[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
-
batai15
félisten
Nekem is tetszenek a méganok , de a Renault logó láttán hát továbbra sem szimpatikus pedig francia.
[link] ehhez mit szóltok? Egy ismertebb arc rakta fel egy hónapja a 308 t9 csoportba.
Nagyon tetszik, ritka gti kivitel mindenben tökéletes lenne.
Rá kérdeztem km valós, váltóban még olaj csere nem volt,ahogy a nagy szerviztől( sima olaj csere) sem vagyok el àjulva, illetve most már elkezdtem azzal is foglalkozni hogy a peugeot nehezebben adható el majd vagy áron alul.
Viszont tényleg mindent tud ami egy autóban jelenleg nekem kell. (Sportos, automata, carplay, bőr panoráma stb)[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
sziasztok kérhetek ezekről véleményt
?
Voltam tegnap megnézni jól felszerelt nagyon , drága is és azért félek az ecoblue 2.0 motortól szerintem ez már nem psa , és eléggé bonyolultnak tűnik a hdihez képest .
Ugyanakkor jól megy nagyon és minden kritériumnak megfelel . Ráadásul ha kevés a km sokáig jó lesz.
Ugyan akkor számomra ismeretlen ez a motor és a car defend szolgáltatás is némileg megtévesztő ugyanis csak a legdrágább csomag nyújt védelmet a dizel elemekreEz tűnnek a legbiztosabb vételnek .
[link]
Főleg a Peugeot[link]
Ezek se rosszak , voltam megnézni őket
Ha évjárat és felszereltség azonos mitől függ a front rács kinézete?[link]
Ezt is voltam megnézni kívül belül patika , 180le maximálisan kielégítené a sportos férfi vágyaim és van megjelenése is.
Viszont mivel hosszú távra terveznek a 188 ezer km sokallom. De gyakorlatilag szerelem első látásra .[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz szabonagyur #221649 üzenetére
Mer' mondjuk kiégett ,canbusos a drága és bejelzett Nyugi vettem bele másnap p21w/5 méghozzá párba cseréltem mielőtt még ebbe is bele kötsz , ja osramot nem valami tescos szutykot
De azért köszi az okoskodást.
Legközelebb majd kifejezetten a te tanácsaidra fogok támaszkodni.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #221647 üzenetére
Nem lesz. Asszony autója lett.
-
batai15
félisten
válasz WasabiTrsr #221640 üzenetére
Most vettem egy focust ezzel a motorral ,6.5-6.8 között eszik eddig .
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #221466 üzenetére
Persze insten mentsen a powershiftől.
2016 kiadású asszem technologi. Szervot azt tudom , elvileg ezt már nem érinti .
Néztem a múltkor nem rossz kocsi , a km miatt meg sokáig jó lesz nekem . Főleg hogy 3.5 körül beszéltük az árát .
Mondjuk a mostani 407be is csak 225 ezer van (2.0 HDI ) gondolkoztam hogy rendbe vágom totálisan, és megtartom mert millióért egyre inkább megalázó árulni annak fényében hogy mennyivel öregebb rosszabb autók találnak gazdára ennyiért , de fiatalítani akarok és dobpergés , jön a baba (8 hetes ) most már kell tényleg a kombi mert a szedán valóban szűkös sokszor amikor sógor gyerkőce jön velünk bevásárlásra.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #221463 üzenetére
Ha ennyiből ki lehet hozni akkor oké lehetne ,bár az egyik helyi szerelő szerint nem igazán olcsóbb a karbantartás / javítás mint egy crtdi . Meg már akkor inkább akkor az 1.6 HDI abban jobban bizom ,csak a plusz garancia miatt kérdeztem rá itt a topikban .
Egy biztos ha főnök 3as focusa (1.6 TDCI ) wagon eladó lesz arra fogok rá repülni . (106 ezer van benne ) csak az még kérdéses hogy kap e a felesége céges autót. -
batai15
félisten
[link] nektek mi erről a véleményetek ? Még mindig nézelődöm, nem sietek , és alapvetően a dsg + több kratft vonz. Voltam tegnap előtt megnézni a kereskedő elég pökhendi de legalább kezembe nyomta a kulcsot hogy nyugodtan indítsálam be. Nem sok érte ez egy kicsit ?
Náluk is elérhető ez a defense insurance biztosítás , ér ez valamit vagy tényleges védelmet nyújt a nagyobb kiadások ellen használt autó esetén ? -
batai15
félisten
válasz grizlisandor #221314 üzenetére
így van ,nekem is így volt utólagosan a 206sw(2.0hdi )
-
batai15
félisten
válasz szabonagyur #220923 üzenetére
Hát ez van ,le van írva benne minden ami szerintem fontos.
Tboy: Ja és még abból alkudna a paraszt[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz dellfanboy #220921 üzenetére
Persze,csak vannak bajok a fejekben is...
-
batai15
félisten
válasz dellfanboy #220919 üzenetére
Hát én 1,2 misibe árulom,1 be vihető . 2007, valós 221 ezer km , legutóbb 4 féktárcsa, betét (február 5) 250k volt. Váltó szépen vált ,volt olaj csere ,sokat költöttem rá 4 év alatt. Nyilván nem új autó, hirdetésben le is van írva hogy valamelyik futómű szilent cserés , és a váltóban is kell olajat ,el értem vele a km-et . Itt ott van karc stb de nem rohad ,jó állapotban van. Erre sógor apja panaszkodik hogy 2 millió körül a B6 passatok rosszak , kéken füstölnek ,sok a km ,fapados stb . Mondom neki vedd meg ezt , azt mondja nem tetszik a színe (szürke ).
-
batai15
félisten
Tegnap voltam egy kereskedésbe , mennyire van értelme a plusz garancia vásárlásnak(motor váltó pl ) ? Ha gond van tényleg lehet ezzel a védelemmel élni,vagy csak pénz lehúzás ?
Más,ahogy nézem nagyon pang a használt autó piac . 3 hónapja még a kereskedő mindig nem adta el a fordot amit tegnap néztem , ismerős is több mint 4 hónapja árulja a Skoda octáviát . Nagyon nehéz lesz ezek szerint eladom a 407-et,igaz még csak egy hete hirdetem. -
batai15
félisten
válasz WasabiTrsr #220814 üzenetére
konkrétan a volt főnököm ecsetelte hogy ami befér a focus kombiba a b8 kombiba nem, csak máshogy forgatva, ha ez számít. Nekem azt hiszem elég lesz a 120 lovas dízel is, + ha kap egy remapot, akkor meg fickósabb lesz mint a 407em, fogyi meg mikor mész 2500km-et akkor nem rosz az 5 alatti fogyi sem, meg érzi a tárca.
A ford esetén a motor teljesítmény és esetleg a kényelmi dolgok esetén kell kompromisszumot kötni(1.5, 1.6 dizel , 2.0 ritka, és automata kerülendő) ha ezek fontosak 308 sw gt-t érdemes nézni.
Viszont a fordból nagyobb a kínálat, meg ott az 1.5 tdci se bajos , mert csak 8 szelepes.
Nekem nagyon megteszett a ford, várok is kicsit vele ,mert 98 ezer van a abban amivel mentem (lehet fog kapni a neje céges gépet)[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz WasabiTrsr #220811 üzenetére
pont a focust akartam írni, esetleg peugeot 308.(2.0 hdivel)
Minap mentem egy 1.5 tdci focus kombival egy karikát, nekem eléggé megtetszett.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz WasabiTrsr #220752 üzenetére
Tgdi emlékeim szerint rövid használat miatt tönkre tud menni, össze folyik az olaj a benzinnel . Egyik ügyfélnek ilyenbe csináltuk a turbót, miután besült a motor.
-
batai15
félisten
Mondjuk próbáltam a 2.0 corolllat jó is lenne ,csak indokolatlanul drága .. két éve 7.4m volt egy közepes 1.8 hsd újonnan. Most használtan nincs ennyi és még csak carplay sincs
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz grizlisandor #220626 üzenetére
Jó hát eleve olyantól vettem aki annak valotta magát
Viccet félretéve tényleg tetszenek az autók,de kicsit félek tőlük. PSa vonalon nincs ilyen,tudom mire számítsak.
De ettől függetlenül meg fogok nézni pár autót majd.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz grizlisandor #220624 üzenetére
Mint írtam jókat hallottam,csak azért bennem van az hogyha belenyulok a szarba,nem jó. Az említett audim 3 hónapot állt,és nem lett jó vége,lehet csak rossz beidegződés,és előítélet.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #220620 üzenetére
Amúgy tök érdekes mert ismerősnek hatos golf van ,húzva ráadásul nem finoman jár vele . Neki elmondása szerint nincs vele gond . Én magam is sok jót hallottam egyébként de így az olvasottak alapján inkább elmegy tőle a kedvem. nekem egyszer volt német autóm életem legrosszabb autója volt.
Megértem egyébként hogy nem tetszik itt mindenkinek hogy leszólom a vwt, de inkább nekem az a konklúzió hogy maradok a bevált márkánál.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz szőröscica #220616 üzenetére
Bluehdibe is 0w20 van mégsem eszi.
Mint írtam tökre örülök hogy a VW az isten ,csak engem nem győzött meg .[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz bandus #220614 üzenetére
Pár sorral fentebb leírtam ,keress vissza please .
Ha mégis lusti vagy ,akkor meg: Szedán, (teszik a csomagtér megoldás) dsg karaktere is tetszik, és nagy a kínálat . Arról viszont nem tehetek hogy nem akarok olaj zabáló , kevésbé strapabíró konstrukcióval szívni.
Nem mondom hogy van egy két szívó faktor PSa vonalon ,de inkább azok mint ezek a dolgok.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz tibbike01 #220611 üzenetére
Hát azért bele olvasva az egyes csoportokba ,és a az annyira ajánlott céges 2.0 cr Octavia (150ps) is eszi az olajat ,nem mondanám hogy hűha. Ráadásul a PSa dízelek meg igenis jók , én azért elég régóta hajtok HDi motoros autókat ,és jelen vagyok az egyes csoportokban mind az 1.6 mind a bluehdi kevésbé problémás mint a cr dízelek az olvasottak alapján.
Én inkább maradok PSa vonalon mint írtam ,végleg elment a kedvem a némettől .
Értem én hogy némileg elfogult vagy ,csak hogy a valóság meg nem az.
Pedig amúgy tökre tudnék élni egy dsg szedán octáviát.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz bandus #220608 üzenetére
Sry de nem felhők felett ,hisz mondjuk egy 4 éves autó azért ne legyen már lerugva ,technikailag legyen rendben stb . De még a picit idősebb esetén is elvárható. Azért 6 millió már minden csak nem kevés. Értem én hogy covid autó minden kotlák többet ér,de azért ez szemel jól látható összeg.
Vagy akkor mindegy ha a kínálat alját nézem és akkor be tudom ezeket ,meg rá költöm , igenis ennyi pénzért el lehet várni hogy egy szép állapotban lévő műszakilag jó állapotú autót kapjon az ember .
Nekem ezt jelenti az újszerű .[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz hobizoli #220600 üzenetére
Hát nem tudom eddig se voltam nagy Vag fan, és úgy néz ki ezután sem leszek . Volt egyszer egy foshtalicska audim , életem legrosszabb autója volt , rengeteg gondal . Kevesebb mint egy év kínlódás után sikerült el takarítani , azóta és előtte is Peugeot vonalon mozogtam,nem mondom hogy Peugeot nem volt hiba mentes , de a jelenlegi autómban sincs meg ez a jajj mikor fog megállni alattam érzés ,bármikor elmerek vele indulni .
Köszönöm az infókat srácok , azt hiszem hogy az elmúlt pár nap tapasztalatai alapján letisztult a kép[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz dellfanboy #220598 üzenetére
Nem felesleges hasonlítani, mert sok alapvető alkatrész működése és felépítése hasonló. Nem attól lesz euró 6 hogy megbízható e vagy sem hanem például dpf van e,scr,fap ,stb ,tudod károsanyag kibocsátás. Inkább arról van szó hogy min lehet spórolni a gyártás során .
Azért eléggé arc pirító psa vonalon is az 1.5 HDI esetén a vezérmű tengely lánc szakadás,amivel rossz esetben kuka a motor , holott annyi az egész hogy már a gyár is nem 7mm láncot használ ,hanem 9et . Nem változott a motor környezetvédelmi besorolása ettől .
Itt csak arról szól hogy a paraszt hordja az autót minél többet javítani , minél hamarabb cserélje le.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz tibbike01 #220595 üzenetére
Hát ha srácok ha tetszik ha nem ,a típus és az ár ismeretében teljesen jogos hogy az ember elvárja hogy újszerű autót kapjon,és a kötelező dolgokon kívül ne kelljen azon remegni hogy jajj most megáll az út szélén meg talicskával kelljen a pénzt rá locsolni mert akkor inkább gyűjtök meg veszek igénybe hitelt és veszek egy új vitarat például akkor, hosszúba 6 liter fogyi nekem már megfelelő lesz. Ugyan nem tetszik a Suzuki de új .
A a vagtól egyre inkább megy el a kedvem . Céges 150ps 2.0 cr eszi az olajat , rs csoportokba állandóan az olaj fogyi a téma, volt főnököm bitdi passatja 8 millió volt nem is régen , úgy kezdődött hogy 1 millió ment rá .
Ez minden csak nem megbízható ezek szerint.
Nem is olyan régen még az volt szajkózva ha egy dízel karban van tartva ,akkor 3 -400 ezer km-ig nagyjából hiba mentes , még akkor is ha automata .
Aztán most meg itt már azon kell remegni hogy 200 ezret bírjon ki megbontás nélkül.
A kis 1.4 hdim 360 ezerrel adtam el , és mai napig köszöni megy . De mondhatnék régebbi cr-eket , hdiket ,meg minden normálisabb dizelt ismerősi körben hogy köszönik dupla ennyi km esetén is még nem hullottak szét.
Értem én hogy minden új rossz (puretech szét hullik 40 ezernél is ) de azért ez a cr TDI még nem abból a korból való ,szóval nekem ez abszurd .
Mint írtam veszek akkor inkább PSa vonalon egy 308sw ,vagy 508 bluehdi ,adblue off aztán sokáig nem lesz vele gondom . Csak skodat azért kezdtem nézni mert van belőle Szedán ,dsg tetszik ,és van belőle kínálat ,meg mindenki eddig csak ajánlotta.
Szomszéd lányának 450 ezer volt benne amikor eladták ,golf 6 1.6 cr és magasnyomású rendszerrel nem volt gond. (Minden mással igen ,de azért ez már km )[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #220586 üzenetére
Ennyire fosh kombó ? Azért nehogy már egy majdnem 6 millió forintos autó esetén már eleve úgy kelljen kezdeni hogy legyen rá félre rakva a motorra főleg ha valóban ennyi a km ,mert akkor ez egy beteg ágy konstrukció.
Értem én hogy első szerviz,meg folyamatos karbantartás(ami alap) de a motor váltó kombóval nem kéne gond legyen a normális motorok esetén 3-400 ezerig (főleg ha dsgbe is 60 ezrenként cseréled az olajat ) direkt azért nézek fiatal keveset futott autót hogy ameddig szándékozom meg tartani (100k futás) ne legyen gond .
Azt hiszem ha ez így van maradok inkább HDI vonalon továbbra is.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
[link]
Erről mi a vélemény ? Itt van a környéken . -
batai15
félisten
válasz dokee78 #220536 üzenetére
attól függ mennyi a havi összes futás. ha ez 20 munkanappal történik akkor az havi 1000km + saját használat . évi 20-25 ezer km futás környékén érdemes dízelt venni, illetve attól függ milyet szeretnél. Egy fap/ dpf nélküli régi dízelnek ez nem gond, feltéve ha nem egy lerúgott példány. (De ezek már nagyon öreg autók) De például egy törpe dízel(1.4, 1.6) is sok van 90 le környékén kettős tömegű és szűrő nélküli autó is jó tud lenni.
Ha ezeknél modernebb , erősebb dízelt akarsz akkor mindegyikben van már kettőstömegű. fap dpf ami kopó alkatrész+ magasnyomású rendszer. ha ezek bármelyike romlik drága. magam ellen beszélek mert évek óta dízelt hajtok, és még soha nem volt egyikkel sem gond.(hdi motorok) Ha néha hajtod, és nem egy lerúgott példányt veszel egyébként nem kell tőle félni.
De havi 1000km-re, a kérdésre válaszolva még nem vennék dízelt.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz Gombinyó #220488 üzenetére
Mi lenne szerinted az olaj fogyasztás most komolyan ? Az az autó rendellenes mértékben fogyasztja az olajat ,és nem tömítések által és azért eléggé riasztó hogy az egyik srácnak 270k van elvileg a motorban és 600km/1l tűnik el .
Nekem a kotlák 407 nem eszik meg ennyit 15 ezer alatt .
Értem egyébként hogy TSI /cr is tudja enni ,csak nem mindegy mennyit. Azért az említett érték eléggé sok ,az hogy 10-15ezer km alatt eltűnik egy liter ,az semmi kategória nálam .
De azért nem szeretnék rá futni egy ilyenre ha nem muszáj,és azért kérdezem hogy ez mennyire általános dolog ,mert 2 3 héten belül több poszt is ezzel foglalkozik a facen.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Srácok ,cr TDI mennyire hajlamos olajat enni ? Beléptem már az RS Octavia csoportba,aztán nem az első poszt ami azzal kapcsolatos.
-
batai15
félisten
válasz Villa7 #220456 üzenetére
Igen ezzel tisztában voltam , sőt ismerős is utána nézett,nem sok különbség van a TSI motor alkatrész árak között és a cr között.
Most hogy haver nézi amúgy egy 2.0 cr Octavia még rendesen meg tetszett ,főleg mert sok belőle a Szedán ami nagyon jól pakolható ,az RS meg az egyik legjobb autó a kategóriában. Hmm lehet nem Peugeot lesz hanem egy dsg octi hamarosan[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Ismerős nézegeti az autókat (VW) olyan 50km munkába járásra , szerintetek 1.4 TSI ,vagy 2.0 cr (150hp mindkettő) van a cr javára lényeges fogyasztási és 1.4 TSI javára megbízhatósági és fenntartási különbség ?
Én a 2.0 crt mondtam neki ,főleg hogy néha mennek hosszabb távra is ,meg azért dinamikusabb is az.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz tboldi #220305 üzenetére
Igen annyit elfelejtettem írni hogy általában le töltenek egy fájlt (meg előtte csinálnak backupot a régi ecu adatokról) amit aztán feltöltenek ,és a rendelkezése álló adatok alapján finomítanak ,majd próbakör .
Nekem a 206sw 2.0 HDI (90le) volt piszkálva ,elsőnek így írta meg a srác hogy 210et ment ,viszont nem volt különösebben dinamikus normál közlekedéskor ,aztán közép tartományba lett dinamikusabbra írva. Majdnem egy literrel evett kevesebbet (5 alatt volt , előtte stabil 6) és egy ellőzéskor nem kelett vissza gangolni.
Most a 407et nem bántottam az automata miatt ,ugyan elbirná de a 140le sen rossz alapvetően.
Ha ősszel az 508 meglesz ,első körben 160-180le gyári példány lesz a cél,ha viszont a manuális 150 pacis ,akkor valszeg kap egy kis kraftot ,de majd meglátom nem lehet már száguldozni. Bár még nem teljesen tettem le róla hogy nekem is legyen egy kicsit egyedi autóm.Szép az a mito egyébként, gratula hozzá .
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz imyourfriend #220300 üzenetére
Igazából annyira nem is program hanem paraméter.
Töltő nyomás, porlasztó nyitvatartási idő, befecskendezési nyomás stb stb .
Normális szakinál alap hogy mentek több kört hogy lássa az élő adatokat ,neki hogy tetszik ah autó és neked . Plusz mivel még új autó és új autó között is van különbség,nem hogy több éves használt esetén, ugyan az a paraméter nem biztos el éri a kívánt hatást, és hogy jó lesz a setup ,lehet össze ömlik a rail nyomás (kopogásos égés stb ) . Plusz a jobbak ha pl a korrekciós érték már nem jó ,nem is csinálják meg .És amikor ez találkozik akkor lehet azt mondani hogy ér valamit a szaki. Plusz a jobbaknak van pad (akár az egyszerűbb kerék alá helyezhető) hogy lásd nem csak placebo meg ne arcoskodjon az ember hogy 100+ írták meg.
Ismerősnek BMW E39 2.5 sorhat valami 400 le-nek megfelelő üzemanyagot kért le az ecu aztán nem bírt menni ,és még gyengébb is volt mint gyárilag .[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #220226 üzenetére
Abból csak kombi. Mondeo nem tetszik
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #220220 üzenetére
Jajj értem,köszi . mondjuk szerintem az 508 manuálba is értelmes választás,aztán az mégiscsak jobban illik hozzám,főleg hogy szedan parti vagyok. Mondjuk még ősz messze van , úgyhogy bármi is változhat addig
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #220218 üzenetére
köszi! ennek mik a tünetei? nem olvastam még utána konkrétan
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #220216 üzenetére
Elvileg a korai évjáratok voltak, és megoszlanak a vélemények is ez ügyben hogy meddig. Van akik szerint 2017ig biztosan, mások szerint 2019 ig , mert elvileg az 508nál is volt már motor csere , szóval inkább az utóbbi a reális.
Ami biztos hogy alvazszám alapján meg lehet mondani hogy érintett e az autó.
Maga az átalakítás 1 millió alsó hangon,(ezért sem proritás) és szerelő szerint fordokat nem érinti, szerinte a más títusú olaj miatt.
Egyébként jó kis motor lenne, más számottevő hiba nélkül.
Jó magam mivel fiatal autót (18 körüli) nézek eddig mk3 focus, és 508 2.0 bluehdi van fókuszban. Teljesen nem tudok gond mentes autót venni, mert a fókusznak 500 egy villanyszervó, de ha 508automata lesz ott is lehet az elektromos kézifkékkel gond. Hozzáteszem egyik hiba sem általános, de fáj ha mégis jelentkezik
Magától az aisin váltótól nem félek, enyémbe is még nem hulott szét(bár volt olaj csere) és nem rossz hírben álló váltó,bár a hő cserélőre rászorul egy upgrade .
Néha fel fel szokott bukanni egy egy sw /limo active kivitelben manuálba , elektromos kézifék nélkül ,na egy olyan kéne nekem is azzal lenne a legkevesebb gondom.
Úgyis kap majd egy droidos fejest,automata fényszóró tolató radar stb úgy is tud, nagyon többnem is kell .[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz martonv92 #220213 üzenetére
Ez sem feltétlenül igaz.Jó ideje francia autóim vannak, elektronika téren az évek alatt 3 félével találkoztam.(jelenleg pug 407 hajtok 4 év 100km 2.0 hdi atf80sc )
Mondjuk költöttem is rá, ma megyek érte tárcsa+betét egy hátsó kerék csapágy 250k
206 hátsó lámpa test hiba-
206 index kapcsoló hiba(kopás),a bmwnél nincs ilyen gond mert nem használják.
407 bsm modul(bosch, leginkább felépítés miatt) A legbosszantóbb a bsm modul volt,mert azzal egyszer ott maradtam. Utóbbi forrasztási hiba,és inkább a beszállító sara ami viszont nem túl sűrű főleg nem egy 17 éves autó esetén
A francia autók ellen egy dolgot tudok felhozni. Néha egy két műszaki megoldás megvalósítás amit egyszerűbben meg lehett volna oldani,de sikerült bonyolulra csinálni.Viszont akár a francia konyha, lehet hogy nem egyszerű, és nem jelenti azt hogy rossz is.
VIszont a peugetot is el érte az emissziós hurrikán, és már a hdi motor sem garancia( 1.5 hdi lánc szakadás) a benzinbe meg a puretech sosem volt túl megbizható
Ősszel autó vásárlás nekem is, ha peugeot lesz(508, 308)ez lesz az utolsó dízelem, és peugetom hacsak nem történik valami csoda benzines fronton.
SZóval marhaság hogy a francia rossz, bár nem is feltétlenül jobb mint egy német, csak más kávéház.Mondjuk a peugetos fórum userek viszont szofisztikáltabbak közé tartoznak szemben pár csoportal ahol az e penis, egymás lenézése lekezelése megy.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #219956 üzenetére
Ezért sem akarok 308 sw-t , mert tönkre tud menni a motor és 1 millió a lánc csere . 3as fóka is jó , elvileg van ami tudja gyárilag a carplayt . szóval,de halgatok a releváns érvekre.
Vagy megint előveszem az 508at ,amúgy is a 407et váltja... Abban van Szedán ,rendes motor kraftal jó automata .csak abból öregebb ,többet futott jutna.
Vagy 308 1.6 hdivel még.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #219943 üzenetére
Közben elkezdtem túrni a netet ,és igen valóban 8 szelep csak. Forma miatt viszont azért inkább Mk4 focus lenne kívánatos ,1.5 ecoblue más kávéház ?
Azért minnél fiatalabb autót szeretnék, és szeretném le tudni az autó vásárlást a következő 5 évre legalább.
Viszont úgy adódott hogy stabilizálódott a meló ,és 130km nekem az út oda vissza a lakóhelytől ,így benzin kizárva .[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Ford focus 1.5 ecoblue-ról mit tudni ? Kerülendő? Ajánlott ?
Van egyezés a PSa 1.5hdivel ? Utóbbinál eltántorít a vezérmű tengely lánc szakadás, és annak a cca 1 milliós megelőző javítása. Elkezdtem nézegetni a fordokat (Mk4) kb 5 millió forint értékben, 308sw ellenében.
Nehéz a dolgom ,mert egyrészt racionális , másrészt azért érzelmi alapú is az elvárás ( fiatal , viszonylag keveset futott ,kombi /Szedán,carplay gyárilag ,és azért tetszen is külsőre)Mk3 esetén az 1.5 TDCI PSa =1.5 HDI ?
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz dellfanboy #218169 üzenetére
Én tuti nem venném meg. Ennyi km combos akárhogy is nézzük.
-
batai15
félisten
válasz KoVee84 #217982 üzenetére
Jelenleg is aisin arf80sc van a peugeotom alatt .
Nekem is úgy rémlett hogy aisin váltó (legalábbis tutira a Mazda 6 2.5 tesztben mondták hogy 6-os aisin váltó) de a net szerint a mazda 3ban fs6a-l típusú váltó van . De sok mindent nem találtam róla.
Az általad linkelt Wiki oldal is 2012-ig írja hogy addig volt szerelve aisin váltóval.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
A mazdákban található automata váltó ( elvileg saját fejlesztés) mennyire kell félni ?
[link]
Erről mi a vélemény ? -
batai15
félisten
válasz stilo18 #217846 üzenetére
Első és utolsó tapasztalom a Suzuki volt ,utóbbi években inkább Francia autókban utazom,nem igazán voltam képben a mazdaval,csak egyik barátomnak aki Angliába lakik ,amikor most kint voltunk nagyon megtetszett a hármasa.
Aztán azóta is nézem őket ,plusz még a Honda ami még tetszik,főleg mióta elment a kedvem az 508-tól.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz grizlisandor #217838 üzenetére
Mondjuk ha Mazda 3 nem csak 120ps lenne akkor nem lenne kérdés melyik. Ültem ilyenben nagyon bejött .
-
batai15
félisten
Köszönöm mindenkinek ,a civic felé húzok.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- Hecht GG 950 aggregátorok
- Tado Smart Radiator Thermostat X
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest