Hirdetés
- Itt az új LOGOUT!
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- MediaMarkt ügyfélszolgálat és online rendelés mizéria
- Szólánc.
- 2024-ben M1? Nóóórmális?
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
- Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chereiose
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #46372352 #154500 üzenetére
Abból az 1.3-as benzines is már vállalható, ha hölgynek lesz akkor úgy sem fog vele lámpától gyorsulgatni (gondolom) így felesleges is kimondottan az erősebb motorút keresni. Bár ha 1,5-ösből találsz jó állapotút akkor hozd el azt is nyugodtan. Az általános dolgokba nem megyek most bele, hogy ne legyen 3 darabból összetákolt stb.
Japános szervizigények: nem elromlós de ha kell vmi akkor a legtöbb alkatrész drágább hozzá mint pl a Fordhoz.
Japános belső: rideg műanyagok mindenhol és elégtelen zajszigetelés ami pályatempónál - ingerküszöbtől függően - már zavaró tud lenni.
Vezetési élményre jó, feszes/sportos kormányázás, a váltási érzet nagyon kellemes (ha "karcosan" kapcsolható az 1-es és 2-es fokozat akkor sokat nyüstölték városban és nem cserélték időben az olajat benne). A kuplung hosszú úton jár alapból, nem kell megijedni nem a kopottság jele (kivéve ha mellé nagyon fent fog). Agilis futómű ami érzékeny a sz@r magyar utakra így ráköltős lehet. Vétel előtt érdemes átnézetni rendesen mert amúgy egy jó alkualap. A korszaknak megfelelően, túlvezérelt* gázpedál és fék.A rozsdára nagyon oda kell figyelni: kiemelten a kerékjárati ívek, küszöbök érdemelnek nagy figyelmet.
*: Kis gázpedál állásnál ugrik, azt hiszed milyen potens aztán ha tovább nyomod nem történik semmi. Nem arányos a fizikai gázpedál állás a valós gázadás %-val, tehát a pedálút 1/3-ánál már 70% gázt ad nem 33%-ot. Ez hideg motornál baj, mert simán lehet hidegen úgy gyilkolni hogy azt hiszed kímélően vezeted kis gázpedál állással.
Féknél ugyanez: rálépsz és harap. Húú de jó féke van gondolod aztán tovább nyomod de a fékerő nem nő érdemben csak úgy "nyúlik".
Nem Mazda "betegség", a Jazz, a Punto, a Polo és kb az összes többi korabeli kisautó tudatosan ilyen karakterű, mert az első jó benyomásra játszanak (marekting... ).[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
Jah még vmi: nem öregszik csúnyán ha kopott a bele akkor az erős gyanúra ad okot, hogy sok(kal több) benne a valós km.
Alapjáraton némi rázkódás normális, az üzemmelegi alapjárat alacsony (alacsony emisszió és fogyi miatt, ugyanis a NEDC ciklusú mérésben van egyhelyben állás is) az anyagok kemények amik átvezetik a motor alapjárati rezgését a kormányra/váltóbotra. Kis gázadásra viszont ki kell, hogy simuljon (ha nem akkor min. a motortartóbak cserés lesz).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
barnam_
nagyúr
válasz hacki87 #154472 üzenetére
Nézegetve a csajszi többi képét, szerencsétlen Tigra mit kaphatott...
Amúgy ez a csaj tipikusan az a kategória, amelyik hosszú távra nem kellene, de egy körre jó lenne -
grizlisandor
addikt
válasz Chereiose #154494 üzenetére
Amit a PD elemekről tudni kell(katt)
Topikjában is le van írva, hogy motorkódot kell figyelni, hogy BKD-s legyen, azzal nincs baj + a fenti bejegyzés is erősíti. Én is egy ilyen motorkódú Touran vételén ügyködök.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz grizlisandor #154506 üzenetére
Passatban nem volt BKD. Joggal félnek ott a 2,0 PD-től.
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz grizlisandor #154506 üzenetére
És a motorkódot hol tudom megnézni?
Mienk amúgy 2007/7-es
[ Szerkesztve ]
-
-
kory24
őstag
Sziasztok!
Van egy 92es Opel Astra 1,6 GL.
Az alábbi módosításokkal:
Alufelni 15" 195/50
-Szervó
-Elektromos tükör
-Napfénytető
-Kék ledes műszerfal és kilométer óra
- Sport váltó
- Kristaly hátsó lámpa
- GSI idomokAzt írja eladó vokt egy fekete GSI-je csak totálkaros lett és abból megmaradt darabokat teszi fel, mint pl: Spoiler, lökhárító, díszléc
Kristály lámpaA kérdésem az volna, hogy ha megveszem az autót lehet vele később probléma ezek miatt?
Pl rendőr nem köt bele?
Vagy műszakin?Szabályos lehet ez így?
-
8th
addikt
válasz kory24 #154523 üzenetére
A nagy kerék lehet necces ha nincs ledokumentálva és a forgalmiba bejegyeztetve. A többihez semmi köze a rendőrnek. A tuning lámpához sem feltéve ha EU jóváhagyási jellel ("E" jel) rendelkezik. Amúgy meg ne vegyél pimpelt autót mert rendszerint csak a baj van velük.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
Morris
veterán
Srácok, úgy alakult, hogy van egy autó amivel nem szeretnénk többé foglalkozni. Most menne műszakira, de annyit kellene rákölteni, hogy nincs értelme megcsináltatni, mivel úgyis menne a háztól pár hónap múlva.
Kérdés, hogy ebben az esetben mit csináljunk?
Ha nem visszük el műszakiztatni, mi a további teendőnk? Érdemes kivonatni a forgalomból vagy el lehet adni bagóért műszaki nélkül? Az autó jó, jön megy, fűt, nem ázik be.
A küszöb van szétrohadva csak. De nem akarunk pénzt ölni bele. Úgysem hozná vissza...[ Szerkesztve ]
-
addikt
Ha két különböző árkategóriájú autót sértek meg, pl egy 15 éves Astra G-t vagy egy 10 éves Golf 5-öt, akkor az utóbbi esetében mennyivel lenne drágább a javítási költség?
Akár karcolás, akár valamilyen komolyabb horpadás esetén. -
válasz Morris #154525 üzenetére
Ha lejár a műszakid akkor ki kell vonatni , azt meg csak hivatalosan lehet és nem olcsó. Add el amennyiért elmegy és legyen rendes adásvételi róla. Ha nem viszik el addig amíg kitart a műszaki akkor ideiglenesen (6 hónap) vonasd ki a forgalomból.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
nagyúr
válasz Morris #154525 üzenetére
Ha nincs rajta műszaki, akkor asszem nem parkolhat közterületen, csak ha fizetsz rá területfoglalásit. Persze amíg nem veszik észre, nem gáz, de ha vki felnyom, akkor el fogják szállíttatni, aztán kiszámlázzák.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Morris #154532 üzenetére
Ha nem akarsz rászánni egy vizsgányi pénzt / utánajárást, akkor igen, meg kell hirdetni "érvényes okmányok nélkül" címszóval nyomott áron.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Morris #154538 üzenetére
Én hasonló cipőben jártam, nálam is a küszöb meg az emelőpont volt rozsdás (így nem ment volna át műszakin). De kerestem egy igazi régivágású lakatos szakit aki tök korrekt áron rendbehozta, lett friss műszaki a kocsira és utána el is adtam. Nekem így sikerült megfelelő áron meghirdetve 1 nap alatt eladni a kocsit, az ország végéből képesek voltak érte eljönni.
Més que un club!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Citroware #154539 üzenetére
Ha nem javítható az elem akkor új/bontott elem kell az meg márka és típus függő árban. Leginkább attól függ használt autónál, hogy mennyit fut/futott belőle az utakon. Amiből sok van ahhoz jellemzően olcsóbb az alkatrész.
mod:
Napfénysüti: Nekünk a Fiatunk rohadt szét így de okosan még 1 évvel a műszaki lejárta előtt meghirdettük. Este 6-kor tettem fel a hirdetést hahu-ra, reggel 8-kor már alá volt írva az adás-vételi az új tulajjal...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Morris
veterán
válasz Napfénysüti #154540 üzenetére
Az, hogy mit kapok érte, egyáltalán nem számít. Egy jelképes 50k, azt vihetik is.
Egy Daewoo lanos-ról van szó. Asszem 2002-es,1.3 75le. -
nagyúr
válasz Morris #154542 üzenetére
Ha csak annyit kérsz akkor hirdesd meg. Nekem műszakival együtt kb 60k volt amit rá kellett áldoznom de cserébe nem 200k-ért ment el az autó hanem 400k-ért. Nekem így speciel megérte. Na meg egy műszakis autót szerintem könnyebb is eladni mint egy olyat amin már lejárt.
Més que un club!
-
barnam_
nagyúr
válasz Napfénysüti #154543 üzenetére
50 ezer pénzért szerintem 1 órán belül elviszik
-
aero.
veterán
válasz Napfénysüti #154543 üzenetére
Más baja is volt? vagy ez nem a VTI? Azok nem millió körül mennek még mindig?
-
Morris
veterán
válasz molnarpeter #154547 üzenetére
Ez egy f*sza ötlet. Köszi
Az a baj amúgy, hogy kb 140k-t kéne rálocsolni (műszakival együtt). És mivel amúgy is menne, így mi már nem foglalkoznánk vele.
Amúgy mondom, mindene jó. Lakatolás és a két hátsó fekcső ami cserés. Nincs baja a fekcsőnek sem, csak a szerelőm nagyon lelkiismeretes és javasolja a cserét.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Sziasztok. Autó vásárlás előtt vagyok és egy 2010-es autómat váltós 2.0 Hdi Peugeot 407-est néztem ki. A km elég sok benne ahhoz képest mennyi idős, mert 265K, viszont pálya km nem pedig városi a 85%. Szervizkönyv van neki meg számlák is minden fele javítás stbrol. Végülis a kérdésem az lenne, hogy a váltótól kell e tartsak? Volt már pár automata, de az DSG volt meg VW ez pedig ugye Triptronic 6 sebessége. Esetleg valakinek van info tapasztalat vagy valami róla?
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mozgásban a Hell is Us
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- BestBuy topik
- Újabb stabilitási hibát javít az Intel friss mikrokódja
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- PlayStation 5
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Gmail
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen