Megáll a csalás.
Hasonló ügyem volt az egyik takarékpénztárral, melynek lejárata előtt küldék a zárólevelet, benne megváltozott személyes adatokkal, és olyan további információ tartalommal, mely alapján joggal feltételeztem, hogy szándékos csalás, sikkasztás, személyes adatokkal való visszaélés, személyes adatok megváltoztatásának alapos gyanúja.történt. (ezek önmagukban is komoly tételek).
A takarékpénztár kapott egy tértivevényes ajánlott levelet, hogy postai úton van lehetőségük válaszolni 15 napon belül, hitelesített, tollal aláírt és pecsétes levélben a feltett kérdéseimre, melynek elmaradása és/vagy késése esetén a rendelkezésemre álló és csatolt adatok alapján a rendőrséget - a 16-ik napon tájékoztatom és Őket feljelentem.
Vissza jött a válaszlevél (némi kamu magyarázattal), mely további figyelmet érdemelt volna.- 8 napon belül,
melyben megjegyzést tettek, hogy "panaszommal" 30 napig van joguk foglalkozni.
Visszaírtam, hogy nem "panaszt" küldtem, hanem "tájékoztatást"!
Szóval: a posztban szereplő helyzet is hasonló, hisz a kereskedő (és annak alkalmazottai) nem prokatívak a probléma megoldásában, maszatolnak, nem adnak alternatív megoldást, nincs pontos terv, tájékoztatás. Ez törvényi kötelessége. Ha nem tud teljesíteni akkor azt kell közölni.. Ez így "hazugság", azaz csalás! A vásárlót tévedésben és bizonytalanságban tartja.
[ Szerkesztve ]