Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Egy korszak vége
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- i5 12400F - báránybőrbe bújt farkas
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chereiose
addikt
válasz BigBlackDog #223733 üzenetére
Én is rendszerint megyek pályán az S-Crossal, hát azért 130-nál már nem durván, de érezhető a nagy szélzaj, tehát pl. beszélgetni jóval nehezebb. Ehhez képest többször ültem 7-es golfokban, na ott a 140-150-et is alig éreztem meg, szóval szigetelésben, üvegvastagságban stb. biztos jobb a vw.
Nekünk így lassan 4 évesen az S-Crossal olyan bajaim vannak, hogy tök vékony eleve a festés, csomó helyen már le van pattogva a festék (jó ez lehet kavicsok is okozzák, de akkor is), zörög a kalaptartó, a rendszámtartó, hátsó ajtókon a műanyag keret olyan, mintha leakarna esni ha épp ott fogom meg az ajtót, elől ha az ajtóra teszem a könyököm már recseg-ropog az az elem (ez is lehet eltört vagy én nem tudom), az ablak az anyós oldalon néha recseg ha épp negyedig van lehúzva, állandóan szórakozik a kulccsal is ha járó motorral ajtót nyitok és nem ismeri fel, stb, szóval ezek azért így összességében idegesítőek. Ehhez képest 2006-os Golf Plusunk volt előtte, annak nem volt annyi idősen ennyi idegesítő hibája.
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz szabonagyur #223702 üzenetére
Nem kevés az igaz. Még amúgy nem fix, átgondoljuk mi is. Az a baj a 3-4 évvel ezelőtti árakhoz képest most már minden sok, ilyen alapon meg 10 éves korában sem lesz érdemes venni semmit.
Amúgy ami még tetszik az a Renault Arkana, formára is meg belsőre, csak hát ez is gondolom eladhatatlan lesz használtan, motorjaikról se tudni sokat egyelőre, ez az 1.3-as amúgy talán nem rossz amit a Mercivel fejlesztettek.
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz szabonagyur #223689 üzenetére
Értem, de azért én vélek felfedezni egy kis minőségbeli difit.
Sajnos annyiért nem fog elmenni az Scross, én 5.5m-ra tippelek, 55e van benne most, addigra lesz kb 60e. (Gl+)
Az a baj ha most nem adjuk el, később fix nem lesz 10m alatt normális új autó. -
Chereiose
addikt
válasz szabonagyur #223684 üzenetére
Hát jó, 5,5m-ért még nekünk is jó vétel volt 2020-ban ez az Scross, de most már közel 9-ért nem vennénk újra, semmit nem fejlődött. Most ahhoz képest a start bekonfigurálva téli csomaggal, sötétített üveggel kijön 8.7-re, nálam ez eléggé verhetetlen.
f4lcon: Forddal meg az a bajom, hogy főleg az ecoboost hírnevével gondolom eladhatatlan lesz később normális áron, na meg hát igazából jó lenne 9m környékén/alatt maradni, suv vonalon meg ebből max a fapados qashqai jön ki.
-
Chereiose
addikt
válasz xEon1337 #223680 üzenetére
Na hát igen, ez itt a gond. Meg úgy általában is engem zavar, hogy 2013 óta ugyanaz a felni meg jóformán minden alkatrésze csak lassan 3x annyiért, belsejében is kb a kijelző változott és ennyi, ami ráadásul lassú fos is lett az újakban. Mondjuk az 1.4 lágy hibrid meg szerintem baromi jó motor, megbízható is, de azért ha a golf lesz a befutó akkor kicsit más lesz a minőség érzet.
-
Chereiose
addikt
Sziasztok!
Jövő év elején lecserélnénk a 2020-as S-Crossunkat, és jelenleg próbálok utódot nézegetni. A család inkább SUV párti, viszont olyan eszetlen árak vannak, hogy elég nehéz kérdés, de úgy igazából bármi. Ami a legjobban megfogott, és szeretett márka is nálunk, az az új faceliftes Golf, mert most lett belőle egy limitált ideig rendelhető Start verzió a gyengébbik 1.5 tsi-vel, ami kb pont télre érne ide, tehát optimális is lenne, 2-3 extrát beletéve is megáll 9m körül. Nézegettem még az új i30-at, viszont ott a szívó csak 94 lóerő, de 8.5m körül már egész tisztességes a felszereltség. Suzukit most egyelőre kilőném, abból is ugyanannyi már egy normális felszereltség, meg én semmi különbséget nem látok ahhoz képest, hogy nem is olyan rég 4-5 millió ft volt ez a modell, az anyaghasználat/minőségben meg vannak kritikáim. SUV vonalon meg ilyesmi árban a csodás stellantis motoros autók vannak 3 hengerrel, abból szintén nem igazán kérnék. Árban meg jó volna tartani ezt a szintet, nagyon max 10m alatt esetleg. Vélemények?
-
Chereiose
addikt
válasz Vismajor01 #206309 üzenetére
Springet nem fogsz kapni egyhamar szerintem, minimum fél évet kell rá várni, nekem majdnem 1 év lett. Azon felül meg használtan jobb vétel egy Zoe, a Spring akkor éri meg, ha lenne rá támogatás. Hyundaiok meg eszetlenül megdrágultak, szóval lehet maradnék a Zoe vagy esetleg egy Golf vonalon. i3 az tetszetős, csak sejtésem szerint ha bármi van, akkor az lesz a legköltségesebb, meg eleve azért annak is magas a vételára viszonylag öreg kocsikért.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Chereiose
addikt
1M körül kapni valamit még, ami gurul és nem esik szét a rozsdától meg ámblokk az állapotától? Csak városba kéne rohangálni, meg úgy kb fél évre, szóval valami szívóbenya lenne gondolom a legkisebb kockázat, akár valami mini autó
Még annyi kiegészítés, hogy valami olyan márka kéne amit el lehet adni aztán gyorsan.[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz Saskakas18 #204909 üzenetére
Rászűrtem a magyar előéletű IV-es Polokra, 1db-ot nem találtam Szóval részben ezért is elengedném én is.
-
-
Chereiose
addikt
válasz Saskakas18 #204893 üzenetére
Szerintem nincs baj a sima szívó benyással sem, nekem volt a facelift előtti, motorral semmi gond nem volt, nyilván többet eszik mint a dízel, de még kevésbé problémás és kulturáltabb, mivel 4 hengeres, a tdi meg csak 3. Valószínűleg drágább mint a dízel, de több az eladó a benzinesből meg a hazai előéletű, szerintem könnyebb abból jót találni.
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz hemaka #198150 üzenetére
Arra a felhasználásra bőven jó az.
1.2 már csak az ereje miatt is kuka szerintem, konstrukcióról nem tudok sokat, de sanszos, hogy az eleve 3 hengeres és ezeket még a 4-es (vagy akár 3-as) polotol visszamenőleg csiszolgatták, és ott korábban az 1.2 az nem volt jó. Nekem 4-es polobol 1.4-es van, az 75 Le, gondolom azt csiszolgatták fel 85 LE-re, de ez egy megbízhatóbb motor.
-
Chereiose
addikt
válasz runner 125 #197791 üzenetére
Látatlanban akarsz venni, nem is néznéd meg valahogy élőben?
-
Chereiose
addikt
-
Chereiose
addikt
válasz vzsryl #197559 üzenetére
Hát igen, az tény, hogy nagyobb autókra is telik az árukból, de azért az sem mellékes sok embernek, hogy mennyivel drágábban fenntarthatóak és mennyivel esznek többet, meg nyilván a felhasználási körülmények, pl. városba szerintem felesleges egy nagy autó.
Amúgy nem sokkal brutálisabban drágább egy Polo mint egy hasonló felszereltségű Fabia pl, de jobb is annyival minőségben sztem. Ami inkább brutálisan túlárazott azok az említett yarisok, swiftek, stb japánok
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz BigBlackDog #197555 üzenetére
Na meg szó szerint papír kb az egész, azért egy Fabia mondjuk már autó.
-
Chereiose
addikt
válasz RexpecT #197359 üzenetére
Nem tudom, hogy milyen lehet az az 1.2, de nekem az 1.4-es van és az sem egy erőgép, városban is azt mondom, hogy kell legalább ennyi, oké valamivel többet eszik, de amúgy se annyira takarékos motorok ezek, nem hinném, hogy literekkel kevesebbet kajálna az 1.2, valamint megbízhatóbb is az 1.4-es.
Másrészt ilyen Polobol rengeteg van hazai forgalomba helyezésű is, szerintem inkább keress olyat, azért csak biztosabbak azok, meg le tudod kérdezni pl. a totalcar kártörténetnél és az a hazai múlt miatt biztosabb lesz, mint egy csoda carvertical. Viszont akármit is veszel, mindenképp vigyél szakértőt.[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz oliwire #197287 üzenetére
Lehet érdemesebb lenne egy kicsit régebbit kevesebb km-rel vagy legalább más márkát olcsóbban, amit küldtél abban pl. a kormány is egy undormány, persze tudom nem erre irányult a kérdés Fiat Pandákat elég jó áron találni pl, és azok is elég egyszerű technikák, vagy egy ford fiesta/fusion, vw polo vagy skoda fabia.
-
Chereiose
addikt
válasz BigBlackDog #192123 üzenetére
Na megnéztem, 148k-ért adják ezt a téli kerék szettet, az sem olyan rossz, valamint (AC szabó-nál) "gyors döntés"-ben adnak 1 ingyen szervizt, meg +2év garanciát náluk (100.000 km-ig). Komplett kerekek helyett pedig lehet kérni a gumikat ajándékba (annak értelmét nem látom mert akkor magam is megvehetem), vagy 3 ingyen szervizt (+1 tehát összesen 4-et). Ezek közül akkor is szerintem a komplett kerekek a legjobb ajánlatok.
-
Chereiose
addikt
válasz BigBlackDog #192123 üzenetére
Igen, meg kevesebb szenvedés is ha ott helyben odaadják aztán csak rárakatom. Megnézem pontosan mennyiért ajánlottàk ezt a szettet és írok.
-
Chereiose
addikt
válasz BigBlackDog #192121 üzenetére
Pontosan nem is emlékszem, de 120 körül talán Másik opció asszem az ingyenes 3 szerviz.
-
Chereiose
addikt
válasz BigBlackDog #192112 üzenetére
Asszem Yokohamát adnak, ki is van állítva a szalonban, szerintem nem rossz (+ ugye acélfelnire szerelve, nyomás szenzorral).
-
Chereiose
addikt
válasz grizlisandor #192109 üzenetére
Hát az ciki, mert kb alap ajándéknak jár...
-
Chereiose
addikt
Ha eladtuk az autót, akkor az első lépés az okmányirodában lejelenteni, aztán a biztosítónál is felmondani a szerződést?
-
Chereiose
addikt
válasz molnarpeter #191936 üzenetére
Tesztautó abszolút játszik, csak nem igazán van ilyen ársávban Mármint pl yarisból, többi meg vagyon. Pedig én is toyotát vennék, mint suzukit, kérdés mit lehet lízingre, mert úgy menne a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz Paxker315 #191933 üzenetére
Ahha, hát ja akkor számoljunk egy 4,5l-el. Annyira hasra nem esek tőle azért 6m-ért, mert amit már írtam ennyit hoz az új swift/ignis is, full led fényszóróval 4,5m körül, persze tudom, a beltér nem toyotás, de azért ültem a swiftben és elég jó a kormány meg a helykínálat is. Kicsit irreális az ára szerintem, sajnos annyiért azért jobb vétel a Scross vagy vitara.
Mindenesetre, ha van még készleten valamelyik szalonban pest környékén akkor kipróbálnám, meg kérnénk egy árajánlatot, aztán eldöntenénk.
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
Szerintetek egy hybrid toyota újonnan megéri a többlet pénzt? A kifutó yaris 6m környékén van, de ugye ugyanaz csak hybrid nélkül meg 4.3-4.5m Ft, nem tudom ez megtérül-e, autópályán meg országúton inkább többet is fogyaszt. Abból a 6m-ból meg lehet venni a sima benzines új 2020-as yarist is 1,5 szívóval. Vagy 5.5m körül Vitara. Drámai fogyasztáscsökkentést nem hoz a hybrid yaris ahogy nézegettem, mert ennyit hoz egy swift/ignis is (5l körül). Az éves futásunk meg valahol 12-15e km között lenne vele nagyjából, azért relatíve balatonra is sokat mennénk vele, de a legtöbb felhasznàlása városban lenne
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz focvis #191893 üzenetére
Nekem mondjuk ez a szögegyszerűség tetszik a suzukikban,nem hinném, hogy nem lesz tartós. Meg hát az említett fogyasztást remekül tudja, autópályán 130al mennyit eszik az ignis? Yaris komolyabb, vagy 5.3m körül ott az új 125 le-vel, csak annyiért meg van már Vitara is
-
Chereiose
addikt
Kifutó Yaris classic (1.5 , 111 LE) vajon mennyivel fogyaszthat többet, mint egy új swift / ignis, városban? Nézem, hogy a kifutó yaris hasonló árban megy, mint a swift, csak abban ugye nincs LED fényszóró sem.
-
Chereiose
addikt
válasz molnarpeter #191842 üzenetére
Ja igen azt kifelejtettem Szóval újat vennénk lízingre, használtat nem akarunk sok km-rel.
Yaris classicból keresnék hybridet, mert 1-2t találtam 6m alatt kicsivel, de sajnos az lehet bukó, mert gyakorlatilag csak a legújabbakat árulják már 7m-ért...Legalábbis használtautót böngészve, hétvégén fel kéne hívni pár szalont.
Amúgy egyre inkább áttértünk most a swift/ignis vonalára, mert 80%-ban úgyis városon belül használnánk, ha meg pl. balatonra mennénk ott is kb 70km-t az M7-en, utána le a 710-re meg lakott települések. És azért egy ilyen picike beéri 5l-el ahogy nézem a véleményeket, már-már felesleges lenne a yaris hybrid úgy gondolom
-
Chereiose
addikt
válasz vzsryl #191832 üzenetére
Méretben gyakorlatilag elég egy swift, én lehet a fogyasztás miatt azt venném, viszont azért előfordulhat, hogy utazunk néha benne 3-4en, akkor meg jól jönne azért a turbós nagyobb autó. Viszont ha lenne kifutó yaris hybrid én afelé terelném őket, elég parádés fogyasztásokat tud produkálni, meg gondolom mind közül az lenne a legértéktartóbb.
tboldi: Az is nehéz kérdés, én a Vitarát venném, nekik beleülve jobban bejött az Sx4
-
Chereiose
addikt
5.5m-ig, max 6m-ig ti milyen autót vennétek vegyes felhasználásra, de túlnyomórészt városban való szaladgálásra? Legfőképp szüleim hasznàlnák, de ők is ritkàbban egyszerre, 3-4-en egyszerre utazva meg pláne ritkábban. Szóval hatalmas autó nem kellene, de ma voltunk suzukiban és nagyon tetszett nekik az Sx4 S-Cross főleg, de a vitara is. Ignis/swift is, csak félnek, hogy pályázáshoz kevés az a szívó motor, igazuk is van talàn. Ami még megnézendő szerintem az i30 1.5 szívóval az új FL-es, meg ha talàlni még kifutó yaris hybridet akkor azt. Vélemények/ötletek?
-
Chereiose
addikt
válasz kisza25 #191691 üzenetére
Igen sajnos a külső sérülések tuti levonnak az értékéből vagy 300k-t, de megcsináltatni meg több lenne és nem biztos, hogy előbb akadna vevő rá. Viszont a tempomattol eltekintve műszakilag hibátlan, feszes az egész ennyi km-rel benne. FB hirdetés sem rossz ötlet, csak vigyázni kell bizonyos emberekkel
-
Chereiose
addikt
válasz BigBlackDog #191687 üzenetére
Hát oké Röviden akkor vázolnám, esetleg majd képeket is linkelek később. A szóban forgó autó szerintetek mennyit érhet az alábbiak szerint?
-2006 Vw Golf Plus 1.9 pd tdi (105 Le, BKY motorkód, ezüst metál szín)
-Perfekt felszereltség (tempomat, bőrkormány, 2 zónás digitklíma, sötétített üvegek hátul, 16-os gyári alufelnik, 4 elektromos ablak, váltózár, vonóhorog)
-valós 116e km, magyarországi, végig a mi családunk tulajdonában volt (idős rokontól örökölt)
-Normálisan szervizelve, vezérműszíj cserélve kb 30e km-rel ezelőtt, motorikus/váltó hibája nincs, gyári turbóval
-friss műszaki, 2 éves négyévszakos jó állapotú gumik
-Hibák: sajnos a volt időskori tulaj miatt számos húzás van rajta, 1-2 apróbb (tényleg pici) horpadás, felniken is pár helyen, hátul egy rosszul sikerült tolatás miatt a bal hátulján nagyobb horzsolások (+ a lámpa széle kitört, amit bontóból pótlok nem sokára), valamint újabban a tempomat nem működik, lehet ezt is célszerű javíttatni eladás előtt, valamint a beltérben 1-2 kapcsoló le van kopva, első fényszórók eléggé be vannak mattulva (talán egy polír segítene)Szóval a km kevés, motorikusan hibátlan állapot, kívül kissé lelakott állapot tükrében kéne valami árat belőni
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
Autót beáraztatni esetleg itt lehetséges?
-
Chereiose
addikt
válasz Luck Dragon #178076 üzenetére
Értem, gondoltam, hogy ezek felejtősek, köszi a tájékoztatást
-
Chereiose
addikt
Szerintetek ezek a H astrák miért ilyen olcsóak 2012-es évjáratként ráadásul? Oké, hogy BM-es volt, meg sok a km, de ha rendben szervizelték akkor nem lehet gond a futott km [link]
És sok ilyet látok, gondolom rendőrautók is voltak. Kerülendőek ezek vagy megérheti megnézni?
[ Szerkesztve ]
-
-
Chereiose
addikt
válasz batai15 #177917 üzenetére
És 1 millió körül mit javasolsz? Ideje már keresgélek, 7. gen Civicet akartam, de valószínűleg mindegyik egy roncs már...Igazából csak helyi járkálásra kéne városba valami benzines, autópályára van egy dízel golf plusunk ha arra kellene. Japánok eszetlen túlárazása miatt nehéz jót találni ekörül, Fordból van ugye a focus meg a fiesta amit néztem még 1.4-es motorral
Az is megfordult a fejemben, hogy minél fiatalabbat és valami mini autót (fiat panda, hyundai i10, twingo, aygo?), de nem tudom mennyire jó ötlet.
-
Chereiose
addikt
válasz tboldi #177721 üzenetére
Igen írtad Viszont annyiért meg van civic is és az ezerszer jobban néz ki, praktikusság annyira nem kell. És így van, digitklíma az jó dolog ebben az 1.6-osban.
Nézegettem még ennyiért vannak jól felszerelt Skoda Fabia II. gen is, csak elég fura annak is a külseje, meg a honda talán megbízhatóbb, később pedig könnyebben eladható.
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
Szerintetek 7.gen (békalámpás) 1.6 Civicnek van valami alternatívája 1,3m körül? Eléggé arra vagyok rákattanva, csak gondolom ennyiért fiatalabb autót is lehet venni talán. Igaz főleg városba kéne, tehát szívó benzin alapoknál maradnék, és hát inkább kerülném a franciákat, így tartok jelenleg a Hondánál, eredetileg Yaris volt a cél de azért sokkal jobban bejön a civic. Volt aki Fiat Puntot ajánlott, viszont 10 évig fiatot használtunk és hát egyszer elég volt. VW-ből pedig van itthon már egy golf, így mondhatni az is kilőve
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
Szerintetek így főleg városi használatra 1,2-1,3m körül van jobb autó, mint egy yaris? Meg néha egy kis autópályára, de ennyire pl. dízel felesleges szerintem, meg hát így relatíve olcsó fent tartani a kis toyotát. Habár a belseje meg így az egész formája nagyon nem tetszik, akkor már inkább egy mk2 Focus, de az azért ugye többet is eszik meg talán több a típushibája is
-
Chereiose
addikt
-
Chereiose
addikt
Sziasztok!
Eljátszottam a gondolattal, hogy a Vw Golfunk mellé vegyek magamnak egy 2000 körüli évjáratú Swiftet, mert itt városban 1km-es rohangálásokra és néha koszolósabb bevásárlásokhoz tökéletes lenne egy ilyen, mert elég megbízhatóak és fillérekért van alkatrész is hozzájuk ugye. Azért próbálok minél fiatalabb évjáratúakat keresni, mert azokban már van azért szervó és esetenként klíma is, stb. Viszont nem tudom, hogy mennyi a reális ára egy ilyen gépnek, mindenképpen 1.3-as motorral venném, abból is ha lehet a 16 szelepes 82 LE-s verziót. 300k alatt gondolom roncsokat találni csak, de a másik véglet meg a 400e felettiek, ami szerintem kicsit túlzás érte, bár azok talán még nincsenek szétrohadva és kulturáltabb a belsejük is, valamint sokhoz jár téli-nyári garnitúra is és ugye az sem mindegy, hogy mennyi műszaki van rajta, azért valamennyire ez az árkategória indokolt.
Szóval így adódik a kérdés, hogy szerintetek mennyit érdemes egy ilyenért adni. Másik pedig, hogy én így nem nagyon értek a használtautó vásárláshoz, no meg a típushoz sem, vajon mennyire tudnak átverni egy ilyen olcsó autóval, a nepperes hirdetések kerülendőek? Illetve ha megnézek egy példányt, azt érdemes valahol átvizsgáltatni, vagy egy ilyen olcsó kategóriánál még azt sem éri meg kifizetni? Bár azért gondolom nagy része zabálja az olajat, meg ezernyi hibája lehet amit én nem mondom meg egy megtekintésnél, max szerelő. Persze azért próbálok leszűrni magából a hirdetésből is dolgokat, pl normális képek, leírásnál ha 1 értelmes mondatot nem tud írni helyesen az sem sejtet túl jó dolgokat talán, stb.
Köszi előre is
-
-
Chereiose
addikt
2008-2009-es Skoda Fabia-ról (II. gen) mi a véleményetek? Szívó 1.4-es motorral. Árban egész jókat kapni 1,5m körül, kíváncsi vagyok mennyire ajánlott.
-
Chereiose
addikt
Honda Jazzből szerintetek mi az az ár, ami alatt nem szabad venni? Feltéve, ha 1.3-1.4m körül van a rászánható összeg.
-
Chereiose
addikt
Nem tudom miért ennyi az ára használtan, szerintem messze nemér annyit amennyiért hirdetik, kb focus II. gen árában van. Amúgy azért néztem ezt, mert alig eszik és fillérekből fent lehet tartani. Másik elképzelés egy ford, az említett focus, de abból meg nem lehet normálisat találni 1,5 alatt gondolom, és biztos mindegyik behozott, visszatekert szar.
Nem tudom akkor ilyen 1.3m-ig mit lenne érdemes néznem, ilyen városi autónak.
-
Chereiose
addikt
Ti egy 1.2-es Suzuki Splashért mennyit adnátok ki max? (a semennyis kommenteket nem kérem )
1.2m-ért talán találni normálisat, meg eleve próbálok magánszemélytől nézegetni, ott legalább nem keres egy kereskedő rajtam százezreket
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest