Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Kellemes Karácsonyi Ünnepeket!
- Bambanő háza tája
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- leslieke farmerzsebe
- Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Citroware #219851 üzenetére
NX350h nagyon jól sikerült de nekem sajna jó eséllyel nem lesz. A Rav4 is kicsit nagy már kivülről főleg a budapesti használat részhez, de tolerálom mert most családdal kell a hely. Az NX meg 6 centivel hosszabb és belül mint minden Lexus elég sokkal kisebb. Szóval amíg itthon vannak a gyerköcök és kell a hely addig kicsi, utána meg feleslegesen nagy kivülről... Gőzöm sincs mi lesz rav4 után
-
őstag
válasz Citroware #219848 üzenetére
Hát nehéz döntés előtt állsz, mondom úgy hogy megértem mind a nagyobb hasmagasság mind a jobb gyorsulás igényt.
Rövid vélemény:
UX250h: moci jó, viszont a klasszikus példa a kivül nagy belül kicsi autóra. Ok hogy nem kell neked sok hely, de akkor minek 4,5 méteres autó.
NX300h: szerintem korrekt autó, de még csak 3. generációs hibrid, azaz városban és közúton ok, de pályán elég rendesen zabálni fog, szolid sebességgel is, egyik topictárs szerintem pont ezért fogja elengedni
Összkerékben azért toyota hibrid nem lesz egy subaru (jól látod az elektromos hátsó moci erejével az összefüggést), semminél biztos jobb, de nagy elvárásod azért ne legyen.
Sajna neked még az sem megoldás hogy vársz kicsit amíg használt LXB lesz ennyiért, mert az meg gyorsulásban/erőben lesz kevés.
Szóval ezen Lexus helyzetben én lehet hogy megvárnám amíg kifér az újabb NX350h, bár ki tudja az mennyi idő.
-
Paxker315
addikt
válasz Citroware #213779 üzenetére
már párszor hivatkoztam erre, az a baj, hogy biztosan nem egységes protokollal mérték. "tájékozódni" rendben, de, sokszor teljesen más értékek jöttek ki, mint ADAC v Autopult teszteken. Szvl kizárási alapnak megfelelő lehet, de, a tesztkört-próbát nem helyettesíti. MK VI Jetta (2011-2018) pont így lett, de egyáltalán nem csendes szerintem (gumi&szélzaj)
-
tibbike01
őstag
válasz Citroware #213742 üzenetére
Lexus UX nagyon kicsi, főleg a csomagtartó, az NX már sokkal jobb, de durván túl van árazva, 2018 utánit érdemes venni. Ha szoktál autopályázni is, akkor ne erőltesd őket.
Hasonló dilemmában voltam én is és így jutottam el egy 1.5tsi e-tec dsg Octavihoz amit azóta is imádok. -
-
addikt
válasz Citroware #210421 üzenetére
magyar teszt még nem volt februárban, amikor megrendeltem
nem teljesen értek egyet egyébként a totalcar tesztjével, én elvittem egy kb egy órás próbakörre anno, és nem tapasztaltam a hiányosságokat, amiket említ. vagy másképp fogalmazva: én jobban hasonlítok a célközönségre, mint ő. nekem nem probléma, hogy a gyorsulás padlózva nem olyan, mint egy csippelt TDi-ben (nyúlós, nem hátbavágós) és az sem probléma, hogy "tétován billeg" mert nem gokartot akarok venni, hanem valamit, ami kényelmesen, és csendben juttat el A-ból B-be, lehetőleg minél problémamentesebben.
az meg, hogy bevallja, hogy mennyire nem tetszik neki és emellett leírja, hogy igazából a megkérdezett emberek nagy részének meg ennek ellenére tetszik az kb nálam a "dehogy egy hülye megy szemben az autópályán, mindegyik!" kategóriába esik.
a zongoralakkot természetesen én is száműzném, a Kodiaq-omban is van sok és úútálom.
a végén meg összehasonlítja a fullos árakat úgy, hogy a felszereltségeket nem...
a saját tapasztalatom egyébként az, hasonló felszereltség mellett az XC60 és az NX350h kb egy árban van, a Rav4 kb 2 millióval olcsóbb, a Ford meg nem volt rendelhető, mert jön a facelift“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Vismajor01
addikt
válasz Citroware #209943 üzenetére
Ct200h milyen dinamikaval megy? Regi rx400h az nekem elvileg 7.9mp, de gyakorlatban inkább 7mp és hát elozeskor nem nagyon van problémám. Nem hiszem h újabb Rx-ek vagy csaladtagjai annyival gyengébbek lennének? X6m kell
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
rbalint88
addikt
válasz Citroware #209943 üzenetére
Osszkerekes egyaltalan nem lesz belole, az csak 1.2T-vel volt. A szinte egyaltalan nem jobbak a gyorsulasait azert megkerdojeleznem [link] nem veletlenul a 2.0 hibridet irtam - egyreszt az facelifttel jott, igy abban mar van aa/cp is, masreszt joval erosebb. Az UX a bali ruhas C-HR, de belul sokkal kisebb es a balatoni utunkon a C-HR se volt hangos, csak gyorsitasnal, de az fl elotti 1.8 volt.
Uj Hyundai Tucsonbol es Kia Sportagebol is van osszkerekes es fullhibrid, de palyan azok talan nem annyira takarekosak. Egy Toyota-fele hibrid ugyesebb ott. -
őstag
válasz Citroware #207512 üzenetére
Hehe. Nem vagyok nagy rap rajongó, de ezt szoktam teniszből hazafelé hallgatni ("still" részen a hangsúllyal), amikor sikerül elkeni egy 20-30 évvel fiatalabb ifjú titánt aki azt hitte hogy könnyű falat leszek (persze másnap én sántikálok, Ő meg bulizik és semmi baja de hát ez már csak ilyen...)
-
Vismajor01
addikt
válasz Citroware #207495 üzenetére
Pont most tették fel ezt, elvileg nagyon szép, 2009-es, AWD V6 3.6, és emelt
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
vzsryl
nagyúr
válasz Citroware #206555 üzenetére
Lexus:
-csak a kötelezők miatt kell szervizbe menni, így több időm van minden másra (olcsóbb is)
-nekem sokkal jobban tetszik, de ugye ez ízlés kérdéseAudi:
-minden kézre áll, korrekt infotainment rendszer
-nagyobbNálam a Lexus a nyerő.
Amúgy a kettő közül az új NX-t venném. Az kb a tökéletes autó lenne, ha megnyújtanák, mert akkor végre kapna az emberiség egy hybrid Lexus kombit, ráadásul az infotainment rendszere is jól használható lett.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
KoVee84
senior tag
válasz Citroware #206555 üzenetére
A Lexusnak szögletes a kerékjárati íve, ami nálam speciel az utóbbi évek autógyártásának leggusztustalanabb feature-je. De nyilván ízlésről nem vitatkozunk, mert pl a rav4 is ilyen és sorban állnak érte.
Múlt héten viszont ültem az új NX-ben. Az kívül belül gyönyörű, de 16M az alapára. -
KubanitoS
veterán
válasz Citroware #206555 üzenetére
Lexus az agyonverhetetlen Toyota hibrid technikára épül, megbízhatóságban véleményem szerint az Audi felett van. Igazából ésszerű indokot nem is tudnék az Audi mellett mondani, talán azt, hogy a Lexusban e-CVT automata váltó van, ami egyébként szintén megbízhatóbb technika az Audi DSG váltójával szemben, viszont a technológiából adódóan bőgeti a motort. Nézz videókat róla.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Citroware #199327 üzenetére
A Polo jó eséllyel 1.0 TSi lesz (gondolom benzines), vagy esetleg 1.0 MPi borzadalom is lehetett benne. Ha automata váltóval van, akkor azért 150 000 kilométerrel már nem akarnám a nevemre venni (ha egyáltalán addig bírja nagyobb kiadás nélkül).
Kopó-fogyó mindkettőben kelleni fog, de szerintem a Lexus tervezett élettartama jóval magasabb, mint a Poloé (ugyan CT-t még nem vezettem, de az aktuális Polóval van egy bő éves tapasztalat).
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz Citroware #199323 üzenetére
Nem feltétlen, de itt a 180.000 km esetében jóval kisebb terhelést kap az autó, mert:
- nem igazán lehet hidegen szénné forgatni
- az autó maga intézi a bemelegítési fázisokat, ez alapján állítja a maximális fordulatszámokat
- nincs kuplung, önindító egyebek.
- egr legyen kipucolva
- a hibrid venti szűrője és a motorhűtő / klímahűtő legyenek tiszták, azzal megúszható a hengerfejesedési gond, ami egy időben minden 1.8 hsd-t érintett, de 2013 óta jobb tömítést használnak.
- elektromos vízpumpát célszerű ellenőrizni ilyen futásnál, amúgy százezer forintért cserélik márkaszervizben
- hibrid garancia legyen.Más kérdés, hogy 5 milla környékén én pl már nem vennék használtautót, de ez legyen az én bajom
-
Doki16
addikt
válasz Citroware #199198 üzenetére
Mi ez a nagy kifakadás tőled a töltögetés ellen? Nem neked kell töltened az én kocsimat ne aggódj
Nálam a helyzet, hogy beérek a munkába, kiszállok a kocsiból és fél perc alatt rádugom a kábelt. Nem nagy teher úgy gondolom, és fogadni merek, hogy te is megteszed ugyanezt naponta akár többször is más okos kütyükkel. Munka végeztével meg lehúzom. Nem kell lerohangálni érte vagy félteni az esőben. Ha kell végig úgy van. De szüleimnél is ki lett építve neki hely. Ott konkrétan 5 másodperc rádugni. Értelemszerűen nem olyan embernek találták ezt ki akitől 6km van egyetlen egy töltő. 230-ról érdemes este vagy munkában tölteni a kocsikat. Amúgy meg sok helyen a töltők vannak a legideálisabb helyen és nem egyszer jól jött, hogy egy hely sincs a parkolóban, de töltőn igen. Amióta van nálunk a LIDL-ben oszlop, azóta nem kell szenvednem a parkolással, mert mindig van hely és közben ingyen tölt a kocsi.És igen nekem is volt már, hogy az 1 km-re lévőre vittem a kocsit. Nem lett volna rá szükség, mert "csak" 35-40 km a hatótáv, de jól esik, hogy nem a benzinmotorral kell szenvedni a városban. És ez is kb 5 percet vett el az életemből, nem nagy kaland. Ezerszer több időt tölt az ember felesleges dolgokkal. Pl. ezt a mire megírtam
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
szőröscica
addikt
válasz Citroware #199198 üzenetére
Fel perc sincs este radugni az autot toltore.
Lehuzom indulas elott szinten fel perc alatt. Eso, ho, stb nem bantja. Ha kirandulni megyunk, sokszor az ac tolto jobb helyen van, mint a mozgasserult parkolo.Nekem igy 3 ev pluginozas utan mar az lenne a furcsa, ha hetente a benzinkuton kene szobroznom.
Nyilvan nem a lakotelepen szabad eg alatt parkoloknak valo, bar a mai toltopenetracio mellett kis kompromisszumokkal mar ugy is elheto lenne.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Citroware #199198 üzenetére
Egyik munkatárstól hallottam, hogy náluk a társasházban lakik egy hölgy villanyautóval. Kb. egy hétig használja, majd elviszi 10 kilométerre, a Decathlonba (vagy Ikeába) tölteni. Ott átül a másik, benzines autójába (valami kicsi, régebbi jószág) és azzal hazajön. Másnap reggel meg visszamegy a Decathlonba, átül a villanyszekérbe és egy hétig megint tudja használni.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Citroware #199036 üzenetére
Nem fog kapni PHEV-et ami 5,5-ből kijön és nincs benne több 50k km-nél. Sőt hibridet sem fog kapni ilyet. Ezért az árért erős kocsi nagyon ritka lesz ilyen futással 3-4 évesen.
Valamiből engedned kell majd venom mindenképpen.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
bitpork
nagyúr
válasz Citroware #198889 üzenetére
Peti azért kérdi az eladó személyét mert nem mind1 hogy üzletszerű tevékenysége folyamán adta el a kocsit (értsd autókereskedő akinek ez a portékája volt) vagy egy cég volt az autó tulajdonosa és nem autó értékesítés a portfóliója.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Citroware #198883 üzenetére
Adásvételiben az eladó cég, a vevő magánszemély? Autó kora, futása, esetleg motor-váltó konkrétabban ismert? Pl M32-nél örülnék, ha felét állja egyáltalán, viszont pl 100-at futott 5 éves kocsinál azért intézze csak el vagy vegye vissza EF-nél úgy nézett ki, hogy pl olajnyomás elment, motor beállt, márkakerben lett bele rakatva új blokk, és ez céges vevő, még csak nem is magánszemély. Ahány ház, annyi szokás
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz Citroware #197082 üzenetére
Csak és kizárólag egy módon. Megtudod a motorkódot és váltókódot amit valamelyik online kurvával leellenőriztetsz. Ugyanis felszereltségi szintek között is volt átjárás, tehát ha valaki akarta megvette más váltóval ahogy én tudom.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
veterán
válasz Citroware #197084 üzenetére
A régebbi 1.2 és 1.4-ben volt a leginkább probléma a lánccal. Ezek mára szíjasak.
A 2.0-ban sem örök élet a lánc, de úgy tudom, nem szakad, tehát nem okoz motorkatasztrófát. Ennek a kettős befecskendezés az előnye (FSI + MPI egyszerre).
Ha elég az 1.4, összességében talán az lenne a legjobb választás. (Mínusz a DSG.)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Citroware #197004 üzenetére
Anno szemeztem a CT200h-val én is de városba 90%-ban a dízelt használom, nem érte volna meg nekem a hibrid. Néztem helyette Lancert, Civicet de az abból 1.8i gyenge a 2.0i meg csak 3 ajtósban van ami nekem nem jó. Német autót nem akartam, nálunk a flottában csak az van és rengeteg gond volt velük (a TSI-vel, a TDI oké de dízelt nem akartam).
De ez az én preferenciám, nem lényeg csak úgy jön ide, hogy ha keveset mész városban akkor nem feltétlen éri meg egy hibrid (mert városban jön ki igazán az előmye).Pályán emelkedőn gyorsítani hideg motorral az valóban távol áll az ideális körülményektől. Viszont egy hibridben ahol besegít a villany a benzines motort nem éri akkor terhelés. Amúgy ha nem padlógázon gyorsítasz akkor nem lesz gond egy szívó/turbó benzinessel sem.
#nincsbennetarcsi
-
MC Pite
veterán
válasz Citroware #196981 üzenetére
Aha... Egy A4 kombinál nagyobb, a polgári változatoknál élénkebb, és nem útakadály: [link]
Akinek van, mi baja a start stoppal? Fordban lassú volt, de vw/psa termékekben (nekem) jó szokott lenni ... Fura hogy a Megane ha állok, nem állítja le a motort. Vagy ez is olyan mint az e rögzítőfék, a jót észre se vennu, de a szarul működő inkább nem kéne?
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
KoVee84
senior tag
válasz Citroware #196874 üzenetére
A4-re kérjél alvázszámot és kérdezd le, mert az amerikai import autóknak általában jól van vezetve a kártörténete. Szinte biztos hogy vízkáros vagy törött volt (mivel a kormány cserélve van, valszeg utóbbi). A Honda guszta, bár az nekem mindig gyanús, ha egy autóben 99.xyz vagy 199.xyz km van, de ez már az én becsípődésem
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Citroware #196503 üzenetére
Tudom, en a multkor majdnem arokba kuldtem a kocsit. Lejto, kanyar es letaposott ho. 1-es motorfek de az is tul gyors. Ralepek a fekre abs daral es a kanyart kiegyenesitve csuszok az arok fele... gyorsan leleptem a fekrol, kettes +!kisgaz es szepen kihuzta magat a kocsi de elegge para vt.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Citroware #196488 üzenetére
Matraba sokat jarunk (nem veletlen van Subarum), jol jon az osszkerek en abba az iranyba mennek el ha ilyen korulmenyek kozott is hasznalnad. A ceges Skodaval a multkor a parkolobol alig tudtam kiallni (jeg es rajta egy kis friss ho) pedig az elsokerekes. Jobbra-balra riszalt csak az orra, vegul nagynehzen elvergodtem a szeleig ahol volt tapadas ugy sikerult kivergodni. Pedig vadi uj Hankook teli gumi van rajta...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz Citroware #196455 üzenetére
Ha egy héten 1x tudod tölteni, akkor mást keresnék.
Ha tudod minden munkanap tölteni, akkor OK. Csak a sajátomról tudok nyilatkozni: nyáron, klíma nélkül egyszer elment 40 km-t egy feltöltéssel (Balaton-part, országút, max. 110, de inkább 90-es tempó). Télen inkább 25 km-t merek biztosan mondani, tavasszal 30-35 a biztos.
Hiába ír ki 50 km-t teljes feltöltés esetén, indulás után mindjárt lemegy 45-re, nagyobb gázra 40-re.Maximális sebesség elektromos üzemben (Pure) 125 kmh. Tehát ha mindennap töltöd, akkor autópálya-képes elektromosan, a 2x11 km-t tudni fogja. Ha lepadlózod vagy hirtelen gázt adsz, akkor ráindítja a hideg dízelmotort (szokni kell, kb. 2 hét).
Amit írsz az működhet, de nem látom sok értelmét. Ugyanakkor alig drágább a D6, mint egy hasonló D5, azaz mégis lehet benne ráció.
A DPF ne legyen kiherélve: nyúlj bele a kipufogóba, ha kormos, akkor DPF K.O.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Citroware #194672 üzenetére
"előbb megvárom a járvány végét mire veszek autót"
Szerintem a járvány végéig még nyugodtan lehet venni egy tök újat is, az is addigra el lesz bontva... mert ez itt marad velünk, mint az influenza. 20 év múlva talán kitalálnak valamit, hogy elhaljon, de egyébként valszeg végig kelleni fog az oltás vagy hébe-hóba mindig elkapjuk ezt is. -
BigBlackDog
veterán
válasz Citroware #194667 üzenetére
Fekete után féltem a fehértől is, de teljesen vállalható. Fekete nagyon szörnyű. Fehéren csak kb. akkor látszik valami, ha koszos, felvert eső-hó rászárad. Száraz időben, csillaggarázs mellett hetekig lehetett járni vele úgy, hogy tisztának látszódott.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Canyon Stoic 2 XL
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- AiXun T3B T210 forrasztóállomás + tartozékok
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest