Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma összefoglaló
Hozzászólások
Sziasztok!
A kétségbeesés küszöbén írnék ezzel a problémámmal. 1 hónapos poszt, de a probléma azóta is változatlanul fennáll. Jeleztem a UPC-nek a ping ugrálást és a csomagvesztést, kiküldtek egy technikust, aki a jelszinteket babrálta, ezekre az értékekre, ugyanis szerinte a korábbi értékek rosszak voltak. Ez nem hozott semmi változást (sem negatív, sem pozitív irányba).
Mivel maga a technikus is mondta, hogyha nem javulna meg, jelezzem megint, így ezt is tettem. Ma reggel kijött egy újabb szerelő, kicserélte a Connect Boxot, végignézte a kábelezést az egész lakásban, meghúzta a kábeleket (el volt lazulva az összes a lakásban) a modemnél és az elosztónál is. Az elosztónk nekünk így néz ki, az előző lakónak volt bekötve 2 TV és az internet, mi ebből már csak 1 TV-t használunk, így valamelyik outból kezdődő koax kábelnek "nincs" céleszköze. Ez nem tudom okozhat-e csomagvesztés és pingugrálást, feltételezem nem.
Sajnos a probléma továbbra is jelen van. A Connect Box pingelése a google.hu-ra 1130 ms-os maximum pinget produkál, 25-30 ms-os átlagokkal, a csomagvesztés pedig teljesen randomnak tűnik. Streamelésnél vagy játéknál sokkal jelentősebb ez a probléma, hisz nem másodpercenként 1 csomagról van szó, hanem sokkal többről Érdemes tovább húzni ezt a dolgot náluk, vagy törődjek bele, hogy nem lesz online játékra alkalmas internet a lakásban soha?
[ Szerkesztve ]
Üdv!
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma tudnivalók
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!