Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#88897) RudiLicenc


RudiLicenc
aktív tag

Sziasztok!

A kétségbeesés küszöbén írnék ezzel a problémámmal. 1 hónapos poszt, de a probléma azóta is változatlanul fennáll. Jeleztem a UPC-nek a ping ugrálást és a csomagvesztést, kiküldtek egy technikust, aki a jelszinteket babrálta, ezekre az értékekre, ugyanis szerinte a korábbi értékek rosszak voltak. Ez nem hozott semmi változást (sem negatív, sem pozitív irányba).

Mivel maga a technikus is mondta, hogyha nem javulna meg, jelezzem megint, így ezt is tettem. Ma reggel kijött egy újabb szerelő, kicserélte a Connect Boxot, végignézte a kábelezést az egész lakásban, meghúzta a kábeleket (el volt lazulva az összes a lakásban) a modemnél és az elosztónál is. Az elosztónk nekünk így néz ki, az előző lakónak volt bekötve 2 TV és az internet, mi ebből már csak 1 TV-t használunk, így valamelyik outból kezdődő koax kábelnek "nincs" céleszköze. Ez nem tudom okozhat-e csomagvesztés és pingugrálást, feltételezem nem.

Sajnos a probléma továbbra is jelen van. A Connect Box pingelése a google.hu-ra 1130 ms-os maximum pinget produkál, 25-30 ms-os átlagokkal, a csomagvesztés pedig teljesen randomnak tűnik. Streamelésnél vagy játéknál sokkal jelentősebb ez a probléma, hisz nem másodpercenként 1 csomagról van szó, hanem sokkal többről :D Érdemes tovább húzni ezt a dolgot náluk, vagy törődjek bele, hogy nem lesz online játékra alkalmas internet a lakásban soha? :W

[ Szerkesztve ]

Üdv!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.