Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#88301) MadMancs válasza ztsoft (#88300) üzenetére


MadMancs
veterán

Ha nem fizetsz te jössz ki így is úgy is rosszul belőle. Itt azért lehet tudni mi mennyi és miért számla nélkül is. Fizetési kötelezettségedbis van, számla meg majd érkezik.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#88302) LouiS22 válasza ztsoft (#88300) üzenetére


LouiS22
veterán

Tényleg nem értem: belépsz myupc-be, vagy ahogy most hívják... Ha ott van, hogy fizetned kell, fizetsz. Ha nincs ott, akkor belépsz másnap. Miért kell ehhez számlát letölteni? 15-ig még van 3 nap, ráadásul március óta azonnali fizetési rendszerben kb 15 másodperc alatt, 0-24-ben meg kell kapniuk a befizetett összeget, szóval ezen felesleges aggódni.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#88303) ztsoft válasza MadMancs (#88301) üzenetére


ztsoft
őstag

Nos, az összes szolgáltató (akikkel szerződésem van) meg tudja oldani úgy, hogy egy héttel a határ idő előtt megkapom a számlát. Oldják meg Ők is. Majd felhívom Őket, hogy hogyan gondolják.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#88304) LouiS22 válasza ztsoft (#88303) üzenetére


LouiS22
veterán

Az összes többi szolgáltatód nem esett át tulajdonosváltáson, nem kell x milliárd ügyféladatot migrálniuk, számlázási rendszereket összehangolni, folyamatokat egyesíteni... Egy picit talán lehetnél te is empatikusabb, még akkor is, ha jelen esetbe te vagy a fizető ügyfél. Szerintem.

Azt meg tényleg nem értem, hogy miért számít az, hogy melyik nap fizeted be azt a nyamvadt számlát. Ha ennyire aggaszt, állíts be csoportos beszedésit és problem solved.

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#88305) MadMancs válasza ztsoft (#88303) üzenetére


MadMancs
veterán

Ez tök lényegtelen. Jogilag a termék kifizetése után 8 napon belül kötelesek számlát kiállítani. Az hogy általában előbb megvan ( ami nem is számla csak díjbekérő), puszta jófejség. Hiába izélsz. Nem fizetsz időben jogosan terhelik ki az ePack nem teljesítést.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#88306) NoOne1976 válasza MadMancs (#88305) üzenetére


NoOne1976
őstag

Azért nem teljesen úgy van, hogy fizess, és kész. Mi van, ha valakinek van hozzá mobil előfizetés és/vagy használja a vezetékes telefont is. Azért nem rossz ránézni, hogy mi miért mennyi. Főleg, ha nem minden hónapban fizet azonos összeget.

LouiS22: senki nem kényszerítette őket a felvásárlásra. Ők döntöttek így. Akkor nem ártott volna felkészülni. Ráadásul volt is rá idejük.

Más: engem is megkerestek, hogy szerződésem júniusban lejár, hosszábbítsak. Semmit nem tudott / akart ajánlani. A végén rákérdeztem, hogy azért írjak alá hűséget, hogy minden így maradjon, és ebben mi nekem a "buli". Nem tudott rá mit mondani, elköszönt. Meg se próbált annyit se, hogy legyen 500-as netem 300-as helyett, és emelnek 100Ft-ot, de írjak alá hűséget.

[ Szerkesztve ]

(#88307) ztsoft válasza MadMancs (#88305) üzenetére


ztsoft
őstag

Most beszéltem velük, kitolták a határidőt 20.-áig, mivel az ügyintéző sem látja a számlát (nincs feltöltve a rendszerbe). Többször is rákérdeztem az ePack kedvezményre és mindig azt a választ kaptam, hogy megmarad, ha 20.-áig kifizetem.

A másik, ha nem online fizetnék, hanem csekken, akkor hogy fizetném be csekk nélkül?

Jogilag a termék kifizetése után 8 napon belül kötelesek számlát kiállítani.

Én eddig ezt fordítva tapasztaltam vásárláskor (legalább is a számlán ez szerepelt), a számla átvételétől számított 8 napon belül rendezni kell.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#88308) tomp válasza ztsoft (#88307) üzenetére


tomp
félisten

ÁSZF-ben nincsen rögzítve, hogy a szolgáltató a számlazárást követően mennyi nap után köteles a számlát kiállítani?
Le szokták írni!
pl Telenornál 48órán belül

Amúgy az érvelésed korrekt. Attól mert online fizeted még nem vagy köteles számla részletező nélkül fizetni. Mi van ha csekken fizetnéd...

(#88309) #07746304


#07746304
törölt tag

Erről a számról hívtak a Vodafone-tól:

A lényeg, hogy elsőnek ajánlottak nekem Vodafone mobilelőfizetést, 8900 Ft-ért korlátlan beszélgetés 25 GB adatforgalom. Mondtam, hogy köszike, de:

1. Annyi mobilinternetem van, hogy nem bírom elhasználni.
2. Június 30-án szerződést kívánok bontani. Mondtam, hogy DIGI 6100 Ft-ért ad Internetet + Telefont + TV-t.
3. Mondta, hogy ő ügyfélmegtartó ajánlatot tudna tenni. Mondom, hogy hallgatom. Az ajánlat, a jelenlegi három szolgáltatásra tud csak kedvezményest: 11890 Ft-ért 1 év hűségidő vállalása mellett
4. Mondtam, hogy köszönöm szépen az ajánlatot, de az 500 Mbps sincs meg, a kínált feltöltési sebesség 15-ös része kb a DIGIének, és majdnem 2x annyiba kerülne
5. Mondtam neki, hogy a TV+ Telefonról tárgyalhatunk. A válasz: arra nem tud kedvező ajánlatot adni, de talán a hajdúszoboszlói Vodafone üzletben... mondom, hogy én személyesen csak leadni a Connect Boxot, és a médiacardot megyek majd be...
6. Azt is mondtam, hogy egyáltalán jó ajánlatnak számítson számomra a TV+ Telefon (Nonstop L - más nem érdekel) max 5K-6K, de akkor is havonta 1000-2000 Ft-tal több mint amit a DIGInek fizetnék a háromért.
7. Mondtam, hogy egyetlen az HBO GO aminél közvetlen előfizetést fogok választani és az eddigi 1490 Ft helyett 1990 Ft lesz. Na bumm...
8. Mondtam, hogy lesz DIGI mobilom is, szóval a Vodafone megint felejtős számomra.

4 évvel ezelőtt szinte majdnem pontosan így jártam az Invitellel :)

(#88310) viktorhu válasza #07746304 (#88309) üzenetére


viktorhu
veterán

Megint a szokásos sales-es mese. Az értékesítők nem tudnak ügyfélmegtartó ajánlatot adni. Azt majd amikor felhívod őket a lemondással, akkor fogod megkapni, de külön ügyfélmegtartó csoporttól.

(#88311) #07746304 válasza viktorhu (#88310) üzenetére


#07746304
törölt tag

Ja, de egyébként meglepődnék ha az ügyfélmegtartót azt mondaná, hogy 5-6K TV Premium + Nonstop L.

Igazából a Nonstop L miatt nem hiszem, hogy azt mondja, mert úgy ítéli meg, hogy az túl jó, annyiért, és a DIGI nem nyújt ilyet. Főleg nem a 6100 Ft-os ajánlatában.

(#88312) viktorhu válasza #07746304 (#88311) üzenetére


viktorhu
veterán

Ha téged nem hat meg a nonstop, akkor hiába hivatkozna arra. Árban igen rugalmasak lesznek, ha lesz digi is. Amin nem tudnak segíteni, az a feltöltési sebesség.

(#88313) MadMancs válasza viktorhu (#88312) üzenetére


MadMancs
veterán

Nonstop L el nem fogja megkapni 7-8 alatt üyfélmegtartóval se. Akinek ez a csomag kell vélhetően nagyon sokat telefonál, ezt azért mérlegelik, azaz simán kijöhet UPC negatívba. Prémium + 500 + S + eszközök simán akad már 5500ért, L-el kizárt.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#88314) Sanya válasza #07746304 (#88309) üzenetére


Sanya
nagyúr

Engem is hívtak, de nem vettem, mert elfoglalt voltam.

A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

(#88315) ztsoft válasza tomp (#88308) üzenetére


ztsoft
őstag

Nem tudom, biztos benne van. A számla készen van (2020.05.04.-én elkészült), csak nem férek hozzá.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#88316) tomp válasza ztsoft (#88315) üzenetére


tomp
félisten

7.1.2.9. A számlakibocsátás határideje a számlazárás napját követő 8. nap. A számla kézbesítési időpontja
az a nap, amelyen az Előfizető a számlát kézhez veszi, de legkésőbb az alábbiakban meghatározott nap:
- a hónap 25. napi számlazárással rendelkező Előfizetőknél a számlazárást követő hónap 12. napja
Amennyiben a számla kézbesítésének napja nem munkanapra esik, úgy a fent meghatározott időpontot
követő első munkanap a számla kézbesítésének időpontja. Amennyiben az Előfizető aktuális számláját
nem kapja kézhez a kézbesítési időpontig, úgy ezt 5 napon belül az Ügyfélszolgálatnál köteles jelezni.

(#88317) ztsoft válasza tomp (#88316) üzenetére


ztsoft
őstag

Ezzel nem lettem okosabb. Nálam a számlazárás a hónap utolsó napja, így 8.-áig kell elkészíteniük a számlát, ami meg is történt.

A legkésőbbi kézhez vételi nap már egy kicsit érdekes. Ha a mostani helyzetet nézzük, 04.30.-án volt számlazárás, így akkor 05.17.-e lenne a kézhez vételi nap, ami üti a fizetési határidőt (05.15).

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#88318) gduck válasza Palace701 (#88297) üzenetére


gduck
addikt

Teljesen jó szándékkal kérdezem, ne értsed félre!

- szereted egymás után kapcsolgatni a csatornákat?
- a 10 csatorna számát nehéz begépelni?

Azaz miért okoz ez problémát?

Amúgy remélem lesz kedvencek a Voda boxban is, mert nagyon sokan igénylik! ;) Mondjuk számomra teljesen lényegtelen, azért is kérdezem, mert nem értem miért olyan fontos ez a kedvencek. Én pl. csatornaszámmal vagy műsorújságból váltok csatornát.

(#88319) MasterDeeJay válasza MasterDeeJay (#87708) üzenetére

Na hát nincs a helyzet magaslatán a upc vagy vodafone vagy mi az ami most van.
Felhívtak miután megkötöttem a szerződést hogy nem tudják mégse adni a business premiumot mert fix ip címem van és a modem amit tudná a back up-ot az nem megy csak router módban fix ip nélkül. :W
Magyarán ugyan ott vagyok ahol elindultam, van még egy fölösleges stickem amire nem tudták megmondani milyen csomag. Nincs sehol hogy mi a fene lehet ez. Benyomtam egy gépbe sima huawei modem, de pinkódot kér ami persze nincs hozzá mert a kártya amiből ki kellet törni a simkártyát azon egy deka pin sincs csak egy vonalkód.
BUSINESS PRÉMIUM és nincs fix ip?
Azon mi a fene a prémium hogy natolt címet kapok és egy random routert?
Mindegy beviszem a sticket hogy nézzék meg mire jó mert ha semmire akkor kalkuláltatom újra az egész csomagot és kezdjük nulláról más csomaggal hiszen nem tudták teljesíteni a szerződésben foglaltakat.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#88321) MasterDeeJay válasza #72445440 (#88320) üzenetére

Az nekem egyáltalán nem baj ha a backup net más ip-vel van. A fix-ip egy szolgáltatáshoz kell, ha kiesik akkor kiesik kész nem tudok vele mit kezdeni de a többi dolog meg menne tovább tartalék nettel ahogy eddig is. Inkább menjen a net 100-X% szolgáltatással mint sehogy. Kiegyeznék annyival is hogy kézzel kelljen válltani.
Nem is feltételeztem sosem hogy backup net ugyan azzal az ipvel menne mint a vezetékes.
Csak most azzal van a bajom hogy lemondtam a 3gb-os netet amit erre a célra volt csak éppen router oldotta meg (mikrotik RB3011) és én kézzel kapcsoltam át a route résznél.
Magyarán most nincs backup netem azaz egy még van a kettőből és csak a hűség lett hosszabbítva kevesebb szolgáltatással. 6gb-os net meg határeset egy nap kimaradásra. (átlagosan fél-egy nap a netszakadás)
Sajnálatos módon a cég a város szélén van ahol extrém rossz az internet, gyakori a kimaradás és ingadozás. Alternatíva nincs. (azaz mikrós net....ha ha ha... meg pár mbites adsl...).
Illeve ha nem jó semmire amit adtak usb sticket és sim-et akkor gondolom le is kell adnom.

[ Szerkesztve ]

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#88322) NoOne1976 válasza gduck (#88318) üzenetére


NoOne1976
őstag

Nem engem kérdeztél, de mivel nekem is fontos volna, így leírom, én miért hiányolom.
Nálunk alapvetően én nézek tvt, 90%-ban sportot. Így azzokkal a csatornákkal kezdődik a kedvencek. Természetesen a hd változatok, mert utálatos, hogy azt is figyeljem melyikre kapcsolok.
A csatornákat szeretem tematikusan csoportosítani. Ha tudományos csatorna kell, akkor át kell szaladni minden töltelék film csatornán, amit soha nem nézek.
Fejben meg nem kívánom tartani 15 csatorna sorszámát, van elég kód, password, amire emlekeznem kell.
Ha akkora feature lenne a kedvencek, akkor láttam volna olyan stbt, tvt, ahol nincs kedvencek lehetőség. De én csak olyat láttam, ahol több is van. Mindemelett szűrhetőek a csatornák hd-ra, kódoltra stb. Szerintem 2020-ban ez egy tök alap, elvárható dolog.

(#88323) #07746304 válasza viktorhu (#88312) üzenetére


#07746304
törölt tag

DIGI már hónapok óta van. Nonstop L-ről van szó. A sima S, meg M nem zörget. Majd megnézem DIGI Mobilnál mi a helyzet.

Nekem az tetszik, hogy itt Hajdúszoboszlón 1 év alatt elérhető szolgáltatók szempontjából gyökeresen megváltozott a piac, konkrétan az utcámban:

DIGI Optika, Telekom optika, és akkor a koaxos csomagjukra 11890 Ft-ot kérnek :D Hol élnek ?:)

Az a baj, hogy itt nem tudom megcsinálni amit anno az Invitelnél tettem:

De nem baj, mert legalább letisztult a dolog, már egészen biztos, hogy nem lesz extra fúrás.

(#88324) LouiS22 válasza #07746304 (#88323) üzenetére


LouiS22
veterán

Ha elfogadsz egy tanácsot, személyes adatot nem hagysz benne ilyen doksikban (név, pontos lakcím).

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#88325) #07746304 válasza LouiS22 (#88324) üzenetére


#07746304
törölt tag

Már nem ott lakom :) De kiszedem a képet, mindjárt kisatírozom, köszi.

javított verzió:

alt="" title="" alt="" title=""

[ Szerkesztve ]

(#88326) viktorhu válasza #07746304 (#88323) üzenetére


viktorhu
veterán

Az mindegy, miről van szó, de ha az L kell neked, akkor úgysem tudsz a digihez menni, és ezt ők is tudják. Ha alkudni szeretnél, akkor fel kell vázolnod az alternatívát (Digi csomag ennyiért, kiszámoltam, az ő pár forintos percdíjukkal olcsóbb lesz a telefonálásom is + lesz 300 megabites feltöltésem). Ha a mobilod is vodás, azt is bevonhatod az alkudozásba, de ha nem ragaszkodsz a korlátlan beszélgetéshez, lehet, hogy nem is olyat fognak ajánlani, hanem pl. 200 percet belföldi irányba.

(#88327) Daywalker


Daywalker
addikt

Üdv!
Kezd egy kicsit a hócipőm tele lenni az UPC-vel, Vodafone-nal, akárminek is hívjuk most. Anno BP-en rendeltem meg még a netet, amit aztán az évek során felvittek 500-ra, majd elköltöztünk, vittük a szolgáltatást is. Behúzták a házba másfél éve (itt póznán jön, nem földben és aknávban), azóta is szar. Vagyis relatív. 330 megabitnél kezdtünk, szóltam kb fél év után, hogy azért nézzenek rá. Kijött a technikus, lefikázta annak a munkáját, aki behúzta, mondván, hogy szarul vannak a csatlakozók feltéve (nem voltak) és újracsatizott mindent, semmi sem változott, mert melege van az erősítőnek...nem lesz jobb (nyár volt, fent a póznán sülnek az erősítők). Ja, nyilván este is melege van...na mindegy, nem voltam itthon, amikor ez volt, nem tudtam mit tenni. A múlt hónapban volt az a nagyobb kiesés, azóta szarabb. Lement 240-re, aztán 170-140 és most itt járunk, kb 220 a max, ami kijön, sok szerencsével. Persze ránéztek, rossz a jelszint, kijött a technikus megnézni a kábelezést (tudta előre, hogy jó lesz, de ez a sorrend). Leadta külsős munkára, hogy állítsák be az erősítőt. Ez sem akart megtörténni, rájuk szóltam, míg ma egyszercsak elment a net, láttam kint dolgoznak. Dolgoztak, de szarabb lett, pedig állítólag jó a jelszint. Próbáltam resetet, kíváncsiságból cseréltem a splitteren is, hátha a csillapítás babrálásával javul valamit, de semmi. Úgy szar, ahogy van. Persze megvan a garantált 100 megabit, örüljek neki. Biztos volt más is hasonló helyzetben, van valami trükk, hogyan vehetem rá őket, hogy csináljanak valamit, vagy nyeljem le és vetessem vissza 150-re? Ugyanis nem akarok fizetni a semmire. Más alternatíva sajnos nincs, csak szottyadt ADSL, de talán még az sem...mobilnet nem alternatíva. Valaki tipp? :R

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#88328) ztsoft válasza Daywalker (#88327) üzenetére


ztsoft
őstag

Két szóra eléggé odafigyelnek, panasz és a kötbér. Ha tettél hibabejelentést, és a sikertelen javítás után, 72 órán belül bejelented ugyan azt a hibát (hiába zárták le, akár többször is minden egyes sikertelen javítás után), akkor ketyeg a kötbér.

Nekem már kétszer fizettek emiatt.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#88329) Medical válasza MadMancs (#88299) üzenetére


Medical
aktív tag

+1 :K

Huawei P20 pro, ASUS K52F, CPU:i5-450M, Samsung SSD 840 series 240GB +500GB külső vinyó, RAM:8GB, Lumia 640 XL LTE, Win 10

(#88330) #07746304 válasza viktorhu (#88326) üzenetére


#07746304
törölt tag

Az mindegy, miről van szó, de ha az L kell neked, akkor úgysem tudsz a digihez menni, és ezt ők is tudják.

Akkor az is tudhatják, hogy a Telekom optika is itt van, és Hoppá!

Az L nem kell nekem, csak egy vonzó ajánlat, hogy egyáltalán ha kell extra fúrás, azt bevállaljam. Viszont ha nem lesz L, akkor tényleg egyszerű a képlet, mert nekem személy szerint nem fontos a beszélgetés, mert VoIP-n megoldom. A családtagomat meg hívják a család tagjaim Magenta 1-ről és a barátok meg arról amilyük van.

alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""

Az én szobámban nincs TV, csak a nappaliban, de az időm jelentős részét a szobámban töltöm. iPad-en nézem a Horizon GO-t, ha ez is kiesik marad a TV GO. Most lesz majd DIGI mobilinternetem is, de jelenleg Telenor meg Magenta 1 van, természetesen a Telenor is előfizetéses.

Persze értem én amit mondasz, ha kell az L, akinek kell mindenképpen az L, az meg van fogva, de ez az ember nem én vagyok.
A korábbi inviteles példánál látható ,hogy 370 Ft-ért engedtek el egy olyan embert, aki 12-15 000 Ft-okat fizetett nekik havonta.

Hajdúszoboszlón a két optikával operáló szolgáltató mellett (ráadásul a Telekomnak van Magenta 1 és Hoppá tarifacsomagja is), a reális ár a Vodafone részéről 5-6K lenne.

A berettyóújfalui lakásomban ennyit fizetünk a Telekomnak:
alt="" title=""

A Hoppá mindenben megegyezik a Nonstop L-el, szóval nem irreális elvárni, hogy szegény Vodafone is ilyen áron adja az L-t. Persze ha nem, hát nem. Eret nem fogok vágni magamon miatta :)

[ Szerkesztve ]

(#88331) viktorhu válasza #07746304 (#88330) üzenetére


viktorhu
veterán

Ezért mondom, hogy mindegy, hogy mit szeretnél, a lényeg, hogy te tudd pontosan. Meg kell várni a hűség végét, utána összerakod a konkurens ajánlatokból, ami neked tetszik, aztán lemondás gomb és beszélgetés arról, hogy mennyit ér a maradásod.

Ha nem tetszik a kapott ajánlat, akkor elmondod, hogy gondolkozol még rajta, és megkötöd az új szerződést.

Hogy a sales-es mit ajánlott, az meg eléggé irreleváns sajnos.

(#88332) #07746304 válasza viktorhu (#88331) üzenetére


#07746304
törölt tag

:R

(#88333) Daywalker válasza ztsoft (#88328) üzenetére


Daywalker
addikt

Köszi. Közbe utánanéztem nmhh rendelet szerint mi a helyzet ilyen esetben, és nem lehet a garantált savszelesseggel takarozni folyamatosan. Azt hiszem hasznalni fogom ezt es az altalad javasoltat is. Koszi. :R

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#88334) headhunter


headhunter
addikt

"...Tv Prémium + 500mbit+ nonstop S. Vodafone médiabox, 2. Médiakártya .5490 Ft..."

Ebben a csomagban, hogyan alakul külön a TV és internet ára?

TV Prémium: ?Ft
Internet 500Mbit: ?Ft

(#88335) NoOne1976 válasza headhunter (#88334) üzenetére


NoOne1976
őstag

Hol kaptál ilyen ajánlatot?

(#88336) gduck válasza NoOne1976 (#88322) üzenetére


gduck
addikt

Hát valóban, 15 csatorna az már kicsit sok. Persze az is megjegyezhető, de ha át akarod nézni milyen műsor megy rajta, akkor jól jönnek a kedvencek. Azért mindig gépelgetni... egy idő után fárasztó lehet.

Mások mondtak olyan indokot is, hogy az idősek számára is jó, mert össze lehet nekik szedni azokat a csatikat amiket néznek.

Szóval persze, elfogadom hogy nekem ugyan lényegtelen, de mások számára lényeges ez a lehetőség. Remélem hamarosan rákerül a KÉK gombra ;)

[ Szerkesztve ]

(#88337) FraFer82 válasza headhunter (#88334) üzenetére


FraFer82
tag

Változó, mert ez eléggé egyedi, kedvező ajánlatnak tűnik, de nekem szintén az van, és 2700 forint az internet, 2800 forint a TV, 100 forint a vezetékes telefon, 0 forint a médiabox, valamint -600 forint az e-Pack, szóval a tiéd valami hasonló lehet. (Ezeket szétbontva biztos drágábban kapnád.)

(#88338) tototos


tototos
őstag

Sziasztok!

Nem konkrétan UPC kérdés. Hogyan érdemes beállítani a wifit? Ugyanaz az SSID 2,4 és 5Ghz-re vagy külön? Amit ma észrevettem, hogy a telefonom "csak" a 2,4-re csatlakozik holott tudja az AC szabványt is. Most két külön nevet adtam a két frekvenciának, így pontosan tudom szabályozni őket.

(#88339) #07746304 válasza NoOne1976 (#88335) üzenetére


#07746304
törölt tag

Berettyóújfaluban. Ott kaptam én is kedvezőt, mert a kertvárosi részben a UPC volt az új szolgáltató. Most meg az van, hogy érkezik oda is az optika, csak a Telekom optika, és még nem lehet tudni mikor pontosan.

[ Szerkesztve ]

(#88340) Gubu0101 válasza tototos (#88338) üzenetére


Gubu0101
veterán

Letiltod a 2,4-et és ki is derül,nekem nem megy csak az 5GHz (a 2,4 ki van kapcsolva) tudja mind a 2 telefon kezelni.

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#88341) headhunter válasza headhunter (#88278) üzenetére


headhunter
addikt

8 nap kellett a
"számlád elkészült, 1-2 napon belül letölthető lesz" helyett...

[ Szerkesztve ]

(#88342) #07746304 válasza #07746304 (#88339) üzenetére


#07746304
törölt tag

Amiből következik, hogy magasabb lesz az ár (meg a sebesség is, és a minőség is), így a Vodafone tarthat meg ügyfeleket. Illetve a DIGI is.

(#88343) hhgygy


hhgygy
senior tag

Csodás, most már Vodafone ügyfél vagyok, igaz, hogy a upc domainre irányít át, de úgy látszik, zajlik az átállás. Ennek jegyében változatlanul nem működik a Wi-Free szolgáltatás, már vagy harmadszor történik az, hogy az állapota "kikapcsolt", nem én kapcsoltam ki, nem is kértem a kikapcsolását és nem is tudom bekapcsolni.

Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3

(#88344) Palace701 válasza gduck (#88336) üzenetére


Palace701
csendes tag

Olyan jól kibeszéltétek a témát , hogy én már nem sokat tudok hozzátenni . Nem az a nehéz , hogy megjegyezni 15 csatorna számát , hanem az a zavaró , hogy össze vissza vannak . Külön SD , külön HD sok esetben. Az hogy számomra fontos csatornákat egymás után tudtam rakni , elég volt a csatorna váltó gombokat le fel nyomogatni. Kényelmes volt , reméljük egy frissítés megoldja . Persze a Voda tv boxnak sok jó tulajdonsága van ( megállítható és visszatekerhető élő adás , ami egész jól működik, visszanéző , youtube , sebesség stb. ) , de itt inkább a hiányosságára utaltam .

(#88345) Palace701 válasza headhunter (#88334) üzenetére


Palace701
csendes tag

Pontosan ez a csomagom van hétfő óta , szerződés szerint a következőképpen jön ki ez az összeg :

TV Prémium : 2800ft
500mbit net : 2690ft
Nonstop S : 100ft
2. Médiakártya : 500ft
E-Pack teljesülés: -600ft.

(#88346) cof


cof
veterán

Nem semmi ez a VTV, ilyen alap funkció, hogy úgy rendezem a csatornákat ahogy én akarom hiányzik, azért na. Mivel netes adás, ezért tényleg simán megoldható lenne menüből átszervezni a csatornalistát.

Mondjuk az én kis box-om ezt is tudja DVB-C-n is, hát igen, a saját eszköz előnye. :))

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#88347) Palace701 válasza NoOne1976 (#88335) üzenetére


Palace701
csendes tag

Pont ugyanez a csomagom van , előző hozzászólásomban taglaltam , hogy jött ki ez a kedvező ár .

1221 1-1-3 menüpont ( lemondás )

Elmondtam , hogy fel akarom mondani , mert van kedvezőbb áru (Flip) és nagyon lassú a Horizon Médiabox. Persze csak az volt a cél , hogy kapjak egy jó csomagot Vodafone TV box-al. Kifogtam egy jó arcot, szinte azonnal megadta ezt az árat .
Eddig ugyanez a csomagom volt , csak 300mbit nettel 5190ft-ért.
Most 5490ft-ra emelkedett , de megkaptam a Vodafone Tv boxot és 500mbit lett a net.

(#88348) Gubek-Einste válasza tototos (#88338) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Mindenképpen legyen külön SSID-n a két sáv.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#88349) soundsonic


soundsonic
aktív tag

Nem tudom ez hogy jött ki.. Új előfizető vagyok és az első 3 hónap 5300 utána 8600 Ft +2600 a HBO max pack. A számlát letölteni nem engedi.. Itt olvastam, hogy elsőnek 2 havit vonnak le úgy nem jön ki az összeg csak, ha teljes áron kell már az első hónapban is fizetnem.. Nem értem és a számlát letölteni nem engedi..

(#88350) Kátai válasza Palace701 (#88347) üzenetére


Kátai
senior tag

Nekem is sikerült.
Ugyanez,csak van +1 box-om,vagyis, 2db box és 1db médiacard.
Így a vége 5999Ft/hó lett egy éves hűséggel az eddig 6599Ft helyett,amin csak 300-as net volt.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.