Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#88501) #75501312 válasza cof (#88497) üzenetére


#75501312
törölt tag

Hát, meg is lepődött a srác, hogy a Voda boxot váltottam Horizonra, mondtam neki, hogy DD (hiánya) miatt nem kell a Voda box egyelőre, a régit meg nem kaptam vissza. De a rendszerben még rosszul szerepelt az eszköz, az aktiválós levelet is 14 nap után kaptam (hogy elvileg még lenne 14 napom, de nem).

(#88502) AtHoS válasza MadMancs (#88485) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Jól gondoltad: mobil csomag miatt kaptam az SMS-t, csakhogy nem mint magánszemély, hanem a korábbi munkahelyemmel kapcsolatban (én voltam UPC felé ügyintéző, kapcsolattartó. Ezt mondjuk írhatták volna az sms-ben :F ) így várhattam a nem is nekem küldött levelet :DDD munkatársak meg a jelszót a pdf-hez

Mostanra a kacifánt letudva, szerződés nyomtatva lett. Még egyszer köszönöm a helyreigazításokat :R (email váltást azért intézem magán részre)

read-only mode on the forum

(#88503) -Maujuri- válasza AtHoS (#88484) üzenetére

Spam mappában körülnéztél?

(#88504) anglergab válasza NoOne1976 (#88499) üzenetére


anglergab
addikt

Jó lenne ha tennének egy mini switchet a box-okba.
Mint az IP telefonokon is van Ethernet port a PC-nek, a settopboxon is kellene a TV-nek.

(#88505) csibor


csibor
őstag

Akadt egy pici problémám. Ci modult próbálom beüzemelni 43120 lenne a kód. 0 nem engedi, sőt semelyik 5-ik karaktert beírni. Az első 4 helyre engedi a 0-at. Tv Sharp idei model.

[ Szerkesztve ]

(#88506) MadMancs válasza csibor (#88505) üzenetére


MadMancs
veterán

Jó helyre akarod írni? Egyszer kell egy 5 jegyű terület azonosító (ez a 43120, nekem pl 43121) és egyszer kell a kezdő frekvencia ami 3 számjegyű (346MHz) vagy 6 számjegyű (346000Khz). Fontos hogy szolgáltatónak tv menüben UPC legyen kiválasztva, ezek akkor működnek. Ha nincs ilyen akkor csinálj egy teljes keresést a teljes frekvenciatartományban, így nem kell neki semmit megadni, viszont lassabb a keresés és nem veszi figyelembe a megadott csatornasorrender, olyan sorrendben tárol ahogy megtalálja őket.

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#88507) csibor válasza MadMancs (#88506) üzenetére


csibor
őstag

Sokat segítettél :R Mindig morgok az értő olvasásért, erre én nem tudok elolvasni egy darab papírt :U

(#88508) MadMancs válasza csibor (#88507) üzenetére


MadMancs
veterán

Örülök hogy megoldódott.:)

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#88509) Adam115


Adam115
csendes tag

Sziasztok!
Connect Boxon T3 timeout-ból naponta mennyi normális ha normális? Illetve myennyi idő alatt kell felépülnie a kapcsolatnak? Ma pl csak 2 volt, de tegnap 7.

Az elmúlt hónapban 2 alkalommal jött szerelő és többször frissítettek távolról de nem jalvul.

Első alkalommal csillapítót cserélt és a jelszintek rendbe jöttek de a hiba nem oldódott meg. Másodszor azt mondta, bizrosan nem itt van a hiba és jelzi a hálózati hibát. Másnap jött az email, hogy a hibát kijavították, de továbbra is folyamatosan szakadozik az internet.

A jelenség:
Elmegy a net, a modem módban lévő CB nem ad IP-t a mögötte lévő routernek. Elkezd villogni a net ikon és kb 10 perc alatt vagy újraindítással helyreáll. Log szerint T3 timeout van ilyenkor, de nem látom, hogy reboot lenne, csak ha kikapcsolom, meg be.

Jelszintek technikus szerint jók, de ide is leírom:
Down:
Power 7-8, snr:38-39 24 csatornán
Up:
Power 47-47 6 csatornán.

Egy Teams meeting alatt kb percenként szakad meg a hívás és csatlakozik vissza.
Ping tesztet is csináltam (természetesen kábelen) 8.8.8.8-ra:
Min 8ms , Max 381 ms, lost 3/100

Ritkán de a HD csatornákon is van hiba (tuneres TV, kártyával), és megfigyeltem, hogy a megugró válaszidő akkor történik mint amikor a TV-n leesik a jelszint.

A hiba nem jelenkezik folyamatosan, szakaszosan van gond, van, hogy órákig teljesen szakadásmentes minden.
Az ügyfélszolgálat nem lát hibát, de mindig felajánják, hogy frissítik a CB-t. Elég idegesítő, hogy másfél hónapja hívogatom a hibajelentést, hogy történjen valami.

Igazából azt nem tudom, hogy mit lehet tenni, van valakinek valami javaslata, ötlete?

(#88510) anglergab válasza Adam115 (#88509) üzenetére


anglergab
addikt

Ez alapján a feltöltéseddel van gond.
A T3 az ranging timeout.
Valószínűleg a külső koax hálózaton van még gond.
A feltöltéssel gyakrabban van gond, mert sokkal több zaj van benne. Ennek oka a régi TV-k, osztókon lévő nyitott portok és nem csatlakoztatott koaxok, pl. fali koax csatlakozók, amire nem csatlakozik semmi.

[ Szerkesztve ]

(#88511) Adam115


Adam115
csendes tag

Megnéztem, sehol sincs üres osztó kimenet, fali kimenetek nincsenek, és egyetlen egy tv van, egy LG 42LA660.
Lehetséges pl hogy egy szomszédnál van üres kimenet és az zavar be?

(#88512) #75501312


#75501312
törölt tag

Na akkor a sok panasz után egy kis dicséret. :DDD
Le a kalappal a mai technikus előtt. :R
Elmondott minden lépést, elmagyarázta mit miért csinál, ellenőrizte az eszközöket. A Horizon boxot jött cserélni, de megnéztük a netet is. Sőt, a végén megkérdezte segíthet-e még vmiben és megkértem cseréljük le a kábeleket, megnézte a fali csatlakozást is.
Amiket pedig mesélt, látszott belőle, hogy ismeri az eszközöket (a hibájukat is) és jó szakember. Bár mindig ilyen szerelő jönne mindenkihez és a kis lelkem is megnyugodott kicsit. :B
Most már nyugodtan szidhatom majd az online játékom szervereit és a kiadót, hogy nagy a lag. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#88513) kabelmania27 válasza Adam115 (#88511) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Több dolog is okozhatja. Lehet valamelyik oszlopnál beázás van, lehet erősítőprobléma vagy a környéken valakitől megy ki zaj a hálózatra.
Soul Gem: Szuper.

[ Szerkesztve ]

(#88514) anglergab válasza #75501312 (#88512) üzenetére


anglergab
addikt

Mobilnettel nem tesztelted? :)

(#88515) anglergab válasza Adam115 (#88511) üzenetére


anglergab
addikt

Pár száz lakásban/házban megnézted? :)

Amúgy tudja valaki, mekkora egy szegmens pontosan (hány végpont)?

(#88516) #75501312 válasza anglergab (#88514) üzenetére


#75501312
törölt tag

Még tavaly vmikor, nem sok különbséget láttam, de nem rossz ötlet, lehet megnézem még egyszer. Igaz mindkét mobil T-s, de az egyik céges. :DDD

(#88517) Gubu0101


Gubu0101
veterán

Mar 3. napja ugy indulna a voda box, hogy hiba a konfiguracios fajlban. Nem kel eletre csak tapkabel kihuzas-viassza dugas utan jo 20 mp-el :(((

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#88518) MadMancs válasza Gubu0101 (#88517) üzenetére


MadMancs
veterán

Legyél pozitív, Horizon 24/7 ben hulladék, VTV csak bekapcsolásakor makacs. Előreléptél így is. ;]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#88519) #75501312 válasza Gubu0101 (#88517) üzenetére


#75501312
törölt tag

20mp elég gyors, nálam ez kb. 1 perc volt mindig.

(#88520) tomp válasza Gubu0101 (#88517) üzenetére


tomp
félisten

Dugjál rá normális netet és máris hibamentesen fog indulni a box. ;)

(#88521) anglergab


anglergab
addikt

Sziasztok!

Valaki tapasztalta esetleg Vodafone TV app-on ezt a hibaüzenetet? Mi okozhatja?

Lejátszási hiba
A tartalom lejátszása nem elérhető. Kérjük,
próbáld újra később! (MT2651)

Minden esetben ez jön fel.
Korábban működött a lejátszás.

(#88522) borg25


borg25
senior tag
LOGOUT blog

Sziasztok!
Más is tapasztalta mostanában, hogy a UPC ConnectBoxa átnevezte a WIFI nevét? Jelszó megmaradt, de az eddigi UPC***-ból lett CBN_SSID_2.4G
Próbálom kideríteni, hogy miért.

(#88523) MadMancs válasza borg25 (#88522) üzenetére


MadMancs
veterán

Nálam maradt UPC. De el tudom képzelni hogy fw update útján így likvidálják UPC nevet. CBN emlékeztet Connect Box Network rövidítésre.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#88524) Gubu0101 válasza tomp (#88520) üzenetére


Gubu0101
veterán

Ha komunikalna wifin modjuk, akkor csinalnek neki hotspotot telefonrol :D
Remelem hamrosan helyre teszik,en adtam 1 evet nekik.

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#88525) anglergab válasza Gubu0101 (#88524) üzenetére


anglergab
addikt

Ha van wifis/mobilnetes laptopod, akkor egy wifi-Ethernet bridge-dzsel lehet neki netet adni.
Kb. 8 Mbps-et azaz másodpercenként 1 MB-ot kér.

[ Szerkesztve ]

(#88526) borg25 válasza MadMancs (#88523) üzenetére


borg25
senior tag
LOGOUT blog

Igen, csak elvártam volna valami egyedibb nevet, meg tájékoztatást, de a voda honlapján nincs semmi. Ezért most nem tudom, hogy hackelés, vagy elbénázot szolgáltattói change

(#88527) anglergab válasza borg25 (#88526) üzenetére


anglergab
addikt

Hol van ez a CB?

(#88528) borg25 válasza anglergab (#88527) üzenetére


borg25
senior tag
LOGOUT blog

Budapest XI. kerület

(#88529) anglergab válasza borg25 (#88528) üzenetére


anglergab
addikt

A Wi-Free-vel történt valami?

(#88530) MadMancs válasza borg25 (#88526) üzenetére


MadMancs
veterán

Nem biztos hogy ez áll fent. Ez csak tipp.
Nálam Restart után is maradt ( néztem hátha tényleg FW update). Mondjuk net az nincs. :DDD

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#88531) cof válasza borg25 (#88522) üzenetére


cof
veterán

Az komoly lenne, ha csak úgy átnevezgeti a Wifi nevet.

Jelszó is a gyári volt rajta? Mert úgy emlékszem, hogy ezeken visszafejthető a jelszó az SSID-ből, ez is egy bug.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#88532) MadMancs válasza cof (#88531) üzenetére


MadMancs
veterán

TC és UBEE-n visszafejthető pass egy egyszerű app segítségével. CB-n már nem.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#88533) tomp válasza Gubu0101 (#88524) üzenetére


tomp
félisten

(#88534) borg25 válasza anglergab (#88529) üzenetére


borg25
senior tag
LOGOUT blog

Nem tudott rá felmenni, igaz nem is vártam vele 5 percet, hogy általában eddig is kellett neki 1 perc.
Most nyomtam neki egy gyári resetet s az eredeti UPC* név jött vissza, meg a reset elötti figyelmeztető szöveg is ez volt:
Az Ön alapértelmezett WiFi azonosítói
Felhasználónév : UPC****

Mindenesetre megváltoztattam minden jelszót.

(#88531) CoF :
Jelszó eddig eredeti volt. (admin, wifi) Nem akartam megváltoztatni, mondván ha költözés van, csere bármi és nem vagyok ott, akkor nincs gond.

[ Szerkesztve ]

(#88535) mcdennis


mcdennis
tag

Sziasztok!

van egy Home 500 csomagom (net tv telefon). Ehhez tudok igénybe venni online műsornézési lehetőséget? Van ez a upc direct vagy horizon tv, ezeket tudom használni?

(#88536) MadMancs válasza mcdennis (#88535) üzenetére


MadMancs
veterán

UPC direct egy teljesen másik cég.
Home 500 csomag az már exUPCVoda. Ahoz Horizon Go használható.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#88537) mcdennis válasza MadMancs (#88536) üzenetére


mcdennis
tag

Köszi

(#88538) MadMancs válasza mcdennis (#88537) üzenetére


MadMancs
veterán

TVhez milyen eszközt kaptál? Mediacard, Horizon box, Cisco stb, Pace stb, philips stb esetén Horizon Go a tiéd, ha esetleg Vodafone TV boxot kaptál akkor már Vodafone TV app is jár Horizon Go mellé.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#88539) mcdennis válasza MadMancs (#88538) üzenetére


mcdennis
tag

Szia!

csak media cardot, de már rajta is vagyok a horizon gon :)

(#88540) tototos válasza borg25 (#88534) üzenetére


tototos
őstag

Nekem az 5Ghz-es csatornával szórakozott az elmúlt napokban. Egyszer csak eltünt az SSID. CB menüjében be volt kapcsolva. Kb 5-6 reset után megjavult és újra látták az eszközök.

(#88541) MadMancs válasza tototos (#88540) üzenetére


MadMancs
veterán

Nekem is 5Ghz szórakozik mostanában. Hálózat ugyan van de internetelérés nincs egyik eszközön se ( 2 telefon, tv). Ilyenkor vagy cb Restart vagy minden eszközön wifi ki be megoldja. De inkább restartolni szoktam mert telón 2mp a wifi ki be, TV-n viszont elég macerás.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#88542) Gzu73


Gzu73
tag

pár napja nem tudok speedtest.net-en 100 Mbit felett mérni:
általában 30-40 néha 70 is megvan. késő este sem tudok többet mérni.
300 Mbit-es a netem, laptopon mérem vezetéken, nem wifi-n.
laptop: core-i3 4005u, 4GB RAM, win7, de eddig is ez volt és simán mértem 200 felett is, olykor közel 300 is megvolt.
amúgy Székesfehérvár.
szóval mitől lehet?

(#88543) MadMancs válasza Gzu73 (#88542) üzenetére


MadMancs
veterán

Speedtest CLI vel mérj. Ha úgy sincs meg sose, jelentsd be, hátha. De mivel garantált megvan nem biztos hogy foglalkoznak vele jelen helyzet miatt. Itt a szomszédban (várpalota) 170 és 298 között ( átlag 231) mozog a 300as net NMHH mérő doboz szerint.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#88544) kabelmania27 válasza Gzu73 (#88542) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ellenőrizd, hogy megvan-e a gigabites lan kapcsolat a modem és a laptop között.
Milyenek a modemértékek?

(#88545) Gzu73 válasza MadMancs (#88543) üzenetére


Gzu73
tag

CLI:

ugyanez weben 1 percen belül:

(#88546) Gzu73 válasza kabelmania27 (#88544) üzenetére


Gzu73
tag

lan kapcsolat:
[kép]

modemértékek sztem hasonlóak mint február [link] végén:
[kép] [kép]
[kép]

(#88547) Gubu0101


Gubu0101
veterán

Home office ide vagy oda,én hétvégén sokkal rosszabb sebességméréseket látok,mint hétköznap.A műszer szerint,van hogy éjfél meg reggel 6 közt közelebb van a garantált minimumhoz.Tegnap 11-14:00 közt 98-260 közt mért :D ugyan ez pénteken 490 környéke.

[ Szerkesztve ]

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#88548) #75501312 válasza Gubu0101 (#88547) üzenetére


#75501312
törölt tag

Tegnap du 4 és este 8 között is borzasztó volt nálam. Az online játékom nagyon nehezen működött. :(

(#88549) tototos válasza Gzu73 (#88542) üzenetére


tototos
őstag

Nálam is hasonló.Nekem mind AC-s wifivel mind kábelen 150Mbit/s körül van a maximum. Sajnos ez a garantált 100Mbit/s felett van így még nem jelentettem.

(#88550) anglergab válasza tototos (#88549) üzenetére


anglergab
addikt

Úgy tudom, akár 1-2 Mbps is lehet egy bizonyos ideig, és az sem minősül problémának.
Ezek megosztott rendszerek, közös hozzáférési közeggel, adott a kapacitás/sávszélesség bizonyos zajszintek mellett.
Az idő nagy részében statisztikailag egy bizonyos érték elérhető legalább átlagosan (az átlagos forgalom jellegzetességei miatt), ez a garantált minimum.
De ritkábban, illetve ha sok a nem átlagos/extrém forgalom, akkor ez nem igaz.
Kérdés, mit jelent az hogy ritkábban illetve mi az nem átlagos/extrém felhasználás.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.