Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma összefoglaló
Hozzászólások
Littoral
aktív tag
Kedves upc-hozzáértők! Én egy itt leírt jelenségbe futottam bele, ebből levéve mi lehet az oka?
Egy új tévét vásároltam egy hónappal ezelőtt, ez most az adott márka csúcsmodellje. Megrendeltem hozzá a hd-csatornákat, és minden rendben ment is. Kb. egy héttel ezelőtt elkezdődött az a hibajelenség, hogy egyes (elég sok, elsősorban a hd) csatornák helyén a upc hátterével egy hibaüzenet jelenik meg, hogy nézzem én meg a médiabox (az új tévével egyetemben lett cserélve, cisco) csatlakozóit, mert kilazultak.
Természetesen nem lazult ki semmi, minden csatlakozó stabil.
A jelenség kóbor, tehát bekapcsolásonként más-más csatornák érintettek a dologban, de vannak olyanok is, amelyek állandóan hibára futnak.
Mielőtt bejelentettem a hibát, mindent megcsináltam, amit a user tehet: áramtalanítás, újrabekapcsolás, gyári beállítások visszaállítása (addig is azon ment), ez utóbbi két-három alkalommal is. Annyit segített a visszaállítás, hogy kb. 10 percig minden megy rendesen, utána újra beáll a fenti hiba, az egyik hd csatornán adás közben (már úgy értem, hogy néztem, és aközben) múlt el a kép a upc-hátteres hibaüzenetre. Azt mondjuk megfigyeltem, hogy a "jelerősség" mutatója kb. 40% körül áll, de azt nem tudom, hogy előtte mennyi lehetett, vagy hogy mennyinek kéne lennie, működött minden rendesen. Az is most lett nyilvánvaló, hogy inkább estefelé múlnak el a csatornák, kvázi amikor többen nézik a tévét. Nem tudom, hogy lehet-e összefüggés.
A hibabejelentésemre annyi történt, hogy négy nap múlva (48 órát vállalnak saját maguktól amúgy) felhívott egy alak, és lediktálta, hogy kell a gyári visszaállítást csinálni... Wow
Ez szerintem nem megfelelő hibakezelés tőlük.
Szóval, a hozzáértőktől kérdezem, aki szentelne ennyit a témának, hogy merről közelítsem a problémát, ha a napokban majd komolyabb megkereséssel fordulok a szolgáltató felé?
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma tudnivalók
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!