Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#108351) LouiS22 válasza blakey (#108350) üzenetére


LouiS22
veterán

:C

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#108352) cimabue


cimabue
tag

Sziasztok, a UPC-s(cisco) mediaboxunk 1 hete sz*arakodik, napközben valami 83-as errort ír és folyamatosan loadingol, aztán néhány órára működik; másnál is volt már hasonló, vagy egyéni problem, esetleg döglődik a box? Ügyfélszolgálat kb elérhetetlen... Ötlet? Thx!

(#108354) pkaresz


pkaresz
senior tag

Sziasztok!

Hol tudom megnézni mikor jár, járt le a hűségem?

Köszönettel!

Üdv: Karesz

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#108355) cimabue válasza #72445440 (#108353) üzenetére


cimabue
tag

Nagyon köszönöm! A resettel egyébként a felvett dvr anyagokat is elbukom? Vagy azt külön kezeli?

(#108357) pkaresz válasza pkaresz (#108354) üzenetére


pkaresz
senior tag

Ha ez fogad a szolgáltatásoknál,
TVTV Premium
Szolgáltatásinformációk és -beállítások
Havidíj:3 300 Ft/hó
Határozott idejű szerződés: -
Vodafone Home 500 Comfort(TV + Internet)

Akkor nincs hűségem?
Ma újra kerestek, hogy tavaly augusztusban lejárt a szerződésem,
mondtam, hogy április elején kötöttem újat.
Nem látja a rendszerükben, nem kértem a mai naptól újra a szerződést.
Csak az a poén, hogy áprilisban azért kötöttem meg, mert jóval olcsóbb lett az (Tcom is van, miatt) előzőhöz képest, pont erre a szolgáltatásra.

Köszi!

Üdv: Karesz

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#108359) pkaresz válasza #72445440 (#108358) üzenetére


pkaresz
senior tag

Köszi!

A Vodától keresett egy hölgy, hogy kössek újra, mert lejárt.
Ezért fura!
Na mindegy, majd kiderül.

Üdv: Karesz

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#108360) Makkok


Makkok
tag

Júli 2 óta ezt csinálja a kiváló vodás / ex-upc-s net:

A szerelő külső hibát állapított meg, állítólag valami átjátszóadót helyeztek üzembe a környéken ami bezavarja a net frekijét, az pedig azt jelzi hogy valahol törés van a kábelen. A külső javítás még nem történt meg, nem kapkodják el a srácok, kezd fogyni a türelmem. :(

God save the Screen!

(#108361) Petyás


Petyás
tag

Sziasztok!

Új címre szeretnék létesíteni alap netet vidéken.
Van valami extra lehetőség/kedvezmény ami a honlapon annyira nem látszik?
Köszönöm!

(#108362) vigyory71 válasza Makkok (#108360) üzenetére


vigyory71
tag

woooow.... ezt az ábrát mivel sikerült kinyerni?
Bevallom engem nem hagy nyugodni, hogy mi lehet nálam a lassulás oka, ha beillesztem a rendszerbe a routeremet.
Ma ismét rámozdultam, hátha... 10 óra környékén behergeltem, CB modem módba kapcsol, router bekapcs, először csak egy laptop vezetékesen, aztán később egy PC, végül a NAS, és lassan minden rá lett dugva, aminek lennie kell... Nem volt semmi gond, minden jónak tűnt. Kb. úgy 4 órán át. Aztán újra előjött, hogy iszonyat módon lelassul a webes forgalom. Sebesség értékek látszólag jók. (500/22Mb/s) De minden webes forgalom csiga lassú lesz, hatalmas késleltetésekkel. (szelassav.hu példának okáért gyakorlatilag elérhetetlenül lassú)
Szóval nagyon tanácstalan vagyok, nincs ötletem, hogy mi lehet az oka. :W

(#108363) kabelmania27 válasza Makkok (#108360) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha megírod a következő hsz-ba hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy melyik a problémás csatorna. Amennyiben megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy kb milyen a bejövő jelerősség.

[ Szerkesztve ]

(#108364) Grim666 válasza kabelmania27 (#108363) üzenetére


Grim666
tag

Jul 21 óta produkálja az alább látható teljesítményt, ma bejelentettem Aug 2-ra kaptam is szerelői időpontot.
- Fiberpower 240
- Modem: TC7200U


[ Szerkesztve ]

(#108365) kabelmania27 válasza Grim666 (#108364) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Úgy tűnik gyenge a bejövő jelerősség. Indítsd újra a modemet vagy próbáld meg a letöltési csatornáknál a frekvencia kényszerítéshez a 354000-et beírni. Milyenek a feltöltési értékek?

[ Szerkesztve ]

(#108366) Grim666 válasza kabelmania27 (#108365) üzenetére


Grim666
tag

Az hozza sebességben amit kell neki, jelszintek meg:

(#108367) kabelmania27 válasza Grim666 (#108366) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Feltöltési értékek rendben vannak. Nézd meg, hogy a modemnél és az osztónál nem lazultak-e ki az F csatlakozók. Letöltési csatornákkal van gond, mert nyolc helyett csak hármat használ és a jel is gyenge.
Meg kellene próbálni a letöltési csatornáknál, alacsonyabb frekvenciát beírni, mert lehet azokon erősebb a jel így több csatornán tudna szinkronizálni és gyorsabb lenne a letöltés.
Először írd be 354000khz-et, ha nem áll át az alacsonyabb csatornákra, akkor a 362000, 370000,372000,378000,386000, mindig nyolcat kell hozzáadni 466000 vagy 474000-ig utána 700Mhz-esek vannak.

[ Szerkesztve ]

(#108368) Grim666 válasza kabelmania27 (#108367) üzenetére


Grim666
tag

354k:

Túl gyors voltam, 5 mérésből csak az első nem volt tökély azóta olyan amilyennek lennie kell.
Ez a frekvencia dolog megoldotta, köszönöm de ettől még jöjjön csak a szerelő!

[ Szerkesztve ]

(#108369) kabelmania27 válasza Grim666 (#108368) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ezek az értékek már rendben vannak, és az SNR is jó, úgy tűnik a magasabb frekvenciákkal van gond, ezt általában külső hálózati hiba okozza. Szükséges a hibaelhárítás, mert az új tipusú modem már 24 csatornát használ ezért fontos, hogy minden letöltési csatorna rendben legyen.

[ Szerkesztve ]

(#108370) Rage47


Rage47
veterán

Valakinél 8kerben szintén nincs internet esetleg? Villog a feher modemen a zöld csatlakozási jelzés. Ügyfélszolgálat nincs…

[ Szerkesztve ]

(#108371) Rage47 válasza Rage47 (#108370) üzenetére


Rage47
veterán

Na elértem, technikai okok miatt nincs, majd kapok sms-t.

(#108372) Bobby G.


Bobby G.
senior tag

Sziasztok!

Úgy látom másnál is van hasonló probléma, de megoldást nem tudom, hogy sikerült-e találni.
Kb. egy hete érzékelem, hogy nem akar rendesen menni a net. Nem tölti be az oldalakat, néha -109es hibaüzenetet dob. 1-2 frissítés kell, hogy betöltsön. Aztán a Smart TV funkcióknál is hibaüzeneteket küldött, pl. HBO GO-nál nem is engedett belépni, vagy azt kérte, hogy csatlakozzak a nethez. próbáltam sebességtesztet csinálni, ami egyszer el sem indult, aztán max. sebességet mutatott. :(((
Nagy nehezen sikerült beszélnem az ügyfélszolgálattal, akik azt mondták, hogy látják, hogy gond van, küldenek szerelőt. Kijött a szerelő, mért egyet, kicserélte az elosztót, megint mért, és azt mondta így rendben lesz.
Úgy is nézett ki, de most kiderült, hogy mégsem. :( Mértem ma egy ping értéket, az 15ms és 157ms között ingadozik elég gyorsan. Valakinek van valami ötlete, vagy újra ügyfélszolgálat? :F

(#108373) citkar válasza Rage47 (#108370) üzenetére


citkar
addikt

Nálam van net a 8. kerületben, de eléggé akadozik. Nem vagyok otthon és alig tudom elérni a routerem.
Megnyugodtam, nem a routerem vacakol most :D
Azért, ha megjavult írj egy postot.

[ Szerkesztve ]

(#108374) kabelmania27 válasza Bobby G. (#108372) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Ha megírod a modemértékeket meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e a letöltési és feltöltési csatornák.
Amennyiben nem találod a modem oldalán a modem üzemmódot ügyfélszolgálattal kapcsoltasd ki az ipv6-ot.

[ Szerkesztve ]

(#108375) bordi10


bordi10
senior tag

Valaki nézne nekem egy jelinfót az ATV HD-n, XIII.ker, mediacard? Frekvencia kellene kézi hangoláshoz. Nagyon köszönöm.

Samsung QE65QN90B | Samsung Galaxy S23 ULTRA™ Green | Samsung Level On Wireless PRO Gold | Samsung Galaxy Watch5™ PRO | PlayStation®5 | PSN Id: bordi10

(#108376) Bobby G. válasza kabelmania27 (#108374) üzenetére


Bobby G.
senior tag

Erre gondoltál?

(#108377) szabogabor10


szabogabor10
veterán

Merre van az Eurosport 3,4,5,6,7,8,9? :D
Remélem OTT-n mind HD-ben lesz.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#108378) Bobby G. válasza kabelmania27 (#108374) üzenetére


Bobby G.
senior tag

Régebben a My UPC oldalán talán lehetett ipv6-ról másra váltani, de a Vodafone oldalon már nem látok ilyen lehetőséget. EMTA 3.0 1GB NO FixIP WIFI

(#108380) MiZo1990 válasza szabogabor10 (#108377) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

A szomszédban meg a saját online felületükön.

(#108381) MiZo1990 válasza bordi10 (#108375) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

562 MHz

(#108382) szabogabor10 válasza MiZo1990 (#108381) üzenetére


szabogabor10
veterán

A Magyar Telekom előfizetőinél kettő, míg a Vodafone előfizetők számára mind a hét csatorna elérhető lesz.”

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#108383) MiZo1990 válasza szabogabor10 (#108382) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Elnézést, valóban.
Figyelmesebben kellett volna olvasnom.

A Telekom ma büszkén hirdette az extra csatornákat, Voda részéről kommunikáció van.

(#108384) kezo0 válasza szabogabor10 (#108382) üzenetére


kezo0
addikt

Eltévesztették, fordítva van…

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#108385) szabogabor10 válasza kezo0 (#108384) üzenetére


szabogabor10
veterán

Nem, mert van telekom IPTV-m is, és tényleg csak 2 csati van ott (HD-ben).

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#108386) bordi10 válasza MiZo1990 (#108381) üzenetére


bordi10
senior tag

:R

Samsung QE65QN90B | Samsung Galaxy S23 ULTRA™ Green | Samsung Level On Wireless PRO Gold | Samsung Galaxy Watch5™ PRO | PlayStation®5 | PSN Id: bordi10

(#108387) kezo0 válasza szabogabor10 (#108385) üzenetére


kezo0
addikt

Mindenesetre a Vodánál is csak 2 db Eurosport van…

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#108388) szabogabor10 válasza kezo0 (#108387) üzenetére


szabogabor10
veterán

Mármint a telekomnál 2 jött be az újak közül.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#108389) MadMancs válasza szabogabor10 (#108388) üzenetére


MadMancs
veterán

Eurosport 4K ról meg gondom ne is almodjunk. :DD
Telekomnál az is van, igaz csak a 4K mini csomagban. Olimpia idejére bepróbálkozhatott volna vele voda is. :))

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#108390) kezo0 válasza szabogabor10 (#108388) üzenetére


kezo0
addikt

OK, a Vodánál egy sem. De szerintem az M4 + Duna + Eurosport 1-2 kellőképpen lefedik majd az összes eseményt, szóval nekem pl. most nem hiányzik az a sok extra csatorna. Mondjuk a 4k-s Eurosport nem lenne rossz…

MadMancs: jellemző módon a Voda részéről az összes eddigi ténykedésük közül az a leginkább előremutató, hogy később szántják be a Horizon Go-t, mint eredetileg tervezték. :D

[ Szerkesztve ]

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#108391) NoOne1976 válasza kezo0 (#108390) üzenetére


NoOne1976
őstag

De kb. ez történt minden egyéb megszüntetendő szolgáltatással. Semmit se tudtak lekapcsolni akkor, amikorra bejelentették. Iszonyatosan rosszul lövik be az időpontokat. Számomra nagyon amatőr, amit művelnek a kábeles résszel.

(#108392) Rage47 válasza Rage47 (#108371) üzenetére


Rage47
veterán

Durva, még most sincs net. Ekkora leállást még nem tapasztaltam sok év alatt. Dolgozhatok mobilnetről.

(#108393) Rage47 válasza citkar (#108373) üzenetére


Rage47
veterán

Most javult meg.

(#108394) Ellia


Ellia
addikt

Hali!

Budapest északi agglomerációjában lakom (Göd), UPC-ból lett Vodafone-os net van bekötve, amivel az a problémám, hogy random időközönként 1-2 (5) percre megszakad, majd magától újracsatlakozik. Illetve telefon sincs (ok ez valószínű szerelős "móka" lesz). Ezt pedig csinálja már egy jó ideje már...

Valaki tapasztalt hasonlót?

(#108396) kabelmania27 válasza Bobby G. (#108376) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Igen. Ezek az értékek elvileg rendben vannak. Milyenek a feltöltési értékek és a technikus milyen osztót kötött be a régi helyett?

(#108397) kabelmania27 válasza Ellia (#108394) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Ha megírod a modemértékeket meg tudjuk írni, hogy jelszint probléma okozza-e a szakadást. Amennyiben a modem oldalán nem találod a modem üzemmódot hívd fel az ügyfélszolgálatot és kapcsoltasd ki az ipv6-ot. Ha nem változott a kábelezés nézd meg, hogy az osztó melyik kimenetében van a modem.

[ Szerkesztve ]

(#108398) citkar válasza Rage47 (#108393) üzenetére


citkar
addikt

Biztos megjavult, nem csak átmeneti állapot volt?
Nézném KODI-n (FTP-n) az otthoni sorozatom, de eléggé vacakol.

(#108399) Ellia válasza kabelmania27 (#108397) üzenetére


Ellia
addikt

Szia!

Connect box meghalt, azóta, kaptam helyette CBN-est, illetve ilyen osztó került fel a régi helyet. A középső megy a routerbe.

Értékek (le/fel):

[ Szerkesztve ]

(#108400) kabelmania27 válasza Ellia (#108399) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Magasak a feltöltési értékek ezért a modemet kösd át a -4B-s kimenetbe, a tévé kábelét a hpf szűrővel együtt kösd át a -7,5dB-s kimenetbe.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.