Hirdetés

2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:58:04

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#108751) Dan-szan válasza HREH (#108745) üzenetére


Dan-szan
senior tag

Talán egy éven belül ideér a T-s optikán, de már nem tudom merjek e bízni benne, hogy jobb lesz.

Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA

(#108752) MadMancs válasza sinick (#108750) üzenetére


MadMancs
veterán

Szia.
Amit tehetsz, hogy átállitod egy kevésbé terhelt csatornára. Hátha a zavar a gond.
Wifi miatt hiába hibajelentesz, azzal nem foglalkoznak, csak ha vezetékes kapcsolaton is gond van.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#108754) Dan-szan válasza #72445440 (#108753) üzenetére


Dan-szan
senior tag

Ez most pont az egy év hűség kezdete és finoman fogalmazok ha azt mondom nemigazán indul jól, szóval kib@szott jó egyedi ajánlatnak kell/ene jönnie, hogy egyáltalán elgondolkozzak rajta.

Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA

(#108755) zeon.hu


zeon.hu
nagyúr

Eurosport hang elég sűrűn szakadozik.
Másnál is ilyen vagy csak engem szívat? :D
(Többi csatorna jó)

#?*@&!

(#108756) Levi123


Levi123
senior tag

Sziasztok!
Ma emelték a net sebességét 500-ra, a mértem párat több mérési helyen, de 270-300 fölé nem megy. Van értelme jelenteni a hibát vagy úgyis jönnek a garantált sebességgel?
A jelszintek az összefoglaló alapján rendben vannak.

Levi

(#108757) zolee001 válasza sinick (#108750) üzenetére


zolee001
őstag

Mivel böngészéskor jön elö a névfeloldás felé kutakodnék

(#108758) petrson


petrson
senior tag

Sziasztok! Szentendrén élek, UPC előfizetés, most ugye Voda. 3 hete nincs internetem itthon, volt itt első héten egy muki, aki megszakértette, hogy külső hálózati hiba. Azóta nem történt semmi, 2x beszéltem velük és megy a vetítés, 0 érdemleges infó (mégis mikor javítjátok meg, vagy valami, nem tudjuk...). Mi a jó eget lehet ilyenkor tenni, fel tudom mondani a szerződést szolgáltatás nem teljesítése címmel? Volt valakinél hasonló?

S23 / Watch Active2 / Xiaomi Pad 6

(#108759) adika4444 válasza Marcsello31 (#108697) üzenetére


adika4444
addikt

Az értelmes (dual stack) IPv6 implementáció normális esetben nem okozhat problémát. DIGI-nél és Telekom-nál üzemel így a hálózat, semmi gondom.

A baj a DSLITE-tal van, a Voda (UPC vezette be) IPv6 megoldásával, ami egy tunnel-be rakja a v4-es forgalmat.
#108701 zolee001
Működő IPv6 mellett átlagusernek elég a CGNAT, fallback-re teljesen megfelelő, és egyre több oldal érhető már el v6-on, így a többeknél közös IPv4 cím nem okoz problémát.
#108750 sinick
IPv6 aktív?

üdv, adika4444

(#108760) Nordik


Nordik
őstag

Októberben jár le a husegem tv illetve internetre. 6490Ft-ot fizetek TV Comfort illetve 150megas netre. Kicsit sokallom. Szeretnék faragni az árból, mivel ugyanezt már új ügyfélként jóval olcsóbban meglehet kapni.

Keresni fognak majd ugyfelmegtarto ajánlattal? Vagy nekem kell őket keresnem?

(#108761) kabelmania27


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Hány letöltési csatornát használ a modem?
Nordik: Üdv! Jobban jársz ha te hívod fel a 1270-es számot és megnyomod a lemondás gombot.

[ Szerkesztve ]

(#108762) MiZo1990 válasza petrson (#108758) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

ÁSZF 8.2.2.2 pont rendelkezik a rendkívüli felmondásról
"Az Előfizető – kivéve az Üzleti Előfizetőt - a Szolgáltatás vagy Szolgáltatáscsomag
igénybevételére kötött Előfizetői Szerződést az érintett Szolgáltatás vagy a Szolgáltatáscsomag
valamennyi Szolgáltatása tekintetében jogosult felmondani, ha:
a) a Szolgáltató a hiba kijavítására nyitva álló határidő eredménytelen elteltét követően a
hibát 15 napig nem tudja elhárítani;
b) az Szolgáltatás vonatkozásában az előfizető a felmondását megelőző 90 nap alatt több
mint 10 hibabejelentést tett, amely alapján a Szolgáltató valós, érdekkörébe tartozó hibát
hárított el, vagy
c) a Szolgáltató a Szolgáltatást 30 napig nem az Előfizetői szerződés szerint teljesíti."

(#108763) LouiS22 válasza MiZo1990 (#108762) üzenetére


LouiS22
veterán

Bár érthetetlen (nem, nem az, a jó magyar lustaság és más megoldja helyettem - ebben az esetben te voltál a megoldó), hogy 2021-ben miért nem egyértelmű, hogy a szerződés/ÁSZF átolvasása után mi a teendő :(

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#108764) tobias88888


tobias88888
őstag

Sziasztok! Budapest 2. Kerület belső rész kezdeném a munkát de se net se TV. Ugyfelszolgalat még persze nem vette fel, másnál is van hasonló esetleg?

(#108765) logaritmus


logaritmus
tag

Van valakinek arról infója, hogy a Cisco EPC3212 meddig képes kezelni a sávszelet? Úgy értem pl 500 megabitnél már uj modemre lenne szükség vagy ez még ki tudná szolgálni?

(#108767) MadMancs válasza logaritmus (#108765) üzenetére


MadMancs
veterán

300-330mbps a plafon.
Illetve szerintem Ciscora nincs is 500-as konfig (ez csak tipp, ettől függetlenül lehet van).

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#108768) Makkok válasza kabelmania27 (#108515) üzenetére


Makkok
tag

Megnéztem az osztót, persze hogy a -8db-be volt nyomva a net... :)
Átkötöttem, az értékek jobbak lettek, de a folyamatos packet loss megmaradt.

Lefele:

Felfele:

Statisztika az elmúlt két napra, de akár egy hónapra is lehetne...

Mit tegyek? :F

God save the Screen!

(#108769) kabelmania27 válasza Makkok (#108768) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Rendben vannak a modemértékek, nézd meg, hogy a modem oldalán elérhető-e a modem üzemmód, ha nem 1270-es számon internethiba menüpontban kapcsoltasd ki az ipv6-ot.

[ Szerkesztve ]

(#108770) cocka válasza logaritmus (#108765) üzenetére


cocka
veterán

Hivatalos, papír szerinti adata: 440 le, 110 fel. Szóval legfeljebb a 300-ashoz lenne jó, de ha 300-ast akarsz rögvest megszakértik, hogy modemcserére lesz szükséged. Így én is maradtam a 150/10-esnél.

(#108771) Levi123


Levi123
senior tag

Sziasztok!
Van valamilyen beállítási mód, hogy a vodafone eszköz (fekete modem CH7465VF) alapértelmezett átjáróját 192.168.1.1-re módosítsam a gyári 192.168.0.1 helyett?
Modem módban használnám és a rácsatlakoztatott routernek 192.168.0.1 volt a beállítása és most ip cím ütközés miatt átállt automatikusan a routerem 192.168.1.1-re, de ott meg van pár beállításom amit nem akartam módosítani.
Köszönöm!

[ Szerkesztve ]

Levi

(#108772) MiZo1990 válasza Levi123 (#108771) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Ha modem módban szeretnéd használni, akkor állítsd át modem módba a Voda saját routerét. Ha a beállítási felületen nincs ilyen lehetőség, akkor az ügyfélszolgálaton ki kell kapcsoltatni az IPv6 módot.

(#108773) Levi123 válasza MiZo1990 (#108772) üzenetére


Levi123
senior tag

Igen átállítottam modem módba, de nem találok ip cím beállítási lehetőséget. Akkor ez alapján IPv6 módban van?

Levi

(#108774) woodworm válasza Levi123 (#108773) üzenetére


woodworm
veterán

Nem kell rajta állítanod semmit. Modem módban nincs dhcp szerver, nem fognak összeveszni a saját routereddel.

(#108775) jeni


jeni
félisten

a Vodafone applikáción keresztül még mindig ilyen béna a szolgáltató,hogy bármelyikkel próbálkozom a család bármely mobiljáról (mind Vodásak vagyunk) és továbbra is passzív az új jelszó megadása esetén?

(#108776) ztsoft válasza Levi123 (#108771) üzenetére


ztsoft
őstag

Router módban a "Haladó beállítások", DHCP beállításai alatt tudod módosítani, de kétlem, hogy ez a módosítás modem módban is megmaradna.
A másik, hogy a szolgáltató bármikor reset-elheti az eszközét, így ismét IP cím ütközés lesz. Érdemes lenne a saját eszközödön módosítani, így nem lennél kitéve a szolgáltatónak.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#108777) Levi123 válasza ztsoft (#108776) üzenetére


Levi123
senior tag

Köszi mindenkinek rendesek vagytok, hogy így rögtön segítetek...
Átírogattam a sajátomon.

Megosztom veletek a tapasztalatomat:
Ma hívtam az ügyfélszolgálatot, hogy nem nem hozza az 500-at a net, azt mondja a hölgy, hogy a 100-as garantáltat igen, mert nekik csak azt kell garantálni.
Mondom neki értem Hölgyem, de vegyünk egy másik példát, veszünk egy autót amit 500 lóerősnek írnak, de odaírják apróbetűsbe, hogy a garantál a 100 LE és Ön az 500LE-ért fizet, mit szólna ha csak 100-at kapna?
Na erre nem tudott mit mondani, hümmögött össze-vissza. Kérdeztem és azt mondta 14 napon belül ha nem tetszik hívjam az ügyfélszolgálatot a lemondás gombnál.

Levi

(#108778) pjen válasza Levi123 (#108777) üzenetére


pjen
félisten

Végül is egy garantáltan 100 LE autóért fizetsz ami szerencsés esetben lehet 500 Le is.Sajnos ez ilyen.

(#108779) cocka válasza Levi123 (#108773) üzenetére


cocka
veterán

Ha modem módban van, akkor egy UPC-s címet kap, azt te nem állítod át, mert publikus IP. (mondjuk privát szolgáltatói címet meg pláne nem) A UPC DHCP szerveréről kéri.

[ Szerkesztve ]

(#108780) Toth_Jani válasza Levi123 (#108777) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Na ezért jó az ADSL kapcsolat, nálunk még van olyan havi 8000 forint és 8-as, de mivel közvetlenül az internethez kapcsolódik a vonal, ezért az 8 és kész.

(#108781) vargalex válasza Levi123 (#108777) üzenetére


vargalex
félisten

Soha nem éri el a sebesség a kínált sávszélességet? Ha nem, akkor ez esetben az nem jogszerű, hogy olyan sebességre elő tudsz fizetni. Illetve, ahogy olvashatod, annak bizonyítása, hogy a kínált sebesség elérhető a végponton, a szolgáltató feladata.

Alex

(#108782) pjen válasza vargalex (#108781) üzenetére


pjen
félisten

Soha ne mond, hogy soha. Még elérheti, nincs határidő.

(#108783) cocka


cocka
veterán

Azt tudja valaki, hogy most éppen miért a Da Vinci (Learning) jön kódolatlanul? Előtte volt TeenNick, azelőtt meg Minimax. Havonta variálják, hogy melyik csatorna legyen kódolatlan a kódoltak közül? Persze a korábbi mentett TeenNick helyen most "a csatorna nem elérhető" felirat fogad. (Ezek a csatornák rendszerint duplán foghatóak)

Azt hittem, hogy azért van ez a Da Vinci, hogy reklámozzák, hogy megjelent a TV Comfortban is, de megnéztem és csak a Prémiumban elérhető. Ennek így mondjuk sok értelme nincs.

[ Szerkesztve ]

(#108784) Toth_Jani válasza cocka (#108783) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Mi az értelme? A Prémium csomag drágább mint a Comfort, és ha valaki megszereti a bemutató csatornákat akkor lehet hogy felfelé vált.
A körömgomba ecsetelőt is azért reklámozzák hogy hátha valaki megveszi.

[ Szerkesztve ]

(#108785) cocka válasza Toth_Jani (#108784) üzenetére


cocka
veterán

Ja ezeknek ez a neve, hogy bemutató csatorna? :D

(#108786) Toth_Jani válasza cocka (#108785) üzenetére


Toth_Jani
őstag

A konkurencia másképp nevezi, de mindenütt van ilyen.
"2021.08.02. (hétfő) 12:00 – 2021.09.01 (szerda) 12:00 óra között a Paramount Network csatorna Bónusz csatornaként érhető el a lakossági IPTV, Telekom TV és Sat TV előfizetők számára. A Bónusz csatorna a Közszolgálati csomaggal rendelkező előfizetők számára nem elérhető."
Persze ott is csak az Alap csomag nézői kapják, mert a családiban benne van.

[ Szerkesztve ]

(#108787) Levi123 válasza vargalex (#108781) üzenetére


Levi123
senior tag

Ez az, hogy nem éri el a sebességet, max 330 Mbit volt a max amit mértem, ezt mondtam az ügyintéző hölgynek is, hogy a kollégája amikor beüzemelte nem mért rá a sebességre.
Tök idétlen dolgokat beszélt a hölgy, mondja nekem, hogy minimum xp, vagy vista kell a gépre, meg kell bele hálózati kártya, 1 GB RAM stb. Ezzel kezdtem, hogy notebookról (ami megfelel a minimum követelményeknek - dell 5580 8GB RAM, 6.gen. i5, Gbit hálókártya) néztem közvetlenül a Vodafone modemhez csatlakoztatva az ő általuk adott kábelen (cat5e).

[ Szerkesztve ]

Levi

(#108788) cocka


cocka
veterán

Azt tudja valaki, hogy a UPC-n (így egyszerűbb rá hivatkozni, biztosan nem keveredik a mobilszolgáltatással) és a Telekomon kívül melyik szolgáltatónak van még műsorvisszanézőhöz hasonló opciója? Elég nehéz rá hivatkozni a keresőben, ha az egyik helyen műsorvisszanézőnek ill. műsorvisszajátszónak nevezik, a másik helyen meg Archív TV-nek.

(#108789) pjen válasza cocka (#108788) üzenetére


pjen
félisten

Ahogy én tudom valódi visszanézője(kábelen) csak a vodának van.

(#108790) Button válasza Ledi (#108611) üzenetére


Button
aktív tag

Most elég kellemetlen helyzet alakult ki a horizon go kivezetése miatt.
Kötöttem egy új TV-s szerződést, egy kaon-t kértem, hiszen eddig is ez volt és horizon go.
Az új kaon az ügyfélszolgálat szerint "nem interaktív", így a horizon go-ra megszűnt létezni a loginom, nem enged belépni és ezen az ügyfélszolgálat sem tud segíteni. Elmondták, hogy hát majd lesz a vodafone tv helyette, addig meg így jártam..
Megjegyzem, mivel a horizon-t laptopon használtam sokszor, nem tudom a rendkívül innovatív VTV mennyire fogja tudni pótolni. Ha megcsinálják arra a felületre is, akkor persze rendben van, de egyelőre nem látok erről infót. Na így lehet beesni 2 szék közé a padlóra.. :N

(#108791) MadMancs válasza Button (#108790) üzenetére


MadMancs
veterán

Ott valami nem stimmel. Nem interaktívság szerint adják HGO.
Anyumnak is él pedig csak MediaCard van (és mindig is csak az volt) neki, nekem is él, pedig csak VTV box (amihez nem jár HGO csak VTV app) , és egy Kaon van.
Hívj fel egy értelmesebbet. Nem vezették meg ki, majd szeptemberben.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#108792) kabelmania27 válasza Levi123 (#108787) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Hány letöltési csatornát használ a modem?

(#108793) szabogabor10 válasza MadMancs (#108791) üzenetére


szabogabor10
veterán

Nekem letiltódott a login, mikor cseréltem a Cisco-t Voda boxra, nemrég viszont kértem egy mediacard-ot 2. eszköznek, és most nézem, újraaktiválódott a horigó. Erre nem számítottam. :D
Hát sokkal pocsékabb a képminőség, az tuti.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#108794) MadMancs válasza szabogabor10 (#108793) üzenetére


MadMancs
veterán

Igen ezért írtam hogy VTV hez nem jár HGO, de MediaCard és Kaon hoz igen.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#108795) szabogabor10 válasza MadMancs (#108794) üzenetére


szabogabor10
veterán

Jaja, csak meglepődtem. Azt hittem, nem aktiválják már senkinek újra a horigó hozzáférést.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#108796) Ledi válasza Button (#108790) üzenetére


Ledi
aktív tag

A Kaon boxhoz is jár a Horizon Go.

Itt tudsz külön fiókot regisztrálni:

[link]

A nyaralóba nekünk is új előfizetés kellett, így új fiókot kellett létrehozni.

(#108797) asdf_


asdf_
veterán

Majd írd meg, hogy működik-e, én csak hibaüzenetet kapok. Vagy azért mert áll a cucc, vagy csak azért, mert 29-es körzetes vagyok és nálunk minden máshogy van és semmi sem megy egyszerűen.

(#108798) norbertoth


norbertoth
senior tag

Debrecen belvárosában igen nagy területen 26 órája nincs szolgáltatás, se tv se net. Központi hibára hivatkoznak…
A 72 órás történet egy évre vetítve értendő vagy ha megáll a szolgáltatás akkor bármennyiszer eljátszhatják egy évben?! De hogy pont hétvégén ez nevetséges.

• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S

(#108800) Dan-szan válasza norbertoth (#108798) üzenetére


Dan-szan
senior tag

Természetesen ha megáll a szolgáltatás onnan ketyeg az óra, és igen bármennyiszer lehet így egy évben. Rémlik valami, hogy ha többször van így 30 napon belül (vagy valami ilyesmi) akkor felmondhatod a szerződést következmények nélkül de ennek inkább nézz utána ha idág jut az ügy és persze van kire váltani.

Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.