Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#108051) Toth_Jani válasza loulou (#108046) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Nekem egy PIP-es Sony-m volt egy tunerrel az simán tudta hogy a képernyő egyik része a TV adás a másik pedig bármelyik HDMI bemenet, ráadásul még a kép méretét is lehetet variálni melyik legyen a nagyobb. (sajnálom is hogy eladtam igaz csak 32"-os volt)

[ Szerkesztve ]

(#108052) Fox Mulder


Fox Mulder
aktív tag

Hbo maxpak extra lemondása után az hgb go szolgáltatás aktív maradt és használható.
Tv premium előfizetés. Ez később fog törlésre kerülni? :R

(#108053) G48


G48
senior tag

Továbbra is lesz olyan web-es felület mint a horizon.tv - ahol lehet böngészővel tv-zni, ha megszünik a Horizon GO?

(#108054) G48


G48
senior tag

A VTV-hez a dobozban milyen hosszú UTP van?

(#108055) MadMancs válasza G48 (#108053) üzenetére


MadMancs
veterán

Egyenlőre nincs webes. Appba is csak box QR el lehet belépni. Hogy ez változik e, csak a voda tudja (vagy ők se).

1 méteres utp van dobozban.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#108056) cocka válasza G48 (#108053) üzenetére


cocka
veterán

Ezt egyelőre szerintem még senki nem tudja.

Egyébként a másik kérdésre meg: miért 10 méter cat5e kábel olyan drága?

(#108057) G48 válasza cocka (#108056) üzenetére


G48
senior tag

# MadMancs: Belépve is marad a QR-es belépővel a vodafone TV app?

# cocka: Nem, de akkor el kell mennem venni.

[ Szerkesztve ]

(#108058) MadMancs válasza G48 (#108057) üzenetére


MadMancs
veterán

Hova belépve?

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#108060) szpetyko válasza G48 (#108053) üzenetére


szpetyko
csendes tag

Szerintem a július 31-ei időpont megint csúszni fog.

Ahhoz, hogy a váltás zökkenőmentes legyen, már rég meg kellett volna kapnunk a VTV apphoz a felhasználónév-jelszó párost....

Laikusként amúgy nem értem, hogy mi tart ennyi ideig a QR kódos regisztráció átírása felhasználónevessé. A Voda tőkéjével és informatikai lehetőségeivel azt hinné az ember, hogy mindössze néhány óra (esetleg percek) ezt átprogramozni annyi embernek....

(#108061) MadMancs válasza szpetyko (#108060) üzenetére


MadMancs
veterán

Az nem olyan biztos. Horizon GO kivezetésének nem feltétele VTV app belépési lehetőség kiterjesztése. Ha Libertyvel lejárt a szerződés (valószínűleg ez történt, hisz augusztus 1 lesz 2 éve hogy megvette voda UPC-t, és elvileg 2 évig volt jogosultság használni UPC márkanevet és a Liberty szolgáltatásokat), Libertyt picit se fogja érdekelni hogy VTV app hogy is áll fejlettségi szinten.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#108062) oriic válasza oriic (#107469) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Továbbra is csinálja az újraindítgatást, este 4x-5x újraindult, ma reggel megint. Most már bemegyek szerintem Vodához, hogy csináljanak valamit, de előtte még kipróbálnék valamit.

Anno UPC a Connectbox mellé adott egy Technicolor TC7200U-t is. Ha kicserélem erre a CB-t, akkor elvileg működnie kellene? (Regisztráció gondolom automatikus)

Live-Die-Respawn

(#108063) kabelmania27


kabelmania27
Topikgazda

Nincs automatikus regisztráció, modemregisztrációs oldalon kell regisztrálnod a régi modemet, hogy legyen internetkapcsolat.

[ Szerkesztve ]

(#108064) G48 válasza MadMancs (#108058) üzenetére


G48
senior tag

A VTV appba, gondoltam.

(#108065) MadMancs válasza G48 (#108064) üzenetére


MadMancs
veterán

Én azt értem, de HGO kivezetése az miatt biztos nem fog hogy VTV appba nincs User/pass belépés.

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#108066) G48 válasza #72445440 (#108059) üzenetére


G48
senior tag

Erre lettem volna kiváncsi. Ha elmegyek Piripócsra, a mediabox pedig az ország másik végén, akkor nem tudom használni a VTV-t. De a Playes értékelések alapján bejelentkezve sem.

[ Szerkesztve ]

(#108067) G48 válasza MadMancs (#108065) üzenetére


G48
senior tag

Sejtésem szerint is.

(#108068) MadMancs válasza G48 (#108066) üzenetére


MadMancs
veterán

Ha be vagy jelentkezve dehogynem.
~2 hónapja jelentkeztem be, még mindig aktív a session, és tökéletesen működik jelen pillanatban is boxtól ~70km re Telekom (Netfone) mobilneten.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#108069) beni18


beni18
tag

Sziasztok!

13. kerületben másnak is haldoklik a net? Ugyanezt produkálja mint itt sok felhasználónak, hogy internet van, de brutál lassan és töredezve hozza be az oldalakat. Gyakorlatilag itthonról lehetetlenség dolgozni. 2 napja a mobilnetemet osztom meg és azzal dolgozom. Az összes érték jó a modemben. Az érdekesség, hogyha nagyon nagyon meleg van kint, akkor széthullik a net. Egyre nagyobb kabaré ez a Vodafone, gyakorlatilag mióta hozzájuk átmentünk, nem volt egy hét összefüggően amikor rendesen lett volna net. Jelenleg 8 hibajegynél és 3 technikusnál tartunk, az össz eredmény annyi, hogy azt mondták, jelenleg a központi elosztókat fejlesztik, így lehetnek fennakadások, de ezt véletlenül se jelzik, alig várom, hogy lejárjon a hűség és otthagyjam őket :W

(#108070) kabelmania27 válasza beni18 (#108069) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Nézd meg, hogy az ITT említett elosztó kivétele után javul-e a helyzet.

[ Szerkesztve ]

(#108072) asdf_ válasza MadMancs (#108061) üzenetére


asdf_
veterán

Az nem olyan biztos. Horizon GO kivezetésének nem feltétele VTV app belépési lehetőség kiterjesztése.

Igen, ez addig jó, amíg azok, akik kiesnek az appos tv-zésből a továbbiakban, őket kompenzálják, hiszen ugyanannyit fizetnek, de kevesebbet kapnak. Vagy küldjenek egy nyamvadt QR kódot a számlán.

(#108073) asdf_


asdf_
veterán

Tényleg, akinek jelenleg Horizon doboza van és régi csomagban van (Digital Bronze vagy Gold), ha új hűséget ír alá és csomagot vált az aktuális kínalatból valóra, akkor az automatikusan megnyeri azt, hogy Vodás STB-t kap a Horizon helyére? (az UPC-nek nincs rendes netje itt, csak catv)

[ Szerkesztve ]

(#108074) cocka


cocka
veterán

Amúgy UPC-éknél annak mi értelme van, hogy egy-egy random csatornát mindig kódolatlanná tesznek? Múltkor a Minimax volt, most meg a TeenNick. LOL

Meg azt honnan kellett volna kisakkoznom, hogy a helyi tévék nem a 6900-as jelsebességen és a QAM 256-on mennek, hanem 6000-en és QAM 64-en? Mivel a "meghirdetett" frekvencián előbbi esetben nem talál semmit, utóbbiban viszont a két helyit.

A Voda tőkéjével és informatikai lehetőségeivel azt hinné az ember, hogy mindössze néhány óra (esetleg percek) ezt átprogramozni annyi embernek....

Azt nem képesek megoldani egy hét alatt se, hogyha a my vodkás számlázásról vissza akarsz térni a díjnetre. Full gáz az egész. Díjnetről átkattintani májvodkára 5 mp volt, jött másnap az email, hogy jóváhagyva. Díjnetre visszamenni agyrém, mert az érvényes vodás díjnet reget törölni kell, mivel máskülönben esélyed nincs a visszaállításra.

Díjnet reget törölni: napok
újraregisztrálni és várni, hogy a vodka jóváhagyja: nekem már hetek
közben a rendszer újra felkínálta a számlázási mód változtatását: már vagy 4-szer átkapcsoltam díjnetre, azóta se történt semmi

Szóval már kb. egy hete ott tartok, hogy a vodkának kéne lépnie ahhoz, hogy élesedjen a díjnetes fizetés. Persze mihelyst töröltem a díjnetreget rögvest átraktak papír alapú számlázásra.

Szóval ezt figyeljétek: számlázási mód: papír alapú, fizetési mód: csoportos beszedés
A vodánál ilyet is lehet.

Ha be vagy jelentkezve dehogynem.

Ha olvasgatod azokat a véleményeket, kb. minden második arról szól, hogy kidobja őket az app a fenébe.

(#108075) woodworm válasza asdf_ (#108072) üzenetére


woodworm
veterán

Néztétek már mostanában a vtv appot? Többen is jelezték, hogy van benne user/pass belépés, csak még nincs mögötte adatbázis, ezért nem léptet be.

(#108073) asdf_
1. Nem kell új hűség! Kivezetik a régi csomagokat és automatikusan a legközelebbi vodafone csomagot kapja az előfizető.
2. A vtv box és az új csomagok nem járnak kéz a kézben, ha vtv boxot szeretnél, akkor kérned kell.

(#108076) MadMancs válasza cocka (#108074) üzenetére


MadMancs
veterán

Play értékelés? Viccelsz? 99% ban akik odaírnak az is csoda hogy telojukat be tudják kapcsolni. VTv nél is legtöbb olyan hogy már fáj.

woodworm, kezdetektől fogva ott az iser pass bejelentkezési lehetőség VTV appban. Csak soha nem működött mivel nincs hozzá user/pass

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#108078) asdf_ válasza woodworm (#108075) üzenetére


asdf_
veterán

A régi csomag még nincs kivezetve (szerintem még görgetik pár évig), csak az értékesítése szűnt meg. Csak az aktuálisban több csatorna van, így egy felfele váltás lenne a cél, de úgy, hogy marad a Horizon doboz (idősebb szülő, megszokta). De akkor ez ezek szerint járható, a húszfilléres kérdés, hogy akkor is-e, ha (az analóg sugárzás megszüntetése miatt) kényszerűen kellene egy második doboz is? Osztanak még Horizon-t, vagy cserén kívül már mindenhova az új megy?

(#108079) woodworm válasza MadMancs (#108076) üzenetére


woodworm
veterán

Akkor miért kell előre sírni a medve bőrőre? Majd ha lesz üresjárat a két szolgáltatás leállása/elindulása között, úgy is tele lesz a topik vele.

(#108080) cocka válasza #72445440 (#108077) üzenetére


cocka
veterán

Nemrég lett meghosszabbítva a hűség jó áron. :D Váltás = macera plusz többe kerülne.

(#108081) woodworm válasza asdf_ (#108078) üzenetére


woodworm
veterán

Már megkaptam az értesítést, hogy kivezetik a digital gold, Horizon box+HD csomagomat és TV Premium, Horizon box-ot fogom a továbbiakban kapni helyette.

Sőt, igazából ebben a hónapban már az is van.

[ Szerkesztve ]

(#108082) MiZo1990 válasza asdf_ (#108078) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Folyamatban van az előfizetők átváltása Comfort vagy Premium csomagra. Ez azért is kell, mert a régi csomagokban nincs pl. RTL Klub HD csak sima és ugye az SD verziók kikerülnek mindenhonnan a DVB-C-ről.

Továbbra is adnak butított Horizon boxot, mert régi TV-hez csak ez kapcsolható SCART-on.

(#108083) asdf_ válasza woodworm (#108081) üzenetére


asdf_
veterán

Hmm, rákérdezek (bár ez szerintem régiónként folyamatosan halad, nem egyszerre), köszi, az még jobb is lenne, mert ingyen upgrade :) (29-es körzet, szóval itt minden máshogy van, és sosem az előnyére).

(#108084) asdf_ válasza MiZo1990 (#108082) üzenetére


asdf_
veterán

De van a Goldnak új csatornakiosztása az SD helyett a HD csatornákkal. emiatt nem kell átforce-olni az efi-t se Comfortba, se Premiumba. Vagy a 32-esre kell kapcsolni ezentúl azt RTL-hez, vagy a 31-esen is a 32-eshez tartozo stream fog jönni (szerintem), majd kiderül mennyire lesz seamless ez az átálls ügyfélszempontból

[ Szerkesztve ]

(#108085) woodworm válasza asdf_ (#108083) üzenetére


woodworm
veterán

Bár Dél-Alföld, de területi kód szerint a 29-esekkel vagyunk együtt. Egyébként, ha meg akarják lépni a kivezetést, akkor nincs hová húzni az időt vele.
Az utóbbi két havi számládon nincs információ róla?

(#108086) Csabi1984 válasza beni18 (#108069) üzenetére


Csabi1984
addikt

Tegnap én is tapasztaltam 14.kerületben. Tudjátok mi az érdekes amíg UPC volt gondolom a Digivel lepacsiztak,m hogy ne jöjjenek elvenni az ügyfeleket és most, hogy Vodafone van jön a digi földet túrni és a házsorba bevezetni :) A Digi se jobb leszàmitva a netsebesség és ár viszonyt csak ugye, hogy a Vodafone se remekel igazán így digi sincs hátrányba nagyon :D

(#108087) G48 válasza MadMancs (#108076) üzenetére


G48
senior tag

😀 Ja!

(#108088) ates2


ates2
senior tag

:Y

(#108089) pjen válasza Csabi1984 (#108086) üzenetére


pjen
félisten

Nem hiszem.Nálunk, kertváros már hosszú évek óta megfér a villanykarókon mindhárom szolg.légkábele.

(#108090) oriic válasza kabelmania27 (#108063) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Némi szenvedés után (nem regisztrálta automatikusan a REG oldalon, meg kellett adni felhasználónév-jelszó párost amit nem fogadott el a rendszer vagy 15 percig, pedig jó volt) úgy tűnik, hogy egyelőre működik. Remélem így is marad.

Live-Die-Respawn

(#108091) Csabi1984 válasza pjen (#108089) üzenetére


Csabi1984
addikt

Nem tudom akkor mi történhetett :D

(#108093) oriic válasza #72445440 (#108092) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Anno eredetileg amikor megrendeltem simán összeraktam és a reg.upc.hu-t felkerestem, magától regisztrálta, nem kellett bejelentkeznem, erre írtam az automatikust. Egyelőre működik rendesen, de ahogy írtad, jövő héten bemegyek Vodához és kérek új modemet.

Live-Die-Respawn

(#108094) cocka válasza #72445440 (#108092) üzenetére


cocka
veterán

Aztán hogy vonják ki? Kijönnek és elrabolják? Lesz ilyen vodás rablás? Jó napot kívánok jöttünk elrabolni az "elavult" készülékeit? :DD :DD

(#108096) cocka válasza #72445440 (#108095) üzenetére


cocka
veterán

Enyém tud HD-t is ugye még a rövid nevében is benne van: Pace HD

A csakazértse szindrómának meg az a magyarázata, hogy mivel még mindig működik mi a ráknak cserélgessem plusz úgy se kapnám vissza, ha akarnám se, meg eleve van benne modem.

Régen szempont volt, hogy az eszközöket oda helyezzék el és úgy, ahogy az ügyfél kéri. Manapság meg az a legjobb vodás szempontból, ha az ügyfél egy garzonban lakik, mivel mindent a modemre aggatnak. Én pl. nagyon tudnám értékelni, ha RJ11-re is lenne valami wifiszerű megoldás, hogy az egész készüléket át lehessen pakolni a másik szobába, nemcsak a kézibeszélőt. És jelenleg a médiaboxhoz nem kell UTP-t húzni a modeme miatt, amúgy meg még azt is kéne. Az ilyen-olyan booster megoldás meg azért nem érdekel, mert meglévő routerrel (ami értelemszerűen már 0 Ft) óhajtom megoldani a "hogyan konvertáljunk bejövő wifi jelet ethernetre" című bűvészmutatványt, tehát a modem hiány miatt így is +1 konnektor.

(#108097) MadMancs válasza woodworm (#108079) üzenetére


MadMancs
veterán

És ezt miért nekem? Engem teljesen hidegen hagy HGO és VTV app is. Szimplán válaszoltam a feltett kérdésre.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#108099) woodworm válasza MadMancs (#108097) üzenetére


woodworm
veterán

Mert konkrétan reagáltál a hozzászólásomra és a korábbi hozzászólásod alapján te is azt állítottad, hacsak helybenhagyólag is, hogy nincs user/pass belépés a vtv appban. Holott valójában az app tudná, csak jelenleg nem fogad el érvényes belépőt. Ezt szerintem sokkal kisebb feladat orvosolni, mint lehetőség hiányában most beépíteni az opciót.

(#108100) beni18 válasza kabelmania27 (#108070) üzenetére


beni18
tag

Sajnos nem segített semmit se. :( Az érdekes hogy a rakotott router x időnként (kB 20 perc) ledobja a csatirol és a router pirosan világít hogy nincs bejövő jel

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.