Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Bakancslista Route 66 Chicagotól Los Angelesig második rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Szoszo94:] Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- [Re:] [aquark:] Milyen „light” RPG-t ajánlanátok kezdőnek?
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] A mágusmester 1. rész
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Evil Snowman:] Egér bemutató - Keychron M1 Wireless
- [Re:] [Mr.Jesus:] RTX VSR: a fícsör, amiről senki sem beszél
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma összefoglaló
Hozzászólások
pjen
félisten
Dehogynem, 5tv re van osztva+egy amiko8265+is megy gond nélkül.Esetleg még egy erősítőt is köthetek a rendszerbe még 15 tv hez.Ez a jel nagyság is csak a szolg on múlik.Anno Chelló padlából padlásba egy szál koax,időnként kapott egy erősítőt.
pjen
félisten
Gondolom az Elmü nem engedte az oszlopokra csak az EPT -t.Most a villany oszlopon megy.Sorrendben T,Voda DIGI fentről lefelé.
MadMancs
veterán
Azért ne keverjünk össze egy erre a célra készült célhardvert egy TV-vel. Abban nem CI interfész en csatlakozó Modul + kártya páros volt. Mint ahogy egyik (szolgáltatói) boxban sem.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
pjen
félisten
Végül is mindegy, a DIGI A normális megoldás. Ne legyenek csomagok bejön a kábel és ha fizetek érte, had csináljak vele amit akarok, de mèg akkor se tehetem ha megfizetném.
MadMancs
veterán
De, kevered. Thomsonban se modul + kártya volt, hanem sima kártya többit box rendezte. Nekem is volt anno. Amúgy se tudtál volna cáfolni mert TV ről szólt a kérdés te meg boxról beszélsz.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
pjen
félisten
A cisco ban is csak egy kártya van, a többit a box intézi.
MadMancs
veterán
Ciscoban se CI modul van.
Miért olyan nehéz mindenkinek megérteni hogy Boxban lévő kártya és CI modul + kártya (közismert nevén MediaCard). Nem ugyanaz és nem is ugyanúgy működik?
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
pjen
félisten
Pont ezt akartam írni, ezekszerint félreérthető voltam.
MadMancs
veterán
Igen.
Igazából a TV-s felvételről volt szó (MediaCard) hogy mit lehet és mit nem. Erre jött Hatman fórumtárs a Thomson mediaboxxal, holott nem is boxokról volt szó. Azt hittem csatlakoztál mellé egy ciscoval. 😁
UPC/Voda korszakom alatt ezek a boxaim voltak: Thomson, Philips, Cisco ból 2 típus (pontos típusra nem emlékszem már), Pace SD (nagy szürke), Pace HD (kicsi fekete), Horizon, Kaon, és VTV. Ismerem mindegyiket.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
pjen
félisten
Nekem a horizon és a kaon kimaradt.
MadMancs
veterán
Szerintem jobban is jártál, sokkal több idegszálad és hajad maradt ez miatt
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
weiss
addikt
Sziasztok, van ez a KAON KCF-SA900PCO. Sikerült ezt valakinek a TV távirányítójával vezérelni? Egy Samsung TV-nk van, BN59-00602A távirányítóval. Bármi ötlet, hogy ne kelljen végigpróbálni az összes kódot?
I did nothing, the pavement was his enemy!
szabogabor10
veterán
Ejha. Szép kollekció.
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
MadMancs
veterán
Horizon ból nem tudom melyik volt nekem. Valószínűleg a legutolsó széria, mert 2020 februárban lett először, mostani Kaon pedig dettó ugyanaz, csak buta. Mindkettőhöz a classic UPC táv volt, hosszú fekete és a 2 vége lehajlitva.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
cimabue
tag
Hálás köszönet, a hard reset úgy néz ki segített.
vargalex
félisten
A Pace SD-hez nekem szürke UPC-s távirányító volt (ez). Ha jól tudom, ezt volt az első UPC távirányító, később jöttek a fekete példányok.
[ Szerkesztve ]
Alex
MadMancs
veterán
Szerintem jól tudod/emlékszel. Nekem is így rémlik. Bár régen volt már.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
vigyory71
tag
Lelkesen nyomozom, hogy mi lehet a Modem mód + saját router üzemmód mögötti lassulások oka.
Kipróbáltam egy modem mód -> közvetlen kábeles PC kapcsolat üzemmódot kíváncsiságból. Jelentem a helyzet ugyanaz. Néhány óra elteltével a webes kapcsolatok vállalhatatlanul lelassulnak. Weblapok nem, vagy csak csiga lassúsággal töltődnek be.
IP címet a 212.96.46.0/24-ből kapok ilyen esetben DHCp-vel, ugyanakkor a routerem ami ugyanígy a modem módban működő CB-re van kötve, DHCP-re konfigolt WAN interface-szel érdekes módon a 89.133.32.0/22-ből kap IP címet.
A jelenség viszont mindkét irányban
- PC -> CB -> Internet
- PC -> TPLink Router -> CB -> Internet
tehát ugyanaz.
Lelassul a weboldalak elérése, töltöget, homokórázik, molyol, holott a sebességteszteken hozza a szolgáltató által elvárt értékeket (500/22Mb/s)
Lehetséges, hogy a CB-nek úgy fos a modem módja ahogy van???
LouiS22
veterán
Teljesen véletlenül nem seedelsz torrenteket?
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
vigyory71
tag
Seedelek, de nem túl nagy mennyiségben, az szinte elenyésző.
Egy NAS-on fut a torrent kliensem, az oldja meg ezt a feladatot. Viszont akkor is seedel ugyanígy, ha a CB router üzemmódban van, és akkor nem okoz ilyen gondokat. Olyankor ugyanígy rá van kötve a NAS-om, és fut rajta a torrent kliens.
Ha a CB router módban üzemel, akkor nem tapasztalom ugyanezt a lassulós problémát egyáltalán.
Azt is kipróbáltam már, hogy a CB-t router üzemmódba tettem, letiltottam a wifi csatornáit, és a saját TP link routeremet AP üzemmódban kötöttem rá a router üzemmódú CB-re.
Így a wifit a saját TP Link eszközöm adja, de a router funkciókat a CB-re bízom. Így is teljesen emberi módon működik a dolog.
Azonban ha a CB-t modem módba állítom, akkor rövid időn belül bekövetkezik a már sokszor említett lassulás. Akkor is ha TP link routeren keresztül használom, és akkor is, ha direktben a CB-re kötöm a PC-t/laptopot vezetékes kapcsolattal.
Szóval kezdem azt hinni, hogy a CB modem módja valamiért nem túl szerencsés...
vigyory71
tag
Én egy TPLink AX6600-as routert használok, [link] (használnék) de nem boldogulok vele. A CB-t nem túl régen, néhány hónapja kaphattam, mert korábban a nálam lévő fehér CB napi rendszerességgel többször is újraindult. Most a fekete CB van helyette, de azzal ez a lelassulós varázsolás van, amivel szintúgy nem vagyok boldog. A héten dobta be valaki az ötletet, hogy meg lehetne nézni direktben modem módra konfigolt CB-re kötött PC-vel.. és az ötlet hatott, mert valóban nekem is az jön le, hogy nem a saját routerem lehet a hunyó.
Kérdés, hogy a Voda mennyire lesz partner, ha az a bajom, hogy a CB amit adott, modem módban nem túl barátságos. Gondolom "rámérnek" távolról és jónak fogják látni...
Az ügyfélszolgálatos kishölgynek legutóbb az sem szúrt szemet, amikor jeleztem a korábbi CB-ről, hogy naponta 3-4-szer újraindul. Azt mondta ő nem lát semmi problémát a CB logjában... Aztán kértem, hogy akkor legyen kedves olvassa már be, hogy akkor amit lát abban a CB logban... És ekkor döntött úgy, hogy akkor inkább kapcsol egy technikai kollégát
vigyory71
tag
Nos, felhívtam az ügyfélszolgálatot és legnagyobb meglepetésemre:
1. gyakorlatilag egyetlen perc várakozás nélkül azonnal ügyintézőhöz jutottam
2. a jelenség elmondása után pár perc türelmet kért, ellenőrizte mit lát, és tartós jelszint problémát vélt felfedezni, tehát kérnem sem kellett, de technikus kiküldését javasolta.
3. jövő hétfőre tudott időpontot találni, így akkorra érkezik ide egy technikus, aki kivizsgálja a jelszint problémát
Mindenesetre kíváncsian várom a hogyan továbbot, bízom benne, hogy sikerül a végére járni a problémának. Hogy mennyire lehet összefüggés jelszint probléma és a modem mód lassulás között, azt nem tudom megítélni, de remélem, hogy aki kijön, az majd többet tud nálam a Voda által használt kábelmodem technológia mélyebb rejtelmeiről. Az én CCNP-m kevés ehhez :-)
Köszönöm a tippeket, tanácsot ish4d0w és LouiS22!
[ Szerkesztve ]
LouiS22
veterán
Na, látom közben megvan
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
kabelmania27
Topikgazda
Ha megnézed a modem jelszint értékeket meg tudjuk írni, hogy jelszint probléma okozza-e az akadást.
vigyory71: Lehet alacsony az ussnr, ezt az értéket nem írja ki a modem, elvileg ezek az értékek nem rosszak (letöltési az elfogadható tartomány felső részén van de ettől még nem akadhatna, van akinél 12 feletti értéknél sincs gond), ettől független lehet modemcsere segíteni fog vagy ha külső hálózati probléma van akkor a technikus kéri ennek javítását, osztót lehet cserélni fogja mert ami nálad van az régebbi tipus.
[ Szerkesztve ]
kabelmania27
Topikgazda
Padlásról padlásra akkor ment a kábel amikor még soros hálózat volt, miután elkészült a csillagpontos hálózat és megtörtént az átkötés a régi rendszert lekapcsolták, az új rendszerrel minden előfizető saját bekötést kapott, így lehetővé vált a csomagszűrő ( és a hpf szűrő) alkalmazása, így mindenki azokat a csatornákat nézte amelyek elő voltak fizetve, ma már a notv szűrőn kívül mást nem használnak.
[ Módosította: Intruder2k5 ]
vigyory71
tag
Igen, a modem jelszint értékeim ezek szerint most is jónak tűnnek, ezért kicsit értetlenül álltam az ügyfélszolgálat válasza előtt, de ahogy írtam is, én nem vagyok túlzottan otthon a kábelmodem technológiában, tehát hiszek azoknak, akik értenek hozzá. Bízom benne, hogy az ide küldött technikus olyan lesz, aki ért hozzá :-)
Czimby
addikt
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Portot szeretnék nyitni a CH7465VF típusú routeren.
Viszont nem tudok belépni, a matrica szerint:
User name: admin
Password: password
Sajnos ezeket nem fogadja el.
Lehet az a baj, hogy wifin próbálom?
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
kabelmania27
Topikgazda
Üdv!
Áramtalanítsd a modemet pár percre és utána próbálj meg belépni, ha nem sikerűl nézd meg vezetékes kapcsolattal. Amennyiben belépés után nem találod a portforward beállításokat hívd fel az ügyfélszolgálatot és kapcsoltasd ki az ipv6-ot.
[ Szerkesztve ]
Czimby
addikt
Köszönöm!
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
olloczky
senior tag
Hali
Pentek ota nincs netem es jovo hetfore (!!) adtak idopontot hibajavitasra.. azt mondja majd fizetnek kotbert. Okes most 2 ezer forintert nem lesz masfel hetig netem (reszaranyosan), vagy vmi buntetest is fizetnek nekem?
Elore is koszi!
Úgy még sosem volt, hogy valahogy ne lett volna!
asdf_
veterán
Azt hiszem, az egy napra eső eéőfizetési díj négyszerese a kötbér naponta (és mintha lenne valami súlyosbító tényező, amikor nyolcszorosa), magyarul egy hét hiba esetén a havidíjad lényegében. De letöltesz egy ÁSZF-et, CTRL F kötbér és ott lesz, hogy mennyi az annyi.
tomp
félisten
Ha a szolgáltatást részben nem tudja használni akkor a napidíj négyszerese a kötbér 1napi díja. Ha teljes kiesés van akkor nyolcszorosa. Neki teljes kiesés van azaz nyolcszoros lesz a díj.
pl 2ezer a havi díj: 1heti kötbér teljes kiesésnél 3612Ft
olloczky
senior tag
Hat ha az aprobetut nezzuk akkor reszleges, mert 5-10 percekre mukodik aztan ujraindul a connect box. De igy konkretan hasznalhatatlan. Köszönöm az infot!
Úgy még sosem volt, hogy valahogy ne lett volna!
tomp
félisten
Ez nem egészen így van. Ha a logot megnézik akkor látják, hogy 5-10percre van online kapcsolat ergo szolgáltatás is azaz ha nagyon szigorúan nézik akkor ez nem teljes leállás. Ha normálisak akkor viszont beismerik, hogy ez a gyakorlatban használhatatlan szolgáltatás.
kabelmania27
Topikgazda
Üdv!
Ha megírod a modem jelszint értékeket meg tudjuk írni, hogy jelszint probléma okozza-e az akadást.
Amennyiben megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség és lehet-e javítani az értékeken.
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma tudnivalók
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Apple iPhone 13 Midnight 256GB iSTYLE 2025.03.26. GARANCIA
- LG UltraWide 38WN95C-W Monitor 1 év Garancia
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i5 3.8 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 580 8 GB + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 500 GB SSD / Radeon Pro 575 4 GB + doboz