Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:58:04

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#108701) zolee001 válasza #72445440 (#108700) üzenetére


zolee001
őstag

A világon semmi baj nincs az ipv6-al,a tákolásaival annál inkább amit a voda is alkalmaz
30 évvel ezelött sem lehetetett volna változtattni az ipv4-en mert jóval korábbi szabvány

A CGN (carrier grade nat) pedig számomra és sokak számára nem internetszolgáltatás,az olyan szolgáltatót pusztitani kell a háztól

(#108703) LemonHorse


LemonHorse
tag

Ma reggel voltak nálam szerelni és bekötötték az új Arris modemet (500 ft-tal volt drágább a csomag mint ami eddig volt nekem így rábólintottam). Szuperül megcsináltak mindent és minden kütyü jól működik vele kivéve az iPhone 7-esemet. Maximum 150 mbit/s a letöltési sebessége wi-fin keresztül. Valaki tud segíteni nekem, hogy ez miért lehet? Nem mintha probléma lenne, mert egy telefonnak ez is bőven elég (főleg az én felhasználási szokásaimnak), de azért csak zavar, hogy valami hiba van a rendszerben. :F

- Maxi

(#108704) Dan-szan


Dan-szan
senior tag

Üdv.

Az Arris-t átállították bridge módba, azóta nem lehet elérni a modemet, ez így működik? Ha jól emlékszem a régebbi CB-nél ez nem így volt.

Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA

(#108705) zolee001 válasza #72445440 (#108702) üzenetére


zolee001
őstag

A mobil az külön téma,értelemszerüen oda más prioritások alkalmazandóak

(#108706) Intruder2k5 válasza Dan-szan (#108704) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Üdv!

A http://192.168.100.1 címen próbálod?

(#108707) Dan-szan válasza Intruder2k5 (#108706) üzenetére


Dan-szan
senior tag

Üdv!

Nem ott próbáltam, a kis papíron nem ez szerepelt, de ezen már be tudok lépni. Más kérdés, hogy többmindenre számítottam, itt már nem tudok belenyúlni semmibe. Ha jól gondolom és bármi okból vissza akarom kapni a router módot is újra telefonálnom kell.

Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA

(#108708) Intruder2k5 válasza Dan-szan (#108707) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Modem módban ez szokott lenni az IP cím, amin elérhető az eszköz. Mire számítottál, mit szeretnél egy modemben állítani? Lényegében meg tudod nézni a DOCSIS jelszinteket, és más nem is nagyon kellhet. Hogy vissza lehet-e állítani saját kezűleg, vagy ahhoz is ügyfélszolgálat kell, azt nem tudom, én már rég nem vagyok UPC-s, Vodás meg sose voltam.

(#108709) woodworm válasza Dan-szan (#108707) üzenetére


woodworm
veterán

"többmindenre számítottam, itt már nem tudok belenyúlni semmibe"

Csak kíváncsiságból, de mibe szeretnél belenyúlni ilyenkor? Ott a saját router, azon mindent be tudsz állítani.

(#108710) kismatyi123


kismatyi123
csendes tag

Üdv!

Nem rég kötötték be a szolgáltatást a lakásba, viszont egy érdekes jelenségre lettem figyelmes. Nem tudom, hogy esetleg történt-e már valakivel hasonló, de valószínűleg igen :DViszont nem tudom, hogy mi lehet az oka, talán itt van valaki aki esetleg tudja :)

A hibajelenség: A telefon és a számítógép is eldobja a kapcsolatot 5-10 másodpercre majd visszacsatlakozik a modemre. Többször is előfordul egy nap során ( éppen annyiszor, hogy kezdjen idegesíteni :D ) és mind1, hogy milyen messze vagyok a modemtől.
Ez vajon mitől lehet?

(#108711) Dan-szan válasza woodworm (#108709) üzenetére


Dan-szan
senior tag

Nem jól írtam akkor. Nem tervezek belenyúlni, csak ugye itt még a lehetőség sincs meg (pl mint írtam visszaállni router üzemmódba) és ez a teljes korlátozás nem tölt el jó érzéssel.

Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA

(#108712) woodworm válasza Dan-szan (#108711) üzenetére


woodworm
veterán

Mivel az arris esetén a modem módba állítás is a szolgáltató felől megy, ezért a visszakapcsolás sem a modem mód hiánya, hanem a készülék hiányossága. Ezen kívül nincs olyan opció, amit hiányolhatsz, csak egy diagnosztikai felület szokott elérhető lenni az usernek maximum.

(#108713) Dan-szan válasza woodworm (#108712) üzenetére


Dan-szan
senior tag

Értem én , de ha nem olvasom ezt a topikot akkor erről honnan tudhatnék? A régi CB-nél nem így volt ott ugye te intézted magadnak, ebből következett nálam , hogy itt is beállítom azaz csak állítottam volna.

kismatyi123 : ilyen nálunk is előfordult már ha nem is naponta de egy héten minimum 2-3x. Viszont ami fixen minden nap előjön este fél 9 és kb éjfél között mintha az utolsó irodista lekapcsolná minimumra a netet. Viszlát Netflix vagy Hbo de még telón is csak a körözést nézhetem :W

Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA

(#108714) hhgygy válasza Dan-szan (#108713) üzenetére


hhgygy
senior tag

Ha nem lenne ez a fórum, akkor például én ma ezt kaptam, miután beüzemeltem a Vodafone TV-met:
Jó, ha tudod:

A Vodafone TV-hez tartozó távirányítót NEM lehet a TV irányítására programozni, így a TV-t csak a TV távirányítójával tudod kezelni.

Ehhez képest a távkapcsoló programozása működik az itt ajánlott újzélandi Vodafone oldal instrukciói alapján. :)

[ Szerkesztve ]

Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3

(#108715) pjen válasza hhgygy (#108714) üzenetére


pjen
félisten

Nekem is ezt mondta a szerelő, én is innen tudtam meg, hogy tévedett.

(#108716) kabelmania27 válasza kismatyi123 (#108710) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Vezeték nélküli kapcsolatot nem garantálják a szolgáltatók, összefoglalóban linkelt programmal tudsz keresni szabad csatornát.
Ha megírod, hogy milyenek a modemértékek meg tudjuk írni, hogy jelszint probléma okozza-e a szakadást.

(#108717) kabelmania27 válasza Statikus (#108696) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Érdemes lenne a modemet modem üzemmódban saját routerrel használni, mert saját eszköz jobb portforward beállítási lehetőséggel rendelkezik.

(#108718) Nordik


Nordik
őstag

Vásárolt már valaki meglévő otthoni előfizetés mellé TV készüléket részletre? Mi ennek a menete? Hosszabbodik a husegido? Vagy ez nem befolyásolja?

Mert a honlapon annyi van írva, hogy ha az előfizetést megszüntetem akkor egybe kérik a fennmaradó részletet. Ennyi lenne csupán?

(#108719) MadMancs válasza Nordik (#108718) üzenetére


MadMancs
veterán

Nem hosszabbodik. Sőt akkor is vásárolhatsz részletre ha nincs hűség. Ha felmondod szerződést esedékessé válik a teljes hátralévő összeg.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#108720) Nordik válasza MadMancs (#108719) üzenetére


Nordik
őstag

Ez így egész jó. Azthittem van benne bármilyen buktató, de így vállalható. Ha már van szolgáltatás akkor sokkal jobb mint egy 0%os hitel, mármint egyszerűbb a vásárlás, igénylés.

(#108721) hhgygy válasza pjen (#108715) üzenetére


hhgygy
senior tag

De az is lehet, hogy úgy értik, hogy nem tudja a tévé távkapcsolójának az összes funkcióját, ami amúgy nyilvánvaló, mert nincs is annyi gomb rajta. De a lényeg, hogy ki-be kapcsolja a tévét.

Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3

(#108722) pjen válasza hhgygy (#108721) üzenetére


pjen
félisten

Meg a hangot is, nálam.

(#108723) LemonHorse


LemonHorse
tag

Közben a párom Iphone 7-esével is megnéztem a sebességet és neki konstans 85 mbit/s a letöltési sebesség, míg nekem 160. A Connect Box-xal 450-500 között voltunk. Van valami kompatibilitási probléma az Arris modem és a telefonok között?

- Maxi

(#108724) kabelmania27 válasza LemonHorse (#108723) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Előfordul, hogy adott csatornán kevésbé stabil az átvitel, összefoglalóban linkelt programmal tudsz keresni szabad csatornát.

(#108725) LemonHorse válasza kabelmania27 (#108724) üzenetére


LemonHorse
tag

A csatornák automatikusra vannak állítva alapból, én úgy is hagytam. keressek szabad csatornát?

- Maxi

(#108726) kabelmania27 válasza LemonHorse (#108725) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Igen, kereshetsz és a modem oldalán a vezeték nélküli kapcsolatoknál azt a csatornaszámot válaszd ki amit a legjobbnak találsz, még azt érdemes megnézni, hogy a 2,4Ghz és 5Ghz-es hálózatok neve ne legyen ugyanaz.

(#108727) LemonHorse


LemonHorse
tag

Így néz ki a 2.4GHz

és így az 5GHz

nincs külön állítható név ezekhez, így egyben van az egész

- Maxi

(#108728) Dan-szan válasza hhgygy (#108714) üzenetére


Dan-szan
senior tag

Te legalább kaptál tájékoztatást, (mégha rossz is az infó :U ), így akkor már csak az a kérdés ez a fórum maradjon vagy a Voda?

Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA

(#108729) Tibdoh válasza LemonHorse (#108727) üzenetére


Tibdoh
kezdő

Szerintem az SSID szétválasztása kapcsolót kapcsold be.
Fényévekkel jobb úgy a WiFi.
Mindkettőhöz jelszót kell beállítani.
Nálam laptopon előtte 30-60, utána 140-180 a letöltés, a feltöltés előtte 20 most bőven a duplája.(1000-es net)
Ki van kapcsoltatva az IPV6, egyelőre még a vodabox végzi a rou-terelést...

(#108730) LemonHorse


LemonHorse
tag

Megoldódott a probléma, szét kellett a 2.4GHz-es és 5GHz-es csatornát választani. Valamiért mindig a 2.4-en ragadtak a telók. :)) Köszönöm a segítségeteket. :R

[ Szerkesztve ]

- Maxi

(#108731) cocka


cocka
veterán

Szóval azt hol lehet megnézni, hogy október 6-ától mely területeken kapcsolják le az analóg adást?

(#108732) Ledi válasza cocka (#108731) üzenetére


Ledi
aktív tag

A július végi számlán volt.

Tisztelt Előfizetőnk!
Értesítjük, hogy 2021. október 6-tól az elektronikus hírközlésrőlszóló 2003. évi C.törvény (Eht.)132. § (2) bekezdése és a Szolgáltató Általános Szerződési Feltételei, valamint Kiemelt Üzleti Általános Szerződési Feltételei(továbbiakban: ÁSZF/
Kiemelt Üzleti ÁSZF) 7.2.3. pontja alapján a Szolgáltató az ÁSZF-et, Kiemelt Üzleti ÁSZF-et és az Előfizetői Szerződéseket az alábbiak szerint módosítja:
Az ÁSZF, 1. sz. Szolgáltatások leírása melléklet 1. sz. Csatornakiosztás függelékéből és a Kiemelt Üzleti ÁSZF, 1. sz. Szolgáltatások leírása melléklet 1. sz. Csatornakiosztás függelékéből szolgáltatás megszüntetése miatt kivezetésre kerül az
analóg bronze csomag az alábbi fejállomásokon és területeken: Szombathely fejállomáson a felsorolt területeket érintően: Szombathely, Táplánszentkereszt; a nagykanizsai fejállomáson; Szentes fejállomáson a felsorolt területeket érintően:
Szentes, Csongrád; Szigetszentmárton fejállomáson a felsorolt területeket érintően: Kiskunlacháza, Makád, Ráckeve, Szigetbecse, Szigetcsép, Szigetszentmárton, Szigetújfalu; Cegléd fejállomáson a felsorolt területeket érintően: Cegléd,
Csemő; Tápiószele fejállomáson a felsorolt területeket érintően: Farmos, Újszilvás, Tápiógyörgye, Tápiószőlős, Tápiószele; Bélapátfalva fejállomáson a felsorolt területeket érintően: Mikófalva, Mónosbél, Egercsehi, Szarvaskő, Nagyvisnyó,
Szilvásvárad, Bükkszentmárton, Bekölce, Szúcs, Szúcs-Bányatelep, Egerbocs, Hevesaranyos, Bátor, Balaton, Bélapátfalva; Bogács fejállomáson a felsorolt területeket érintően: Cserépfalu, Cserépváralja, Bükkzsérc, Tard, Noszvaj, Szomolya,
Mezőkeresztes, Bogács; Mátraszőlős fejállomáson a felsorolt területeket érintően: Mátraverebély, Tar, Szurdokpüspöki, Mátraszőlős; Adács fejállomáson a felsorolt területeket érintően: Adács, Atkár; a fegyverneki fejállomáson és Maklár
fejállomáson a felsorolt területeket érintően: Nagytálya, Andornaktálya, Maklár.
Az ÁSZF szövegét ügyfélszolgálati irodáinkban, valamint a www.vodafone.hu honlapon is közzétesszük.
Ezúton tájékoztatjuk Előfizetőinket, hogy 2021. október 6-t követően az analóg műsorjel nem lesz elérhető a fent felsorolt területeken. További mediaeszközök igényelhetőek a My Vodafone Profilon keresztül, illetve a 1270-es központi
ügyfélszolgálati számunkon, vagy legközelebbi üzleteinkben személyese

(#108733) HREH


HREH
senior tag

Sziasztok!
Pár napja voltak bekötni a Voda 1000-es csomagot, azóta minden nap kb. este 8 óra körül teljesen meghülyül a net, pl. youtube bejön, csak éppen videók nem indulnak el, játékokban packet loss, nem betöltődő profilképek, stb. Maga az internet működik, netezni tudok, speedtest viszont csak kb. 80 Mbps-t dob sebességre. Napközben este 8 előtt teljesen jó a net, játékok is rendben, bár speedtest ilyenkor is csak 400Mbps-t dob.
Gyakran kapok pr_end_of_file_error ill. a letölteni kívánt oldal nem küldött adatokat hibakódot, ilyenkor egy sima refresh megoldja.
Router reset már többször is volt, semmi változás.

Bárkinek bármi ötlet? :F

"Fun isn't something one considers when balancing the universe. But this... does put a smile on my face."

(#108734) cocka válasza Ledi (#108732) üzenetére


cocka
veterán

Díjnetre basztak elküldeni. Pedig már újra lett regisztrálva díjneten, vodkáék átállították a my vodkafonos felületen, látszik az összeg, írja, hogy ha a számlákra vagyok kíváncsi nézzem meg a díjneten, amott meg "nincs fizetendő számlája". De van. Erre hány napot kell várni? LOL

Ja értem. Akkor tehát ez egyúttal gondolom azt is jelenti, hogy nemcsak az analóg csomagok szűnnek meg, hanem a digitális csomagok analóg részei is ugye? (mármint ami tényleg analóg vevővel fogható és nem digitális SD adás)

[ Szerkesztve ]

(#108735) sziszi-fuszi válasza cocka (#108734) üzenetére


sziszi-fuszi
senior tag

Akkor tehát ez egyúttal gondolom azt is jelenti, hogy nemcsak az analóg csomagok szűnnek meg, hanem a digitális csomagok analóg részei is ugye? (mármint ami tényleg analóg vevővel fogható és nem digitális SD adás)

Jól gondolod!

Mi alá kell írás?

(#108736) Statikus válasza kabelmania27 (#108717) üzenetére


Statikus
senior tag

Tudom, de azért megkérdezném, hogy évek óta így működik és jól működik, akkor most mi a fax történt 2 hete?

Valaki valamivel csak bezárta a portokat. Hónapokon, éveken át jól működött a port forward, most ha létrehozok egy újat, azt sem nyitja meg... Viszont hibát nem látnak, minden szuper szerintük...

[ Szerkesztve ]

(#108737) Dan-szan válasza HREH (#108733) üzenetére


Dan-szan
senior tag

Szia.
Sajna azt kell mondjam üdv a klubban. Fentebb pontosan ezeket a tüneteket soroltam én is, és úgy látom te is Db-ben laksz. Valamit rendesen elrontottak itt :W . Egy darabig a Voda cuccát használtam mindenre, de a saját router használata sem hozott pozitív változást.

Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA

(#108738) unravel


unravel
őstag

1, VTV boxon mire használható az USB port, hogy ha felvenni külső eszközre nem?

2, [kép] Ilyen sűrűn van? Eszköz újraindítás segít?

¯\_(ツ)_/¯

(#108739) Nordik válasza MadMancs (#108719) üzenetére


Nordik
őstag

Még annyi, hogy a fennmaradó részleteket akár egy összegben is van mód befizetni?

(#108742) kabelmania27 válasza HREH (#108733) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Meg kellene nézni a modemértékeket.
Amennyiben ipv6 módban van a modem ügyfélszolgálattal kapcsoltasd ki.

(#108743) Dan-szan válasza kabelmania27 (#108742) üzenetére


Dan-szan
senior tag

Bocsi, ha esetleg emlékszel ugyanez volt a gond nálam is nemrég illetve azóta is. Itt már rég nem a modemértékek és az ipv6 ami segíthet.
Értem, hogy segíteni akarsz és az alapoknál kell kezdeni és kizárni minél több hibalehetőséget de ez már túlnőtt ezen.
Mi nem tudjuk a megoldást és ami a nagyobb baj, hogy a Vodánál sem vagy nem érdekli őket vagy kitudja még mi.

Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA

(#108744) kabelmania27 válasza Dan-szan (#108743) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Igen, emlékszem. Azért kérdeztem a modemértékeket, mert a szakadásnál előfordul, hogy túl magas a feltöltési érték vagy túl alacsony a letöltési.

(#108745) HREH válasza Dan-szan (#108737) üzenetére


HREH
senior tag

Ez most komoly? És ezért fizetjük... :O

"Fun isn't something one considers when balancing the universe. But this... does put a smile on my face."

(#108746) MadMancs válasza Nordik (#108739) üzenetére


MadMancs
veterán

Ezt sajnos nem tudom.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#108747) ztsoft válasza HREH (#108745) üzenetére


ztsoft
őstag

Igen. Nálam sem sokkal jobb a helyzet, 150-es net ezt produkálja (speedtest cli mérés 15 percenként, egymás után három szerverre, ~20 mp eltéréssel), [link].

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#108748) cocka válasza ztsoft (#108747) üzenetére


cocka
veterán

A vodafone szerverét bele se kellett volna venni a buliba. Még a packet losst sem tudja megállapítani. Meg kevesebbet mér, mint ami a tényleges sebesség. Nekem 155 helyett 142-t mért. A Digi és a Trékom viszont jól mér.

(#108749) ztsoft válasza cocka (#108748) üzenetére


ztsoft
őstag

Kíváncsi voltam az eredményre, ezért került be az is.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#108750) sinick


sinick
senior tag

Sziasztok!

Anyósomnál évek óta üzemel Vodafone net (akkor még UPC), amivel gond van. Netet a házban a saját eszközük adja, más eszköz nincs bent. Az eszközön (tipust nem tudom, egy fehér színű antenna nélküli kábelmodem, amin kék vagy zöld led világít vagy villog) egy asztali számítógép (vezetékes LAN), egy saját telefon (Wi-Fi LAN), egy tévé (koax) van. Néha még rajta lóg pluszba még vagy 4-10 eszköz, ha éppen ott vagyunk vendégségbe.

A jelenség a következő:
1. Asztali gépen, azaz vezetékes kapcsolaton minden oké. Ping 5-10 között, speedtest stabilan 200-300/20, böngészés oké.
2. Saját telefonján, azaz vezetéknélküli kapcsolaton van probléma. De érdekes egy probléma, mert ping 5-15 közötti, speedtest stabilan 100-200/20. Ami nem jó, az a böngészés. Nagyon lassan jönnek be vagy egyátalán nem jönnek be az oldalak a böngészőben. Viszont pl. netes játékok jól működnek.
3. szolgáltatói mobilnet teljesen jó.
3. A mi eszközeinken (telefonok, tabletek) is ugyanazt produkálja, mint a saját telefonján.
4. A mi eszközeinken szolgáltatói mobilnet szintén jó.
5. Ha a saját telefonján vagy saját telefonon osztom a netet, akkor is minden telefon és tablet jól működik.
6. Saját telefonja a én saját otthoni wi-fi-men jól működik.
7. A mi eszközeinken (telefonok, tabletek) is jól működnek a saját otthoni wi-fi-men.

Amit eddig tettem:
1. Eszköz kikapcs, 1 percet vártam, bekapcs. Nincs változás.
2. Ellenőriztem a modemben (192.168.0.1), hogy esetleg más lopja-e a wifit. Nem láttam más eszközt a kapcsolatokba.
3. Csak a saját mobilt hagytam a wi-fi-n és úgy próbálkoztam. Nincs változás.

Összefoglalva: Mivel a wi-fi-n ping és átvitel jó, csak a böngészés nem jó, olyan, mintha névfeloldási probléma lenne. De érdekes mód, csak wi-fi-n, mert az asztali gép jó. Telefonok, tabletek hibáját kizárnám, mert nálam jó.

(4. Egy dolgot nem tettem. Minden eszközön szerintem jópár éves wi-fi kapcsolat van beállítva. Nem csináltam olyat, hogy hálózat elfelejtése, majd újbóli hozzáadása.)

Mielőtt hibabejelentek gondoltam érdeklődök, hátha volt valakinek hasonló...

Köszi... sinick

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.