Hirdetés

2024. június 5., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Konzol játékok  »  PlayStation 5 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-17 21:43:19

LOGOUT.hu

PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!

Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.

A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#105601) Bétaville


Bétaville
senior tag

Sziasztok srácok!
Kezdő vagyok PS5 terén. :)
Szóval. Viszi a PS5 a PS4-es játékokat? :)

iPhone 15 Pro Max, iWatch 7 Nike edition, MacBook Air, PlayStation 5, Nintendo Switch

(#105602) polonic válasza Bétaville (#105601) üzenetére


polonic
félisten

Szia
Igen.

(#105603) Bétaville válasza polonic (#105602) üzenetére


Bétaville
senior tag

Köszi a gyors választ! :R

iPhone 15 Pro Max, iWatch 7 Nike edition, MacBook Air, PlayStation 5, Nintendo Switch

(#105604) madkiller válasza KaitouP (#105597) üzenetére


madkiller
őstag

Köszi, h ezt mutattad nem is tudtam, h van ilyen is :)

(#105605) KaitouP válasza madkiller (#105604) üzenetére


KaitouP
Topikgazda

Itt a PH!-n van minden is, és ezért is imádom. :D Kedvencem a köldökszösz és a WC papír topik, de már nem aktívak/bezártak.

God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun

(#105606) KoNZoLik@ válasza KaitouP (#105605) üzenetére


KoNZoLik@
veterán

Már csak hüvely szárazság, meg hónalj kutya topik kellene😂😂😂

***14 éve a PH-n! KoNZoLik@ felhasználónak 821 pozitív értékelése van*** 永遠に落ちない***

(#105607) syler123 válasza bbuffy (#105600) üzenetére


syler123
veterán